Ja natuurlijk mag dat!quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:38 schreef schommelstoel het volgende:
Haha mooi, verschil moet er wezen
Mag ik als TS'er ook voorzichtig knutselen in de OP![]()
He!quote:
Foil laten staan he, is ons BNW nummer ..quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:38 schreef schommelstoel het volgende:
Haha mooi, verschil moet er wezen
Mag ik als TS'er ook voorzichtig knutselen in de OP![]()
Hallo Raakpoesjen.quote:
Heel diep. Heel diep..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo Raakpoesjen.
Lekker geslapen?
TTK / Rotterdammer verovert internet met bananenkunst
Check dit. 😱😃
Nice! Jaloers hoor, werd drie keer wakker en de derde keer was een uur voor mn wekker en niet meer in slaap kunnen vallen dus toen ging ik maar andere dingen doen. Rip slaap.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:29 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Heel diep. Heel diep..
Jij?
RotterdammersIs nog echt mooi spul ook!
Jeetje, en je bent al zo moequote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nice! Jaloers hoor, werd drie keer wakker en de derde keer was een uur voor mn wekker en niet meer in slaap kunnen vallen dus toen ging ik maar andere dingen doen. Rip slaap.
Nou ik ga het straks meemaken.
Ja het houdt elkaar lekker in standquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:55 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Jeetje, en je bent al zo moe. Arme jij.
Maar je krijgt vast energie van wereldstad Rotterdam. Ga je doen daar eigenlijk? Gewoon voor de lol?
Hahaha het zit je dwars hequote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja het houdt elkaar lekker in stand
Ik ben heel erg benieuwd ja, heb twee thermobroeken onder mn spijkerbroek aangedaan en een trui met een dun truitje eronder. Dikke sjaal en muts. Ben goed voorbereid iig.Ja gewoon voor de lol en beetje cultuur snuiven, ik verlaat ons Aller Amsterdam wel. Integendeel tot jullie
Ook goedemorgen!quote:
Goeiemorgen schoonheid!quote:
Natuurlijk zit het mij dwars, Amsterdam is alles.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:12 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hahaha het zit je dwars he. Ga je ook naar de markthal? Ben benieuwd. Zelf nog niet geweest.
Wel goed om je in te pakken ja, want het is KOUD! Ik heb ook een dikke trui aan. Hoorde dat het nationale truiendag is ofzo. Toen had ik bijna de neiging hem weer weg te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |