Dan denk je dat je hier verkeerd zit, zal wel meevallen met de tickets.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:31 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja meer ramptoerist, koop later nog kaartjes waarschijnlijk
Nee weet ik. Ik verwacht ook geen rampen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan denk je dat je hier verkeerd zit, zal wel meevallen met de tickets.
Alleen de huisjes zullen misschien snel gaan. Maar ik ga lekker iedere avond thuis slapen.
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Begin lekker wakker te worden nu.
Ik niet gewoon een paar dag kramperen, niemand uit de groep wil bob spelen en de consensus was dat kamperen bij meerdaagse festivals hoort.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan denk je dat je hier verkeerd zit, zal wel meevallen met de tickets.
Alleen de huisjes zullen misschien snel gaan. Maar ik ga lekker iedere avond thuis slapen.
Eens maar heb al ander festivals waar ik wel ga camperen. Ik ga voor BKS ook echt puur voor de muziek dus dan vind ik het niet erg. En we rouleren dus andere dagen kan je gewoon drinken. 25 minuutjes rijden en ik ben weer thuisquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik niet gewoon een paar dag kramperen, niemand uit de groep wil bob spelen en de consensus was dat kamperen bij meerdaagse festivals hoort.
voor mij zou het 10 minuten rijden zijn, 25 minuten op de fiets.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Eens maar heb al ander festivals waar ik wel ga camperen. Ik ga voor BKS ook echt puur voor de muziek dus dan vind ik het niet erg. En we rouleren dus andere dagen kan je gewoon drinken. 25 minuutjes rijden en ik ben weer thuis.
Ja snap het wel hoor. Maar de capaciteiten zijn prima bij BKS om met de auto te gaan. Je zet hem echt voor de deur van het festival terrein weg. En heb je toch de comfort van thuis. Wat ook wel keertje lekker is.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
voor mij zou het 10 minuten rijden zijn, 25 minuten op de fiets.
Al gedaanquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Kaarten in de pocket, ik kijk vandaag maar niet op mijn bankrekening.
-375¤quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Kaarten in de pocket, ik kijk vandaag maar niet op mijn bankrekening.
meer, LL was al ¤ 405,00 (incl. parkeerticket).quote:
Ja ok voor 2 personenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
meer, LL was al ¤ 405,00 (incl. parkeerticket).
Dan nog 2x 125 ¤ van BKS + service kosten.
Mja we zijn er weer mee weg.
Inderdaad, geen teller ofzo. Er gebeurt gewoon niets. Hoe lang gaat dit duren?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:08 schreef BoerBert het volgende:
Lekker onduidelijke wachtrij voor de huisjes. Geen idee waar je aan toe bent.
twitter:BKSfestival twitterde op zaterdag 07-02-2015 om 12:19:15Het is superdruk in de wachtrij voor bungalows. Blijf rustig wachten, bungalows zijn nog niet uitverkocht. Hang in there! #BKS15 reageer retweet
Nog gelukt?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:26 schreef Tourniquet het volgende:
Ik sta nog in de wachtrij (voor een Chalet), staat nu ook een extra mededeling bij:
[ afbeelding ]
Maar kreeg net door dat een vriend er nu door is. Fingers crossed.
Jup die gingen hard wat ik zo las. Denk dat er al best wat kaarten verkocht zijn. Veel positieve reacties ook op de line-up.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
Accomodaties zijn nu allemaal uitverkocht trouwens.
[ afbeelding ]
Zou die niet gewoon op Pinkpop staan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu ik zie dat Paolo Nutini ook aan het touren is zou me die eerlijk gezegd ook niet verbazen als toevoeging aan de line-up.
Kan misschien meerdere doen, NSJ is nooit zo exclusief kwa dat betreft. En hij stond vorig jaar al op Pinkpop. Dus vandaar dat ik dacht aan BKS. Laatste albums is prima te doen wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou die niet gewoon op Pinkpop staan?
Never mind, hij doet al North Sea Jazz
Ik mis Florence ook nog... zou ook wel erg vet zijnquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Opvallend gemis bij Pinkpop is wel Incubus. Zouden ze die de zaterdag nog kunnen ondersteunen op BKS? Staan immers ook op Northside Festival wat ook van FKS Scorpio is.
Die zou ook nog kunnen komen op LL.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mis Florence ook nog... zou ook wel erg vet zijn
twitter:BKSfestival twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 18:23:25Want to be the first to hear about new acts? Add +316 8353 8602 to your contacts and text ‘subscribe’ via WhatsApp. http://t.co/9PKvNZssFS reageer retweet
De dag is niet om, RAR komt ook nog met nieuws.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Nee ze zijn best stil op die app, ik had eigenlijk vandaag wel wat namen verwacht, zeker na de buzz rond Pinkpop
Ligt niet echt lekker in de alternative scene. Het is wel een redelijk grote naam, prima voor een metalfestival of festivals die heel veel nu-metal boeken.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De dag is niet om, RAR komt ook nog met nieuws.
Al denk ik wel dat we de headliners al gehad hebben.
En ik vind Incubus wel passen op BKS overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |