quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
vannacht besteld. Vanmorgen al in de brievenbus. Serieus, hoe doe je het?
quote:
Is t ook nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat het een seksvakantie was.
True that. Maar hey, as long as I play safe... who cares? Ik ben single. Ik mag genieten.quote:Allemaal hetzelfde, die hommos.
Hoe lang was je ook alweer weg, 2 weken toch? Playerquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is t ook nietIs niet eens een vakantie. Is voor werk.
[..]
True that. Maar hey, as long as I play safe... who cares? Ik ben single. Ik mag genieten.
Vanaf de 19e januari ben ik hier.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:27 schreef Champy het volgende:
[..]
Hoe lang was je ook alweer weg, 2 weken toch? Player
'Bezorgen met PostNL'quote:
Bij domme mensen van dit kaliber vraag ik me altijd af hoe ze überhaupt hebben leren lezen en schrijven.quote:
PUA-Henk is trots op jequote:Op donderdag 5 februari 2015 08:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanaf de 19e januari ben ik hier.Dus dat is al bijna 3 weken hoor!
Maar een gemiddelde van 3 per week. Tssssssssss!!!
hoezo, ze heeft toch gewoon gelijk?quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bij domme mensen van dit kaliber vraag ik me altijd af hoe ze überhaupt hebben leren lezen en schrijven.
Ik zag het, uitstekende keuze. Je zal keihard uit de kuur komenquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
'Bezorgen met PostNL'
Haha, goeie.
thanks maat. Heb het Droge Massa - Gevorderden pakket weer gedaan. Die goodies die je nu krijgt zijn ook wel tof!
zeker. Hoe denk je dat ik deze bestelling bekostigd hebquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zag het, uitstekende keuze. Je zal keihard uit de kuur komenKijk wel uit voor de agressie!
Je bent bekend met ons affiliate programma?
alsof iemand jou mistquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:02 schreef JaqenHghar het volgende:
Het gaat hier alleen nog maar over roids. Ben ik nu ondertussen wel helemaal zat. Ik stop dus met fok.
Jullie hoeven geen DM/PM te sturen, lees ze toch niet.
Ik doe vaak ma t/m vrijdag en dan weekend niet (weekend wil ik gewoon lekker los gaan).quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zeker. Hoe denk je dat ik deze bestelling bekostigd heb![]()
Wel vraagje nog. Dit wordt mn 14de cycle en enige off days die ik heb is tussen bestellingen. Maakt dat verder nog iets uit of kun je gewoon door het hele jaar kuren?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
alsof iemand jou mist
opkankere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |