Ik huil met je meequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:14 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Eens, dat was ook echt afgrijselijk. Maar is ook beetje het stijltje van nu geloof ik, als ik de wereld een beetje bekijk. Dan huil ik altijd een beetje van binnen
Niet gezien, helaas, net gemistquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:22 schreef Divje het volgende:
Terechte beslissing wel die rode kaart.
Ahh haha. Nou we zullen later wel horen van Tj of het terecht was of nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:26 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Niet gezien, helaas, net gemist
Ha, ik denk 't ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh haha. Nou we zullen later wel horen van Tj of het terecht was of niet
Het is nog niet afgelopenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:29 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ha, ik denk 't ook. Tjack zal best chagrijnig zijn nu. Oh oh..
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:46 schreef Divje het volgende:
[..]Wat kunnen die soms lelijk zijn zeg.
hij heb wel mooie ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal mij niets verbazen als die even genoeg van FOK! heeft, al dat moeilijke gedoe van sommigenquote:
Ah ja, de bekende schuldigen zie ik alweer..quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het zal mij niets verbazen als die even genoeg van FOK! heeft, al dat moeilijke gedoe van sommigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:01 schreef schommelstoel het volgende:
Lavenderr is ook gewoon een mens!
Toch ?
Shhhh. Dat weet niemand. Zij zelf ook niet, tot het getriggerd word bij een gebeurtenis! Dat zoen ze met harde tikken 'in je hoofd' en flitsen als je slaapt. Daarvoor wordt je getraind tijdens je dromenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een crisis-actor!oh ah toma toma vem vem vem vem
Ah beeb. Slaap lekker.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
Hey schatjes. Ben idd beetje moe. Ga nu slapen. Truste liefies
Je hebt je rust wel verdiendquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
Oogjes dicht en snaveltjes toequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
Aah vandaar al die reclames tegen hoofdpijn op de televisie!quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Shhhh. Dat weet niemand. Zij zelf ook niet, tot het getriggerd word bij een gebeurtenis! Dat zoen ze met harde tikken 'in je hoofd' en flitsen als je slaapt. Daarvoor wordt je getraind tijdens je dromen
Iedereen is een crisis-actor!
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Aah vandaar al die reclames tegen hoofdpijn op de televisie!
Tis een complot zeg ik je !
Met een vraagteken erachter?quote:
Heb je geen lekkende waterleiding die je kan horen ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:17 schreef Divje het volgende:
[..]You got it!
Heb die tikken en flitsen serieus als ik slaapHELP
Nopequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Met een vraagteken erachter?
[..]
Heb je geen lekkende waterleiding die je kan horen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |