wat wat watquote:
nahhhhhhh neee tochquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:12 schreef Divje het volgende:
https://www.kruidvat.nl/t(...)k1aMGrrVbBoC8fDw_wcB
HoppakeeDat wordt weer treinen! Rotterdam
Ja, je moet niet allebei 1 hele amnesia joint oproken en dan nog verwachten dat er iets gebeurdquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:14 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Blowen en seks.. dat kan ik dus echt niet he.Blowen ná de seks... hmmm..
Jatoggg. Wat ga je doen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nahhhhhhh neee toch
Ik ga morgen naar rotjeknor
M'n ex wou nooit samen douchen. Kreeg ik altijd te horen "MANNEN WILLEN MAAR 1 DING ONDER DE DOUCHE". Ja halloquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, je moet niet allebei 1 hele amnesia joint oproken en dan nog verwachten dat er iets gebeurd
Nee maar dat is zooo chill. Gewoon een paar hijsjes en dan die joint weg leggen. Dan heb je na de seks nog even wat lekkers te roken, en is samen douchen helemáál geweldig
[..]
Jij en je moeilijke vragen..quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Juiste constatering. Wat maakt het dat je zo reageert daarop?
Godverquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:19 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
M'n ex wou nooit samen douchen. Kreeg ik altijd te horen "MANNEN WILLEN MAAR 1 DING ONDER DE DOUCHE". Ja hallo
Precies.. het is altijd 'mannen willen maar 1 ding'. Nee, vrouwen dan. Die willen potverdorie ontelbaar dingen, als het maar geld kost.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Godver
"mannen willen maar 1 ding tijdens ...." MOGELIJKHEDEN ZIJN EINDELOOS
Hahaha, helemaal niks mis meequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Godver
"mannen willen maar 1 ding tijdens ...." MOGELIJKHEDEN ZIJN EINDELOOS
Op de meest onmogelijke momenten seks willen is ook zoiets wat vrouwen weleens doen. Of dat lag aan dit specifieke exemplaar
Dat jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:24 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Precies.. het is altijd 'mannen willen maar 1 ding'. Nee, vrouwen dan. Die willen potverdorie ontelbaar dingen, als het maar geld kost.
Voor een keer is dat niet erg, maar het stelselmatig doen omdat ze wist dat het op dat moment echt niet kon is gewoon vies achterbaks. Als je vervolgens alle tijd ervoor hebt is het "Nee niet zo'n zin" "last van elke molecuul in m'n lichaam" "onze kat is ziek". JA FUUUquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, helemaal niks mis mee
Samen douchen. 😏 Op onmogelijke momenten onzedelijke dingen willen 😏
Echtquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:24 schreef Raakpoes het volgende:
Eens met je edit. Heb je de belangrijkste afspraak van het laatste jaar over 10 minuten.. "AAAAH SCHAT! VIND JE ME NIET MEER AANTREKKELIJK OFZO?!?!?!"
Jij zou tijdens het uien snijden ook je vriend opgeilen en later vragen of het niet lekker is omdat hij tranen in z'n ogen heeft?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben ook zo denk ik, wat betreft onmogelijke tijden.
Wat is voor jou een onmogelijke tijd?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben ook zo denk ik, wat betreft onmogelijke tijden.
Hahaha. Klinkt als een aannemelijk scenario.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij zou tijdens het uien snijden ook je vriend opgeilen en later vragen of het niet lekker is omdat hij tranen in z'n ogen heeft?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha. Klinkt als een aannemelijk scenario.
Waarheid. Mooiere wezens dan mannen!quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed, heb m'n vrouwenhaat weer even kunnen luchten. Nu weer positief want het zijn ook machtig mooie wezens
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:44 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Waarheid. Mooiere wezens dan mannen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:46 schreef Divje het volgende:
[..]Wat kunnen die soms lelijk zijn zeg.
Kaboutertje plop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:47 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Kaboutertje plop!
Of deze:KolereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook direct ontkracht dat een bril je er altijd slimmer uit laat zien.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Dat geld voor de heeeeeele wereld, behalve Jetroquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Kolereook direct ontkracht dat een bril je er altijd slimmer uit laat zien.
En die ene foto laatst van Vilhena & Depay met precies zo'n bril op hun gok. Brrquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:50 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Dat geld voor de heeeeeele wereld, behalve Jetro
Eens, dat was ook echt afgrijselijk. Maar is ook beetje het stijltje van nu geloof ik, als ik de wereld een beetje bekijk. Dan huil ik altijd een beetje van binnenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:51 schreef Divje het volgende:
[..]
En die ene foto laatst van Vilhena & Depay met precies zo'n bril op hun gok. Brr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |