Ik heb helemaal niets meer met uto, dus dat sluit ik uit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:31 schreef Hepyro het volgende:
Ik kan alleen bedenken dat het toch misschien de redactie van Utopia is of iets in die hoek, al zou het ook een FOK!ker/ster kunnen zijn die mega in de slappe zak zit.
Crosspost:quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:28 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Iedereen kan verdacht zijn, ik kan hier niet veel doen vanuit de woonvorm, sta tijdelijk onder bewind dus kan geen gebruik maken van zaken die met geld te maken hebben, heb wat los zakgeld en kan daarmee eventueel bellen via de munttelefoon die hier hangt in de hal.
Ja, ik probeer ook een verband te leggen maar ik zou het écht niet weten andersquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets meer met uto, dus dat sluit ik uit.
je bent niet meer waardquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:33 schreef Pavement het volgende:
Het vreemde is, ik heb maar 3 sterren
Op jouw uitgetest misschien, jij was toch de eerste?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:33 schreef Pavement het volgende:
maar hoe kom je dan aan je eigen pimp abo?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:33 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Crosspost:
[..]
[..]
Ja, ik probeer ook een verband te leggen maar ik zou het écht niet weten anders.
Voor een spiegel gaan staan, omdraaien, bukken en broek naar beneden en kijken in spiegel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:33 schreef Pavement het volgende:
Ik denk het toch ook nog steeds, kweet niet waarom, ook na zijn uitleg. Sorry Hepyro.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:35 schreef isax het volgende:
[..]
maar hoe kom je dan aan je eigen pimp abo?
niets is wat het lijkt op het internet! misschien woon je wel in een dikke villa op texel.
Voxs, je gaat los geloof ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor een spiegel gaan staan, omdraaien, bukken en broek naar beneden en kijken in spiegel.
Tadaaaaaaaa!
Dat was nog vlak voordat het bewind van start ging, omdat ik geen prepaid telefoon heb maar eentje met abonnement is ie in beslag genomen en daarbuiten had ik al helemaal geen toegang tot internetbankieren etc.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:35 schreef isax het volgende:
[..]
maar hoe kom je dan aan je eigen pimp abo?
niets is wat het lijkt op het internet! misschien woon je wel in een dikke villa op texel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |