Van een canal parade bootje?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:43 schreef niels0 het volgende:
Tokkie-gehalte is weer hoog hier. TS, neem m'n goede raad alsjeblieft aan.
Direkt zijn en zeggen dat je er niet van gediend bent.
Lt Cmdr Niels.
Heet je sloep zo? Sta je dan ook in zo'n neukhesje daarop te salueren? Met andere potige mannen?quote:
NNvdB himself.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Heet je sloep zo? Sta je dan ook in zo'n neukhesje daarop te salueren? Met andere potige mannen?
Dit is misschien niet heel handig.quote:
Laat hem, hij heeft z'n coming out.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is misschien niet heel handig.
Oh nee? Dacht het wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is misschien niet heel handig.
Nja moet je verder ook zelf weten.quote:
Weet ik ja. Ik heb niets te verbergen. Wat ik zeg is waarheid. Hekel aan leugenaars.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja moet je verder ook zelf weten.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Weet ik ja. Ik heb maar weinig te verbergen. Wat ik zeg is waarheid. Hekel aan leugenaars.
Wat is er tussen het posten en de edit veranderd Niels?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Weet ik ja. Ik heb niets te verbergen. Wat ik zeg is waarheid. Hekel aan leugenaars.
Damn, je was me voor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Wat is er tussen het posten en de edit veranderd Niels?
quote:
Het zo afspreken dat jij het borrelen regelt en dit dan in een gaybar laten plaatsvinden waar je een verrassingsdate voor hem hebt opgezet.quote:
Dit is nog best een goeie. Waar vind ik zo snel een verrassingsgay.. euh date?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het zo afspreken dat jij het borrelen regelt en dit dan in een gaybar laten plaatsvinden waar je een verrassingsdate voor hem hebt opgezet.
There's an app for that.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:29 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dit is nog best een goeie. Waar vind ik zo snel een verrassingsgay.. euh date?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |