Ja hij was ongeveer al zoquote:Op maandag 2 maart 2015 21:28 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik weet niet hoe je buik dan was, maar ik zou als ik je zo zag denken dat dit een begin is.
De kat houdt je in de gaten!
![]()
(ik begon ook totaal niet met n platte buik hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag alweer 30 weken!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1,5dag na de bevallingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 mnd na de bevallingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeetje Zoë, mooie terugplooi!!!
Selvaria, mooie buik!
Ik zal zondag weer een foto maken. Dan ben ik 30 weken. Moet zeggen dat mijn buik nu wel ontploft! Het gaat nu hard.
![]()
Mooie buiken weer allemaal!
En wow wat een terugplooi Zoë!!
Paar fotootjes weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eentje van 21w3d!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie buiken zeg! Leuk ook om die verschillen tussen de termijnen te zien. Het valt me zo wel ineens op dat de mijne nog best mini is voor mijn termijn (21 weken). (Zal binnenkort eens kijken of ik ook een foto kan posten.)![]()
Geen pinqbuiq?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:57 schreef pinquit het volgende:
Oooh IMA, wat prachtigmooi zo in die jurk
:)![]()
Er is bij mij nog geen verschil met babybuik en buikvet helaas![]()
![]()
Al zou ik gewoon net kunnen doen alsof dat wel zo is natuurlijk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Gewoon naar voren steken die handel xDquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:59 schreef pinquit het volgende:
Er is bij mij nog geen verschil met babybuik en buikvet helaas![]()
![]()
Al zou ik gewoon net kunnen doen alsof dat wel zo is natuurlijk:)![]()
Danq!quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:57 schreef pinquit het volgende:
Oooh IMA, wat prachtigmooi zo in die jurk
![]()
![]()
Noh das niet eens nodigquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Gewoon naar voren steken die handel xD![]()
Zoe dat is behoorlijk goed teruggeplooid zeg!
Gevalletje, leuk shirt vd eerste foto
Ima mooie stippenbuik.![]()
Ik word altijd zo blij van dit topic, ik hou van zwangere buikenHopelijk kan ik hier snel meeposten
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik sta zo te kijken van die prachtbuik van Selvaria; jij zal er een dag na bevalling weer meteen helemaal terug geplooid uitzien volgens mij.![]()
Gevalletje:Bijna nog mooier dan in het echt.
![]()
IMA: mooie buik, mooie foto ook! Zwart-wit, leuk met die stippeljurk zo!
MB: fijn dat je de boel niet meer hoeft in te houden hé! Nu mag het, want zwanger.Herkenbaar, voordat ik zoveel gewicht verloor deed ik dat altijd, vooral op foto's. En nu laat ik alles lekker hangen.
![]()
![]()
Zoë: weet je zeker dat je een tweeling hebt gebaard? Wow!![]()
![]()
Oh wauw, wat een heerlijk topic is dit toch!
Selvaria, dat gaat al echt opschieten!
IMA mooie foto met dat stippentruitje!
Gevalletje wauw!
LuDann da's al een behoorlijke buik voor je termijn, toch? Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie foto IMA!! En mooi buikje
Is gewoon een shirtje van de H&M Gestreeptestoel, maar ook 1 van m'n lievelingsshirtjes.
Je ziet ook duidelijk dat de 2e geen positieshirtje is, valt gelijk veel minder mooi!
Mooie buik Twist! En TrouwbolAhhquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:07 schreef LuDann het volgende:
Gevalletje:Bijna nog mooier dan in het echt.
![]()
![]()
Heb jouw buikje vooral van voren gezien, maar lijkt me toch weer wat gegroeid hoor!![]()
In de hoop dat Tinypic em niet weer op z'n kant gooit, even geen zin om de pc aan te doen
Lekker in de zon, met bonuspoezel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toevallig kwam het net zo uit, even voor de foto in de zon en daarna voor de zekerheid maar weer met m'n gezicht in de schaduw.. Poes heeft daar ook letterlijk 10 seconden gelegen![]()
![]()
Heerlijk zo Gevalletje!Ik vind het ook zo fijn dat het voorjaar er nu echt aan lijkt te komen!
![]()
Zonder dikke winterjas aan naar buiten en lekker pronken met die mooie buiken![]()
![]()
Mijn buik bij ruim 19 weken
Tussendoor op m'n werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikzusje aaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie buiken
Hoe maak je zo'n overzicht eigenlijk? Wil ik ook wel eens doen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Jaaa, hier is ie dan, dn eerste pinqbuiq![]()
Wel even m'n tweede vetrolletje een beetje ingeduwd voor het echte babybuik-effect![]()
Wat je hier ziet is dus vooral mijn buik zoals 'ie used to be, maar t voelt allemaal wat steviger dan zo'n 8 weken geleden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shop, mooi hoor! Maar ik vind je buik nog vrij bescheiden voor n tweelingbuik hoor.
Fuente, groeit goed
Pinquit een mini mini puntje!![]()
jaaaaaa daar komt ie!!quote:Op maandag 9 maart 2015 11:16 schreef pinquit het volgende:
Jaaa, hier is ie dan, dn eerste pinqbuiq![]()
Wel even m'n tweede vetrolletje een beetje ingeduwd voor het echte babybuik-effect![]()
Wat je hier ziet is dus vooral mijn buik zoals 'ie used to be, maar t voelt allemaal wat steviger dan zo'n 8 weken geleden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:)![]()
Waar kan ik tekenen voor de terugplooi van Zoë? Ongelooflijk wat een goed figuur heb jij!
Twist je trouwbol![]()
IMA wat ga je hard en wat vind ik het gaaf dat je met je mooie buik kan pronken!
Flinke bol al LuDann, heel mooi!
Gevalletje met je relaxpoes en mooie zonnige bol, het schiet echt op nu hč?
Je gaat de laatste weken hard Shop, echt leuk om te zien!
Ooh Fuente die foto met je kindje!![]()
Beginnetje voor Pinq.Niet zeggen dat je dik bent, want dat ben je niet!
Mijn bijdrage deze keer is met bonushond bij 39+4.![]()
![]()
ik bedacht me vanmiddag dat ik nauwelijks foto's heb van buik + kinderen (bedankt voor de reminder Fuente) dus zostraks op het schoolplein even aan juf gevraagd of ze een paar simpele foto's kon maken van ons. Let niet op mijn hoofd, ik was hier behoorlijk stuk
![]()
38+1 hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ] Alvast een 0-punt
3 weken en 5 dagen. In mijn partnerschapsjurkSorry tinypic draait m steeds.. Maar ik ben met 7,5 week in verwachting van een behoorlijk stel darmen
Verder onder andere mooie tweelingbol gezien, mooie trouwbol, beginnetje van Pinq, en een hele hoop andere schitterende zwangere buiken![]()
![]()
Dat ziet er toch al best indrukwekkend uit Cassandra!![]()
DJMO, leuk met je jongens erbij
Cholula, misschien de laatste?
Pinqbeginnetje
Mooie trouwbol twist!![]()
Leuk overzicht zo shopaholic
Fuente wouw! En lief met zus erbij
Gevalletje, lekker in de zon
En LuDann met dr prachtige buik al
Zo, dat waren weer genoeg smileys voor vandaag
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Speelgoed is wat groots uitgedruikt, maar met dat Piccollage kun je wel leuke dingen doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:48 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Mooie foto Vlindur! Hihi en mijn schuld dat je nieuw speelgoed hebt?
Mooi vlindur, leuk shirt ook!
Ik schrok van mezelf daarnet, 13,5 week, wel met lichte pushforwardbuik:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mineola op 13-03-2015 11:40:21 ]![]()
Ja, grappig he? Ik vind het ook wel een leuk speeltjequote:Op donderdag 12 maart 2015 10:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Speelgoed is wat groots uitgedruikt, maar met dat Piccollage kun je wel leuke dingen doen.![]()
![]()
Ik wil ook mee doen in dit topic, dus ik heb me rotgezocht naar een voorfoto, maar die kank niet vinden. De enige die ik heb is gemaakt voor een website van mijn neefje (voor en na dieet, dus vooruit).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor we een herhaling van de missjones saga krijgen: de volgende x zorg ik voor een stopcontact (en doe ik meer aan dan enkel ondergoed dus..), maar ik ben het wel echt zelf!
Overigens zit mijn opgeblazen darmenbuik er ongeveer zo uit als de voorfoto nu..![]()
![]()
Ik zit elke keer te zwijmelen bij jullie buikfotos!
Zelf durf ik er nog niet zo aan. Week of 3 terug wel foto's gemaakt.
Maar omdat ik al fors ben, zie ik alleen maar dik en niet zwanger op een foto. Terwijl mijn buik er echt anders uit ziet en ook heel anders voelt.
Mijn buik staat echt een stuk meer naar voren. Normaal was het breder verdeeld zeg maar.
Misschien post ik het weekend ook wel een foto. Vriend heeft de camera mee. En kijk ik meteen even of ik een "voor"foto kan vinden. Dat is het leukste vergelijken natuurlijk!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Saskia, dat is idd nog mini! Maar dat veranderd vast nog wel!![]()
Vlindur, mooi
Mineola, echt n klein bolletje al hoor!
Sillie, dat was best n verschil.
Joycie, iedereen kan/mag hier plaatsen. Dik/dun groot/klein etc.
Alle groei is mooi om te zien. Het is ook gewoon n wonder dat er wat in onze buiken groeit![]()
![]()
Pinq!Hoera!
En Spring! Niet alleen je buik is gegroeid...
En ik vind het ook zo leuk om jouw buik te zien MissBliss.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.![]()
Cholula,
40 weken. Wat super tof om daar zo'n prachtige foto van te hebben.
Je ziet er werkelijk schitterend uit!
En joycie. Ik post hier ook regelmatig hoor. Momenteel weeg ik zo'n 114 kg!
Dinsdag wisselslag is foto dag dus kom op meis, zet je er overheen!
Ook ik voel me vaak eerder vet en log dan zwanger, maar met de juiste jurkjes zie ik er toch heel mooi zwanger uit.
Oké,oké. Wel met de hulp van minimizer (hoe heet dat eigenlijk?) shirtje van de action. Geven lekker veel stevigheid aan m'n buik. Misschien ook wat voor jou?![]()
Van die corrigerende hemdjes? Die droeg ik ook altijd, maar dat zit nu echt niet lekker meer. (op de iets meer rekbare na)![]()
Als je het niet prettig vindt om hier foto's te posten is dat uiteraard geen enkel probleem. Maar maak alsjeblieft wel foto's van je zwangerschap, het gaat zo hard en het is zo jammer als je daar straks geen foto's van hebt!
Lief jullie complimentjes!![]()
![]()
Jullie hebben gelijk. Want ik zie duidelijk dat mijn buik veranderd. En met 8 weken had ik echt een flinke buik door de darmen.. En hij gaat zo naar voren staan haha!
Ik zal morgen eens achter de laptop kruipen en de foto van 8w4d uploaden en gelijk een nieuwe foto maken!
Cholula, UD-buik. Mooi!!!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Corrigerende hemden. Die ja!
Ik koop hele goedkope die echt niks corrigeren, haha, maar ze zorgen wel voor net een beetje meer ondersteuning.
Ik vind ze heerlijk zitten.
Props voor joycie!
Foto's maken is echt belangrijk.
Ik hoop dat ik nog de tijd krijg om foto's te maken van manlief en buik/andere familieleden met buik want dat heb ik helaas nog niet gedaan...![]()
Wat zie je er mooi hoogzwanger uit, Cholula!
Hier komt het foto's maken er weer even niet van. Het is koud in New York en met een winterjas aan zie je mijn buik niet echt (dus niemand staat ook op in de subway).
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante![]()
Prachtige foto Cholula!
Begin foto van mijn darmen-buikje dan maar:
(6w4d).
[ Bericht 5% gewijzigd door silliegirl op 16-03-2015 06:18:06 ]![]()
Nou dat! Maak die foto's vooral voor jezelf en als je het erg vindt kijk je ze niet meer terug, maar dan heb je ze tenminste wel.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:31 schreef Cholula het volgende:
Als je het niet prettig vindt om hier foto's te posten is dat uiteraard geen enkel probleem. Maar maak alsjeblieft wel foto's van je zwangerschap, het gaat zo hard en het is zo jammer als je daar straks geen foto's van hebt!
Lief jullie complimentjes!
Prachtig cholula, je staat er volgens mij ook heel vrolijk op of niet?
[ Bericht 2% gewijzigd door Mineola op 16-03-2015 10:17:19 ]![]()
Dit was mijn buik bij 8 weken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn buik nu bij 13 weken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sjeetje Malteser! ik dacht dat mijn buik groot was, maar die van jou is dat zeker. Mooi hoor! Ik zal vandaag ook weer eens een foto nemen...![]()
Ik vind het ook best hard gaan... En mijn borsten lijken in het niet te vallen (cup E) als ik mijn buik zie.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:39 schreef Jagärtrut het volgende:
sjeetje Malteser! ik dacht dat mijn buik groot was, maar die van jou is dat zeker. Mooi hoor! Ik zal vandaag ook weer eens een foto nemen...
Maar er gaat mij hier gewoon iemand vertellen dat het niet zo hard blijft gaan tot aan de 40 weken... Toch... Hč...
Ben wel weer benieuwd naar jouw buik!![]()
Een slechte toilet-foto moet het maar doen voor vandaag!
14.4. Ik moet aan de zwangerschapsshirts, maar die zijn eigenlijk nog te groot. Ik ben alleen nogal lang (1.88), dus gewone t-shirts zijn vaak te kort. Best irritant.![]()
Oh wat tof die schattige minibuikjes
En de fantastische grote van Cholula
En mooie van Spring. Vind vooral je lingerie erg mooi
He silliegirl, is die broek die je draagt model Midge Cody Skinny? Dat is de enige broek die ik nog pas, doordat ie zo stretchy is. Mooi begin trouwens!
Malteser, wow wat een buik!![]()
Jäger, ook een mooi beginnende buik hoor! Ik vind stretchhemdjes en shirtjes ideaal, positie t-shirts draag ik nog steeds heel weinig. Stretch sluit mooi overal aan waardoor je echt die kleine bolling mooi ziet.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante![]()
ja, maar die zijn vaak te kort. Zeker als ik een positiebroek aanheb, want die zitten wat lager dan m'n gewone broeken. Dan kruipen die echt op tot bij het elastiek..quote:Op maandag 16 maart 2015 13:18 schreef Mariposas het volgende:
He silliegirl, is die broek die je draagt model Midge Cody Skinny? Dat is de enige broek die ik nog pas, doordat ie zo stretchy is. Mooi begin trouwens!
Jäger, ook een mooi beginnende buik hoor! Ik vind stretchhemdjes en shirtjes ideaal, positie t-shirts draag ik nog steeds heel weinig. Stretch sluit mooi overal aan waardoor je echt die kleine bolling mooi ziet.![]()
Klopt helemaal van die broek! Deze stamt nog uit tijdperk tijdens dieet en is eigenlijk een maat groter dan ik normaal draag, maar het is ongeveer wel de meest comfortabele jeans die ik momenteel aan wil.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:18 schreef Mariposas het volgende:
Jäger, ook een mooi beginnende buik hoor! Ik vind stretchhemdjes en shirtjes ideaal, positie t-shirts draag ik nog steeds heel weinig. Stretch sluit mooi overal aan waardoor je echt die kleine bolling mooi ziet.
Mijn overige skinny's willen niet echt (op 2 nog vrij stretchy modellen na).
Jagar: jouw buik is al duidelijk aan 't beginnen hoor!
Malteser: Wow! Mooi joh! Bijzonder om te zien hoeveel het per persoon kan verschillen.![]()
Vero Moda heeft lange shirts in de basic collectie. En h&m meestal ook wel. Desnoods de jurk variant nemen?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, maar die zijn vaak te kort. Zeker als ik een positiebroek aanheb, want die zitten wat lager dan m'n gewone broeken. Dan kruipen die echt op tot bij het elastiek..
Edit: deze bijvoorbeeld: http://www.veromoda.nl/ve(...)1_PumiceStone_395337
En je kan gerust 2 maten groter nemen omdat ze zo stretchy zijn.No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante![]()
Cholula 40 weken! Wouw, mooi hoor!
Jagar, groeit goed zeg
Malteser, jij gaat ook hard zeg, mooi!
silliegirl, leuk beginnetje
Ik heb het idee dat iedereen harder gaat dan ik, dat mijn buik stilstaatNaja, zal wel niet. Hoewel mijn broeken nog prima zitten allemaal.
Ik zal morgen weer eens een foto maken
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Mijn eerste buikfoto! Van 8w4d.
Hier zal het nog veelal darmen zijn hoor..
Morgen maar eens een mooi plaatje schieten van mijn 12weken-buik!
Waar mijn buik eerst breed was, staat nu alles naar voren. Daarom valt het al best wel op denk ik!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Joycie,
Dat wordt ook gewoon een kei mooi baby huis!![]()
Ben benieuwd naar t verschil tussen de 2 foto's.![]()
Wordt een mooie buik hoor Joycie!quote:Op maandag 16 maart 2015 20:02 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn eerste buikfoto! Van 8w4d.
Hier zal het nog veelal darmen zijn hoor..
Morgen maar eens een mooi plaatje schieten van mijn 12weken-buik!
[ afbeelding ]
Waar mijn buik eerst breed was, staat nu alles naar voren. Daarom valt het al best wel op denk ik!
Heb je mijn foto's gezien? Ik had een bmi van >50 maar had echt een mooie bol
Kwak![]()
Ja die foto's heb ik gezien! Je was heel mooi zwanger!quote:Op maandag 16 maart 2015 20:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wordt een mooie buik hoor Joycie!
Heb je mijn foto's gezien? Ik had een bmi van >50 maar had echt een mooie bol
Even een klein vraagje, hoe deed jij het met kleding? Ik merk dat broeken echt te strak gaan zitten. En weet echt niet waar ik moet zoeken naar een beetje leuke betaalbare kleding..Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: