Douches in het zwembad (afgesloten hokje uiteraard). Verder nergens. Ze vond het toen ook niet zo fijn vanwege geluiden om ons heen, maar wel geil.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:05 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar heb je al eens seks met haar gehad op andere 'ongewone' plaatsen? Zo heb ik ooit sels gehad in de wc van een trein of het pashouder van de H&M.Misschien een idee om het op te bouwen. Kijken waar voor haar de grens ligt?
Snap overigens wel dat ze het bos wellicht te open en bloot vindt. Vandaar deze suggestie. Succes!
Juist welquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:44 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Denk dat je nog wel eens gelijk kunt hebben.
Zal het binnenkort proberen. Niet te snel, want met deze vorst is dat niet zo leuk
Jij kan toch geen seks hebben?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:05 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar heb je al eens seks met haar gehad op andere 'ongewone' plaatsen? Zo heb ik ooit sels gehad in de wc van een trein of het pashouder van de H&M.Misschien een idee om het op te bouwen. Kijken waar voor haar de grens ligt?
Snap overigens wel dat ze het bos wellicht te open en bloot vindt. Vandaar deze suggestie. Succes!
Een fetisj is extreem schamend?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:20 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar in het bos is - gelukkig - geen bizarre fantasie die extreem schamend zou zijn. Naar mijn mening dan. Het is geen fetisj oid
Voor sommigen die er een hebben wellicht wel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:38 schreef Flogging het volgende:
[..]
Een fetisj is extreem schamend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |