Hoelang ken je me nou?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:30 schreef innepin het volgende:
@Heatwave jij bent ook echt zo'n machtsbelust modje hè, beetje door de slotjes heen posten
Dat is een zaterdagquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Heb je zondag 7/2 al vrij gehouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie hieronderquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Heb je zondag 7/2 al vrij gehouden?
Doe jij dat maar danquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:01 schreef Leandra het volgende:
Ik kan zondag 7 februari 2021 wel vast in m'n agenda zetten hoor.... geen probleem
Misschien je admin goed uitzoeken en inpakken. Alles op zolder en in je berging kritisch bekijken. Vooral veel ruimen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:52 schreef innepin het volgende:
mensen met verhuiservaring, help es brainstormen?
Wat kan ik alvast in dozen proppen? Ik heb nu nog tijd, maar straks begint het nieuwe semester en wordt het weer veel drukker, waardoor ik minder tijd/zin/fut heb om in te pakken. Ik wil dus zo veel mogelijk alvast klaar hebben.
Ik heb allerlei foto's, fotolijstjes en fotoalbums ingepakt, en ben bezig met de boeken inpakken. Verder alleen een doos met slingers/ballonnen/etcetera klaargezet. En nu? Wat kan ik nog meer inpakken?
Kleren kunnen niet, want 't is nu HEEL ERG KOUD en in april hopelijk niet meer.
Nu al keukenspullen inpakken gaat me ook wat ver...
Wat dan wel?
Administratie, ook wel handig idd. Maar dan alleen de oude, want de nieuwste heb ik nog nodig vóór april natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:56 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Misschien je admin goed uitzoeken en inpakken. Alles op zolder en in je berging kritisch bekijken. Vooral veel ruimen.
Hahahahaha leuk geprobeerdquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:28 schreef Chell het volgende:
Anders kom je hier maar inpakken innepinSoort verhuizen by proxy
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:09 schreef innepin het volgende:
Boeken gaan meeAllemaal
Behalve die van D, die mogen wel weg.
Tsja, we hebben er de ruimte voor op zolder, dus waarom zou ik ze weg doen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:38 schreef Bleie het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar. Maar de 1000 elpees van mijn man zouden best weg mogen van mij. En soms overweeg ik ook wel om boeken weg te doen, want ons huis is gewoon echt te vol. Maar ja. Boeken.
Als je de ruimte hebt, dan moet je ze natuurlijk houden! Het was eigenlijk vooral dat dat een klusje is dat je goed nu al zou kunnen doen. Inpakken zou ik nu nog niet doen, want dan zit je nog vier maanden naar lege boekenkasten en volle dozen te kijken. Bovendien is boeken inpakken echt zo gebeurd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Tsja, we hebben er de ruimte voor op zolder, dus waarom zou ik ze weg doen?![]()
En hij mag z'n verzameling Kevers houden van me
De boekenkasten staan op het moment in de logeerkamer (waar niet meer te logeren valt want het logeerbed is wegquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:44 schreef Bleie het volgende:
[..]
Als je de ruimte hebt, dan moet je ze natuurlijk houden! Het was eigenlijk vooral dat dat een klusje is dat je goed nu al zou kunnen doen. Inpakken zou ik nu nog niet doen, want dan zit je nog vier maanden naar lege boekenkasten en volle dozen te kijken. Bovendien is boeken inpakken echt zo gebeurd.
Heb je al offertes van verhuizers? Of gaan jullie het zelf doen? Je zou je ook nu op dat soort uitzoekwerk kunnen storten.
En Pinterest natuurlijk voor inspiratie. Maar dat doe je volgens mij al.
Zoveel mogelijk in grote dozen doen, dat is veel gemakkelijker verhuizen. Al die kleine doosjes maken alleen maar dat je vaker moet lopenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:45 schreef innepin het volgende:
Kerstspullen zijn ingepakt! Kampeerspullen hahahahaahaha as ifdaar doe ik niet aan
![]()
Zal de keuken wel es uit gaan mesten inderdaad. Maar heeft het zin om een gourmetstel in een verhuisdoos te proppen als ie sowieso al in een gourmetsteldoos zit? /stommevraag
Grote vriendelijke reus?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk in grote dozen doen, dat is veel gemakkelijker verhuizen. Al die kleine doosjes maken alleen maar dat je vaker moet lopen
Boeken inpakken, alle boeken die je voorlopig toch niet leest!
Ik lees S nu trouwens De GVR voor, en ze vindt het geweldig!
Ik heb al vier-en-een-halve verhuisdoos vol met spullen die verkocht kunnen, en een grote vuilniszak gelabeld 'kringloop', dus dat doe ik alquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:27 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, bijvoorbeeld de spullen van de kinderen uitzoeken. Welke kleren zijn te klein en kunnen weg? Welk speelgoed gebruiken ze niet echt meer? Je kunt ook kleren van jezelf uitzoeken en eens kritisch door je boekenkast gaan. Voor mij zijn de boeken ook heilig, maar er zitten altijd wel boeken tussen die weg kunnen.
Fijn dat ze het leuk vindt! Snoskommersquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk in grote dozen doen, dat is veel gemakkelijker verhuizen. Al die kleine doosjes maken alleen maar dat je vaker moet lopen
Boeken inpakken, alle boeken die je voorlopig toch niet leest!
Ik lees S nu trouwens De GVR voor, en ze vindt het geweldig!
Fropskottel en flitspoppersquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Fijn dat ze het leuk vindt! Snoskommers
Dan moeten helaas toch die van je teerbeminde weg.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:35 schreef innepin het volgende:
En ik heb heel veel moeite met boeken weg doen, zelfs met slechte
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan moeten helaas toch die van je teerbeminde weg.
Oh darn, helemaal vergeten! Hoe laat gaan jullie?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:38 schreef innepin het volgende:
Joehoe, wie komt er morgen allemaal mee naar de IJ-hallen? Chell? HW? Claudia? Meer?
Ik denk dat ik rond 11u bij sly ben. Dus eh half 12, 12 uur?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh darn, helemaal vergeten! Hoe laat gaan jullie?
Welk raar stuk waar?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:00 schreef Geralt het volgende:
Wat is met dat raar stuk muur tussen die ruiten? Wat is dat en waarom????
Op de foto die je post. Het lijkt me wel duidelijk welk raar stuk ik bedoel. Het knalt gewoon uit de foto.quote:
Dat is afwijkende steen. Voor de leuk. Vind het wel grappig. Bij de oranje huizen hebben ze weer wat anders, groter contrast.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:05 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, omdat je het kennelijk niet ziet. Het stuk tussen de 2 ruiten op de eerste etage. Wat is daarmee?
Tevens waarom loopt er van onder tot boven een rechte lijn langs de ruiten? Waarom? Dat ziet er raar uit/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |