Iets kan een fantasie zijn, maar het hoeft niet meteen een fantasie te zijn die je ook in de praktijk wil brengen als puntje bij paaltje komt. Al snap ik dat het voor jou dan wel frustrerend is jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:04 schreef TheMechanic het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn nog altijd aan het experimenteren met 'nieuwe dingen'.
In een geile bui vertellen we wel eens wat ons geil lijkt en vaak doen we dat dan vervolgens.
Een tijd geleden stelde ik tijdens de seks voor om het een keer in het bos te doen (pijpen en seks). Dat leek haar wel een leuk idee, maar toen ik een keer voorstelde om dat echt te gaan doen haakte ze af. Waarschijnlijk vindt ze het te spannend, mede omdat ze dat soort dingen nog nooit heeft gedaan. Ook is ze bang dat iemand haar betrapt. Tevens denk ik dat ze zich stiekem schaamt.
Tijdens de seks in een geile bui biecht ze vaak bepaalde behoeften op, maar echt tot de daad komen durft ze vervolgens niet. Allemaal prima natuurlijk, maar als het ons beide leuk lijkt vind ik het wel jammer als er nooit iets van zou komen![]()
Na 2 jaar weet ik nog steeds niet hoe ik haar m.b.t. dit onderwerp op haar gemak kan stellen. Haar telkens proberen over te halen te halen lijkt me ook niet te oplossing.
Iemand een soortgelijke ervaring? Met een vriend(in) die bepaalde dingen wel wil(de) doen, maar dit toch niet durft/durfde vanwege schaamte/nieuwte enz?
Dat klopt. Maar in het bos is - gelukkig - geen bizarre fantasie die extreem schamend zou zijn. Naar mijn mening dan. Het is geen fetisj oidquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Iets kan een fantasie zijn, maar het hoeft niet meteen een fantasie te zijn die je ook in de praktijk wil brengen als puntje bij paaltje komt. Al snap ik dat het voor jou dan wel frustrerend is ja
Ben ik het helemaal mee eens overigens, mja..sommigen zijn te bang om betrapt te wordenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:20 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar in het bos is - gelukkig - geen bizarre fantasie die extreem schamend zou zijn. Naar mijn mening dan. Het is geen fetisj oid
Dat is waar. Dat terwijl het bos vele plekken kent waar maar eens per maand iemand komtquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens overigens, mja..sommigen zijn te bang om betrapt te worden
Dat dus. Wacht op wat mooier (lees warmer) weer, stel en wandeling voor en geil haar op. Ik heb het op verschillende plaatsen buiten/in het openbaar gedaan, maar nooit van te voren gepland. Althans, nooit van te voren overlegd met de gene met wie ik het deedquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:26 schreef CherryOnTop het volgende:
Je zou natuurlijk kunnen proberen om haar tijdens een wandeling of in de auto geil te krijgen en dan snel het bos in gaan
Dat is een goed idee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:26 schreef CherryOnTop het volgende:
Je zou natuurlijk kunnen proberen om haar tijdens een wandeling of in de auto geil te krijgen en dan snel het bos in gaan
Uhm.. Dus ze moet eerst naakt zijn voor je haar opgewonden kan krijgen? Lastig..quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:34 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat is een goed idee.
Wel jammer dat ik haar meestal alleen geil krijg door fysieke aanraking, naakt dan.
Ik betwijfel of ze naakt een wandeling/autorit wil gaan maken
Hey schatje, denk je dat er genoeg chloroform op dit doekje zit?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:04 schreef TheMechanic het volgende:
Na 2 jaar weet ik nog steeds niet hoe ik haar m.b.t. dit onderwerp op haar gemak kan stellen. Haar telkens proberen over te halen te halen lijkt me ook niet te oplossing.
Je kunt haar toch wel opgeilen door bijvoorbeeld langzaam je fantasie aan haar te vertellen tijdens het wandelen? Zonder dat ze bij de eerste zin al doorheeft dat het je ook om de seks te doen is tijdens de wandeling.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:34 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat is een goed idee.
Wel jammer dat ik haar meestal alleen geil krijg door fysieke aanraking, naakt dan.
Zo gaat het meestal welquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Uhm.. Dus ze moet eerst naakt zijn voor je haar opgewonden kan krijgen? Lastig..
Thanksquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:50 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Je kunt haar toch wel opgeilen door bijvoorbeeld langzaam je fantasie aan haar te vertellen tijdens het wandelen? Zonder dat ze bij de eerste zin al doorheeft dat het je ook om de seks te doen is tijdens de wandeling.
Heb het er gewoon een tijdje niet over. Maak dan eens een wandeling door het bos en begin bij een beschut plekje haar gewoon te zoenen. Daarna langzaam richting seks sturen. Maak daarvoor ook eens een keer (of twee) een wandeling zonder dat je iets probeert.
Sommige vrouwen vinden het nou eenmaal niet zo geil als de intentie tot seks vooraf altijd overduidelijk is. Als je bijvoorbeeld dus inderdaad alleen maar gaat wandelen om die fantasie van seks in het bos te kunnen vervullen. In haar fantasie gebeurt het (misschien) spontaan tijdens een wandeling, terwijl jouw fantasie echt is "neuken in het bos". Misschien iets om in je achterhoofd te houden (of om aan haar te vragen) voor in de toekomstquote:
Denk dat je nog wel eens gelijk kunt hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:24 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden het nou eenmaal niet zo geil als de intentie tot seks vooraf altijd overduidelijk is. Als je bijvoorbeeld dus inderdaad alleen maar gaat wandelen om die fantasie van seks in het bos te kunnen vervullen. In haar fantasie gebeurt het (misschien) spontaan tijdens een wandeling, terwijl jouw fantasie echt is "neuken in het bos". Misschien iets om in je achterhoofd te houden (of om aan haar te vragen) voor in de toekomst![]()
Geef nog 'n update als het 'gelukt' is
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:22 schreef Feddd het volgende:
Laat het idd gewoon gebeuren, dat soort dingen moet je niet "plannen".
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik trek ze meestal gewoon mee de bosjes in en stel geen vragen. Werkt prima.
Misschien een rare vraag, maar heb je al eens seks met haar gehad op andere 'ongewone' plaatsen? Zo heb ik ooit sels gehad in de wc van een trein of het pashouder van de H&M.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:34 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat is een goed idee.
Douches in het zwembad (afgesloten hokje uiteraard). Verder nergens. Ze vond het toen ook niet zo fijn vanwege geluiden om ons heen, maar wel geil.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:05 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar heb je al eens seks met haar gehad op andere 'ongewone' plaatsen? Zo heb ik ooit sels gehad in de wc van een trein of het pashouder van de H&M.Misschien een idee om het op te bouwen. Kijken waar voor haar de grens ligt?
Snap overigens wel dat ze het bos wellicht te open en bloot vindt. Vandaar deze suggestie. Succes!
Juist welquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:44 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Denk dat je nog wel eens gelijk kunt hebben.
Zal het binnenkort proberen. Niet te snel, want met deze vorst is dat niet zo leuk
Jij kan toch geen seks hebben?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:05 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar heb je al eens seks met haar gehad op andere 'ongewone' plaatsen? Zo heb ik ooit sels gehad in de wc van een trein of het pashouder van de H&M.Misschien een idee om het op te bouwen. Kijken waar voor haar de grens ligt?
Snap overigens wel dat ze het bos wellicht te open en bloot vindt. Vandaar deze suggestie. Succes!
Een fetisj is extreem schamend?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:20 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar in het bos is - gelukkig - geen bizarre fantasie die extreem schamend zou zijn. Naar mijn mening dan. Het is geen fetisj oid
Voor sommigen die er een hebben wellicht wel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:38 schreef Flogging het volgende:
[..]
Een fetisj is extreem schamend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |