Nee. Ik zeg dat mn Antilliaanse buren luidruchtig zijn. Is de taal, hun cultuur. Verder niet onaardig ofzo maar het is wel enigzins gehorig dus dat is irritant. Zelfde geldt voor mn bovenburen: Afrikaans dus als die woorden hebben of dr kinderen roepen, mag ik ook meegenieten. Lijkt wel of het volumeknopje van hun spraak wat hoger staat zeg maar. Verder prima buren. Gewoon normaal contact mee als er wat is. En mn Turkse buren..de man is schizofreen bleek op een rechtszitting na vernieling/mishandeling, verder niet onaardig ofzo, zoonlief lijkt een autist en zn vrouw uh.. dat is gewoon een dom onaangepast kutwijf. En als ze dan wat zegt, dan is het meer vloeken dan gewoon normaal praten. En ook nog eens half verstaanbaar. Maakt het portiek nog weleens schoon, maar je mag niet zeggen dat ze dat op de verkeerde manier doet want dan wordt ze boos. (Ze pleurt letterlijk een emmer water om, veegt dat uit en laat het zo naar benelden sijpelen om onderaan de trap alles gewoon zeiknat achter te laten.) Mja, zeg altijd dat dat nou de gevolgen zijn van incestrelaties. Dr andere zoonte is een prima kereltje hoor, gewoon normaal een leuk spontaan jochie. Hij wel! En mn andere onderburen zijn gewoon normale buren met Nederlandse, Zuid-Amerikaanse en van Aziatische afkomst.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:53 schreef LouisLitt het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk alleen maar prima buren, maar eigenlijk mag jij je Turkse, Antilliaanse en Afrikaanse buren al niet gezien je kleine sneer.. Blijven er nog maar 4 over.
Bel SBS6, dit klinkt als het recept voor een prima reallife soap!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:30 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg dat mn Antilliaanse buren luidruchtig zijn. Is de taal, hun cultuur. Verder niet onaardig ofzo maar het is wel enigzins gehorig dus dat is irritant. Zelfde geldt voor mn bovenburen: Afrikaans dus als die woorden hebben of dr kinderen roepen, mag ik ook meegenieten. Lijkt wel of het volumeknopje van hun spraak wat hoger staat zeg maar. Verder prima buren. Gewoon normaal contact mee als er wat is. En mn Turkse buren..de man is schizofreen bleek op een rechtszitting na vernieling/mishandeling, verder niet onaardig ofzo, zoonlief lijkt een autist en zn vrouw uh.. dat is gewoon een dom onaangepast kutwijf. En als ze dan wat zegt, dan is het meer vloeken dan gewoon normaal praten. En ook nog eens half verstaanbaar. Maakt het portiek nog weleens schoon, maar je mag niet zeggen dat ze dat op de verkeerde manier doet want dan wordt ze boos. (Ze pleurt letterlijk een emmer water om, veegt dat uit en laat het zo naar benelden sijpelen om onderaan de trap alles gewoon zeiknat achter te laten.) Mja, zeg altijd dat dat nou de gevolgen zijn van incestrelaties. Dr andere zoonte is een prima kereltje hoor, gewoon normaal een leuk spontaan jochie. Hij wel! En mn andere onderburen zijn gewoon normale buren met Nederlandse, Zuid-Amerikaanse en van Aziatische afkomst.
En meerdere hebben problemen met het Turkse gezin en de opvoedkwaliteiten van het Antilliaanse gezin trouwens. Maar met die laatste is verder gewoon normaal mee te praten, hoor.
En als er wat is, dan zeggen we het dus gewoon tegen elkaar als we elkaar tegenkomen of wordt er even op de deur geklopt. Maar dat noem ik geen door en door kennen, dus dat is onvoldoende om in te kunnen schatten of ze wel of niet hebben geklaagd. Volgens k-man in ieder geval.
Het gaat er niet om of jij erachter staat, die ruimte is van iemand anders, en die wil jouw fiets niet in zijn ruimte.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:48 schreef BloedendeVagina het volgende:
Nu vraag ik me ook af: als mij gevraagd wordt iets te doen waar ik niet achter sta of wat ik onzin vind. Ben ik dan een hufter als ik dan gewoon eerlijk zeg waar het op staat en dat ik de vraag onzin vind? Of moet ik maar gewoon ja en amen zeggen enkel en alleen omdat iemand het netjes vraagt?
Zou dat na de 23e keer wel doordringen bij TS, denk je?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of jij erachter staat, die ruimte is van iemand anders, en die wil jouw fiets niet in zijn ruimte.
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Zou dat na de 23e keer wel doordringen bij TS, denk je?
Geef liever antwoord op de vraag of jij je buren door en door kent.. Vind ik veel interesanter om te weten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Zou dat na de 23e keer wel doordringen bij TS, denk je?
Hoe ik met mijn buren omga verandert niks aan jouw situatie. Dat geeft al aan dat je dit topic helemaal niet gestart bent vanwege je fiets, maar puur om te trollen. Wat best vermakelijk is, moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:09 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Geef liever antwoord op de vraag of jij je buren door en door kent.. Vind ik veel interesanter om te weten.
Want, maar, als, jamaar, ik vind, want, maar...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Want, maar, maar, als, jamaar, ik vind, want, maar....
Gelukkig interesseert de woningbouw zich totaal niet voor jouw mening.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:12 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Want, maar, als, jamaar, ik vind, want, maar...
Eigenlijk boeit het me geen flikker wat die complexbeheerder vind of wat er in mn huurcontract staat.
Zolang mn buren niet bij mij klagen, acht ik het gezeur. En zolang andere buren ook dr fietsen er zonder problemen neerzetten en die ook geen klachten horen..
Klopt.. die trekken zich inderdaad vaak niets van de mening van hun huurders aan. Als dr huur maar betaald wordt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gelukkig interesseert de woningbouw zich totaal niet voor jouw mening.
(en mij zal ook een rotzorg zijn)
Don't worry. Ik ga een tweetal gaten door mn kelderboxmuur boren. Daar een u-slot door jassen en dan heb ik een muurbeugel waar ik m eenvoudig aan vast kan zetten. En ik heb nog wat andere fietsen, dus ik blijf mobiel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:16 schreef rene90 het volgende:
Niet huilen als straks je fiets weg is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:19 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Don't worry. Ik ga een tweetal gaten door mn kelderboxmuur boren. Daar een u-slot door jassen en dan heb ik een muurbeugel waar ik m eenvoudig aan vast kan zetten. En ik heb nog wat andere fietsen, dus ik blijf mobiel.
Als ie vaker langskomt, ga ik wel informeren naar een inboedelverzekering denk ik.Gaten boren in de kelderbox muur zijn ze vast blij mee jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gelukkig boeit het je geen flikker
![]()
Het antwoord is dus waarschijnlijk nee, nee en nee? En toch meen je een oordeel te vormen over mij en de verstandhouding met mn buren. Je kunt over je eigen buren waarschijnlijk ook geen oordeel vellen. Wel apart dat je dan wel over een user hier op Fok! kan oordelen hoe die met zn buren omgaat en zn uitspraken daaromtrent in twijfel trekt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe ik met mijn buren omga verandert niks aan jouw situatie. Dat geeft al aan dat je dit topic helemaal niet gestart bent vanwege je fiets, maar puur om te trollen. Wat best vermakelijk is, moet ik toegeven.
Kloptquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gaten boren in de kelderbox muur zijn ze vast blij mee ja. Gelukkig boeit het je geen flikker
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:19 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Don't worry. Ik ga een tweetal gaten door mn kelderboxmuur boren. Daar een u-slot door jassen en dan heb ik een muurbeugel waar ik m eenvoudig aan vast kan zetten. En ik heb nog wat andere fietsen, dus ik blijf mobiel.
Als ie vaker langskomt, ga ik wel informeren naar een inboedelverzekering denk ik.Waarom maak je niet gewoon een muuranker in je box?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.nederlandersfietsen.nl/fiets-onderdelen/fietssloten/The love you take is equal to the love you make.
Een beugelslot kan ik op twee manieren gebruiken als verankerpunt. Zowel binnen als buiten de kelderbox.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom maak je niet gewoon een muuranker in je box?
http://www.nederlandersfietsen.nl/fiets-onderdelen/fietssloten/
Laat ook maar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:38 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Een beugelslot kan ik op twee manieren gebruiken als verankerpunt. Zowel binnen als buiten de kelderbox.
Wat bedoel je dan?quote:
Ja, lieve schat. Nu wil je je fiets niet alleen buiten je kelderbox blijven stallen maar die fiets daar ook nog eens verankeren! Fantastisch!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan?
Zo'n beugelsot doet exact hetzelde als dat muuranker namelijk: aan elke kant van de muur waar ie doorheen zit heb je een beugel waar je je fiets aan kan zetten. En moet je ook gaten voor boren.
Als ie anders weggehaald wordt, lijkt me dat praktisch. Maar ik was al langer van plan om zoiets te doen. Een muuranker heb ik niet, maar een beugelslot weer wel. Helaas zijn inbraken in kelderboxen niet ongewoon dus ik heb er al vaker aan gedacht om ze daar ook te verankeren.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, lieve schat. Nu wil je je fiets niet alleen buiten je kelderbox blijven stallen maar die fiets daar ook nog eens verankeren! Fantastisch!
Hoop dat ze je slot kapot knippen en je een rekening sturen voor het herstel van de muur / wat dan ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:47 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Als ie anders weggehaald wordt, lijkt me dat praktisch. Maar ik was al langer van plan om zoiets te doen. Een muuranker heb ik niet, maar een beugelslot weer wel. Helaas zijn inbraken in kelderboxen niet ongewoon dus ik heb er al vaker aan gedacht om ze daar ook te verankeren.
Ok, de groeten maar weer danquote:
Wat een vriendelijk bericht!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoop dat ze je slot kapot knippen en je een rekening sturen voor het herstel van de muur / wat dan ook.
Want jij bent altijd thuis?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:54 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Wat een vriendelijk bericht!
Gelukkig zal ik het direct horen als ze een poging doen het slot te forceren of open slijpen. Direct erboven is een gat van 20x20m op 2.30m hoog en in mn kelderbox staat een babyfoon.
Maar ik denk dat het makkelijker is om even aan te bellen, het huisnummer staat op de kelderbox. Waarom zouden ze moeilijker doen dan noodzakelijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |