Duidelijk, thanksquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:25 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
In je koffer is vast geen probleem, maar in de handbagage betwijfel ik. Beter alleen wat je nodig hebt en de rest in je koffer.
Hm..ik zou juist 'straight forward' alles in de handbaggage doen.. en het zijn maar 30 pilletjes hè.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:25 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
In je koffer is vast geen probleem, maar in de handbagage betwijfel ik. Beter alleen wat je nodig hebt en de rest in je koffer.
Sowieso het doktersrecept bijvoegen inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:27 schreef Robuust-koekje het volgende:
Als het niet meemag maar wel noodzakelijk is kan je bij de arts of sommige apotheken een schengen verklaring aanvragen, dan moet het geen probleem zijn.
Als je twee weken gaat en twee maal daags zo'n pil moet nemen dan kom je al snel aan zo'n aantal.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Hij heeft vast geen 30 pillen tijdens de reis nodig, toch TS?
Bel je apotheek en vraag of ze je paspoort alvast klaar kunnen maken?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:42 schreef 12345r het volgende:
Hmm, ik moet over een uurtje weg dat ga ik niet redden...
Wat zou ik het beste kunnen doen? Handbagage of koffer?
Gast lekker op tijdquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:42 schreef 12345r het volgende:
Hmm, ik moet over een uurtje weg dat ga ik niet redden...
Wat zou ik het beste kunnen doen? Handbagage of koffer?
FTFYquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:05 schreef Prospos het volgende:
Altijd een recept medicijnpaspoort meenemen. Gewoon om gezeik te voorkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |