Laat je niet gek maken. Geweldig topic.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Werd in 1954 op het WK door L'Equipe zelfs uitgeroepen tot beste spits. In België had hij de status die Cruyff in Nederland heeft.
Nee, Levante was een topclub.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:13 schreef Tyron het volgende:
je zou maar gespeeld hebben bij Crossing Molenbeek
HA HA HAquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:14 schreef Doublepain het volgende:
Dat hooghouden, hij kon wat niemand anders kan ook wat een onzin. Sorry hoor, maar destijds was voetbal van zo'n dusdanig laag niveau dat het leek als iemand een beetje talent had dat die aan pele of Cruijff kon tippen.
In zijn tijd was ie goed, maar niet een van de beste allertijden, zeker niet voor een Belg.
*onsterfelijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:48 schreef tong80 het volgende:
Ga door Caland. Maak je onstervelijk met je eeuwige gezeik.
Kan je uitleggen wat je met gezeik bedoelt? Volgensmij was het juist een tip, het is juist onnodig met posts te spammen terwijl alles in 1 post kan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:48 schreef tong80 het volgende:
Ga door Caland. Maak je onstervelijk met je eeuwige gezeik.
Je landgenoten zouden zich moeten schamen, Tong ...quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:01 schreef tong80 het volgende:
Jullie kwetsen m'n tere zieltje.
Ga eens in op wat er gepost wordt over Rick Coppens.
IPV te posten dat het een F moet zijn en geen V.
En dat het allemaal in één post kan.
Totaal nutteloos. Die dingen wist ik al. Integenstelling tot jullie, die, het verbaast me niks, Rick Coppens niet kennen.
Ja, Want is altijd leuker om onwetend en ignorant te zijn. Zie dat je nog iets zou bijleren, dat kan natuurlijk niet hè.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja moet die maar naar fok.be gaan
oh wacht
Ik weet wel wie Coppens is hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:26 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ja, Want is altijd leuker om onwetend en ignorant te zijn. Zie die dat je nog iets zou bijleren, dat kan natuurlijk niet hè.
Dan is het toch zelfs in Nederland nieuwswaardig dat hij dood is ? Net zoals het overlijden van Van Hanegem ook in België wel nieuwswaardig zal zijn ...quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik weet wel wie Coppens is hoor
Ik denk niet dat Belgie nieuws gaat brengen betreft Van Hanegemquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan is het toch zelfs in Nederland nieuwswaardig dat hij dood is ? Net zoals het overlijden van Van Hanegem ook in België wel nieuwswaardig zal zijn ...
Zoiets komt in België zelfs in het 19h journaal. Wij zijn niet zo kortzichtig op onszelf gericht hoor ...quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Belgie nieuws gaat brengen betreft Van Hanegem
Nou, dan denk je mis. Vlamingen geven veel meer nieuws over NL dan omgekeerd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Belgie nieuws gaat brengen betreft Van Hanegem
Misschien willen ze wel bij NL horenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:31 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Nou, dan denk je mis. Vlamingen geven veel meer nieuws over NL dan omgekeerd.
Toch ook wel logisch dat de succesvollere broer wat meer aandacht krijgt dan het zwakkelingetje in de familie.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:31 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Nou, dan denk je mis. Vlamingen geven veel meer nieuws over NL dan omgekeerd.
Tjah, wij brengen nochtans zelfs het nieuws als een van jullie betere wielrenners overlijdt. En die mogen nochtans nog 100 jaar koersen dan nog komen ze niet aan de erelijst van een jaar van Merckx alleen al ...quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch ook wel logisch dat de succesvollere broer wat meer aandacht krijgt dan het zwakkelingetje in de familie.
Ah ok. Ja ik heb weinig met die drugssport dus daar zou ik niet over kunnen meepraten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, wij brengen nochtans zelfs het nieuws als een van jullie betere wielrenners overlijdt. En die mogen nochtans nog 100 jaar koersen dan nog komen ze niet aan de erelijst van een jaar van Merckx alleen al ...
Of misschien ligt het wel gewoon aan het feit dat Belgen niet zo zelfvoldaan zijn en ook oog hebben voor andere landen. Op muziek levert België eigenlijk veel meer kwaliteit af dan Nederland, maar toch draaien wij Nederlandse artiesten terwijl dat omgekeerd veel minder het geval is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch ook wel logisch dat de succesvollere broer wat meer aandacht krijgt dan het zwakkelingetje in de familie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |