Mn htc had ik tweeënhalf jaar gebruikt zonder klachten echter begon die domme samsung wel extreme kuren te vertonenquote:Op zondag 8 februari 2015 09:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Android? Na anderhalf jaar standaard onbruikbaar sloom
Mwa. Even rooten en cyanogenmod erop en je foon gaat als een trein en dat blijft ie doen ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 09:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Android? Na anderhalf jaar standaard onbruikbaar sloom
Daar wil ik dus geen werk mee hebben hequote:Op zondag 8 februari 2015 10:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mwa. Even rooten en cyanogenmod erop en je foon gaat als een trein en dat blijft ie doen ook.
Zonder te rooten doet een android het ook prima hoor. Dit is gewoon een mogelijkheid waar geen 300 stappen voor nodig zijn. Is zo gedaan.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:31 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Daar wil ik dus geen werk mee hebben he. Ik wil een telefoon die precies doet wat ik wil. En dat doen iPhones, zonder dat ik daar 300 dingen voor moet doen of technische fratsen moet uithalen. Zijn ook dingen die ik mijn ouders bijv. niet wil laten doen of voor ze wil doen. Of wie dan ook eigenlijk.
Wel appert, heb nioet vaak een blue screen gezien bij een apple toestel.quote:Op zondag 8 februari 2015 09:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Guyv, ik heb hiervoor een paar jaar de samsung s3 gebruikt en weeer daarvoor de htc desire hd en weeeer daarvoor LG nogwat. Was eigenlijk niet tevreden met mijn samsungtoestel en daardoor dacht ik, laat ik voor een iphone gaan. Die zijn vaak heel stabiel en hoor mensen er nooit over klagen. Deze keuze heb ik gewoon bewust gemaakt, ondanks dat ik eigenlijk niks van iphones moest hebben altijd. En ben best tevreden met de overstap, heb niks te klagen. Nouja, het systeem went snel en het doet gewoon geweldig zijn ding. Op die blue screen na dan, ik ga denk ik even bellen met ze om te vragen hoe en wat.
Je krijgt wel snel een nieuw toestel ja, dit is inmiddels mijn vierde. Al ben ik er nu wel klaar mee, als het kon zou ik mijn geld terug willen.
Wat een lul die Bartoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Mag hem wel. Tegen Feyenoord zal hij nooit scoren iig
Jaquote:
Met een goed schotquote:Op zondag 8 februari 2015 14:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Jakoud 25 seconden in 't veld. Maargoed, het is 2-1 voor Feyenoord dus totnogtoe vinnik 't wel best
![]()
Barto blijft een lul.
Jazeker.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:56 schreef theguyver het volgende:
Middag peeps, iedereen lekker aan het uit brakken op deze zondag middag?
Al die tijd gelopen?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jazeker.
Het leek ons gister avond goed idee om een nachtwandeling te maken...
12 uur de deur uit gegaan...ongveer half 6 thuis
haha beetje zwalken met fles drank door de stad?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jazeker.
Het leek ons gister avond goed idee om een nachtwandeling te maken...
12 uur de deur uit gegaan...ongveer half 6 thuis
Af en toe ook ergens rustig zitten, beetje praten/filosoferen.quote:
waar dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:03 schreef schommelstoel het volgende:
Ja schommelstoel is een saaie stoel.
Wandeling klinkt zo fout en treurig,...maar ik mag graag wandelen![]()
Tenminste, in mooie omgevingen.
Beide eem flesje wishkey cola mee
Je woont iig in een heel mooi stukje Nederlandquote:Op zondag 8 februari 2015 15:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Af en toe ook ergens rustig zitten, beetje praten/filosoferen.
We lopen wel langs de mooie plekken natuurlijk, onderweg half uur bij een hunnbed gezeten.*En zo verraad ik bijna waar ik woon*
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
waar dan?
* theguyver even de bekeuring verstoppen.
In het mooie natuurlijke Drenthe![]()
Preciesquote:Op zondag 8 februari 2015 15:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je woont iig in een heel mooi stukje Nederland
Hunebed.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Af en toe ook ergens rustig zitten, beetje praten/filosoferen.
We lopen wel langs de mooie plekken natuurlijk, onderweg half uur bij een hunnbed gezeten.*En zo verraad ik bijna waar ik woon*
Nou en!quote:
Ja dat is mooie natuur daar, ik zoek ook wel de mooie plekjes op!quote:Op zondag 8 februari 2015 15:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Precies
Dat is wel weer het mooie aan de provincie waar ik woon.
Maar over het algemeen is er niet veel te doen
Ik woon op 2 minuten lopen van het enige langgraf in Nederlandquote:Op zondag 8 februari 2015 15:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nou en!
Het is zondag, dan zijn dat soort zaken toegestaan
Elke provincie heeft wel wat denk ik.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Precies
Dat is wel weer het mooie aan de provincie waar ik woon.
Maar over het algemeen is er niet veel te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |