Haha ja hun persbericht op de site begint ook met John Coffey. Van mij blijven ze lekker thuis dit jaar en komen ze niet meer met zo'n studiootje op het terrein staan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Wel grappig 3FM pikte er net wat namen uit van de BKS lineup. Ze waren het meest enthousiast met John Coffey
Het is allemaal zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Wel grappig 3FM pikte er net wat namen uit van de BKS lineup. Ze waren het meest enthousiast met John Coffey
Ach ja, op het festival zelf is er niet veel van te merken. Wat een toffe line-up dit jaarquote:
Dat riep ik het eerste jaar al. Alleen wat minder aandacht voor harde metal.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach ja, op het festival zelf is er niet veel van te merken. Wat een toffe line-up dit jaardit is echt Primavera Mini ondertussen.
Zo goed als rond met Pinkpop.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:02 schreef yomthorke het volgende:
23 juni James Bay in Paradiso (Friendly Fire). Ik mag hopen dat ze die kwijlebal niet in Hilvarenbeek neerzetten.
Ik zou het niet erg vinden hoor, hij past daar wel net zoals een George Ezra vorig jaar... maar hij is inderdaad op een haar na rond met Pinkpopquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:02 schreef yomthorke het volgende:
23 juni James Bay in Paradiso (Friendly Fire). Ik mag hopen dat ze die kwijlebal niet in Hilvarenbeek neerzetten.
Mooie shoegazer inderdaad. Nog geen Golden Hair van Slowdive maar het komt wel in die buurt.quote:
Ik ben toch iets meer van de Ride kantquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie shoegazer inderdaad. Nog geen Golden Hair van Slowdive maar het komt wel in die buurt.
Ik vind My Bloody Valentine, Pale Saints, Slowdive, Chapterhouse en Lush denk ik allemaal beter dan Ride, maar Ride heeft Vapour Trail en heel Nowhere is over de breedte wel een prima album.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben toch iets meer van de Ride kant, al kende ik 2 jaar geleden beide bands niet eens
Je noemt serieus 3 namen op die ik dus niet kenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind My Bloody Valentine, Pale Saints, Slowdive, Chapterhouse en Lush denk ik allemaal beter dan Ride, maar Ride heeft Vapour Trail en heel Nowhere is over de breedte wel een prima album.
Maar ik word toch zeer tevreden van de naam Ride, wat misschien ook wel iets zegt
Je hebt ook nog Catherine Wheel, Swervedriver en Cranes in het echte shoegazingsegment. Maar die vind ik zelf wat minder. Daarnaast houdt het wel zo ongeveer op aan de grootste namen van begin jaren 90.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je noemt serieus 3 namen op die ik dus niet kenga is naar andere 3 luisteren (MBV en Slowdive kende ik ook al).
Als je nog meer tips hebt dan hoor ik het wel
Omdat BKS alles uit het verleden haalt. Portishead, Pixies, Slowdive, Libertines, Jesus and MC, Ride...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom toch die oude shoegazebands halen, dit is toch een prima nieuwe
En dat ik de boeiendste van dat rijtje dan precies gemist hebquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat BKS alles uit het verleden haalt. Portishead, Pixies, Slowdive, Libertines, Jesus and MC, Ride...
Welke?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:23 schreef BoerBert het volgende:
[..]
En dat ik de boeiendste van dat rijtje dan precies gemist heb.
Ik vond Slowdive net iets beter eigenlijk.quote:
Die vergelijking kan ik natuurlijk niet maken, maar Slowdive is wat minder mijn dingquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Slowdive net iets beter eigenlijk.
Halen allebei wel mijn top 5 als ik die zou moeten maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die vergelijking kan ik natuurlijk niet maken, maar Slowdive is wat minder mijn ding.
Wordt wel tof hoor. Hopelijk staan daar om elf uur alleen de echte liefhebbersquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:30 schreef yomthorke het volgende:
BKS gaat er voor mij dit jaar ook niet meer overheen, maar dat wordt ook moeilijk want vorige twee edities hebben ze ieder jaar 2 acts uit mijn all time top tien artiesten geboekt.
2013: Portishead, Sigur Rós
2014: Mogwai, Slowdive
Gelukkig dit jaar de gitarist van een andere band uit mijn top tien.
Vervang Mogwai door Pixies voor acts uit mijn top 5. Met mijn top 10 hebben ze er nog 2 bijquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:30 schreef yomthorke het volgende:
BKS gaat er voor mij dit jaar ook niet meer overheen, maar dat wordt ook moeilijk want vorige twee edities hebben ze ieder jaar 2 acts uit mijn all time top tien artiesten geboekt.
2013: Portishead, Sigur Rós
2014: Mogwai, Slowdive
Gelukkig dit jaar de gitarist van een andere band uit mijn top tien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |