6 flessen met 4 dagen weekend valt nog mee hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lijkt me nou niet echt een geheel gezond idee ....
Dat dan weer wel.... Als ik niet uitkijk lig ik het weekend gewoon plat, in plaats van een weekend wegquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
6 flessen met 4 dagen weekend valt nog mee hoor
Ach zolang het plat is met Mw. Merlijn bovenop je zie ik geen probleemquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.... Als ik niet uitkijk lig ik het weekend gewoon plat, in plaats van een weekend weg![]()
En ik moet nog zoveel doen....
Mocht ik willen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach zolang het plat is met Mw. Merlijn bovenop je zie ik geen probleem
Ben koppig en negeer dat ik me niet goed voel... mannetje met hamertje komt daarna wel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Doet ze niet?![]()
![]()
Of je bent gewoon sielug en siek met een mannengriepje?
Moet ik langs komen voor billenkoek?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ben koppig en negeer dat ik me niet goed voel... mannetje met hamertje komt daarna wel.
Nee, ik denk dat ik je een pot met structuurverf geefquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Moet ik langs komen voor billenkoek?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik je een pot met structuurverf geef
Je bent gewoon te vroeg begonnen. Na 14 maart had ik kunnen helpen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik je een pot met structuurverf geef
Je eigen carnavalquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Vermaak van het weekend? Iets anders kan ik niet bedenken. Ik overweeg gewoon 6 flessen wijn te kopen en yolo
Oh dat kan ik ook wel doen. Dat schijnen ze bij mij ook te vierenquote:
Het is lekker weer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:07 schreef Puala het volgende:
Dussss iemand nog wat leuks te vertellen?
Mijn rijles ging lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:07 schreef Puala het volgende:
Dussss iemand nog wat leuks te vertellen?
Jaloersquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier heerlijk zonnetje idd, blauwe lucht..
Meh Tilburgquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat zal hooguit Tilburg worden mocht het goed komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |