Ik ben al verder gekomen dan 30 dates. Probeer jij eens de 10 te halen en een relatie te krijgen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je tijd komt nog wel stimo, tis pas 2015.
Glijmiddelquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:44 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Nog een ander op het oog dan? Ik heb al ¤34,98 uitgegeven aan condooms en glijmiddel. Wil het niet weg hoeven te gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was aan het zoeken welke foto's volgens de policy mochten, maar laat maar danquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:28 schreef Desperaat het volgende:
Al die mensen die zeggen dat ze me gaan DMen, maar dat niet doen...
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
GlijmiddelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles mag in DM.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was aan het zoeken welke foto's volgens de policy mochten, maar laat maar dan
Weet je nog, met Lenie van de huishoudbeurs? Beetje wegshoppen, en in een spoiler.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was aan het zoeken welke foto's volgens de policy mochten, maar laat maar dan
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
GlijmiddelPeun why.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus 30 mannen wilden jou nietquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben al verder gekomen dan 30 dates. Probeer jij eens de 10 te halen en een relatie te krijgen.
Dat is mijn slechte invloedquote:
Kazen kunnen best lekker zijn. Haat niet op kaasquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met één man, wat heb jij voor kaas humor men.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Dit.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kazen kunnen best lekker zijn. Haat niet op kaas
30+quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
welke kaas is je favoriet dan?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kazen kunnen best lekker zijn. Haat niet op kaasIk heb een relatie dude. Wat lul jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doutzen Kroesquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
welke kaas is je favoriet dan?
You know what i likequote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jong, jong belegen, belegen, etc?
HAHAHA JEUUUUK IS ECHT TENENKROMMEND GENIAALquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Doutzen Kroes
En de acteurs van Jeuk zijn ook wel geinig. En Jeroen van Koningsbrugge.
vies mannetjequote:
Waarom kun je niet alle afleveringen online kijkenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHA JEUUUUK IS ECHT TENENKROMMEND GENIAAL😂😄
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |