Zoiets ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
dat moet dan haast de postbode zijn geweest, de lul!
beterschap, Tong.
Zie de TT.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:11 schreef MPC60 het volgende:
Wat is nou precies de klacht? Beterschap verder tong.
Ik denk karmaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:42 schreef tong80 het volgende:
PSV heeft de beste spelers van de Eredivisie.
--knip--
En de diagnose was Tong en klauwzeer?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:27 schreef tong80 het volgende:
Ik ben al vanaf zaterdag ziek. Zondag heel de dag in bed gelegen. (met 0 posts) Het werd niet beter. Een afspraak voor morgen gemaakt. Kon vanmiddag al terecht.
Heb je een leuke buurvrouw die ff een kopje soep kan komen brengen?quote:
Beterschapquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:33 schreef tong80 het volgende:
Remqo.....ze dacht eerst aan geelzucht.
En nu gaat ik ff legge.
Ten eerste is het geen verkoudheid. Ten tweede wilde ik gewoon weten waarom ik zo ziek ben. Hadden ook m'n longen kunnen zijn. Of iets anders. Knap dat jij zelf een ziektediagnose kunt stelen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:47 schreef muscleboy het volgende:
Voor griep naar de dokter gaan___!
Je blijft een zoetje! Echte mannen gaan niet naar de dokter totdat het te laat is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ten eerste is het geen verkoudheid. Ten tweede wilde ik gewoon weten waarom ik zo ziek ben. Hadden ook m'n longen kunnen zijn. Of iets anders. Knap dat jij zelf een ziektediagnose kunt stelen.
Omdat het FOK! is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:48 schreef jodelahity het volgende:
Fok geeft jou net zoveel voeding als sommige personen die zonlicht absorberen en daarvan leven. Ik begrijp niet dat jij nu juist net ziek bent geworden.
quote:
ontwenning?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel raar, ben gestopt met roken en drinken en ben nu al 2 maanden na elkaar ziek.
hoelang al clean?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:33 schreef tong80 het volgende:
Het is wel zwaar. Snak soms wel naar een peuk.
5 maanden.quote:
Best gevaarlijk hoor zo'n griepje wanneer je bejaard bent.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:11 schreef MPC60 het volgende:
Wat is nou precies de klacht? Beterschap verder tong.
Doe m'n best. Ben het wel van plan.quote:
Hij's leuk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:43 schreef diederikkie het volgende:
Misschien iets opgelopen van je computer? Snap je? Want virus.... Bedum-tsssss
Ik ook. Over een piloot uit Jordanië ofzo.quote:
Haha je lichaam verveelt zich , drinken ook? Hoe bevalt datquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel raar, ben gestopt met roken en drinken en ben nu al 2 maanden na elkaar ziek.
Ja, ik ben mateloos. Werd te gek, was mezelf kettingrokend de vernieling in aan het zuipen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:50 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Haha je lichaam verveelt zich , drinken ook? Hoe bevalt dat
Gelukkig heeft een ander hem gemaakt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook. Over een piloot uit Jordanië ofzo.
Ik zie het nu. Ik lees normaal alleen de OPquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een ander hem gemaakt.
Maar omdat ik hem verwachtte vond ik hem eigenlijk niet eens leuk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zie het nu. Ik lees normaal alleen de OP
Grapjes van tong zijn zelden leuk en/of gevat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar omdat ik hem verwachtte vond ik hem eigenlijk niet eens leuk.
Dat weet je van te voren dus teleurstelling is er niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Grapjes van tong zijn zelden leuk en/of gevat.
Toch wel. Mijn biertje is op.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat weet je van te voren dus teleurstelling is er niet.
Nieuwe halen dan.quote:
Het is Tong en tong80. JIj bentquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Grapjes van tong zijn zelden leuk en/of gevat.
Dar is toch koorts of ben ik nou gek.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:09 schreef tong80 het volgende:
Kom nooit buiten, en toch besmet geraakt.
Griep zonder koorts. Wel met koude rillingen en toch zweten.
vosss. Met dubbel s. Dat wist je best tong80quote:
Nee, die grap was al gemaakt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:45 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Aangestoken? Denk ik nu als enige aan IS?
Sla 'm verrot.quote:
Gewoon rukken terwijl je je ruk voelt tongquote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:19 schreef tong80 het volgende:
Ik knap maar niet op.
Ging langzaam de goede kant op, maar sinds gisteren is het weer ruk.
Nauwkeuriger dan wat ? bijt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Thermometer in je hol is een stuk nauwkeuriger, schijt.
Edit: Schijnt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |