Ja natuurlijk mag dat!quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:38 schreef schommelstoel het volgende:
Haha mooi, verschil moet er wezen
Mag ik als TS'er ook voorzichtig knutselen in de OP![]()
He!quote:
Foil laten staan he, is ons BNW nummer ..quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:38 schreef schommelstoel het volgende:
Haha mooi, verschil moet er wezen
Mag ik als TS'er ook voorzichtig knutselen in de OP![]()
Hallo Raakpoesjen.quote:
Heel diep. Heel diep..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo Raakpoesjen.
Lekker geslapen?
TTK / Rotterdammer verovert internet met bananenkunst
Check dit. 😱😃
Nice! Jaloers hoor, werd drie keer wakker en de derde keer was een uur voor mn wekker en niet meer in slaap kunnen vallen dus toen ging ik maar andere dingen doen. Rip slaap.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:29 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Heel diep. Heel diep..
Jij?
RotterdammersIs nog echt mooi spul ook!
Jeetje, en je bent al zo moequote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nice! Jaloers hoor, werd drie keer wakker en de derde keer was een uur voor mn wekker en niet meer in slaap kunnen vallen dus toen ging ik maar andere dingen doen. Rip slaap.
Nou ik ga het straks meemaken.
Ja het houdt elkaar lekker in standquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:55 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Jeetje, en je bent al zo moe. Arme jij.
Maar je krijgt vast energie van wereldstad Rotterdam. Ga je doen daar eigenlijk? Gewoon voor de lol?
Hahaha het zit je dwars hequote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja het houdt elkaar lekker in stand
Ik ben heel erg benieuwd ja, heb twee thermobroeken onder mn spijkerbroek aangedaan en een trui met een dun truitje eronder. Dikke sjaal en muts. Ben goed voorbereid iig.Ja gewoon voor de lol en beetje cultuur snuiven, ik verlaat ons Aller Amsterdam wel. Integendeel tot jullie
Ook goedemorgen!quote:
Goeiemorgen schoonheid!quote:
Natuurlijk zit het mij dwars, Amsterdam is alles.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:12 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hahaha het zit je dwars he. Ga je ook naar de markthal? Ben benieuwd. Zelf nog niet geweest.
Wel goed om je in te pakken ja, want het is KOUD! Ik heb ook een dikke trui aan. Hoorde dat het nationale truiendag is ofzo. Toen had ik bijna de neiging hem weer weg te hangen.
Amsterdam is alles ja.. alles waar je niet mee geassocieerd wil wordenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Lavje.
[..]
Natuurlijk zit het mij dwars, Amsterdam is alles.![]()
Haha, gewoon meedoen met de flowwww. Niks mis mee op zn tijd. Ja het plan is ook om naar de markthal te gaan inderdaad.Ben benieuwd.
Wil je niet zo praten over Ons Aller Amsterdam?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:36 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Amsterdam is alles ja.. alles waar je niet mee geassocieerd wil worden![]()
.
En veel plezier, komt vast goed daar! Vanavond trip report op Fok.
Jazeker..quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:56 schreef schommelstoel het volgende:
Wauw, ziet er goed uit.
Jij houd ook wel van koken/bakken ?
Lekker lkker, ik ben zelf ook van het koken, maar ook bakken, taart, brood, muffins ect ectquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jazeker..
mijn meisje houd van lekkernij maken ik doe het normale koken..
Wist niet dat sommige dingen zo simpel waren om te maken..
Die we gister hadden gemaakt zag er vrijwel exact zo uit als dat voorbeeld!
En potverdikkie wat lekker
Hoi Poesquote:
Mark Knopflerquote:
Ja Schommel, vervelende klusjes moeten ook gebeuren. Ga ik morgen maar eens doen. Zin anquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mark Knopfler![]()
Mooi nummer![]()
Veel plezier allemaal vandaag![]()
Ik ga nu maar eens bezig met de dagelijkse bezigheden
Mij ook!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:55 schreef Divje het volgende:
Dit zonnetje doet me verlangen naar de zomer.
Zo is het.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Foil laten staan he, is ons BNW nummer ..
en die kitten ook kan blaadjes weer fappen
volgende poging..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lekker lkker, ik ben zelf ook van het koken, maar ook bakken, taart, brood, muffins ect ect
[..]
Hoi Poes![]()
De OP aanpassingen komen trouwens wat later, privedingenbaggerenzo
Zeker maar het is al prettig dat het wat langer licht isquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:55 schreef Divje het volgende:
Dit zonnetje doet me verlangen naar de zomer.
In de koelkast? Die cheesecake danquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
volgende poging..
Chocolade Cheesecake, dit keer wel helemaal zelf gemaakt..
nu 6 uur wachten
Nice, foto van het eindproduct?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
volgende poging..
Chocolade Cheesecake, dit keer wel helemaal zelf gemaakt..
nu 6 uur wachten
Versnellen van dat soort processen is niet altijd goed.quote:
Hoe was Rotterdamquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eerst een paar uur buiten de koelkast laten afkoelen en daarna in de koelkast
Ah je bent nog steeds beduusd van alle prachtige indrukken die je hebt opgedaanquote:
waren inderdaad hele indrukken, niks voor mijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah je bent nog steeds beduusd van alle prachtige indrukken die je hebt opgedaancute
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eerst een paar uur buiten de koelkast laten afkoelen en daarna in de koelkast
Niks gewend die 020ers.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waren inderdaad hele indrukken, niks voor mijn.zo modern alles.
haha nooooquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:46 schreef theguyver het volgende:
[..]ow gelijk in de koelkast gedaan..
moet verassing worden voor morgen
dat station ook zo groot, manmanman mijn autisme kon hier niet mee omgaan hoorquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat station ook zo groot, manmanman mijn autisme kon hier niet mee omgaan hoor
Ja ook geweest! Was leuk hoor, van alles gewoon te vinden daar! En het was windvrij, wat ook zeer prettig was.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Serieus, nog naar de markthal geweest? Ben wel benieuwd hoe dat is
Met dit weer lijkt me dat zeker prettigquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ook geweest! Was leuk hoor, van alles gewoon te vinden daar! En het was windvrij, wat ook zeer prettig was.
Hey Lav. Ja, ik wel. Nu VI kijkenquote:
ga niet doenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:01 schreef Raakpoes het volgende:
hoe is het met je bezorger dilemma tjack?
fokken en beetje tv kijkenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heerlijk relaxen. Heb VI gekeken en zit nu aan een wijntje.
En jij?
Wat een ellende. Hoop dat het snel opgelost wordt. Dit soort dingen zijn zo waardeloos.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn laptop viel vorige week uit en toen heb ik van alles geprobeerd om hem aan te krijgen, zonder resultaat.Vandaag opnieuw geprobeerd na een week rusten, weer geen enkel teken van leven. 😔
En dit een paar uur geleden: http://www.nu.nl/binnenla(...)g-zonder-stroom.html
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een ellende. Hoop dat het snel opgelost wordt. Dit soort dingen zijn zo waardeloos.
balenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
engeland is lekker bezig maar staan nog achter
Druk met name. Nu heerlijk aan het genieten van de vrijdagavond. De wijn kickt lekker inquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]echt he.
Vooral laptopgedeelte is om te huilen, heb niet van Alles een recente backup n![]()
Hoe was jouw vrijdag?
lekker manquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:34 schreef Beathoven het volgende:
Presentatie aan 't voorbereiden. NSBOW style. not-so-brave-old-world
maar wel ok
Checklist
[X] Justified
[X] Ancient
[X] ..
Whisky erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |