Hoelang ken je me nou?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:30 schreef innepin het volgende:
@Heatwave jij bent ook echt zo'n machtsbelust modje hè, beetje door de slotjes heen posten
Dat is een zaterdagquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Heb je zondag 7/2 al vrij gehouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie hieronderquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Heb je zondag 7/2 al vrij gehouden?
Doe jij dat maar danquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:01 schreef Leandra het volgende:
Ik kan zondag 7 februari 2021 wel vast in m'n agenda zetten hoor.... geen probleem
Misschien je admin goed uitzoeken en inpakken. Alles op zolder en in je berging kritisch bekijken. Vooral veel ruimen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:52 schreef innepin het volgende:
mensen met verhuiservaring, help es brainstormen?
Wat kan ik alvast in dozen proppen? Ik heb nu nog tijd, maar straks begint het nieuwe semester en wordt het weer veel drukker, waardoor ik minder tijd/zin/fut heb om in te pakken. Ik wil dus zo veel mogelijk alvast klaar hebben.
Ik heb allerlei foto's, fotolijstjes en fotoalbums ingepakt, en ben bezig met de boeken inpakken. Verder alleen een doos met slingers/ballonnen/etcetera klaargezet. En nu? Wat kan ik nog meer inpakken?
Kleren kunnen niet, want 't is nu HEEL ERG KOUD en in april hopelijk niet meer.
Nu al keukenspullen inpakken gaat me ook wat ver...
Wat dan wel?
Administratie, ook wel handig idd. Maar dan alleen de oude, want de nieuwste heb ik nog nodig vóór april natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:56 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Misschien je admin goed uitzoeken en inpakken. Alles op zolder en in je berging kritisch bekijken. Vooral veel ruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |