SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PECquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:59 schreef Joosie200 het volgende:
Slechte TT, waar is die PEC-liefde?
Ik heb het niet op PEC.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:59 schreef Joosie200 het volgende:
Slechte TT, waar is die PEC-liefde?
Kanonquote:Ivoorkust heeft zich geplaatst voor de finale van de Afrika Cup. Mede door toedoen van Wilfried Kanon van ADO Den Haag werd DR Congo met 3-1 verslagen.
Ivoorkust kwam halverwege de eerste helft op voorsprong via een kiezelhard schot van Yaya Touré, die de bal vanaf twintig meter bijna door het net ramde. DR Congo kwam drie minuten later alweer langszij door middel van een benutte strafschop van Dieumerci Mbokani.
Vier minuten voor de pauze sloeg Ivoorkust weer toe. Gervinho rondde van dichtbij af. ADO Den Haag-verdediger Wilfried Kanon stond wederom in de basis bij Ivoorkust en vervulde een heldenrol, want in de 67ste minuut maakte hij van dichtbij het beslissende doelpunt: 3-1.
De andere finalist komt uit het duel tussen gastland Equatoriaal-Guinee en Ghana, dat morgenavond 20.00 uur wordt afgewerkt.
Dat is wel mooi. Die Drogba 843 pogingen gedaan om dat toernooitje te winnen, zonder succes. Is hij er niet bij, winnen ze 'm, vermoedelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Zaterdag Heerenveen - PECquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop dat al die omhoog gevallen provincieclubjes op hun plaats worden gezet in de tweede seizoenshelft.
Achenteh kan denk ik wel mensen onthoofden of verbrandenquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Achenteh ook niet, dat heft elkaar mooi op
Achenteh speelde beter zonder baard en Arnhem heeft relatief veel jihadisten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Achenteh kan denk ik wel mensen onthoofden of verbranden
wil de hippe moslim uithangen , net als Kenny vd wegquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Achenteh speelde beter zonder baard en Arnhem heeft relatief veel jihadisten.
Liever met de beide benen op de grond dan dat je nog hoger zweeft dan Aladdin.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen voetballiefhebber.
Liever met beide benen op gewoon grasquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever met de beide benen op de grond dan dat je nog hoger zweeft dan Aladdin.
De Kamps heeft er al 10.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:13 schreef Sked het volgende:
Ogbeche al zijn zevende geel dit seizoen, vrij beschamend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever goed voetbal met minimale middelen dan de grootse budget van Nederland hebben maar waardeloos spelen. Laat ons maar lekker zweven.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever met de beide benen op de grond dan dat je nog hoger zweeft dan Aladdin.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat mag ook eigenlijk niet, maar dat is dan nog een defensieve speler.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:15 schreef Sked het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:19 schreef Sked het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tien minuten laten ze wel uitspelen. Desnoods zonder blessuretijd als het dan nog 0-2 staatquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
Deze wedstrijd gaan we niet uitspelen.
Dit heeft niks meer met voetbal te maken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Tien minuten laten ze wel uitspelen. Desnoods zonder blessuretijd als het dan nog 0-2 staat
Als het hier maar weg blijft. Moet morgen naar Amsterdam.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Sneeuw komt naar het zuiden volgens buienradar
Niet in het westenquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Sneeuw komt naar het zuiden volgens buienradar
Zoals het er naar uit ziet, krijgen wij er geen last van.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als het hier maar weg blijft. Moet morgen naar Amsterdam.
Dit. Al dagen regen en hagel maar geen droge sneeuw gezien.quote:
Lijkt me nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heuj
is samenvatting van ADO al geweest op npo1?
Fuck de noordzee!quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dit. Al dagen regen en hagel maar geen droge sneeuw gezien.
Gelukkig maar. Sneeuwquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dit. Al dagen regen en hagel maar geen droge sneeuw gezien.
Ik neem aan dat Cambuur er tijd bij wil.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:29 schreef Sked het volgende:
Hoeveel blessuretijd moet er straks nog bijkomen?
Klopt! Die zijn ondergesneeuwd....quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Enig lijn in het spel is niet te ontdekken.
Vervelend om naar te kijken ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag een vervelende wedstrijd in Breda.
PEC Zwolle derdequote:
Op zondag rond de klok van half drie staat Feyenoord wel weer op plek drie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Hopelijk stort PEC in en gaat Dordrecht punten sprokkelen
Het is niet te hopenquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op zondag rond de klok van half drie staat Feyenoord wel weer op plek drie.
Jawel, Hans.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:34 schreef VMSDKR het volgende:
Zijn de samenvattingen ook ergens te zien? Er is geen Studio Sport geweest denk ik?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nos.nl/uitzending/2833-nos-studio-sport-eredivisie.html
Vandaag zou het dolletjes zijn als Groningen wint.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:04 schreef Cavaliers het volgende:
Vandaag zijn we allemaal voor Heracles.
Win/win wedstrijd. Als Heracles verliest zijn ze weer wat dichterbij degradatie, als Groningen verliest kunnen we Urrrrwin uitlachen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag zou het dolletjes zijn als Groningen wint.
Ik vind het verliezen van Heracles belangrijker dan mijn Urwinhaat op het moment.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Win/win wedstrijd. Als Heracles verliest zijn ze weer wat dichterbij degradatie, als Groningen verliest kunnen we Urrrrwin uitlachen.
Avdic heb je toch niks aan. Die is om de haverklap geblesseerd. Ramon Zomer is gewoon over houdbaarheidsdatum heen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:55 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik snap niet dat Avdic en Zomer niet spelen bij Heracles en ik hoop dat Mahi veel speelminuten krijgt.
[ afbeelding ]
Ik zou op dit middenveld nog eerder met Zimling of Viergever spelen, al is het maar om meer ervaring te hebbenquote:
PEC titelkandidaat, vlak ze niet uitquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost denkt dat PEC nu ook meetelt.
Fuck PECquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
PEC titelkandidaat, vlak ze niet uit
Dat zou een terreuraanslag op het Nederlandse topvoetbal zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
PEC titelkandidaat, vlak ze niet uit
Ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavaliers en ik vinden dat PEC failliet moet. Deel jij deze mening ook?
Huh? Is er Nederlands topvoetbal?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou een terreuraanslag op het Nederlandse topvoetbal zijn.
Vooral dat gelijkspel tegen Dordt was echt een van de slechtste wedstrijden die ik dit seizoen heb gezien.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, Urwin prijst de reeks van voor de winterstop
GRO 1-1 PSV
TWE 1-2 GRO
GRO 1-1 HEE
GRO 1-1 VIT
DOR 1-1 GRO
Daar had hij er minstens 3 van moeten verliezen. Daar kwamen ze heel erg goed weg.
Degraderen met dat kansloze kutclubje.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles gaat heel weinig punten meer pakken dit seizoen.
Zivkowie?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:21 schreef KingRoland het volgende:
Vanavond juichen voor Sinkgravengod en wellicht ook Zivkogod
Heracles heeft niets leuks meer te bieden. Zonder dat 'gezellige' aanvallende voetbal is er weinig leuks aan die boel. De magie is gewoon over. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Degraderen met dat kansloze kutclubje.
Mentaliteit van een stel doperwten.
Een paar jaar geleden was alles anders, verloren ze ook genoeg maar was er ten minste nog de juiste KAMPFGEIST, verdammt noch mal.
twitter:HeraclesTweet twitterde op donderdag 05-02-2015 om 18:19:09Denni Avdic heeft tijdens de warming up last gekregen van de lies. Zijn plaats op de bank wordt ingenomen door Daan Rienstra. reageer retweet
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles heeft niets leuks meer te bieden. Zonder dat 'gezellige' aanvallende voetbal is er weinig leuks aan die boel. De magie is gewoon over. Zo simpel is het.
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 05-02-2015 om 18:21:131 - FC Groningen have won only one of their last nine Eredivisie away games (D2 L6). Travels. reageer retweet
Bedankt, Hans. Kijk eerst maar eens naar het reilen en zeilen van je eigen club.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles heeft niets leuks meer te bieden. Zonder dat 'gezellige' aanvallende voetbal is er weinig leuks aan die boel. De magie is gewoon over. Zo simpel is het.
Of Leo Oldenburger of al die zaaddodende figuren van Sport1quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Theo Reitsma of Leo Driessen.
Ik zou het ook niet weten. Misschien dat hij wat kwajongensstreken uitgehaald heeft, misschien is het weer eens tijd voor wedstrijdritme bij die jongen zodat hij morgen in actie kan komen bij Volendam uit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:34 schreef Sked het volgende:
Waarom zit Zivkovic eigenlijk niet bij de selectie van Ajax, Stijn?
Broerquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:42 schreef Morendo het volgende:
Is Daan Rienstra familie van Ben Rienstra. Welke prof. dr. mr. kan hier een antwoord op geven?
Voorbeelden te over jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:46 schreef Sked het volgende:
Brahim Darri, weer een speler uit Jong Vitesse die bij een andere Eredivisieclub gewoon meedraait
In Football Manager kun je dan de passingstijl aanpassen naar 'short'.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen speelt echt veel te direct voetbal.
Zeker uit niet en ook niet qua resultaten. Alleen GAE, Dordrecht en Ado presteren slechter buitenshuis.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:13 schreef Caland het volgende:
Ik vind Groningen niet zo goed voetbal spelen dit seizoen
Ik denk dat ze dan een boete krijgenquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden ze weten dat je ook door het centrum mag spelen en een beetje een-tweetjes kunt doen?
Thuis spelen ze ook niet heel bijzonder. Maar als je alleen al naar het doelsaldo kijkt met 20 wedstrijden gespeeld: 23-28. Kijk vervolgens naar de selectie..quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zeker uit niet en ook niet qua resultaten. Alleen GAE, Dordrecht en Ado presteren slechter buitenshuis.
Zeker niet, maar over het algemeen wel beter en iets attractiever dan uit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thuis spelen ze ook niet heel bijzonder.
Maar nog steeds veel te laf. De laatste keer dat Groningen minstens drie keer scoorde in een competitiewedstrijd, dat is alweer in de tweede speelronde.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zeker niet, maar over het algemeen wel beter en iets attractiever dan uit.
Yep, ben sowieso geen fan van het voetbal dat zij spelen; punt was alleen dat het uit nog dramatischer is dit seizoen.quote:
Waar is superspits Milik?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax speelt met Schöne in de spits.
Die staat nog in de buurt van Guram en Jan-Arie. Ze spelen nog verstoppertje met elkaar, daar is 'ie heel goed in.quote:
Vooral Milik was er heel goed inquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die staat nog in de buurt van Guram en Jan-Arie. Ze spelen nog verstoppertje met elkaar, daar is 'ie heel goed in.
Ze hebben hem in de eerste tien minuten nog in het oog kunnen houden, sindsdien is hij spoorloos.quote:
Hij was er nog toen hij die schoen naar Mori gooidequote:Op donderdag 5 februari 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben hem in de eerste tien minuten nog in het oog kunnen houden, sindsdien is hij spoorloos.
We kunnen ook geen oproep aan Vermist doen want dat programma is gestopt.
Ah ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij was er nog toen hij die schoen naar Mori gooide
Ze vonden Mori een aansteller in Polen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja.![]()
In Polen waren ze not amused.
Nee, Milik mag nooit meer schoenen gooien gvd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze vonden Mori een aansteller in Polen?
Hoesen kan er geen kut vanquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:32 schreef Alan_Bastard het volgende:
Mahi erin, nu Hoesen er nog bij...
Nee.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:33 schreef Alan_Bastard het volgende:
Commentator noemt het een ongeluk, maar is dit geen kaart waard?
Ik werp een blik op de hoofdsponsor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:34 schreef Alan_Bastard het volgende:
Supporters van Heracles met een spandoek tegen Fox. Maar wel naar een kunstgrasveld kijken...
Goed voor ons dat Groningen gaat verliezen. Is toch een concurrent voor de play offs.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja hoor... gaat Heracles nu ook ineens winnen..
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kijk net even op teletekst... whehehehehehehe
Grunn achter in Almelo?quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed voor ons dat Groningen gaat verliezen. Is toch een concurrent voor de play offs.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kijk net even op teletekst... whehehehehehehe
OOOOOWWW BRRRRRRR BARNEY.gifquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest ook even gniffelen.
Ik schiet er nog steeds van in de Lach man.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest ook even gniffelen.
Goede linkquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://i.imgbox.com/AqQ9XoxO.gif
Bedankt!quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://i.imgbox.com/AqQ9XoxO.gif
Het wordt straks nog leuk als Ajax in de ArenA eraan gaat tegen AZquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een saaie wedstrijd. Meer dan 1 goede voetbaldag in de week wordt ons niet gegund.
Dat zou wel leuk zijn ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Het wordt straks nog leuk als Ajax in de ArenA eraan gaat tegen AZ
Maar dat gaat niet gebeuren, helaasquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
AZ won in de competitie voor het laatst in Amsterdam in het seizoen 1980-1981quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. AZ speelt leuk de laatste tijd en de vorm van Ajax is matig. Daarnaast missen ze hun beste spelers.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar dat gaat niet gebeuren, helaas
Heb je Twente-AZ gezien?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
AZ speelt leuk de laatste tijd
AZ leuk? Mwah, dat valt ook wel weer mee.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. AZ speelt leuk de laatste tijd en de vorm van Ajax is matig. Daarnaast missen ze hun beste spelers.
Wie staat er zo op goal bij Ajax?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ leuk? Mwah, dat valt ook wel weer mee.
Cillessen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie staat er zo op goal bij Ajax?
Cillessenquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie staat er zo op goal bij Ajax?
Ik dacht dat hij niet zo kunnen spelen. Jammer toch.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen.
Bij AZ staat Esteban op doel.
Over de ernst werd een beetje overdreven. Hij was slechts wat grieperig. Dat overkomt een doodnormaal mens wel eens.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij niet zo kunnen spelen. Jammer toch.
Ik ook. Uitermate dol rondetje.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
Rusnak assist, daar kan ik blij van worden.
Jammer dat Feyenoord roet in mijn eten gooit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook. Uitermate dol rondetje.
Mooiquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
Rusnak assist, daar kan ik blij van worden.
Jammer dat Bruma en Willems enige tegenslag kenden. Ik verwacht komend weekend ook weer genoeg punten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat Feyenoord roet in mijn eten gooit.
http://badum-tish.comquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
Dit zou toch wel de kers op de taart zijn geweest als die bal binnen zou waaien.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
Dit zou toch wel de kers op de taart zijn geweest als die bal binnen zou waaien.
Hij stopt dus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo vaak ik een goede grap post.
Heb ik een nóg leukere UI?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mani, waar is jouw leuke UI?
Klaasen is van het dartenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom speelt Klaasen niet?
Oké.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaasen is van het darten
Klaassen is van het voetbal, maar even serieus die heeft een lichte blessure.
De nummer 3quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Het is PEC maar.
En dan weten ze Necid toch terug te krijgen voor dit seizoen, ach ja, die Balbaj hebben ze mooi achter de hand zoquote:
Oh die! Ik wilde niet meer alle shine van jouw mooie UI stelen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, die Stijn uit had gezocht.
Als Feyenoorder moet je toch wel op de hoogte zijn van de grootste concurrent voor plek drie, lijkt me.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Het is PEC maar.
Meh, zullen nog wel wat plaatsjes zakken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Feyenoorder moet je toch wel op de hoogte zijn van de grootste concurrent voor plek drie, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |