je bent taalkundig gewoon niet goed onderlegdquote:
Klopt, stomme oudersquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je bent taalkundig gewoon niet goed onderlegd
die hebben je helemaal niks geleerd?quote:
Dat zie je tochquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die hebben je helemaal niks geleerd?
volgens mij zag ik gisteren het woordje 'kats' voorbij komen.quote:
Dat is heel wat anders dan bats !quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij zag ik gisteren het woordje 'kats' voorbij komen.
ja, klopt. maar volgens mij is kats geen ABNquote:
Mijn telefoon kent t welquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, klopt. maar volgens mij is kats geen ABN
leert zo'n ding niet automatisch bij?quote:
Nopquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
leert zo'n ding niet automatisch bij?
dus je telefoon kent ook meer dan ABNquote:
Nee, enkel als ik het aanleer en ik kan geen plat dusja, mijn telefoon ook nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus je telefoon kent ook meer dan ABN
maar kats is geen ABNquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, enkel als ik het aanleer en ik kan geen plat dusja, mijn telefoon ook niet
Viel Spaß!quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
ja hoivanavond bezoek van de andere badmintonvereniging in Haaksbergen, gezellig onderling partijtjes spelen
völle willequote:
veel plezierquote:
hahaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn vermoeden klopte![]()
Ik leer t wel
a dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:11 schreef Cue_ het volgende:
Al.. Als ik de context niet wist, had t naar mijn idee meer met volgespoten willen worden te maken
Ja was wisselvallig, soms erg leuk, soms erg saai. Maar overal tevreden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
goed bezig
hoe was het?
bek holdn vuile hoerquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, de rooin is weer in ons midden
Dat zei je anders niet toen ik je kont de laatste keer volspoot.quote:
En binnenkort toch weer tegen Ajax onnie? Ku'j 15 los staan ;iquote:
Jij hebt echt tekorten hequote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zei je anders niet toen ik je kont de laatste keer volspoot.
Uitslapen is fijn!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:47 schreef Cue_ het volgende:
Zooo. Klein beetje uit mogen slapen. Wel iets later dan de bedoeling was, maar Zometeen maar richting werk.
Heb nog niets gehoord dus ga ervan uit dat ik weekend heb.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:18 schreef Cue_ het volgende:
Tis koud![]()
Tnx B, jij nog werken of heb je al weekend?
Leuk! Veel plezierquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb nog niets gehoord dus ga ervan uit dat ik weekend heb.
Vandaag maar ff rondje vrienden doen en naar de fitness
Das geen weekend meer te noemenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uhu, en de dag erna weer lekker vroeg om 12:00
Ehhh nee, dan werk ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Das geen weekend meer te noemen
Maar zaterdagavond kan je partyen
Ja, maar dat is zondag. Zaterdag weer tot 's nachts.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
12 uur beginnen, is 8 uur klaar dan toch ofzo?
Doe je schema eens gewoon door, scheelt weer onduidelijkhedenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zondag. Zaterdag weer tot 's nachts.
Mooie sloaperdquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit hier aan één stuk door te gapen
Ik weet nog goed dat ik voor het eerst lenzen moest indoen, wat een hel was datquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:40 schreef Redbaron het volgende:
Opticien geweest. Proeflenzen mee en volgende week controle.
Wat een drama om die dingen in te doen
Dit jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:09 schreef norich het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat ik voor het eerst lenzen moest indoen, wat een hel was dat
Ik ong 20minuten over beidequote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit jaDeed driekwartier over mn eerste oog, en toen zo'n 20 minuten over de andere
Maar nu gaat het echt vet makkelijk
Herkenbaarquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit jaDeed driekwartier over mn eerste oog, en toen zo'n 20 minuten over de andere
Maar nu gaat het echt vet makkelijk
Doe je niet slechtquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ong 20minuten over beide![]()
Eruit halen was binnen notime
Dat zei de opticien ook idd, wasff uithalen, 1x oefenen met indoen de rest mocht ik thuis oefenenquote:
Heb je snel gedaan. Hoorde de opticien praten over mensen die er wel uren konden zitten of soms naar huis werden gestuurd om de volgende dag terug te komen omdat de ogen te geirriteerd warenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ong 20minuten over beide![]()
Eruit halen was binnen notime
Ja ging mooi snel. Ik ben niet bang om in mn oog te drukken. Lens zit ertussen, dat viel haar op.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan. Hoorde de opticien praten over mensen die er wel uren konden zitten of soms naar huis werden gestuurd om de volgende dag terug te komen omdat de ogen te geirriteerd warenGlad I got out medium
je moet 'm op je iris drukken ofniet?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:58 schreef Cue_ het volgende:
Die angst maakt t moeilijk voor de meeste mensen.
Op een gegeven moment ben je er zo aan gewend dat pulken in je oog niets meer uitmaakt.
Een lens op je oogwit lijkt me wat onnuttigquote:Op zondag 8 februari 2015 00:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je moet 'm op je iris drukken ofniet?
ik heb er zelf geen probleem mee om ernaast m'n oog aan te raken, maar iris heb ik volgens mij nog nooit gedaan
ja, ik vraag maarquote:Op zondag 8 februari 2015 00:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een lens op je oogwit lijkt me wat onnuttig
Heb wel eens m'n lens uit willen doen en ik maar pulken en pulken. Bleek hij er al uit te zijn
Dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op zondag 8 februari 2015 00:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een lens op je oogwit lijkt me wat onnuttig
Heb wel eens m'n lens uit willen doen en ik maar pulken en pulken. Bleek hij er al uit te zijn
Hmmm rrrrrrraawwwwwquote:
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh
Ga ik van DW net zo glibberen als van jou?
Succesquote:Op maandag 9 februari 2015 12:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
LeuVanmiddag naar de neuroloog in het MST in Oldenzaal.
succesquote:Op maandag 9 februari 2015 12:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
LeuVanmiddag naar de neuroloog in het MST in Oldenzaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |