je bent taalkundig gewoon niet goed onderlegdquote:
Klopt, stomme oudersquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je bent taalkundig gewoon niet goed onderlegd
die hebben je helemaal niks geleerd?quote:
Dat zie je tochquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die hebben je helemaal niks geleerd?
volgens mij zag ik gisteren het woordje 'kats' voorbij komen.quote:
Dat is heel wat anders dan bats !quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij zag ik gisteren het woordje 'kats' voorbij komen.
ja, klopt. maar volgens mij is kats geen ABNquote:
Mijn telefoon kent t welquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, klopt. maar volgens mij is kats geen ABN
leert zo'n ding niet automatisch bij?quote:
Nopquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
leert zo'n ding niet automatisch bij?
dus je telefoon kent ook meer dan ABNquote:
Nee, enkel als ik het aanleer en ik kan geen plat dusja, mijn telefoon ook nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus je telefoon kent ook meer dan ABN
maar kats is geen ABNquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, enkel als ik het aanleer en ik kan geen plat dusja, mijn telefoon ook niet
Viel Spaß!quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
ja hoivanavond bezoek van de andere badmintonvereniging in Haaksbergen, gezellig onderling partijtjes spelen
völle willequote:
veel plezierquote:
hahaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn vermoeden klopte![]()
Ik leer t wel
a dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:11 schreef Cue_ het volgende:
Al.. Als ik de context niet wist, had t naar mijn idee meer met volgespoten willen worden te maken
Ja was wisselvallig, soms erg leuk, soms erg saai. Maar overal tevreden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
goed bezig
hoe was het?
bek holdn vuile hoerquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, de rooin is weer in ons midden
Dat zei je anders niet toen ik je kont de laatste keer volspoot.quote:
En binnenkort toch weer tegen Ajax onnie? Ku'j 15 los staan ;iquote:
Jij hebt echt tekorten hequote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zei je anders niet toen ik je kont de laatste keer volspoot.
Uitslapen is fijn!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:47 schreef Cue_ het volgende:
Zooo. Klein beetje uit mogen slapen. Wel iets later dan de bedoeling was, maar Zometeen maar richting werk.
Heb nog niets gehoord dus ga ervan uit dat ik weekend heb.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:18 schreef Cue_ het volgende:
Tis koud![]()
Tnx B, jij nog werken of heb je al weekend?
Leuk! Veel plezierquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb nog niets gehoord dus ga ervan uit dat ik weekend heb.
Vandaag maar ff rondje vrienden doen en naar de fitness
Das geen weekend meer te noemenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uhu, en de dag erna weer lekker vroeg om 12:00
Ehhh nee, dan werk ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Das geen weekend meer te noemen
Maar zaterdagavond kan je partyen
Ja, maar dat is zondag. Zaterdag weer tot 's nachts.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
12 uur beginnen, is 8 uur klaar dan toch ofzo?
Doe je schema eens gewoon door, scheelt weer onduidelijkhedenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zondag. Zaterdag weer tot 's nachts.
Mooie sloaperdquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit hier aan één stuk door te gapen
Ik weet nog goed dat ik voor het eerst lenzen moest indoen, wat een hel was datquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:40 schreef Redbaron het volgende:
Opticien geweest. Proeflenzen mee en volgende week controle.
Wat een drama om die dingen in te doen
Dit jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:09 schreef norich het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat ik voor het eerst lenzen moest indoen, wat een hel was dat
Ik ong 20minuten over beidequote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit jaDeed driekwartier over mn eerste oog, en toen zo'n 20 minuten over de andere
Maar nu gaat het echt vet makkelijk
Herkenbaarquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit jaDeed driekwartier over mn eerste oog, en toen zo'n 20 minuten over de andere
Maar nu gaat het echt vet makkelijk
Doe je niet slechtquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ong 20minuten over beide![]()
Eruit halen was binnen notime
Dat zei de opticien ook idd, wasff uithalen, 1x oefenen met indoen de rest mocht ik thuis oefenenquote:
Heb je snel gedaan. Hoorde de opticien praten over mensen die er wel uren konden zitten of soms naar huis werden gestuurd om de volgende dag terug te komen omdat de ogen te geirriteerd warenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ong 20minuten over beide![]()
Eruit halen was binnen notime
Ja ging mooi snel. Ik ben niet bang om in mn oog te drukken. Lens zit ertussen, dat viel haar op.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan. Hoorde de opticien praten over mensen die er wel uren konden zitten of soms naar huis werden gestuurd om de volgende dag terug te komen omdat de ogen te geirriteerd warenGlad I got out medium
je moet 'm op je iris drukken ofniet?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:58 schreef Cue_ het volgende:
Die angst maakt t moeilijk voor de meeste mensen.
Op een gegeven moment ben je er zo aan gewend dat pulken in je oog niets meer uitmaakt.
Een lens op je oogwit lijkt me wat onnuttigquote:Op zondag 8 februari 2015 00:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je moet 'm op je iris drukken ofniet?
ik heb er zelf geen probleem mee om ernaast m'n oog aan te raken, maar iris heb ik volgens mij nog nooit gedaan
ja, ik vraag maarquote:Op zondag 8 februari 2015 00:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een lens op je oogwit lijkt me wat onnuttig
Heb wel eens m'n lens uit willen doen en ik maar pulken en pulken. Bleek hij er al uit te zijn
Dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op zondag 8 februari 2015 00:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een lens op je oogwit lijkt me wat onnuttig
Heb wel eens m'n lens uit willen doen en ik maar pulken en pulken. Bleek hij er al uit te zijn
Hmmm rrrrrrraawwwwwquote:
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh
Ga ik van DW net zo glibberen als van jou?
Succesquote:Op maandag 9 februari 2015 12:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
LeuVanmiddag naar de neuroloog in het MST in Oldenzaal.
succesquote:Op maandag 9 februari 2015 12:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
LeuVanmiddag naar de neuroloog in het MST in Oldenzaal.
Nicequote:Op maandag 9 februari 2015 15:34 schreef Redbaron het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens competitie gooien
Weegt dat nog wat?quote:Op maandag 9 februari 2015 15:34 schreef Redbaron het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens competitie gooien
Dan maar uitgaan van het positieve hequote:Op maandag 9 februari 2015 16:21 schreef Redbaron het volgende:
Nouja de reden waarom niet, maar opzich t gooien wel ja
Daarom, eindelijk weer eens gooienquote:Op maandag 9 februari 2015 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan maar uitgaan van het positieve he
Voor mijn gevoel gooi je elke week wel, aangezien ik je er zo vaak over hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 16:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daarom, eindelijk weer eens gooien
Toernooitje misschien, maar competitie al 4wk niet meer. En dat is toch andersquote:Op maandag 9 februari 2015 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gooi je elke week wel, aangezien ik je er zo vaak over hoor
Dat geloof ik wel, maar darten is voor mij dartenquote:Op maandag 9 februari 2015 16:32 schreef Redbaron het volgende:
Toernooitje misschien, maar competitie al 4wk niet meer. En dat is toch anders
Dat kan ik snappen.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar darten is voor mij darten
Laten vallen?quote:Op maandag 9 februari 2015 18:28 schreef rulerofdeath het volgende:
godverdomme, scherm van de telefoon weer naar de bliksem
jupquote:
Baggerquote:Op maandag 9 februari 2015 18:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup
scherm reageert niet meer.
ga ik morgen doen.quote:
ja, ik stond net op het punt iemand een herinnering te sturen, maar nu heb ik z'n nr niet meerquote:
nope.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:01 schreef Cue_ het volgende:
Ow kut man. Heb je geen koppeling met gmail ofzo dat ie daar de nrs in opslaat?
quote:
ik zie 'm niet op facebook, zover ik daar wat kan zienquote:Op maandag 9 februari 2015 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja daar kan je makkelijk mensen vinden en nrs vragen
En nu ?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zie 'm niet op facebook, zover ik daar wat kan zien
tja, shit happens. ik kan nog eens via een collega van hem proberenquote:
Anders t zonder herinnering doenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tja, shit happens. ik kan nog eens via een collega van hem proberen
ja, dat zal dan maar zo moetenquote:
Komt vast goedquote:Op maandag 9 februari 2015 19:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat zal dan maar zo moeten
ja, alleen is het dan weer een week wachtenquote:
Het is jammer, maarja dan die je gewoon wat anders leuksquote:Op maandag 9 februari 2015 19:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, alleen is het dan weer een week wachten
het gaat om crosskleding voor op de nieuwe motorquote:Op maandag 9 februari 2015 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is jammer, maarja dan die je gewoon wat anders leuks
Ja ik zei ook maar watquote:Op maandag 9 februari 2015 19:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het gaat om crosskleding voor op de nieuwe motor
beetje dom aan 't lullen?quote:
beetje kuttenquote:
tettenquote:
quote:
De zoekfunctie komt met niks bijzonders aanzettenquote:
Als t makkelijk te vinden was had ik mn mond wel gehoudenquote:Op maandag 9 februari 2015 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De zoekfunctie komt met niks bijzonders aanzetten
Weinig kans denk ik. Moet eerst biljarten en dat is meestal niet heel op tijd klaar.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kom je donderdag ook drankje mee doen in de Rocks?
Beter zoekenquote:Op maandag 9 februari 2015 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De zoekfunctie komt met niks bijzonders aanzetten
Aah jammerquote:Op maandag 9 februari 2015 20:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weinig kans denk ik. Moet eerst biljarten en dat is meestal niet heel op tijd klaar.
Ahquote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah
Misschien dat ik wel even langs kom als we op tijd klaar zijn. Hoef vrijdag iig niet vroeg op, dat scheelt...
Als ie eindigt op 518 dan heb ik hem nog.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat dan maar even weten. Heb je mn nr nog?
Yup, thats mequote:Op maandag 9 februari 2015 21:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ie eindigt op 518 dan heb ik hem nog.
Nah wel net iets boven mijn budget.. Tuin boeit me niet zoveel zolang er maar plek is om in de zon te zitten en een bbq neer te zetten.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:33 schreef Cue_ het volgende:
Is niet duur. Wel jammer van de smalle tuin ook.
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah wel net iets boven mijn budget.. Tuin boeit me niet zoveel zolang er maar plek is om in de zon te zitten en een bbq neer te zetten.
Ik ben maar een ambtenaar met een studieschuld hequote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]jammer
Heb onlangs ook naar woningen gekeken zat rond de 170/200 te kijken. Was t allemaal net niet helaas.
Verhuisbedrijf inhuren.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:53 schreef Cue_ het volgende:
En ook al zou ik wat vinden, ik mag van vrienden en familie niet verhuizen dit jaar
Zon hoge schuld dan?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben maar een ambtenaar met een studieschuld he
Heb een ontzettend leuk huisje gezien voor 125.000. Als die over een half jaar nog te koop staat en ik een vaste aanstelling heb wil ik zeker gaan kijken.
Behoorlijk jaquote:Op maandag 9 februari 2015 21:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zon hoge schuld dan?
Oeeh doe eens linken?
Dat ziet er idd niet verkeerd uitquote:Op maandag 9 februari 2015 21:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
En wil ook gewoon wat geld overhouden om van te leven. Niet alles moet naar huis en DUO gaan.
http://www.funda.nl/koop/(...)3-tubantiastraat-78/
Dit is zo'n huis waarvan ik me dan afvraag wat er mis mee is. Criminele buren? Dak verrot? Of het ziet er in werkelijkheid toch een stuk minder uit dan op de foto's. Heb ik al eerder meegemaakt...quote:Op maandag 9 februari 2015 22:05 schreef Cue_ het volgende:
Aan de andere kant is huur miss beter voor me. Maar de maandlasten zijn dan echt niets
Ja idd, heb ik er ook een paar van meegemaakt.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit is zo'n huis waarvan ik me dan afvraag wat er mis mee is. Criminele buren? Dak verrot? Of het ziet er in werkelijkheid toch een stuk minder uit dan op de foto's. Heb ik al eerder meegemaakt...
Levenloos alles.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja idd, iedereen ineens een leven?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:36 schreef rulerofdeath het volgende:
al die pool'n hej al hier, en nu goaj d'r achteran?
Dan had je iets met lange mouwen aan moeten trekken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:55 schreef Redbaron het volgende:
Bah wat was t koud met korte mouw trainen
Had m wel klaargelegd, maar vergetenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan had je iets met lange mouwen aan moeten trekken.
nee, al die pool'n komen massaal hier dus wij gaan daarheen als compensatiequote:Op woensdag 11 februari 2015 19:36 schreef rulerofdeath het volgende:
al die pool'n hej al hier, en nu goaj d'r achteran?
Dank jequote:Op donderdag 12 februari 2015 10:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen en gefeliciteerd voor Cue
Heul nie.quote:
Heul wel.quote:
Heul wel.quote:
Dat is nogal watquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb alles afgestoft, de hele boel staan stofzuigen en daarna nog met een natte lap over dingen heen gegaan. Heb voor vandaag genoeg het huisvrouwtje uitgehangen, nu koffie en niksen totdat ik ga koken.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt als mijn moeder.
'Nu even zitten niksen hoor, straks weer koken'.
Dus tochquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:13 schreef Redbaron het volgende:
Weeer zonder baan, opdrachtgever in financiele moeilijkheden en dus mijn contract stopgezet.
Vandaag verschillende uzb's langsgweest maar ook nog geen positiviteit![]()
Noesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:13 schreef Redbaron het volgende:
Weeer zonder baan, opdrachtgever in financiele moeilijkheden en dus mijn contract stopgezet.
Dat had ik ook in de planning voor vandaag. Nog niks van gekomenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb alles afgestoft, de hele boel staan stofzuigen en daarna nog met een natte lap over dingen heen gegaan. Heb voor vandaag genoeg het huisvrouwtje uitgehangen, nu koffie en niksen totdat ik ga koken.
Das mooi klotequote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:13 schreef Redbaron het volgende:
kut manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:13 schreef Redbaron het volgende:
hmmm, klote man!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:13 schreef Redbaron het volgende:
Kampioen worden jullie sowieso wel. Volgende week via mijn werk naar Twente - Vitessequote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wij worden nu echt wel kampioen
Als FC Twente nu eens van die geneusde 'vrienden' uit 020 wint zondag
Ooh nicequote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Kampioen worden jullie sowieso wel. Volgende week via mijn werk naar Twente - Vitesse
als je arbitrage zo mee hebt, dan kan dat ook niet anders...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wij worden nu echt wel kampioen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je arbitrage zo mee hebt, dan kan dat ook niet anders...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen dat mekkeren over de arbitrage, het zit PSV ook een keer mee in plaats van tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Sterktequote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfff, vannacht hooguit 4u geslapen (lag tot 7u wakker) en moet zometeen naar Hengeloooooo naar de audicien
Dit is natuurlijk wel bijzonder teleurstellend (voor hem/haar)quote:Op zondag 15 februari 2015 00:41 schreef Cue_ het volgende:
Zoww. Mn Valentijn ligt op de logeerkamer, was gezellige avond
Zij is en vrouw van boven de 50quote:Op zondag 15 februari 2015 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel bijzonder teleurstellend (voor hem/haar)
Rooinquote:
Nee hoor, precies zoals aangegevenquote:Op zondag 15 februari 2015 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel bijzonder teleurstellend (voor hem/haar)
Bier drinken tot half vijf in de ochtendquote:Op zondag 15 februari 2015 03:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
RooinNog iets vuigs gedaan vanoamd?
Doe je goedquote:Op zondag 15 februari 2015 11:51 schreef Redbaron het volgende:
Bier drinken tot half vijf in de ochtend
En nu alweer paar uur wakker
Krijg je op die leeftijd hčquote:Op zondag 15 februari 2015 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe je goed
Ik had gister drie wijntjes op, toen voorstelling en tijdens de treinrit naar huis vielen we zowat al in slaap, dus bij thuiskomst maar gelijk gaan slapen.
Met onze grote plannen ook nog een fles wijn leeg te drinken, is niets meer gebeurd
Dat zijn we allemaal, vergeleken met Basquote:Op maandag 16 februari 2015 11:02 schreef rulerofdeath het volgende:
vergeleken met Bas ben ik een jonge god
Fixedquote:Op maandag 16 februari 2015 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal, vergeleken met Bas Justin
true thatquote:Op maandag 16 februari 2015 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voordeel van fantasieen, ze zijn altijd leuk
Ik wou net zeggen... broekies.quote:
Bij dezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |