Ik heb helemaal niets meer met uto, dus dat sluit ik uit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:31 schreef Hepyro het volgende:
Ik kan alleen bedenken dat het toch misschien de redactie van Utopia is of iets in die hoek, al zou het ook een FOK!ker/ster kunnen zijn die mega in de slappe zak zit.
Crosspost:quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:28 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Iedereen kan verdacht zijn, ik kan hier niet veel doen vanuit de woonvorm, sta tijdelijk onder bewind dus kan geen gebruik maken van zaken die met geld te maken hebben, heb wat los zakgeld en kan daarmee eventueel bellen via de munttelefoon die hier hangt in de hal.
Ja, ik probeer ook een verband te leggen maar ik zou het écht niet weten andersquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets meer met uto, dus dat sluit ik uit.
je bent niet meer waardquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:33 schreef Pavement het volgende:
Het vreemde is, ik heb maar 3 sterren
Op jouw uitgetest misschien, jij was toch de eerste?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:33 schreef Pavement het volgende:
maar hoe kom je dan aan je eigen pimp abo?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:33 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Crosspost:
[..]
[..]
Ja, ik probeer ook een verband te leggen maar ik zou het écht niet weten anders.
Voor een spiegel gaan staan, omdraaien, bukken en broek naar beneden en kijken in spiegel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:33 schreef Pavement het volgende:
Ik denk het toch ook nog steeds, kweet niet waarom, ook na zijn uitleg. Sorry Hepyro.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:35 schreef isax het volgende:
[..]
maar hoe kom je dan aan je eigen pimp abo?
niets is wat het lijkt op het internet! misschien woon je wel in een dikke villa op texel.
Voxs, je gaat los geloof ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor een spiegel gaan staan, omdraaien, bukken en broek naar beneden en kijken in spiegel.
Tadaaaaaaaa!
Dat was nog vlak voordat het bewind van start ging, omdat ik geen prepaid telefoon heb maar eentje met abonnement is ie in beslag genomen en daarbuiten had ik al helemaal geen toegang tot internetbankieren etc.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:35 schreef isax het volgende:
[..]
maar hoe kom je dan aan je eigen pimp abo?
niets is wat het lijkt op het internet! misschien woon je wel in een dikke villa op texel.
dan hadden ik en jian er geen gekregenquote:
Wel als hij zijn identiteit geheim wil houdenquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan hadden ik en jian er geen gekregen
Of jij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel als hij zijn identiteit geheim wil houden
nee, gewoon neequote:Op donderdag 5 februari 2015 16:43 schreef hugecooll het volgende:
Sowieso is Fylax altijd het antwoord
Daarom wees ik naar jouquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:44 schreef Fylax het volgende:
Ik heb al heel vaak abo's uitgedeeld. Al stuk of 40 euro
Ok, jij valt weer af dan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik koop niet eens een abo voor mezelf
Echt waar? Dat is maf man.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:44 schreef Fylax het volgende:
Ik heb al heel vaak abo's uitgedeeld. Al stuk of 40 euro
nop ben t nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt waar? Dat is maf man.Ben je het nu dan ook? Zeg het zeg het zeg het.
kom je meequote:Op donderdag 5 februari 2015 16:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor een spiegel gaan staan, omdraaien, bukken en broek naar beneden en kijken in spiegel.
Tadaaaaaaaa!
Een true place dan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
In 40+ is er ooit ook iemand geweest die allemaal abo's uitdeelde, dus mss is er idd wel een verband.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
Dadelijk is het Bondage, of iemand uit 40+
Het mysterie wordt groter.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:57 schreef Pavement het volgende:
[..]Goede keuze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk trouwens dat het Gert en Liesje is.
Kt is nu ook verdacht
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Zou het boon zijn? Is wel heeeeel lief dan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef chufi het volgende:
Wie zou er vandaag ook al weer gaan werken op een booreiland?
Die verdacht ik ook al. Ik verdenk er nu teveel, zelfs isa verdenk ik nu. Ik geef het op.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goede keuze.
Kt is nu ook verdacht
Ik vond hem verdacht en hij was nog laat opquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou het boon zijn? Is wel heeeeel lief dan.
Nee, ik moet stoppen nu, jij staat ook op mijn lijstje met verdachte.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In 40+ is er ooit ook iemand geweest die allemaal abo's uitdeelde, dus mss is er idd wel een verband.
Ik zou daar eens gaan informeren als ik jou was.
Ik weet het echt niet meer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond hem verdacht en hij was nog laat op
het gebeurt nuquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond hem verdacht en hij was nog laat op
Ook inderdaad.quote:
Gaat het nog of wil je nog wat vlugzout?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook inderdaad.
Ik hou het er op dat het iemand uit de SC is. Wie, tja... dat weet ik dus helemaal niet meer nu.
Doe nog maar wat vlugzout, ik zie overal sterretjes.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gaat het nog of wil je nog wat vlugzout?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe nog maar wat vlugzout, ik zie overal sterretjes.
Groot gelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:12 schreef isax het volgende:
[..]
nee sorry ik vind jullie lief maar ik haal liever een pizza
Ik ga echt niet terug lezen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:13 schreef isax het volgende:
CLUE:
het is allemaal begonnen om 04-02 23:03:42
quote:
Er is een wonder geschied en DK heeft ze nu ook.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:16 schreef isax het volgende:
braindead2000 heeft zijn sterretjes gevonden
Ik verdenk jou (serieus)quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goede keuze.
Kt is nu ook verdacht
HAIL HYDRAquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:41 schreef Joezi het volgende:
Er kunnen ook meerdere 'barmhartigen zijn' , in samenwerking of zelfs los van elkaar
of in en en los van elkaarquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:41 schreef Joezi het volgende:
Er kunnen ook meerdere 'barmhartigen zijn' , in samenwerking of zelfs los van elkaar
neequote:Op donderdag 5 februari 2015 17:46 schreef ChocoFan het volgende:
Zijn jullie 2 het?????? Pave en Joezi?????
A IS VOOR ABO FOR ALLquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:50 schreef isax het volgende:
[..]
want z is voor zij zijn voor altijd
ja allen dat gaat het principe kado geven een beetje verloren hehquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:51 schreef chufi het volgende:
Ik zou opheldering vragen bij Danny... Welk mobiel nummer of welke gebruiker dit veroorzaakt heeft
Waarom zou ik zo iets doenquote:
Ja maar als jet het helemaal niet wil? Inbreuk op je privacy .....quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja allen dat gaat het principe kado geven een beetje verloren heh
wrongquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
A IS VOOR ABO FOR ALL
Pezu is het !!!!!!!!!
hoe is het inbreuk?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als jet het helemaal niet wil? Inbreuk op je privacy .....
tikkie!!!!!quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
A IS VOOR ABO FOR ALL
Pezu is het !!!!!!!!!
Ik weet in ieder geval van niets. Ik vind het wel een top actie.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:57 schreef Pavement het volgende:
Mijn idee, iemand heeft het voor de grap bij Isax gedaan en andere hebben dit in de sc opgepakt en mensen een abo gegeven door ff een sms te versturen. Er is geen enkele baas er zijn er meer. puur toeval.
bijv
bds geeft m aan isax
isax gooit het in de sc en pezu geef er 1 aan voxs
joezi pikt het idee op en geeft er 1 aan pezu
Pavement geeft er een aan zn bff jian en ga zo maar door
de personen zijn voorbeelden
of er 1 team en separatisten, of meerdere teams, of meerdere sepratisten die onafhankelijk van elkaar opererenquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:57 schreef Pavement het volgende:
Mijn idee, iemand heeft het voor de grap bij Isax gedaan en andere hebben dit in de sc opgepakt en mensen een abo gegeven door ff een sms te versturen. Er is geen enkele baas er zijn er meer. puur toeval.
bijv
bds geeft m aan isax
isax gooit het in de sc en pezu geef er 1 aan voxs
joezi pikt het idee op en geeft er 1 aan pezu
Pavement geeft er een aan zn bff jian en ga zo maar door
de personen zijn voorbeelden
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval van niets. Ik vind het wel een top actie.![]()
Graag zou ik toch wel weten wie THE FUCK mijn nieuwsgierigheid dit aandoet.![]()
Mijn mega vulva is open.
ik denk aan een mini hype op sc niveauquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
of er 1 team en separatisten, of meerdere teams, of meerdere sepratisten die onafhankelijk van elkaar opereren
micro flash hypequote:Op donderdag 5 februari 2015 18:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik denk aan een mini hype op sc niveau
of 1 iemand die zn 30cm uit zn panty aan het lachen is nu
Dat wel ja. Iedereen is al verdachte geweest bij mij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:00 schreef isax het volgende:
ik begin nu te snappen hoe die deelnemers van wie is de mol zich voelen
dat zou betekenen dat pave tegen mij liegtquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:01 schreef Voxs het volgende:
Pavement heeft zich zojuist verdacht gemaakt
Dat zeker. Nr.1 nu voor mij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:01 schreef Voxs het volgende:
Pavement heeft zich zojuist verdacht gemaakt
Ga weg rare kloon.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:02 schreef wcworst het volgende:
Het is een project van de overheid meer kan ik niet zeggen.
Leef met de worst
worst halen zekerquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:06 schreef Voxs het volgende:
En waar is BaBu![]()
Of is hij net naar de Hema ...
Het is opquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is diegene het echt?![]()
Voxs waar is mijn vlugzout?????
Ik zal het proberen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is op![]()
Gewoon diep ademhalen totdat je sterretjes ziet
Alsof we zelf de weg niet zouden wetenquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:47 schreef KaBuf het volgende:
Ja wie stuurt jullie naar een leuke sc?
Ja oke, ik had eigenlijk de leukste moeten zeggen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Alsof we zelf de weg niet zouden weten
Haha, hmm tot nu toe zag ik vooral een onstemde sc daarquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:50 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja oke, ik had eigenlijk de leukste moeten zeggen.
Ik denk het ook niet. Er waren wat toevalligheden die nog niet verklaard zijn.quote:
Eensquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha, hmm tot nu toe zag ik vooral een onstemde sc daar![]()
De leukste blijft nog Uto sc en geloof me: de users daar zijn goed in staat wat verwarring en chaos te zaaien
Ik verdenk dus nog steeds Pavement, Joezi en BDS
Ik denk nog steeds van niet. Past niet bij zijn 'profiel'.quote:
Vind het juist perfect binnen zijn profiel passen.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:48 schreef Voxs het volgende:
Ik denk nog steeds van niet. Past niet bij zijn 'profiel'.
de gever? Ik zal het nog eens melden. Er is geen 1 gever in deze.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vind het juist perfect binnen zijn profiel passen.
Als jij nou het profiel opstelt van de gever, dan zoek ik de argumenten er wel bij.
Brave New Worldquote:Op zondag 8 februari 2015 20:52 schreef PeZu het volgende:
de gever? Ik zal het nog eens melden. Er is geen 1 gever in deze.
PeZu heeft gelijk. Er zijn er meerdere. Leer mij de SCers kennen..quote:
ja leuk maar neequote:
Hoe gaan we er ooit achter komen?quote:
not so.quote:
welke abo heb jij dan geschonken?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
not so.
Het is gewoon erg simpel. Dat er mensen zijn die er meer van maakten leuk daar werd dan weer door abderen op ingespeeld. Los van elkaar. Samen maar allemaal losse mensen cq teams die zonder overleg een spel meespelen.
quote:
Ik zeg niksquote:Op zondag 8 februari 2015 20:51 schreef PeZu het volgende:
Hepyro was het niet.![]()
Zo treurig dat die jongen daar nu van wordt beschuldigd ondat mensen niet kunnen accepteren dat een Anoniem kado kan zijn en niemand dat hoeft te melden.
quote:Op maandag 9 februari 2015 09:56 schreef ChocoFan het volgende:
Nog steeds niet duidelijk voor mij wie het was/zijn geweest.
Heb ze niet eens en ben toch nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:07 schreef PTLe het volgende:
Toch leuk dat er met sterren gestrooit word
100% verschillendenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:39 schreef Jian het volgende:
Ik schat in dat het er verschillende zijn, de "cos aktie" is een typische "Joezi-move"
hihi met je sterrertjesquote:
ik doe heel tederquote:
en ditquote:
streelt..quote:
tis valentijn tochquote:
net valentijn zijn er sterretjes due ontluiken welke normaal niet shinenquote:
Nu ben ik benieuwdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:00 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Wat een leuk topic, speurneuzerij...Ik heb geen suggestie (ergens in mijn achterhoofd wel, maar durf ik niet te schrijven)Ik ben nieuwsgierig, al mijn hele leven ...
Je gaat wel erg OT nu, pas maar op straks komt Mootiebabe d'raan om je op je plaats te zetten.quote:
Jij bent ex aequo met COSbabe Kaya39 wel mijn favo user momenteel.quote:
Wie waren die 2 mensen die ook nog sterretjes van jou kregen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:07 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik mis alleen nog twee mensen die ook sterretjes hebben gekregen van mij. 12 februari dacht ik, vraag me niet wie.
Even denken.. Ik weet het niet meer volgens mij.. Weet jij het?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie waren die 2 mensen die ook nog sterretjes van jou kregen?
Ik denk oma-Nijn en FeshFruit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:09 schreef UtopiaVolger het volgende:
Even denken.. Ik weet het niet meer volgens mij.. Weet jij het?
leuke theorie naar hoezo maar 3?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:29 schreef Pavement het volgende:
mijn theorie,
Voxs en Pezu zijn de daders.
en een nog onbekende
sletjes reunitequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:43 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb ze weerSinds vandaag... ergens....
Het is meer een gevoel, jij en voxs waren er als eerste weer bij met de nieuwe sterren.quote:
waarom geen 4 5 en 6?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het is meer een gevoel, jij en voxs waren er als eerste weer bij met de nieuwe sterren.
Die 3e heeft 100% zeker sterren gegeven of er een 4e is weet ik niet
Ja maak het nog ff ingewikkelderquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom geen 4 5 en 6?![]()
Brw waren we niet de eerste
dat do eik niet, ik zeg je enkel hoe de steel in de vork zit. handel ermeequote:Op donderdag 26 februari 2015 23:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja maak het nog ff ingewikkelder
Dus jij weet meer,quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat do eik niet, ik zeg je enkel hoe de steel in de vork zit. handel ermee
Die zou mooi zijn, hoop bestaat nogquote:
thanksquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:23 schreef Jopie78 het volgende:
BDS, Pullup, Pavement, CC, B2000, DKUp en Jacq.
Ik gok baconbus...nergens op gebaseerdquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:29 schreef Pavement het volgende:
mijn theorie,
Voxs en Pezu zijn de daders.
en een nog onbekende
Ik heb het idee dat het een krijgen geven verhaal aan het worden isquote:Op maandag 2 maart 2015 09:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik gok baconbus...nergens op gebaseerd
worden? lees nu eens wat ik vanaf dag 1 al zegquote:Op maandag 2 maart 2015 09:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het een krijgen geven verhaal aan het worden is
Ik wilde je erin vermelden maar ik wou niet toegevenquote:Op maandag 2 maart 2015 09:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
worden? lees nu eens wat ik vanaf dag 1 al zeg![]()
ik denk wel dat ik weet wie mij nu gaf btw, 110% maar goed dat ga ik niet delen en nee het is geen voxs.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik wilde je erin vermelden maar ik wou niet toegeven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |