SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Welke mafklapper zei dat?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:23 schreef Caland het volgende:
Ik las gisteren in de spits een heel stuk dat Peter Bosz de gedroomde kandidaat in Amsterdam was.
Ik was dan wel straalbezopen toen ik het las maar het stond er toch echt.![]()
Ja het was een soort van opiniestuk ofzo. Ik weet het ook niet meer zo goed want bezopen.quote:
Vond het redelijk bizar want ze pakten daarmee best groot uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Denk je ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik denk dat Ajax eruitvliegt tegen die PolenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De bal is rond.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:28 schreef Pleun2011 het volgende:
De TT is iets te rooskleurig.. we weten allemaal dat Ajax er gewoon uit gaat vliegen tegen Legia.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik had het ook gelezen en het was Aad de Mos.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het was een soort van opiniestuk ofzo. Ik weet het ook niet meer zo goed want bezopen.
Vond het redelijk bizar want ze pakten daarmee best groot uit.
Dan weet je ook wel hoe serieus je het moet nemen.![]()
He dat zei ik ook net.. Stugge Oostblokploeg die de honger heeft die Ajax niet heeft.. Legia is geen aansprekende tegenstander terwijl ze het dit seizoen goed doen en Ajax hen wel zal onderschatten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik denk dat Ajax eruitvliegt tegen die Polen![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:29 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik had het ook gelezen en het was Aad de Mos.
Dan weet je ook wel hoe serieus je het moet nemen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat soort ploegen zijn verschrikkelijk kut. Zie Kuban Krasnodar, Steaua Boekarest, die kutploeg met de 4-3 van Manu, enz.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
He dat zei ik ook net.. Stugge Oostblokploeg die de honger heeft die Ajax niet heeft.. Legia is geen aansprekende tegenstander terwijl ze het dit seizoen goed doen en Ajax hen wel zal onderschatten.![]()
Dit Ajax heeft onderschatting niet nodig hoor om te verliezen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
He dat zei ik ook net.. Stugge Oostblokploeg die de honger heeft die Ajax niet heeft.. Legia is geen aansprekende tegenstander terwijl ze het dit seizoen goed doen en Ajax hen wel zal onderschatten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ajax geen honger in de Europa league??? Waarom zou dat zijn?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
He dat zei ik ook net.. Stugge Oostblokploeg die de honger heeft die Ajax niet heeft.. Legia is geen aansprekende tegenstander terwijl ze het dit seizoen goed doen en Ajax hen wel zal onderschatten.
Zijn ze allemaal dement ofzo?![]()
Wat dat betreft is het jammer dat Jeroen Verhoeven weg is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax geen honger in de Europa league??? Waarom zou dat zijn?
Ajax heeft sowieso niet de drive meer.. er zit geen bezieling in dat elftal en als je dat niet hebt dan ga je zeker op je bek tegen een ploeg als Legia.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax geen honger in de Europa league??? Waarom zou dat zijn?
Dit Ajax verliest nog van NEC, 100%.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ajax heeft sowieso niet de drive meer.. er zit geen bezieling in dat elftal en als je dat niet hebt dan ga je zeker op je bek tegen een ploeg als Legia.![]()
Mwah, heeft niet echt met het mentale aspect te maken. Ik zie de meeste spelers wel vol gaan. Bij Boilesen bijvoorbeeld lijkt het alsof het hem geen fuck interesseert af en toe, maar dat komt grotendeels doordat hij er gewoon vrij weinig van kan. Simpelweg te weinig spelers die constant een hoog niveau halen. Veel spelers lijken ook helemaal uit vorm (Schone, Milik)quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ajax heeft sowieso niet de drive meer.. er zit geen bezieling in dat elftal en als je dat niet hebt dan ga je zeker op je bek tegen een ploeg als Legia.![]()
Het heeft wel met het mentale te maken, ik zie bij Ajax geen spelers met gif in hun spel.. alleen Serero misschien. Types als Clasie, El Ahmadi, Kongolo.. die hebben dat wel en dat valt toch wel onder het mentale.. is gewoon een kwaliteit die je in de top nodig hebt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mwah, heeft niet echt met het mentale aspect te maken. Ik zie de meeste spelers wel vol gaan. Bij Boilesen bijvoorbeeld lijkt het alsof het hem geen fuck interesseert af en toe, maar dat komt grotendeels doordat hij er gewoon vrij weinig van kan. Simpelweg te weinig spelers die constant een hoog niveau halen. Veel spelers lijken ook helemaal uit vorm (Schone, Milik)
Verder denk ik dat de clubleiding na 4 landstitels op rij een beetje gemakzuchtig is geworden door te denken dat het geen kwaad kan om steeds je beste spelers te verkopen en daar mindere spelers voor terug te halen, er zit ook veel te weinig ervaring in jullie ploeg. Dat is kennelijk nog steeds genoeg om boven Feyenoord te staan en dat is wel treurig eigenlijk.![]()
![]()
100% nog welquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dit Ajax verliest nog van NEC, 100%.![]()
Het is wel mentaal, maar niet dat ze het niet willen. Meer gebrek aan zelfvertrouwen, wat ze verlamt.
Bij Schöne en Moisander daarentegen denk ik wel dat ze toe zijn aan een nieuwe uitdaging. Zou ze er ook gewoon uitzetten aangezien ze toch weggaan en je geen kampioen meer wordt, maar Frank zal dat niet doen.![]()
Tja. Eerste helft vond ik niet slecht, tweede.. ja. Valt die rode kaart niet, win je gewoon denk ik. En toch mis ik elke keer wel een spits.![]()
Al sinds De Boer El Ham wegstuurde en Suarez werd verkocht, ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:05 schreef Heeinz het volgende:
Tja. Eerste helft vond ik niet slecht, tweede.. ja. Valt die rode kaart niet, win je gewoon denk ik. En toch mis ik elke keer wel een spits.![]()
Spitsen zijn er echt wel, ze worden alleen structureel verkeerd/niet gebruikt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:05 schreef Heeinz het volgende:
Tja. Eerste helft vond ik niet slecht, tweede.. ja. Valt die rode kaart niet, win je gewoon denk ik. En toch mis ik elke keer wel een spits.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Met allebei de opmerkingen eens, Schone en Moisander zouden de kar moeten trekken maar doen dit niet en de jongere spelers worden hierdoor alleen maar onzekerderquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is wel mentaal, maar niet dat ze het niet willen. Meer gebrek aan zelfvertrouwen, wat ze verlamt.
Bij Schöne en Moisander daarentegen denk ik wel dat ze toe zijn aan een nieuwe uitdaging. Zou ze er ook gewoon uitzetten aangezien ze toch weggaan en je geen kampioen meer wordt, maar Frank zal dat niet doen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik bedoelde dat elke keer dat we met een valse spits spelen zoals Eriksen/Bojan/Schöne dat ik verlang naar een echte spits. Laat die Milik gewoon spelen johquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spitsen zijn er echt wel, ze worden alleen structureel verkeerd/niet gebruikt.![]()
Jullie hadden vorig seizoen 44 punten na 21 wedstrijden, en nu 43 punten. Het doelsaldo is precies hetzelfde. Dus de conclusie is dat enkel de concurrentie beter is gewordenNothing to see here, carry on![]()
Spelers van psv zijn gewoon beter geworden, die van Ajax niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:16 schreef RijstNatie het volgende:
Jullie hadden vorig seizoen 44 punten na 21 wedstrijden, en nu 43 punten. Het doelsaldo is precies hetzelfde. Dus de conclusie is dat enkel de concurrentie beter is gewordenhhhhh![]()
PSV is ook meer een team geworden, ze worden dit jaar dan ook meer dan verdiend kampioen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:32 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Spelers van psv zijn gewoon beter geworden, die van Ajax niet.![]()
En ik troost me met de gedachte dat zij volgend seizoen al hun dragende spelers kwijt zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
PSV is ook meer een team geworden, ze worden dit jaar dan ook meer dan verdiend kampioen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
En zo'n enorme zak met geld overhouden dat er uiteindelijk alsnog een goed elftal staat.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:38 schreef Seam het volgende:
[..]
En ik troost me met de gedachte dat zij volgend seizoen al hun dragende spelers kwijt zijn.![]()
Dat heeft Ajax toch ook? Een grote zak met geld.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:40 schreef Sked het volgende:
[..]
En zo'n enorme zak met geld overhouden dat er uiteindelijk alsnog een goed elftal staat.Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat heeft Ajax toch ook? Een grote zak met geld.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Alleen PSV zorgt ervoor dat hun vermogen op het veld staat, terwijl Overmars graag blijft tellen wat in de kas zitquote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat heeft Ajax toch ook? Een grote zak met geld.![]()
Ik vraag me altijd af waarom elke Ajacied zo blij is dat De Boer blijft. Misschien is het niet eens zo verkeerd om een frisse start te makenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 02:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Had het gisteren dus al min of meer aangegeven in het Parool. Ook volgend seizoen Frank de Boer, goed nieuws.![]()
Het verschil tussen Ajax, PSV en Feyenoord is dat Ajax wel zelf financiële verantwoordelijkheid neemt, terwijl PSV zijn handje ophoudt bij de Gemeente Eindhoven en Feyenoord een man als Pim Blokland nodig heeft om overeind te blijven. Saillant detail daarbij is dat ook Ajacieden geld hebben gedoneerd aan VvF.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 02:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen PSV zorgt ervoor dat hun vermogen op het veld staat, terwijl Overmars graag blijft tellen wat in de kas zit
Neemt niet weg dat het technisch hart van Ajax wel een grove inschattingsfout heeft gemaakt en gezien de afgelopen seizoenen kun je ze dat niet kwalijk nemen. Men dacht dat de selectie wel degelijk goed genoeg was om te strijden voor het kampioenschap, ook al wisten ze dat de selectie minder was dan PSV. Maar ja, vorige drie seizoenen was dat ook zo en toen werd Ajax wel gewoon kampioen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik ben er zeker voorstander van om financiële zekerheid te hebben en niet roekeloos met je geld om te gaan. Alleen PSV en Feyenoord waren daarin het ene uiterste en Ajax het andere. Afgelopen jaren heeft Ajax het toch voor elkaar gekregen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 02:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het verschil tussen Ajax, PSV en Feyenoord is dat Ajax wel zelf financiële verantwoordelijkheid neemt, terwijl PSV zijn handje ophoudt bij de Gemeente Eindhoven en Feyenoord een man als Pim Blokland nodig heeft om overeind te blijven. Saillant detail daarbij is dat ook Ajacieden geld hebben gedoneerd aan VvF.
Neemt niet weg dat het technisch hart van Ajax wel een grove inschattingsfout heeft gemaakt en gezien de afgelopen seizoenen kun je ze dat niet kwalijk nemen. Men dacht dat de selectie wel degelijk goed genoeg was om te strijden voor het kampioenschap, ook al wisten ze dat de selectie minder was dan PSV. Maar ja, vorige drie seizoenen was dat ook zo en toen werd Ajax wel gewoon kampioen.
Dat is mede te danken aan Ajax, maar natuurlijk ook aan concurrentie en het feit dat Ajax niet meegaat in, vaak gerichte, aankopen van de concurrentie en compleet doorslaat in hun beleid. Als Ajax de afgelopen zomer slim had ingekocht stonden ze nu gelijk met PSV en als dat aankomende zomer niet gecorrigeerd wordt halen meer clubs je in![]()
Mja.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 02:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen PSV zorgt ervoor dat hun vermogen op het veld staat, terwijl Overmars graag blijft tellen wat in de kas zitChildren of the night. What music they make.![]()
Deels waar, anderszijds zou ik ook geen drietal namen kunnen opnoemen die per se een versterking zouden zijn voor Ajax. Het mag duidelijk zijn dat Ajax nooit heel goed is geweest in scouten, in tegenstelling tot PSV. Ajax moet het vaak hebben van de eigen jeugd, als je de eigen jeugd een echte kans wilt geven dan betekent dat automatisch dat je dus geen spelers koopt die hun in de weg kunnen zitten. En ja als je echt gaat voor jeugdspelers kun je simpelweg niet elk jaar kampioen worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 02:49 schreef Sked het volgende:
Dat is mede te danken aan Ajax, maar natuurlijk ook aan concurrentie en het feit dat Ajax niet meegaat in, vaak gerichte, aankopen van de concurrentie en compleet doorslaat in hun beleid. Als Ajax de afgelopen zomer slim had ingekocht stonden ze nu gelijk met PSV en als dat aankomende zomer niet gecorrigeerd wordt halen meer clubs je inOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
In sommige gevallen had Ajax toch echt wel beter kunnen handelen. Vejinovic, Pröpper en Gudelj waren allemaal zo voor het middenveld te halen, Guardado ging naar PSV, die had al met al ook best bij Ajax terecht kunnen komen, Zijn slechts voorbeelden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 03:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deels waar, anderszijds zou ik ook geen drietal namen kunnen opnoemen die per se een versterking zouden zijn voor Ajax. Het mag duidelijk zijn dat Ajax nooit heel goed is geweest in scouten, in tegenstelling tot PSV. Ajax moet het vaak hebben van de eigen jeugd, als je de eigen jeugd een echte kans wilt geven dan betekent dat automatisch dat je dus geen spelers koopt die hun in de weg kunnen zitten. En ja als je echt gaat voor jeugdspelers kun je simpelweg niet elk jaar kampioen worden.
Het is beter om sommige jongens een jaartje te verhuren of in de luwte te laten groeien. Dan heb je nu een betere selectie, over drie jaar een betere selectie en met goede investeringen nog een paar miljoen extra op de bank ook.![]()
Dat is makkelijk praten achteraf, destijds werden spelers als Duarte en Andersen als goede aankopen gezien.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 03:21 schreef Sked het volgende:
[..]
In sommige gevallen had Ajax toch echt wel beter kunnen handelen. Vejinovic, Pröpper en Gudelj waren allemaal zo voor het middenveld te halenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Lucas Andersen is nog jong, daar kan je nog geen eindoordeel over vellen. Maar met Duarte is het zo dat die gewoon van een matige ploeg kwam waar hij de ster was. Dat is anders wanneer je bij een club als AZ of Vitesse uitblinkt, maar dat zijn allemaal spelers die makkelijk 10 miljoen kosten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 03:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten achteraf, destijds werden spelers als Duarte en Andersen als goede aankopen gezien.![]()
omdat frank een god isquote:Op vrijdag 6 februari 2015 02:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom elke Ajacied zo blij is dat De Boer blijft. Misschien is het niet eens zo verkeerd om een frisse start te maken![]()
Belachelijk ja. Het was niet eens een overtreding.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Triest dat Pol nog steeds vindt dat het een overtreding en rood is... zaad in zijn kop![]()
Het seizoen gewoon afmaken met de talenten.
Doen ze ervaring op die ons later van pas gaat komen.Oh.![]()
Welke dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:32 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Spelers van psv zijn gewoon beter geworden, die van Ajax niet.
Beetje overdreven, ze hebben gewoon een betere ervaringsmix maar dat is dan ook alles, voetballend stelt het allemaal ook niet zo veel voor.![]()
Selectie bij elkaar gehouden. Spelers als Depay, Wijnaldum excelleren wanneer nodig. Die plukken nu de vruchten van magere jaren.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke dan?
Beetje overdreven, ze hebben gewoon een betere ervaringsmix maar dat is dan ook alles, voetballend stelt het allemaal ook niet zo veel voor.
Wellicht dat ze allemaal weg geen, maar PSV heet volgend jaar weer een goede selectie op het veld. Die kopen wel wat nodig is.![]()
Dus overdreven, excelleren nou nou, dat selectie bij elkaar houden dat is goed hoor ben ik met je eens en ook goed ingekocht/ingehuurd vooral met Guardado maar je moet nou niet doen of daar een onoverwinnelijk geheel staat.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Selectie bij elkaar gehouden. Spelers als Depay, Wijnaldum excelleren wanneer nodig. Die plukken nu de vruchten van magere jaren.
Wellicht dat ze allemaal weg geen, maar PSV heet volgend jaar weer een goede selectie op het veld. Die kopen wel wat nodig is.
Verder kan ik alleen maar toejuichen als de lat hoger ligt![]()
Hebben inmiddels wel genoeg ervaring om nu bepalend te zijn. Ajax moet eens zorgen dat ze kapitaal op het veld hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus overdreven, excelleren nou nou, dat selectie bij elkaar houden dat is goed hoor ben ik met je eens en ook goed ingekocht/ingehuurd vooral met Guardado maar je moet nou niet doen of daar een onoverwinnelijk geheel staat.
Verder kan ik alleen maar toejuichen als de lat hoger ligt![]()
het is gewoon te hopen dat er in de zomer een minimum van 8 aankopen komen en dat er flink wordt gewisseld in het basis elftal.
en dan geen aankopen als zimling
maar aankopen als sinkgraven. mensen die zich al bewezen hebben in tenminste de eredivisie.
zivko als 2e spits Milik in de basis
andersen als reserve voor sinkgraven
klaasen moet willen blijven
serero mag van mij ook nog blijven
schone mag weg
kishna reserve voor Fisscher of andersom
el ghazi op rechts met menig als reserve
en een compleet nieuwe centraal vededigend duo opstellen
boilessen mag weg
moisander gaat weg
veltman mag blijven maar mogelijk als reserve
van rhijn mag blijven
Cillessen mag blijven
van der hoorn op de bank maar mag wel blijven
viergever op de bank maar mag wel blijven als vervanger voor de linksback of voor serero
zimling mag weg
voor de rest eigenlijk geen meningFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Niemand koopt die kneuzen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:40 schreef mokkiemok het volgende:
het is gewoon te hopen dat er in de zomer een minimum van 8 aankopen komen en dat er flink wordt gewisseld in het basis elftal.
maar aankopen als sinkgraven. mensen die zich al bewezen hebben in tenminste de eredivisie.
schone mag weg
kishna achter fisher
el ghazi op rechts
boilessen mag weg
moisander gaat weg
van rhijn mag blijven
Cillessen mag blijven
viergever op de bank maar mag wel blijven als vervanger voor de rechtsback of voor serero
zimling mag weg
voor de rest eigenlijk geen mening![]()
contract ontbindingquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
De Boer maakt sommige spelers gewoon te onzeker, die spitsen weten toch totaal niet waar ze aan toe zijn, vind je het gek dat ze geen zelfvertrouwen hebben.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Als je naar dit seizoen kijkt is de zwakste plek toch wel de 6 positie gebleken, daar moet je een goeie voor kopen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:40 schreef mokkiemok het volgende:
schone mag weg
kishna reserve voor Fisscher of andersom
el ghazi op rechts
boilessen mag weg
moisander gaat weg
van rhijn mag blijven
Cillessen mag blijven
viergever op de bank maar mag wel blijven als vervanger voor de linksback of voor serero
zimling mag weg
voor de rest eigenlijk geen mening
Met je eens dat Boilesen teleurstelt maar noem een goeie linksback in de eredivisie die ook haalbaar is.![]()
hoeft niet in de eredivisie te zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je naar dit seizoen kijkt is de zwakste plek toch wel de 6 positie gebleken, daar moet je een goeie voor kopen.
Met je eens dat Boilesen teleurstelt maar noem een goeie linksback in de eredivisie die ook haalbaar is.
3e competitite van engeland hebben nog betere spelersFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
daar verkijk je je toch op denk ikquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoeft niet in de eredivisie te zijn
3e competitite van engeland hebben nog betere spelers![]()
ga eens kijken bij preston, sheffield of bradford
zal vast wel een linksback zijn die beter is dan kneus boillesenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ben afgelopen jaar 4 keer naar een wedstrijd van sheffield geweestquote:
bere sterk en kunnen ook nog voetballen
in de opbouw zijn hun verdedigers niet zo goed dat kloptFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die was gisteren ook met stip de slechtste speler, schrikbarend.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:52 schreef mokkiemok het volgende:
ga eens kijken bij preston, sheffield of bradford
zal vast wel een linksback zijn die beter is dan kneus boillesen![]()
in Engeland moet je gewoon op zoek gaan naar verdedigers, niet in Scandinavië daar lopen enkel andersens en boillesens rond die met te veel wind moeten worden geankerd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En Zlatan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:55 schreef mokkiemok het volgende:
in Engeland moet je gewoon op zoek gaan naar verdedigers, niet in Scandinavië daar lopen enkel andersens en boillesens rond die met te veel wind moeten worden geankerd.![]()
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)alent-van-denemarken
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=139972
Topspelert.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
dat is een klasse apartquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je moet wel van het Ajax voetbal uitgaan, als jij liever domme krachten ziet dan ben je inderdaad bij Sheffield beter af.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:55 schreef mokkiemok het volgende:
in Engeland moet je gewoon op zoek gaan naar verdedigers, niet in Denemarken daar lopen enkel andersens en boillesens rond die met te veel wind moeten worden geankerd.
Andersen kan echt wel voetballen hoor, probleem wat hij (nog) heeft is dat hij fysiek nog niet volwassen is, sommige zijn dat al op hun 16e maar hij is het nog niet op zijn 20e, maar dat zal niet lang meer duren.
Boilesen was ook een groot talent maar dat is nu 3 keer niks meer, blijft toch altijd moeilijk maar kan me er wel in vinden als ze van hem afscheid nemen![]()
Boilesen is echt al een hele tijd erg slecht, met af en toe een goede wedstrijd. Maar hij is dit seizoen verre weg de slechtste speler van Ajax.
Ik vind de 6 met Serero nu juist wel goed bezet. En Reidewald is een goede stand in die nog wel moet groeien.
Ik heb ook het idee dat het vooral mentaal is. Lijkt of de spelers niet tot het uiterste gaan. Ik zie ze zelden moe van het veld lopen."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Of Frankrijk, lopen ook allemaal negers van 2m.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:55 schreef mokkiemok het volgende:
in Engeland moet je gewoon op zoek gaan naar verdedigers, niet in Scandinavië daar lopen enkel andersens en boillesens rond die met te veel wind moeten worden geankerd.![]()
Dat het mentaal is ben ik wel met je eens maar meer gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:03 schreef Omega het volgende:
Boilesen is echt al een hele tijd erg slecht, met af en toe een goede wedstrijd. Maar hij is dit seizoen verre weg de slechtste speler van Ajax.
Ik vind de 6 met Serero nu juist wel goed bezet. En Reidewald is een goede stand in die nog wel moet groeien.
Ik heb ook het idee dat het vooral mentaal is. Lijkt of de spelers niet tot het uiterste gaan. Ik zie ze zelden moe van het veld lopen.
Toch vond ik het gisteren in de 1e helft best aardig voetballend gezien![]()
Haalbare aanwinsten voor Ajax zijn gewoon erg moeilijk te vinden. Ik weet dat ze 2 jaar geleden (of is het inmiddels 3) een bod deden op Pröper, maar die werd door Vitesse afgewezen. Zij vroegen belachelijk bedrag voor een speler die bij lange na nog niet zo ver was als bv Sinkgrave nu."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
ik zie geen heil in opbouwende cv'squote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet wel van het Ajax voetbal uitgaan, als jij liever domme krachten ziet dan ben je inderdaad bij Sheffield beter af.
Andersen kan echt wel voetballen hoor, probleem wat hij (nog) heeft is dat hij fysiek nog niet volwassen is, sommige zijn dat al op hun 16e maar hij is het nog niet op zijn 20e, maar dat zal niet lang meer duren.
Boilesen was ook een groot talent maar dat is nu 3 keer niks meer, blijft toch altijd moeilijk maar kan me er wel in vinden als ze van hem afscheid nemen
maargoed ajax wil dat nu eenmaal. maar doe het dan combineren. 11 die kan opbouwen en 1 beul
net de backs zet daar dan een back neer die naar voren durft maar nog altijd beter kan verdedigen dan opbouwen
cv's geven balletje aan serero
en backs rennen om en om meeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als je er daar gewoon 1 van hebt en 1 controleur voor de opbouwquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Of Frankrijk, lopen ook allemaal negers van 2m.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
vd hoorn is in principe een goede voor de cv positie, jammer dat hij nooit op voetbal heeft gezeten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
1e helft was zeker aardig/goed, zelfs het begin van de 2e helft kreeg Ajax de beste kans. Maar Boekel .... Het zakte daarna toch wel ver weg. Met 10 man kun je verliezen, maar ze gingen wel erg slecht spelen. Ballen gewoon weg rammen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat het mentaal is ben ik wel met je eens maar meer gebrek aan zelfvertrouwen.
Toch vond ik het gisteren in de 1e helft best aardig voetballend gezien"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Eens, je hebt er een 2 of 1 nodig die kunnen breken. Ook Europees, Legia beukt er straks weer vol in.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als je er daar gewoon 1 van hebt en 1 controleur voor de opbouw![]()
En zo'n Guardado die zit wel ver boven het salarisplafond, al zou ik daar geen moeite mee hebben als dat voor 1 of 2 gearriveerde spelers zou geldenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:05 schreef Omega het volgende:
Haalbare aanwinsten voor Ajax zijn gewoon erg moeilijk te vinden. Ik weet dat ze 2 jaar geleden (of is het inmiddels 3) een bod deden op Pröper, maar die werd door Vitesse afgewezen. Zij vroegen belachelijk bedrag voor een speler die bij lange na nog niet zo ver was als bv Sinkgrave nu.![]()
Niet slechter dan Veltman. Met een Vertongen naast VdH bv zou het best goed zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:07 schreef mokkiemok het volgende:
vd hoorn is in principe een goede voor de cv positie, jammer dat hij nooit op voetbal heeft gezeten.![]()
de aanvallers van legia gaan niet eens merken dat ajax een verdediging heeft enkel mensen die een beetje in de weg lopenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eens, je hebt er een 2 of 1 nodig die kunnen breken. Ook Europees, Legia beukt er straks weer vol in.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jij niet, maar de spelers misschien wel. Vooral als hij slecht speelt. Ik zou het ook raar vinden als een nieuwe collega (met veel ervaring bij ander bedrijf) ineens 3x zoveel zou verdienen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
En zo'n Guardado die zit wel ver boven het salarisplafond, al zou ik daar geen moeite mee hebben als dat voor 1 of 2 gearriveerde spelers zou gelden"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
veltman is het ook niet, maar geef hem nog voordele van de twijfelquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet slechter dan Veltman. Met een Vertongen naast VdH bv zou het best goed zijn.
zelfde als vd hoorn, dat kan nog best wat worden, maar het nu gewoon 10 keer niks, allebei.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eens, heb je gewoon nodig.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
En zo'n Guardado die zit wel ver boven het salarisplafond, al zou ik daar geen moeite mee hebben als dat voor 1 of 2 gearriveerde spelers zou gelden![]()
Ze vergaten gewoon te voetballen, ook in de 1e helft zag je dat het echte zelfvertrouwen nog ver weg is, vreemde beslissingen voor de goal tegenstander, als het dan een beetje meezit en je maakt een goal ziet de wereld er weer heel anders uit.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:07 schreef Omega het volgende:
[..]
1e helft was zeker aardig/goed, zelfs het begin van de 2e helft kreeg Ajax de beste kans. Maar Boekel .... Het zakte daarna toch wel ver weg. Met 10 man kun je verliezen, maar ze gingen wel erg slecht spelen. Ballen gewoon weg rammen.![]()
boillesen had moeten afgeven dan was de wedstrijd gewonnenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze vergaten gewoon te voetballen, ook in de 1e helft zag je dat het echte zelfvertrouwen nog ver weg is, vreemde beslissingen voor de goal tegenstander, als het dan een beetje meezit en je maakt een goal ziet de wereld er weer heel anders uit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind dat je Veltman onderschat. Die man wordt zelden over de grond geklopt. Al heeft hij wel vaak een wedstrijd met een Frankie.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet slechter dan Veltman. Met een Vertongen naast VdH bv zou het best goed zijn."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Dat kan alleen als die collega ervoor zorgt dat jij een vette eindejaarsbonus krijgt maar het blijft een gevoelige kwestie dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:09 schreef Omega het volgende:
[..]
Jij niet, maar de spelers misschien wel. Vooral als hij slecht speelt. Ik zou het ook raar vinden als een nieuwe collega (met veel ervaring bij ander bedrijf) ineens 3x zoveel zou verdienen.![]()
Misschien voor cvm, als cv is hij maar matig.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:10 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik vind dat je Veltman onderschat. Die man wordt zelden over de grond geklopt. Al heeft hij wel vaak een wedstrijd met een Frankie.![]()
opbouwend gaat het nog wel maar verdedigend is het een niveautje NACquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:10 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik vind dat je Veltman onderschat. Die man wordt zelden over de grond geklopt. Al heeft hij wel vaak een wedstrijd met een Frankie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die actie was wel heel dramatisch inderdaad. Ik weet nog steeds niet wat hij wilde doen. Want die bal ging wel naar El Ghazi, althans als die 4x zo snel als Usain Bolt zou zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
boillesen had moeten afgeven dan was de wedstrijd gewonnen"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Als ze beter zijn accepteert iedereen dat.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:09 schreef Omega het volgende:
[..]
Jij niet, maar de spelers misschien wel. Vooral als hij slecht speelt. Ik zou het ook raar vinden als een nieuwe collega (met veel ervaring bij ander bedrijf) ineens 3x zoveel zou verdienen.![]()
was een schot op doel dat zie je aan hem voordat hij schiet. alleen mist de bal volledig.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:12 schreef Omega het volgende:
[..]
Die actie was wel heel dramatisch inderdaad. Ik weet nog steeds niet wat hij wilde doen. Want die bal ging wel naar El Ghazi, althans als die 4x zo snel als Usain Bolt zou zijn.
kansloze actieFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja maar dat is maar de vraag in een team sport. Werden we nu kampioen omdat Boerigter scoorde tegen Psv, of waren we al eerder kampioen geweest als we een betere buiten speler hadden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan alleen als die collega ervoor zorgt dat jij een vette eindejaarsbonus krijgt maar het blijft een gevoelige kwestie dat ben ik met je eens
Ik denk dat we wel met elkaar eens zijn, vooral omdat het niet iets meer is, maar echt veel meer."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:14 schreef Omega het volgende:
[..]
Ja maar dat is maar de vraag in een team sport. Werden we nu kampioen omdat Boerigter scoorde tegen Psv, of waren we al eerder kampioen geweest als we een betere buiten speler hadden.
Ik denk dat we wel met elkaar eens zijn, vooral omdat het niet iets meer is, maar echt veel meer.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oneens, jij zou dat ook niet accepteren. Wel natuurlijk als hij iets meer zou krijgen, maar naar ik begrijp is het wel 2x zoveel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als ze beter zijn accepteert iedereen dat.
Verder is het in voetbal ook wie kent wie. Misschien is Guardado nooit bij Ajax aangeboden en wel bij Psv. Valencia en Psv hebben natuurlijk wel een trein traject tussen elkaar
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Engelsen passen niet in Nederland joh.. die blijven liever in hun eigen land. Als je verdedigers wil moet je naar Argentinië ofzoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:55 schreef mokkiemok het volgende:
Dat is wel iets wat bij Ajax verbeterd moet worden, het scouten van talenten zit wel aardig goed maar volwassen spelers is toch weer een andere categorie, maar goed dan blijf je weer tegen dat salarisplafond aanhikken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:18 schreef Omega het volgende:
[..]
Oneens, jij zou dat ook niet accepteren. Wel natuurlijk als hij iets meer zou krijgen, maar naar ik begrijp is het wel 2x zoveel.
Verder is het in voetbal ook wie kent wie. Misschien is Guardado nooit bij Ajax aangeboden en wel bij Psv. Valencia en Psv hebben natuurlijk wel een trein traject tussen elkaar![]()
met 100 miljoen kan je die wel een beetje omhoog krikkenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel iets wat bij Ajax verbeterd moet worden, het scouten van talenten zit wel aardig goed maar volwassen spelers is toch weer een andere categorie, maar goed dan blijf je weer tegen dat salarisplafond aanhikken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wat is dat over vilhena trouwens wat ik een tijd terug las.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Verdedigers moet je gewoon uit je eigen opleiding kunnen halen, dat je de pareltjes aan moet kopen of op latere leeftijd scouten okquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Engelsen passen niet in Nederland joh.. die blijven liever in hun eigen land. Als je verdedigers wil moet je naar Argentinië ofzo![]()
Nee je moet van je begroting uit blijven gaan, vraag dat maar aan PSV, Twente, Feyenoord en niet zo lang geleden v/d Boog.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
met 100 miljoen kan je die wel een beetje omhoog krikken![]()
Ajax is gewoon een beetje doorgeschoten in het hele jeugd gedoe.
gemiddelde leeftijd is dadelijk nog onder de 20FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
toch denk ik dat je alleen met Blind er nog bij je nu gewoon nog in de titelstrijd zat, zo dun is dat lijntje.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:28 schreef mokkiemok het volgende:
gemiddelde leeftijd is dadelijk nog onder de 20![]()
En er vallen ineens 3 vaste basisspelers weg met Veltman, Serero en Klaassen... als bij PSV Depay, De Jong en Wijnaldum achter elkaar en tegelijkertijd geblesseerd zouden raken zie ik ze die 12 punten ook maar moeizaam vasthoudenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Leeftijd is overschat.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:28 schreef mokkiemok het volgende:
gemiddelde leeftijd is dadelijk nog onder de 20
Genoeg top spelers van rond de 20 bij grote clubs. Als een speler en klaar voor is is hij er klaar voor.
Kunst is een team op elkaar ingespeeld krijgen.hardcoholic![]()
uitzonderingen daar gelaten beste spelers van de wereld zijn richting de 30quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Leeftijd is overschat.
Genoeg top spelers van rond de 20 bij grote clubs. Als een speler en klaar voor is is hij er klaar voor.
Kunst is een team op elkaar ingespeeld krijgen.
in ieder geval 25+FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jij denkt dat iemand er een probleem mee heeft als een Sneijder, Huntelaar of een Nigel de Jong bijvoorbeeld 2,5 zouden verdienen bij Ajax bijvoorbeeld? Wel als het een lulletje is zoals Kuyt of wat dan ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:18 schreef Omega het volgende:
[..]
Oneens, jij zou dat ook niet accepteren. Wel natuurlijk als hij iets meer zou krijgen, maar naar ik begrijp is het wel 2x zoveel.
Verder is het in voetbal ook wie kent wie. Misschien is Guardado nooit bij Ajax aangeboden en wel bij Psv. Valencia en Psv hebben natuurlijk wel een trein traject tussen elkaar
Al die jonkies hebben daar ook belang bij, nu is Schone de "ervaren" man, dat zou je eigenlijk niet moeten willen.
Ik zou het zeker accepteren als ik een jonkie was van 19/20 en iemand van 30 kwam erbij die ook daadwerkelijk bewezen heeft beter te zijn.![]()
Oneens. Die worden ook opgetrokken aan gearriveerde vedettes, wat natuurlijk makkelijk is bij de top van Europa.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Leeftijd is overschat.
Kunst is een team op elkaar ingespeeld krijgen.![]()
Zoals mokkiemok al zei is leeftijd zeker niet overschat.. zelfs jullie geliefde godenzonen die de CL wonnen hadden ervaring met Rijkaard en Blind, en ook een aantal spelers van rond de 25. Dit Ajax is echt veel te jong..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Leeftijd is overschat.
Genoeg top spelers van rond de 20 bij grote clubs. Als een speler en klaar voor is is hij er klaar voor.![]()
Tuurlijk is een aantal ervaren krachten bij je team goed. Maar dan moeten dit wel duidelijk de beste spelers in het team zijn, waar de talenten zich aan kunnen optrekken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
uitzonderingen daar gelaten beste spelers van de wereld zijn richting de 30
in ieder geval 25+
Zie die maar eens met het salaris plafond en mark netto aan het roer te vinden
Ervaring alleen is niet voldoende. Liever een talent met potentie dan een net niet gearriveerde ervaren spelenhardcoholic![]()
Niet, daarom moet je ook uitzonderingen maken voor sommigen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:52 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Tuurlijk is een aantal ervaren krachten bij je team goed. Maar dan moeten dit wel duidelijk de beste spelers in het team zijn, waar de talenten zich aan kunnen optrekken.
Zie die maar eens met het salaris plafond en mark netto aan het roer te vinden![]()
Je noemt nu wel echt Ajax namen. Guardado was toch vrij onbekend hier. Kuyt heeft ook heel veel interlands op zijn naam staan, dus dat alleen is (ook gezien jouw eigen antwoord) niet voldoende.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand er een probleem mee heeft als een Sneijder, Huntelaar of een Nigel de Jong bijvoorbeeld 2,5 zouden verdienen bij Ajax bijvoorbeeld? Wel als het een lulletje is zoals Kuyt of wat dan ook.
Al die jonkies hebben daar ook belang bij, nu is Schone de "ervaren" man, dat zou je eigenlijk niet moeten willen.
Ik zou het zeker accepteren als ik een jonkie was van 19/20 en iemand van 30 kwam erbij die ook daadwerkelijk bewezen heeft beter te zijn.
En de spelers die je noemt willen gewoon (nog) niet terug komen. Vandaar dat we het over haalbare spelers hebben. Vooral als je zegt daadwerkelijk bewezen, want dat is tot op zekere hoogte subjectief. Jouw reactie over Kuyt zegt wederom genoeg."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Voor welke speler die ook wil komen, zou jij een uitzondering maken? En nee, Huntelaar, Sneijder en De Jong willen niet eens komen. Ajax wilde bv een uitzondering maken voor Eto'o dus ik denk dat Ajax er wel degelijk hetzelfde over denkt, echter komen ze niet in de juiste situatie terecht, of de speler wil uiteindelijk niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet, daarom moet je ook uitzonderingen maken voor sommigen."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Is geen probleem om een ervaren man duur te betalen. Probleem is dat je op die plek dan geen talenten kan opleiden. De vraag is of je dat wilt. Zou je dus een aantal jaar vooruit moeten denken waar je op dat moment geen potentie hebt en dan op zoek gaan naar een ervaren man op die plek zodat talenten zich aan hem kunnen optrekken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand er een probleem mee heeft als een Sneijder, Huntelaar of een Nigel de Jong bijvoorbeeld 2,5 zouden verdienen bij Ajax bijvoorbeeld? Wel als het een lulletje is zoals Kuyt of wat dan ook.
Ik zou het zeker accepteren als ik een jonkie was van 19/20 en iemand van 30 kwam erbij die ook daadwerkelijk bewezen heeft beter te zijn.
En dan is het nog maar de vraag of die gasten willen komen. Namen als Snijder ed willen dat niet daarbij komt nog dat Ajax niet het geld heeft om transfersommrn te betalen voor speles als Huntelaar of sneijderhardcoholic![]()
Optimistisch zijn is vaak goed, maar je kan ook doorslaan.. dan wordt het een beetje debiel. Die Schone heeft daar wel een handje van..quote:De achterstand op koploper PSV is inmiddels 12 punten, toch heeft Schöne de hoop op de 5e titel op rij voor Ajax nog niet opgegeven. "Er is nog niks weg, maar het wordt natuurlijk wel heel lastig op deze manier", weet de Deense voetballer. "Als we het PSV moeilijk willen maken, dan moeten we niet teveel van dit soort wedstrijden als tegen AZ neerzetten. We moeten vasthouden aan de eerste helft en vooral goals maken, want daarmee win je wedstrijden."![]()
Hij zegt toch "maar het wordt natuurlijk wel heel lastig op deze manier"?"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Kuyt noem ik omdat ik denk dat jonge spelers zijn hogere salaris niet zouden accepteren. Ze moeten wel persoonlijkheid hebben en duidelijk beter zijn als je iemand erbij neemt die veel meer verdient. Kuyt is niet beter dan Millik of El Ghazi, Sneijder is wel beter dan Sinkgraven, Nigel is wel beter dan Serero etc.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:56 schreef Omega het volgende:
[..]
Je noemt nu wel echt Ajax namen. Guardado was toch vrij onbekend hier. Kuyt heeft ook heel veel interlands op zijn naam staan, dus dat alleen is (ook gezien jouw eigen antwoord) niet voldoende.
En de spelers die je noemt willen gewoon (nog) niet terug komen. Vandaar dat we het over haalbare spelers hebben. Vooral als je zegt daadwerkelijk bewezen, want dat is tot op zekere hoogte subjectief. Jouw reactie over Kuyt zegt wederom genoeg.
En voor welke spelers ik een uitzondering zou maken? Sommige mensen binnen Ajax krijgen een paar ton per jaar om dat uit te zoeken, waarom heb je een scouting als er alleen Deense kneusjes over komen? Misschien moet je de scouting iets aanpassen en ook actief zoeken naar 25+ spelers. Eto'o is geen scouting, die kent iedereen.
Ik hoef geen namen te noemen van alle spelers die Ajax allemaal heeft mis gelopen simpel door niet goed op te letten.
Jij zegt dat Sneijder totaal onhaalbaar zou zijn, ik vraag me dat af als je een serieuze poging zou wagen.![]()
Ligt eraan hoe zijn salaris isquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kuyt noem ik omdat ik denk dat jonge spelers zijn hogere salaris niet zouden accepteren. Ze moeten wel persoonlijkheid hebben en duidelijk beter zijn als je iemand erbij neemt die veel meer verdient. Kuyt is niet beter dan Millik of El Ghazi, Sneijder is wel beter dan Sinkgraven, Nigel is wel beter dan Serero etc.
En voor welke spelers ik een uitzondering zou maken? Sommige mensen binnen Ajax krijgen een paar ton per jaar om dat uit te zoeken, waarom heb je een scouting als er alleen Deense kneusjes over komen? Misschien moet je de scouting iets aanpassen en ook actief zoeken naar 25+ spelers. Eto'o is geen scouting, die kent iedereen.
Ik hoef geen namen te noemen van alle spelers die Ajax allemaal heeft mis gelopen simpel door niet goed op te letten.
Jij zegt dat Sneijder totaal onhaalbaar zou zijn, ik vraag me dat af als je een serieuze poging zou wagen.
De rol van bepalen en aanzien binnen het team ligt hem wel en is hij wel voor te porren. Maar dan moet je hem een uitzonderings positie geven, zoals v gaal vaak doet bij spelers. Ik denk dat dat minder in het straatje van frank ligthardcoholic![]()
http://www.ajaxshowtime.c(...)naar-nederland-.htmlquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kuyt noem ik omdat ik denk dat jonge spelers zijn hogere salaris niet zouden accepteren. Ze moeten wel persoonlijkheid hebben en duidelijk beter zijn als je iemand erbij neemt die veel meer verdient. Kuyt is niet beter dan Millik of El Ghazi, Sneijder is wel beter dan Sinkgraven, Nigel is wel beter dan Serero etc.
Jij zegt dat Sneijder totaal onhaalbaar zou zijn, ik vraag me dat af als je een serieuze poging zou wagen.
Wat ik wil aangeven is dat ja, je kan uitzonderingen maken, maar juist als niemand die speler kent, accepteren de al aanwezige spelers dat niet.
Verder vind ik Guardado nu ook weer niet geweldig. Erg nuttig voor een team als Psv dat graag reactie voetbal speelt. Bij Ajax had ik het nog moeten zien.
En de spelers bij Ajax zijn goed, alleen weten ze het de laatste maand erg goed te verbergen. Heel makkelijk om hier te roepen er moeten spelers bij, maar er is niet altijd beter voor handen. En nogmaals de voetbal wereld is echt van wie kent wie. Kijk maar naar Raiola."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Ach leeftijd. De Boer weet het echt niet meer. Elke week staat er (al dan niet door blessures) een compleet ander elftal in het veld.![]()
Dit al voorbij gekomen?quote:Voor Frank de Boer komt de vormcrisis van Ajax volledig uit de lucht vallen. De Amsterdammers maken na de winterstop een futloze en fantasieloze indruk.
"Na een korte vakantie hebben we een uitstekend trainingskamp in Qatar gehad. Er is hard gewerkt, maar niet té hard, de fysieke tests wezen dat uit", vertelt De Boer donderdag in Het Parool. "We hebben goede gesprekken gevoerd met de spelers, zowel individueel als in teamverband. Ik dacht: we gaan er vol voor. We begonnen ook heel sterk tegen FC Groningen. En na een half uur was het ineens weg, over. Dat is lastig te verklaren."
Het terugkerende probleem van Ajax is het gebrek aan ervaring. "Ik had gehoopt dat Niki Zimling een leidende rol zou kunnen spelen, maar hij is nog erg met zichzelf bezig. Ook deze transferperiode is bij ons weer een aantal namen van ervaren spelers de revue gepasseerd, maar de goede naam zat er wat mij betreft niet bij. Dan geef ik liever de ruimte aan de jeugd. Aan die visie verandert niets, ook niet als je niet wint van Feyenoord en Vitesse."![]()
Ik vond het aan het begin van het seizoen geen gekke uitspraak. Hij verwachtte dat spelers als Boilesen, Veltman en Moisander verder waren, maar die zijn juist slechter geworden. Andersen laat af en toe wat leuks zien, maar stelt over het algemeen teleur. Serero en Klaassen hebben zich daarentegen wel goed ontwikkeld, maar die waren de laatste wedstrijden niet fit.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Overmars is gewoon een mongool, met zijn beste selectie sinds jaren.
Noodles![]()
Wat wel raar is is dat hij dan geen basisplaats krijgt om zich nog eens te bewijzen maar je toch voor Riedewald en Bazoer kiest. Ook al is hij dan wellicht teveel met zichzelf bezig, op deze manier komt hij daar ook nooit doorheen...quote:
Wat ik gisteravond ook al zei, ik vind die persoonlijke voorkeur voor spelers bij De Boer wel een beetje irritant. Moisander, Boilesen en ook een Schone mogen nu al maanden aan een stuk matig spelen terwijl een Milik, Zivkovic, Zimling en Viergever amper krediet hebbenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Inderdaad, je verloor dit jaar juist minder spelers en je had van een aantal gasten kunnen verwachten dat ze zich zouden doorontwikkelen. Dat is nu voor het eerst in 5 jaar niet gebeurd. Moeten we niet te dramatisch over doen. Ook al dat gehuil van veel media dat de revolutie mislukt is; zwaar overtrokken. Ik hoop dat Ajax dit beleid gewoon voortzet. En het liefst met Frank, vooral omdat ik geen enkele vervanger voor hem zie.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:33 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Ik vond het aan het begin van het seizoen geen gekke uitspraak. Hij verwachtte dat spelers als Boilesen, Veltman en Moisander verder waren, maar die zijn juist slechter geworden. Andersen laat af en toe wat leuks zien, maar stelt over het algemeen teleur. Serero en Klaassen hebben zich daarentegen wel goed ontwikkeld, maar die waren de laatste wedstrijden niet fit.![]()
Nigel de Jong zou ik wel appreciërenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:57 schreef mokkiemok het volgende:
Nigel de Jong zou ik wel appreciërenen toch zou ik Heitinga ook wel terug willen zien komen om Veltman aan de hand te nemen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
nigel op het middelveld erbij en heitinga in de verdediging mmmm is zeker de moeite waard lijkt mijquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]en toch zou ik Heitinga ook wel terug willen zien komen om Veltman aan de hand te nemen.
----------------------Cillessen-----------------------
-van Rhijn -- Heitinga - Veltman -- Viergever-
----------------------de Jong-------------------------
---------Klaassen ----------- Sinkgraven--------
-El Ghazi ----------- Milik -------------- Fisscher-
reserve: Onana, Serero, Kishna, Riedewald, Tete, Zivkovic, Andersen
Probleem is toch juist dat het met name vorig jaar toch ook al zwaar ondermaats was? Verschil is nu dat er een ploeg bovenin voor het eerst in jaren wel constant presteert daar waar Ajax toch vooral kampioen werd omdat de rest er zo mogelijk nog minder van bakte.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:33 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Ik vond het aan het begin van het seizoen geen gekke uitspraak. Hij verwachtte dat spelers als Boilesen, Veltman en Moisander verder waren, maar die zijn juist slechter geworden. Andersen laat af en toe wat leuks zien, maar stelt over het algemeen teleur. Serero en Klaassen hebben zich daarentegen wel goed ontwikkeld, maar die waren de laatste wedstrijden niet fit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
en Ajax gaat akkoord. Meer ook om Eagels uit te missen en dat hij er bij Twente thuis weer bij is.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:03 schreef Brammess het volgende:
Moisander schikkingsvoorstel van 1 wedstrijd
de KNVBFind your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 11:13:22Officieel standpunt #Ajax luidt: onder protest akkoord met straf Moisander. Toch niet zinvol om vanavond naar Zeist te rijden. #ajaaz reageer retweet
![]()
Dit gewoon jaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem is toch juist dat het met name vorig jaar toch ook al zwaar ondermaats was? Verschil is nu dat er een ploeg bovenin voor het eerst in jaren wel constant presteert daar waar Ajax toch vooral kampioen werd omdat de rest er zo mogelijk nog minder van bakte.![]()
En ik blijf het zeggen, die filosofie dat de backs ipv de vleugelspelers de voorzetten moeten geven mag zo snel mogelijk het raam uit.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik kan er niet rouwig om zijn. Moisander heeft het aan zichzelf te danken dat hij de scheids de kans gaf er rood voor te geven.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:15 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 11:13:22Officieel standpunt #Ajax luidt: onder protest akkoord met straf Moisander. Toch niet zinvol om vanavond naar Zeist te rijden. #ajaaz reageer retweet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Al was de overtreding niet zwaar, snap ik dat een scheidsrechter daar een overtreding inzit. Vond het zelf overdreven om daar voor te fluiten, maar als de scheids fluit dan is het ook meteen rood.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan er niet rouwig om zijn. Moisander heeft het aan zichzelf te danken dat hij de scheids de kans gaf er rood voor te geven.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
De hele filosofie is redelijk failliet, verbloemd door het feit dat je 4 jaar kampioen wordt, maar nu het is eens even écht tegenzit en niet toevallig OOK bij je concurrenten zakt het als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:16 schreef TheVulture het volgende:
En ik blijf het zeggen, die filosofie dat de backs ipv de vleugelspelers de voorzetten moeten geven mag zo snel mogelijk het raam uit.
Marcie Netto mag wat mij betreft opzouten, als men niet inziet dat je een paar GOEDE ervaren spelers (geen Zimlings) nodig hebt om die jonkies naar een hoger plan te tillen dan hoor je niet bij Ajax. Sowieso hoor je met zijn trackrecord qua aankopen niet bij Ajax.
En Frankie mag eens laten zien dat hij het ook kan als de concurrentie niet hopeloos aan het falen is en het echt ff goed tegenzit. Het lijkt nu vooral een beetje op wisselen en schuiven in de hoop op de 'gouden greep' waarmee het eerdere jaren ineens ging draaien. Zit niet echt een lijn in zo lijkt het, en de wissels zijn helemaal om te janken. Ook droevig hoe iedere spits verkracht wordt en totaal geen vertrouwen krijgt omdat er iedere 2 wedstrijden weer een ander staat.![]()
De knvb zegt dit:Terwijl die van boekel dit zegtquote:Niklas Moisander (Ajax): uitsluiting van één wedstrijd vanwege het ontnemen van een duidelijke scoringskans (Ajax - AZ, 5 februari 2015).Mijn wasmachine zou ook kapot kunnen gaan.., maar dat doet die niet.quote:Dan is het vervolgens voor mij zo dat de bal binnen bereik was van Johannsson en had hij volgens mij een scoringskans kunnen creëren".Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Probleem is dat goede aankopen andere opties hebben en dus niet naar Ajax willen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De hele filosofie is redelijk failliet, verbloemd door het feit dat je 4 jaar kampioen wordt, maar nu het is eens even écht tegenzit en niet toevallig OOK bij je concurrenten zakt het als een kaartenhuis in elkaar.
Marcie Netto mag wat mij betreft opzouten, als men niet inziet dat je een paar GOEDE ervaren spelers (geen Zimlings) nodig hebt om die jonkies naar een hoger plan te tillen dan hoor je niet bij Ajax. Sowieso hoor je met zijn trackrecord qua aankopen niet bij Ajax.
En Frankie mag eens laten zien dat hij het ook kan als de concurrentie niet hopeloos aan het falen is en het echt ff goed tegenzit. Het lijkt nu vooral een beetje op wisselen en schuiven in de hoop op de 'gouden greep' waarmee het eerdere jaren ineens ging draaien. Zit niet echt een lijn in zo lijkt het, en de wissels zijn helemaal om te janken. Ook droevig hoe iedere spits verkracht wordt en totaal geen vertrouwen krijgt omdat er iedere 2 wedstrijden weer een ander staat.
Wie stel jij voor te kopen die haalbaar is en een aanwinst?![]()
Dat is gewoon het moderne voetbale, heeft niks met filosofie te maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:16 schreef TheVulture het volgende:
En ik blijf het zeggen, die filosofie dat de backs ipv de vleugelspelers de voorzetten moeten geven mag zo snel mogelijk het raam uit.![]()
PSV volgend jaar ook kampioenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:05 schreef mokkiemok het volgende:
----------------------Cillessen-----------------------
-van Rhijn -- Heitinga - Veltman -- Viergever-
----------------------de Jong-------------------------
---------Klaassen ----------- Sinkgraven--------
-El Ghazi ----------- Milik -------------- Fisscher-
reserve: Onana, Serero, Kishna, Riedewald, Tete, Zivkovic, Andersen
![]()
![]()
quote:
Dit is zulk standaard gelul geworden dat men er in gaat geloven. Er zijn echt wel spelers te vinden, PSV vist een Guardado binnen, Feyenoord een Wilkshire. Ik zeg niet dat het direct toppertjes zijn, maar dat was bv. een Poulsen in eerste instantie ook niet, maar als je 'men' mag geloven zijn dat toch de spelers die juist meer meerbrengen dan alleen hun eigen kunnen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef Burrito het volgende:
[..]
Probleem is dat goede aankopen andere opties hebben en dus niet naar Ajax willen.
Wie stel jij voor te kopen die haalbaar is en een aanwinst?![]()
Doen ze bij Barcelona ook, alleen snapt Frank niet dat die 34234324x zo goed zijn dan bij Ajax.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:16 schreef TheVulture het volgende:
En ik blijf het zeggen, die filosofie dat de backs ipv de vleugelspelers de voorzetten moeten geven mag zo snel mogelijk het raam uit.![]()
Ik lees nog steeds geen goede suggesties van je. Poulsen was waardeloos op het veld behalve die ene wedstrijd tegen psvquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is zulk standaard gelul geworden dat men er in gaat geloven. Er zijn echt wel spelers te vinden, PSV vist een Guardado binnen, Feyenoord een Wilkshire. Ik zeg niet dat het direct toppertjes zijn, maar dat was bv. een Poulsen in eerste instantie ook niet, maar als je 'men' mag geloven zijn dat toch de spelers die juist meer meerbrengen dan alleen hun eigen kunnen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: