het werd geregistreerd op de bon ofzo. weet t ook niet. Maar ik moet binnen 14 dagen betalen anders komt die neger me opzoekenquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Duur parenclubje
Ook vreemd dat je pas hoefde te betalen bij vertrek...
Ooh wacht. .... verzonnen topics
Dat vind je wel geil zeker?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef Plukdester het volgende:
anders komt die neger me opzoeken
haha nee. maar ze zitten bij incassobureau ggn en dat zijn flinke negers. ooit een openstaande factuur moeten laten innen door hun. ze bellen niet eens netjes aan beginnen meteen te beuken tegen je deur en te schreeuwenquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat vind je wel geil zeker?
mwah sommigen zagen er best oke uit. ben zelf 29 en heb er 3 te grazen genomen van in de 40.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:16 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Parenclubs? Daar gaan toch alleen van die rimpelsauriers heen?
Moet je van houden denk ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:19 schreef Plukdester het volgende:
[..]
mwah sommigen zagen er best oke uit. ben zelf 29 en heb er 3 te grazen genomen van in de 40.
Meestal teken ik dan een gezichtje op mijn glas. Is net ff iets goedkoper.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:59 schreef Plukdester het volgende:
Zei deed baco in dr mond en toen goot ze het zeg maar over in de mijne
3 vrouwen en n baco og 10..quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:37 schreef Leonos het volgende:
Vind ik 350 nog wel meevallen eigenlijk
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:59 schreef Plukdester het volgende:
Ik was gistereavond weer even naar de casacada gegaan. Dit omdat ik afgelopen zaterdag meteen met een meisje stond te bekken voor de deur en ik de tent in mijn nieuwe dorp nog niet heb verkend.
Ik liep naar binnen. Het was 23:00.Ik moest mn legitimatieb laten zien, krabbel zetten en ik mocht verder. Ik zag meisjes naakt op de bar dansen, mannen die met hun hengst stonden te zwaaien, overal tieten. Man man man wat was ik blij dat ik naar binnen ben gestapt.
Zo'n meisje bood me een drankje aan en ik mocht het uit dr mond drinken. Zei deed baco in dr mond en toen goot ze het zeg maar over in de mijne. Ook mocht ik even aan dr tieten voelen en ben ik diezelfde avond nog van bil gegaan met 3 vrouwen.
Alleen toen ik weer wegging kreeg ik een rekening gepresenteerdBlijkbaar was het parenclub avond en of ik even 350 ekkos wil aftikken. Ik zet nooit meer een stap in die tent
baco's zullen wel rond de 5 euro zitten. dus 10x5 is 50 euro. zou betekenen dat ik 100 euro de vrouw heb betaald. vind het wel duur want op eentje liep ik maar 3 minuten te douwen en toen was ik klaar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
3 vrouwen en een baco. Niet slecht toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |