ja, want dan ben je niet goed wijs dat je door blijft lopenquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk niet mogen wensen maar stel je breekt een been?
Dan ook maar gelijk in de knast?
Dus dan blijf je maar liggen en hopen dat je iemand helpt, laat ik het zo zeggen dan kon je in deze tijd wel eens bevroren zijn voordat je hulp krijgt !quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja, want dan ben je niet goed wijs dat je door blijft lopen
je hebt tch een telefoon en je 1 1 en 2 zijn toch niet kapot?quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus dan blijf je maar liggen en hopen dat je iemand helpt, laat ik het zo zeggen dan kon je in deze tijd wel eens bevroren zijn voordat je hulp krijgt !
Je neemt maar gewoon aan dat een ieder een telefoon heeft, ook veel ouderen die helemaal niet weten hoe zo een ding werkt?quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
je hebt tch een telefoon en je 1 1 en 2 zijn toch niet kapot?
ja iedereen heeft een telefoonquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je neemt maar gewoon aan dat een ieder een telefoon heeft, ook veel ouderen die helemaal niet weten hoe zo een ding werkt?
En laat ik die mensen net hulpbehoevend vinden in zo een geval, maar wie ben ik de jeugd heeft ja overal patent op denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |