Zoiets ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
dat moet dan haast de postbode zijn geweest, de lul!
beterschap, Tong.
Zie de TT.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:11 schreef MPC60 het volgende:
Wat is nou precies de klacht? Beterschap verder tong.
Ik denk karmaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:42 schreef tong80 het volgende:
PSV heeft de beste spelers van de Eredivisie.
--knip--
En de diagnose was Tong en klauwzeer?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:27 schreef tong80 het volgende:
Ik ben al vanaf zaterdag ziek. Zondag heel de dag in bed gelegen. (met 0 posts) Het werd niet beter. Een afspraak voor morgen gemaakt. Kon vanmiddag al terecht.
Heb je een leuke buurvrouw die ff een kopje soep kan komen brengen?quote:
Beterschapquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:33 schreef tong80 het volgende:
Remqo.....ze dacht eerst aan geelzucht.
En nu gaat ik ff legge.
Ten eerste is het geen verkoudheid. Ten tweede wilde ik gewoon weten waarom ik zo ziek ben. Hadden ook m'n longen kunnen zijn. Of iets anders. Knap dat jij zelf een ziektediagnose kunt stelen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:47 schreef muscleboy het volgende:
Voor griep naar de dokter gaan___!
Je blijft een zoetje! Echte mannen gaan niet naar de dokter totdat het te laat is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ten eerste is het geen verkoudheid. Ten tweede wilde ik gewoon weten waarom ik zo ziek ben. Hadden ook m'n longen kunnen zijn. Of iets anders. Knap dat jij zelf een ziektediagnose kunt stelen.
Omdat het FOK! is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:48 schreef jodelahity het volgende:
Fok geeft jou net zoveel voeding als sommige personen die zonlicht absorberen en daarvan leven. Ik begrijp niet dat jij nu juist net ziek bent geworden.
quote:
ontwenning?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel raar, ben gestopt met roken en drinken en ben nu al 2 maanden na elkaar ziek.
hoelang al clean?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:33 schreef tong80 het volgende:
Het is wel zwaar. Snak soms wel naar een peuk.
5 maanden.quote:
Best gevaarlijk hoor zo'n griepje wanneer je bejaard bent.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:11 schreef MPC60 het volgende:
Wat is nou precies de klacht? Beterschap verder tong.
Doe m'n best. Ben het wel van plan.quote:
Hij's leuk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:43 schreef diederikkie het volgende:
Misschien iets opgelopen van je computer? Snap je? Want virus.... Bedum-tsssss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |