abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf maandag 9 februari 2015 @ 20:33:13 #76
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_149519716
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:03 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kun je de drummer, publiek, zanger, roadies en de wc-dame allemaal tegelijk op de foto krijgen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_149520008
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:33 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Kun je de drummer, publiek, zanger, roadies en de wc-dame allemaal tegelijk op de foto krijgen.
_O-
pi_149523382
gelukkig geven de bomen nog licht ;)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  FOK!Fotograaf dinsdag 10 februari 2015 @ 06:39:25 #81
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_149530673
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 06:37 schreef Nalbandian het volgende:
Mogguh c_/
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_149531053
Sigma heeft de 24 art f/1.4 aangekondigd :Y)

http://www.bhphotovideo.c(...)attro-camera?BI=4906
blub blub
pi_149531952
woohoo! ben benieuwd naar wat ie gaat kosten...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_149532021
Goedemorgen
pi_149532383
Moguh.

Even wat ongebruikt spul in de verkoop gegooid, om mijn A7s deels te gaan bekostigen :).

V&A / [TK] Fuji WCL-X100 Silver
V&A / [TK] Fuji X-E1 Body Black
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:32:47 #87
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149534233
oi!
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149534334
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:32 schreef Merlijn het volgende:
oi!
Je post jaloersmakende foto's op FB ;(
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:54:12 #89
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149534705
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:37 schreef Puala het volgende:

[..]

Je post jaloersmakende foto's op FB ;(
Sorry... moet je even niet kijken... morgen hou ik er weer mee op :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149534711
Nu ben ik ook benieuwd :p
pi_149534721
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:54 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Sorry... moet je even niet kijken... morgen hou ik er weer mee op :P
Ok. Dat red ik nog wel.

Ik zit te genieten op m'n bank van de radio uit mijn geluidsset in de woonkamer. Kleine dingetjes maar wel heel fijn O+
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:00:41 #92
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149534822
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:55 schreef Puala het volgende:

[..]

Ok. Dat red ik nog wel.

Ik zit te genieten op m'n bank van de radio uit mijn geluidsset in de woonkamer. Kleine dingetjes maar wel heel fijn O+
Is ook heerlijk :D
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  dinsdag 10 februari 2015 @ 14:18:58 #93
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149538386
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:37 schreef Puala het volgende:

[..]

Je post jaloersmakende foto's op FB ;(
Heb er zojuist nieuwe bijgezet :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149539735
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:18 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Heb er zojuist nieuwe bijgezet :P
paar x met je dikke vingers voor de lens... #schande #goedoefenen #newbie ;)

(jaloers dat je daar bent hoor :P)
pi_149539779
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:18 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Heb er zojuist nieuwe bijgezet :P
Ja dat zag in net.

Maar ik heb net mijn walk in closet ingericht en dat is fijnerderder
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:14:16 #96
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:15:14 #97
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149541855
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:03 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

paar x met je dikke vingers voor de lens... #schande #goedoefenen #newbie ;)

(jaloers dat je daar bent hoor :P)
Ach, is het mijn vinger niet, dan is het de kras op de lens wel :P (foon pics)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149561666
Goedemorgen :)
  FOK!Fotograaf woensdag 11 februari 2015 @ 06:45:45 #100
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_149561766
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 05:57 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen :)
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 februari 2015 @ 08:42:38 #102
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149562559
Zijn we weer :W
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:08:37 #103
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149562880
Ola :)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149562937
En, gaan er nog leuke dingen gebeuren vandaag? *O*
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:21:36 #105
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149563063
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:12 schreef Puala het volgende:
En, gaan er nog leuke dingen gebeuren vandaag? *O*
Naar huis vliegen vanmiddag :)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149563070
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:21 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Naar huis vliegen vanmiddag :)
Is dat ver? Ik heb eigenlijk geen idee
pi_149563103
Ik heb gister mijn kledingkast bevestigd en uit de bijkeuken wat dozen gehaald met kleding die ik ruim een half jaar niet heb gedragen. Veel kleding die ik bijna nooit droeg, omdat het niet lekker zat. Maar ook flink wat kleding die te strak zat of te klein was. En vanmorgen stond ik voor de kast en dacht ik mwah, ik probeer het gewoon of het past. Als het niet zo is jammer, dan maar even vloeken en tieren. Maar dan heb ik het wel geprobeerd.

En raad eens? Ik heb gewoon een broek aan die ik al ruim een jaar niet meer aan heb gehad *O*
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:25:30 #108
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149563138
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:22 schreef Puala het volgende:

[..]

Is dat ver? Ik heb eigenlijk geen idee
Schiphol -> nice is 1h40, dan nog 45min met de taxi naar Monaco.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:23 schreef Puala het volgende:
Ik heb gister mijn kledingkast bevestigd en uit de bijkeuken wat dozen gehaald met kleding die ik ruim een half jaar niet heb gedragen. Veel kleding die ik bijna nooit droeg, omdat het niet lekker zat. Maar ook flink wat kleding die te strak zat of te klein was. En vanmorgen stond ik voor de kast en dacht ik mwah, ik probeer het gewoon of het past. Als het niet zo is jammer, dan maar even vloeken en tieren. Maar dan heb ik het wel geprobeerd.

En raad eens? Ik heb gewoon een broek aan die ik al ruim een jaar niet meer aan heb gehad *O*
Goed bezig jij!
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149563223
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:25 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Schiphol -> nice is 1h40, dan nog 45min met de taxi naar Monaco.

[..]

Goed bezig jij!
Ooh valt mee! :)

Zeker O+ en wel frustrerend. Op de weegschaal is er 'maar' 5 kg vanaf. Maar blijkbaar scheelt het inmiddels wel 2 kledingmaten :o
pi_149563355
Lekker bezig Puala :D
pi_149564329
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:35:06 #112
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149564560
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen
Haaaai
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149564585
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Lekker bezig Puala :D
Dankje :D
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgen :)
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 februari 2015 @ 11:27:12 #114
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149565656
Super awesome dingen waar je dan weer niets over mag zeggen zijn de stomste.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149565669
Ahw gossie manneke toch :*
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 februari 2015 @ 11:28:58 #116
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149565696
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:27 schreef Puala het volgende:
Ahw gossie manneke toch :*
Haha ja wil het graag delen en ervaringen winnen, maar nee. Kan weer niet :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 februari 2015 @ 11:29:17 #117
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149565701
Gelukkig hebben we ook een heleboel andere dingen natuurlijk om over te kletsen, hoe gaat het met je huis? :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149565763
quote:
6s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gelukkig hebben we ook een heleboel andere dingen natuurlijk om over te kletsen, hoe gaat het met je huis? :7
Goed O+

2 dagen bezig geweest met inrichten, poetsen, ruimen en het krijgt een beetje vorm *O*

En er zijn van die kleine dingen waar ik van kan genieten. Ik had maar één klein tasje voor portemonnee en naar mijn werk moest altijd drinken/broodtrommel mee en dat paste niet. Dus altijd een plastic tasje voor die spullen. En nou vond ik gister de doos met tassen/riemen en sjaaltjes. Dus ik heb vandaag maar 1 tasje bij me *O*

En ik kon vanmorgen mijn schoenen aantrekken in de woonkamer ipv boven. En toen stapte ik de woonkamer in en dacht ik "ooooh wauw vloerverwarming *; :9~ " en toen was mijn dag al wel goed :7
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 februari 2015 @ 11:32:59 #119
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149565788
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:31 schreef Puala het volgende:

[..]

Goed O+

2 dagen bezig geweest met inrichten, poetsen, ruimen en het krijgt een beetje vorm *O*

En er zijn van die kleine dingen waar ik van kan genieten. Ik had maar één klein tasje voor portemonnee en naar mijn werk moest altijd drinken/broodtrommel mee en dat paste niet. Dus altijd een plastic tasje voor die spullen. En nou vond ik gister de doos met tassen/riemen en sjaaltjes. Dus ik heb vandaag maar 1 tasje bij me *O*

En ik kon vanmorgen mijn schoenen aantrekken in de woonkamer ipv boven. En toen stapte ik de woonkamer in en dacht ik "ooooh wauw vloerverwarming *; :9~ " en toen was mijn dag al wel goed :7
Ik zag je vloer voorbij komen, die is in een mooie patroontje gelegd.

Genieten weer een nieuw eigen huisje, zal ik volgend jaar maar eens naar gaan kijken want het huren is ook niet altijd alles wat ik op het moment doe.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149566259
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik zag je vloer voorbij komen, die is in een mooie patroontje gelegd.
Dankje :) Iedereen had zijn twijfels, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet :)
quote:
Genieten weer een nieuw eigen huisje, zal ik volgend jaar maar eens naar gaan kijken want het huren is ook niet altijd alles wat ik op het moment doe.
*kijkt naar bankrekening* Kopen is ook niet alles hoor
pi_149566395
Kopen is idd ook niet alles.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 februari 2015 @ 11:56:36 #122
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149566401
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:51 schreef Puala het volgende:

[..]

Dankje :) Iedereen had zijn twijfels, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet :)

[..]

*kijkt naar bankrekening* Kopen is ook niet alles hoor
Nee ik had met m'n vorige relatie het huis gekocht. Was toch wel even wat anders dan hedendaags huren en vrij doen wat ik er mee wil. Maar voor de portemonnee niet ideaal nee.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149566413
quote:
6s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:56 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nee ik had met m'n vorige relatie het huis gekocht. Was toch wel even wat anders dan hedendaags huren en vrij doen wat ik er mee wil. Maar voor de portemonnee niet ideaal nee.
Ben je van dat vorige huis trouwens helemaal af? Kon ze dat overnemen?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 februari 2015 @ 11:57:47 #124
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149566429
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:57 schreef Puala het volgende:

[..]

Ben je van dat vorige huis trouwens helemaal af? Kon ze dat overnemen?
Yep, heeft even geduurd maar kon ze overnemen met haar huidige functie.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149566452
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:57 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Yep, heeft even geduurd maar kon ze overnemen met haar huidige functie.
Dat is wel nice :Y

En ga je dan volgend jaar op zoek naar iets in dezelfde plaats als waar je nu woont? Want dan is iets betaalbaars vinden nog best een uitdaging denk ik?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 februari 2015 @ 12:00:25 #126
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149566506
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:58 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat is wel nice :Y

En ga je dan volgend jaar op zoek naar iets in dezelfde plaats als waar je nu woont? Want dan is iets betaalbaars vinden nog best een uitdaging denk ik?
Betaalbaars is er wel te vinden, maar de regels voor ZZP'ers zijn door de overheid nog niet echt gunstiger gemaakt dus al verdien ik twee ton per jaar ik blijf hangen in de regeltjes die me op dit moment belemmeringen in het krijgen van een hypotheek bijvoorbeeld. Ik ben het rustig aan het uitzoeken wat ik me kan permitteren, waar ik wil gaan wonen, en hoe het bijvoorbeeld gaat met mijn huidige relatie die aan de andere kant van het land woont. Dus, rustig aan :)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149566543
Het is hier in de buurt best leuk wonen hoor :P
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 februari 2015 @ 12:02:28 #128
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149566560
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is hier in de buurt best leuk wonen hoor :P
A'dam - Eindhoven is wel even een verandering :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149566922
quote:
11s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:02 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

A'dam - Eindhoven is wel even een verandering :+
Dat sowieso.

Maar meende het wel is echt een leuke stad om te wonen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149567458
quote:
6s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:00 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Betaalbaars is er wel te vinden, maar de regels voor ZZP'ers zijn door de overheid nog niet echt gunstiger gemaakt dus al verdien ik twee ton per jaar ik blijf hangen in de regeltjes die me op dit moment belemmeringen in het krijgen van een hypotheek bijvoorbeeld. Ik ben het rustig aan het uitzoeken wat ik me kan permitteren, waar ik wil gaan wonen, en hoe het bijvoorbeeld gaat met mijn huidige relatie die aan de andere kant van het land woont. Dus, rustig aan :)
Ik zou niet weten hoe moeilijk dat is. Maar ik zou kopen voor jezelf en niet voor samen gezien de duur van de relatie ;)
pi_149569906
Hallo :)
pi_149569954
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
Hallo :)
Hoi :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149569983
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat sowieso.

Maar meende het wel is echt een leuke stad om te wonen :)
Eindhoven, of Amsterdam?
pi_149570000
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:01 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Eindhoven, of Amsterdam?
Eindhoven :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149570025
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Eindhoven :)
Ik woon hier ook prettig, maar ik vind het toch altijd moeilijk om aan te duiden hoe/wat/waarom..
Ik was laatst in Amsterdam, voor een dag, en had daar toch wel een prettig gevoel bij, alsof er meer te doen zou zijn. Nou is dat ook niet realistisch..

Maar vertel eens wat jij hier zo fijn vindt als je wilt :P

(ik vind dat altijd lastig, deze discussies, wat maakt een stad nou tof)
pi_149570418
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:03 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik woon hier ook prettig, maar ik vind het toch altijd moeilijk om aan te duiden hoe/wat/waarom..
Ik was laatst in Amsterdam, voor een dag, en had daar toch wel een prettig gevoel bij, alsof er meer te doen zou zijn. Nou is dat ook niet realistisch..

Maar vertel eens wat jij hier zo fijn vindt als je wilt :P

(ik vind dat altijd lastig, deze discussies, wat maakt een stad nou tof)
Het heeft van alles wat. Het stadse, het dorpse, alles dichtbij, veel te doen altijd in de stad (bijv. Glow, lichtjesroute, met koninginnendag enz.) voor een stad is er veel groen wat ik persoonlijk erg prettig vind,

Maar jij woont ook in Eindhoven?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149570588
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:03 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik woon hier ook prettig, maar ik vind het toch altijd moeilijk om aan te duiden hoe/wat/waarom..
Ik was laatst in Amsterdam, voor een dag, en had daar toch wel een prettig gevoel bij, alsof er meer te doen zou zijn. Nou is dat ook niet realistisch..

Maar vertel eens wat jij hier zo fijn vindt als je wilt :P

(ik vind dat altijd lastig, deze discussies, wat maakt een stad nou tof)
Amsterdam te veel toeristen. Daar ga je je aan ergeren op den duur.
pi_149570771
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het heeft van alles wat. Het stadse, het dorpse, alles dichtbij, veel te doen altijd in de stad (bijv. Glow, lichtjesroute, met koninginnendag enz.) voor een stad is er veel groen wat ik persoonlijk erg prettig vind,

Maar jij woont ook in Eindhoven?
Ja
Mensen hebben het altijd over dat er geen gezelligheid is, op terrassen etc.. ene kant ben ik het daarmee eens maar aan de andere kant.. waar wel? :') En wat is dat? Dat iemand bij een tafeltje naast je tegen je aan begint te zeveren? Daar zit ik niet op te wachten..

Het stadse/dorpse mix snap ik wel en vind ik ook prettig.
pi_149571094
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:31 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ja
Mensen hebben het altijd over dat er geen gezelligheid is, op terrassen etc.. ene kant ben ik het daarmee eens maar aan de andere kant.. waar wel? :') En wat is dat? Dat iemand bij een tafeltje naast je tegen je aan begint te zeveren? Daar zit ik niet op te wachten..

Het stadse/dorpse mix snap ik wel en vind ik ook prettig.
Ik vind het hier niet anders op het terras dan in een Utrecht, Amsterdam,Breda enz.

Waar zit jij ergens dan? O-)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149571140
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind het hier niet anders op het terras dan in een Utrecht, Amsterdam,Breda enz.

Waar zit jij ergens dan? O-)
DM
pi_149571145
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:42 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

DM
Ik wacht hem af :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149571207
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:42 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

DM
Ik ook!
pi_149571255
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:45 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ook!
Jij krijgt er geen :6
pi_149571273
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:46 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Jij krijgt er geen :6
;(
pi_149571322
Dus, altijd zo fijn van die onverwachte rekeningen die komen bij zo'n huis ;(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149571351
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind het hier niet anders op het terras dan in een Utrecht, Amsterdam,Breda enz.

Waar zit jij ergens dan? O-)
Absoluut niet eens. Misschien qua mensen, maar bijna iedereen zit toch liever op een mooi terras langs de grachten in Utrecht dan op een winderig plein in Veldhoven?
pi_149571352
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus, altijd zo fijn van die onverwachte rekeningen die komen bij zo'n huis ;(
Hoezo onverwacht?
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:49:22 #148
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149571353
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus, altijd zo fijn van die onverwachte rekeningen die komen bij zo'n huis ;(
:o
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149571377
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Absoluut niet eens. Misschien qua mensen, maar bijna iedereen zit toch liever op een mooi terras langs de grachten in Utrecht dan op een winderig plein in Veldhoven?
Ja, dat mis ik wel een beetje, de grachten/water.. dat is mooi.
pi_149571449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Absoluut niet eens. Misschien qua mensen, maar bijna iedereen zit toch liever op een mooi terras langs de grachten in Utrecht dan op een winderig plein in Veldhoven?
Nooit last gehad van de wind gelukkig. Ik zit meestal heel gezellig bij de irish pub met goed gezelschap en let eerlijk niet zo op de omgeving dan ^^
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')