Hoor je echt te weinig die bandquote:Op woensdag 4 februari 2015 08:46 schreef Bronson het volgende:
JNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Kensington.![]()
![]()
![]()
![]()
Ze werken er nog tot in augustus hoorquote:Op woensdag 4 februari 2015 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom staan C&S nog in de banner van de TT?
Bij 538 wordt dat het Van Dobben Croquet Coen und Sander fest uiteraard.quote:
Uit het oog, uit het hart!quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze werken er nog tot in augustus hoor
Janneke (bassiste) ook wel hoorquote:
Godverdommequote:Op woensdag 4 februari 2015 09:03 schreef Bronson het volgende:
Ik heb een nieuwe favoriete gif van Katy Perry.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
manmanmanquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:03 schreef Bronson het volgende:
Ik heb een nieuwe favoriete gif van Katy Perry.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Misschien mag ik haar Jip zijnquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Janneke (bassiste) ook wel hoor
Ze heeft al een vriendquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Misschien mag ik haar Jip zijn
Takkie?quote:
Klopt, maar het blijft bizarquote:
Wat is er mis met dit plaatje? Leg eens uit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen in Canada...
[ afbeelding ]
Waarom hebben ze de windroos ondersteboven geplaatst?quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen in Canada...
[ afbeelding ]
haha een penisquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen in Canada...
[ afbeelding ]
ik geloof dat dat een penisquote:
quote:
Goed ingezetquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik vast beginnen?
ooooooooooooooooo-oooooooooooooooh
ooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh
twitter:Elbow twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 22:15:29elbow's Hammersmith Apollo show on 11 Feb will be broadcast by @absoluteradio. Listen online here: http://t.co/nDMCMI7tSE reageer retweet
Spaar het geld uit, koop een Kindl (of iets vergelijkbaars) en download alles gratis dankzij torrentsquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht ik ga eens kijken wat een lidmaatschap voor de bieb kost. Het kost 31 euro op jaarbasis en je moet ook nog eens leengeld betalen per boek...
Het moet niet gekker worden.
En maar afvragen waarom er niemand meer lid is van de bieb.
je mag wel wat boeken van mij lenenquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht ik ga eens kijken wat een lidmaatschap voor de bieb kost. Het kost 31 euro op jaarbasis en je moet ook nog eens leengeld betalen per boek...
Het moet niet gekker worden.
En maar afvragen waarom er niemand meer lid is van de bieb.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Spaar het geld uit, koop een Kindl (of iets vergelijkbaars) en download alles gratis dankzij torrents
wat lees je graag?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Literatuur is de enige vorm van kunst waar ik serieus geld voor betaal
Gaaf.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:44 schreef ChatGirl het volgende:
Bronson:twitter:Elbow twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 22:15:29elbow's Hammersmith Apollo show on 11 Feb will be broadcast by @absoluteradio. Listen online here: http://t.co/nDMCMI7tSE reageer retweet
Boeken, als het maar een beetje een verhaal heeft...quote:
Misschien hoor je mij wel meezingenquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Gaaf.![]()
Ik heb het in de agenda gezet.
Asjeblieft niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Misschien hoor je mij wel meezingen
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boeken, als het maar een beetje een verhaal heeft...
En boomliefhebbers?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Echte boekliefhebbers lezen papier.
Die niet, maar als ik geen papier gebruik, snijd ik mezelf in de vingers door werk van mensen af te pakken.quote:
Lijkt me meer dan duidelijk jaquote:
je blijft er naar kijkenquote:
Ja, ze doet het er om.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme, dat laatste wipje omhoog
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme, dat laatste wipje omhoog
en snel stiekem kijken of het goed gefilmd isquote:
En die lach en blik van haar dan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
en snel stiekem kijken of het goed gefilmd is
Wat zou je met die booty allemaal willen doen, Jimmy?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
En die lach en blik van haar dan.![]()
![]()
![]()
Verdomme.
Verdomme.twitter:coenensander twitterde op woensdag 04-02-2015 om 11:58:40Vanmiddag komt mister 'Sexy Als Ik Dans' @NielsonMusic bij ons langs in de studio: http://t.co/lkDYfsICok! #3FM http://t.co/eWar9g13fU reageer retweet
Dat is toch fantastischquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:39 schreef Pino112 het volgende:
Verdomme.twitter:coenensander twitterde op woensdag 04-02-2015 om 11:58:40Vanmiddag komt mister 'Sexy Als Ik Dans' @NielsonMusic bij ons langs in de studio: http://t.co/lkDYfsICok! #3FM http://t.co/eWar9g13fU reageer retweet
Is dat wel commercieel verantwoord?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:39 schreef Pino112 het volgende:
Dit interview wordt mede mogelijk gemaakt door Amstel Bier.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Is dat wel commercieel verantwoord?
Ze krijgen er 538 euro voor xDquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Is dat wel commercieel verantwoord?
Dat kan jij niet aan wolfie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat zou je met die booty allemaal willen doen, Jimmy?
Neen...quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:14 schreef Pandaplint het volgende:
Verdimme. Luister je weer eens radio2 ipv Gekdom. Is die Shirman tank weer te gast
Ah, een echte 3FM-artiest!quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:39 schreef Pino112 het volgende:
Echt kanonne!quote:
Heeft ze nou tieten op d'r rug?quote:
kon dat niet wachten tot septemberquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:39 schreef Pino112 het volgende:
Gwen van Poortenquote:
Ik snap Panda z'n probleem niet... Als fotograaf moet hij dit fantastisch vinden! Een groothoeklens gebruiken voor een portretfoto!quote:
2 panoramafotoosquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap Panda z'n probleem niet... Als fotograaf moet hij dit fantastisch vinden! Een groothoeklens gebruiken voor een portretfoto!
Cookies!quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens quiz van Buzzfeed ben ik een happy single
Volgens dezelfde website ging ik ook al nooit trouwen of kreeg ik nooit een relatie.
Verbazingwekkend hoe goed internet je kan snappen.
Soms vraag z'n moeder: Pandaplint, wat ben je aan het doen?quote:
Het was genietenquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaaaaa het meest epische spel van de Nederlandse radio
Uhuh.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
Blank Space
Muis approves this message!
quote:
De reclame god.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:59 schreef Etcetera het volgende:
Wie de fuck heeft TOM DE RIDDER tot leven gewekt
De duivel zekerquote:
Alvast voorbereiding voor 538... elk uur hetzelfde!quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:13 schreef opperkleurder het volgende:
Weer een gesprek over februari? Luister ik naar een herhaling?
Fixedquote:
quote:
Ik zit hier heerlijk in het zonnetjequote:Op woensdag 4 februari 2015 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu vallen er witte vlokken uit de lucht.
#liveweerupdatesvanuitwageningen #spanningensensatie
Het is wit in Ede.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Is Bronson weer bezig geweest?quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde alleen zeggen dat ik de tip van anti-roos shampoo door zal geven als ik vanavond mijn gebedje doe.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:06 schreef SilentChaos het volgende:
Inb4 muis die serieus op Roel in gaat
Die gebruik ik van maandag t/m donderdag zo tegen 22.00, maar ik kan niet zeggen dat ie echt best werkt...quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die gebruik ik van maandag t/m donderdag zo tegen 22.00, maar ik kan niet zeggen dat ie echt best werkt...
Heel herkenbaar idd! Alleen op een strandvakantie lukt me dat!quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:47 schreef Cee het volgende:
Ben jaloers op je boekenwurmigheid, muis. Ik heb al een jaar het voornemen om meer boeken te gaan lezen maar het lukt gewoon niet. Ik kan er de rust niet voor vinden, te snel afgeleid.![]()
Ik trein veel en dan lees ik graag en voor de rest doe ik een beetje lezen voordat ik ga slapen. Soms ga ik gewoon uit verveling even lezen op de bank. Ik vind dat ik helemaal niet zoveel lees, maar twintig boeken op jaarbasis.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:47 schreef Cee het volgende:
Ben jaloers op je boekenwurmigheid, muis. Ik heb al een jaar het voornemen om meer boeken te gaan lezen maar het lukt gewoon niet. Ik kan er de rust niet voor vinden, te snel afgeleid.![]()
Jezus wat een dillema meid!!!!quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:02 schreef minthy het volgende:
Zo moet ik een boek bestellen over mindfullness/meditatie/rust inbouwen, maar zelfs het bestellen lukt al niet... Laat staan het vinden van de rust en de tijd om het boek ook nog eens daadwerkelijk open te slaan en te lezen.
Ziet u de paradox?
Kamasutra heet dat boek toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:02 schreef minthy het volgende:
Zo moet ik een boek bestellen over mindfullness/meditatie/rust inbouwen, maar zelfs het bestellen lukt al niet... Laat staan het vinden van de rust en de tijd om het boek ook nog eens daadwerkelijk open te slaan en te lezen.
Ziet u de paradox?
Mwoah, hooguit vies irritant. En ik vergeet gewoon enorm veel doordat ik het druk heb en druk ben, altijd wat te doenquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jezus wat een dillema meid!!!!
Neen... Daar zou ik ook niet rustig van wordenquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kamasutra heet dat boek toch?
Mss moet je een boek bestellen over hoe je momentje moet vinden om een boek te bestellenquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:02 schreef minthy het volgende:
Ziet u de paradox?
Je zou het haast gaan doenquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss moet je een boek bestellen over hoe je momentje moet vinden om een boek te bestellen
Je zou er ook een boek over kunnen schrijven.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:02 schreef minthy het volgende:
Ziet u de paradox?
http://www.wikihow.com/Read-a-Bookquote:
Geen tijd om te lezen, ik moet wegquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
http://www.wikihow.com/Read-a-Book
Voor het geval je vergeten bent hoe je een boek moet lezen. Simpele stappen met tips!:D
quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen tijd om te lezen, ik moet weg![]()
Nou, als de radiostations nou gewoon stoppen met het draaien van haar nieuwe werk, mag ze van mij verder doen en laten wat ze zelf leuk vindt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:46 schreef Marcoss het volgende:
Zou Madonna niet gewoon een keer met pensioen moeten gaan?
+1quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, als de radiostations nou gewoon stoppen met het draaien van haar nieuwe werk, mag ze van mij verder doen en laten wat ze zelf leuk vindt.
Mooi vals is niet lelijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit klinkt best wel uitermate kut. Dus Giel zal het wel WAUW WAUW WAUW TE GEK HE vinden.
quote:
Idemquote:
je staat op zwart bij hem?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw, Erik de Zwart heeft mij geblocked op Twitter
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw, Erik de Zwart heeft mij geblocked op Twitter
Ik vermoed vanwege deze tweetquote:
twitter:NLRolf twitterde op donderdag 22-01-2015 om 18:06:57@rickvanv en dan doet @erikdezwart dit. En ook nog eens @MarlousLuv weg bij WeekendRick??? Schande.Jullie verdienen beter. reageer retweet
De Zwart is even zijn stempel aan het drukken op Veronica. Alle VOO DJ's moesten ook stoppen bij KX van hem.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vermoed vanwege deze tweettwitter:NLRolf twitterde op donderdag 22-01-2015 om 18:06:57@rickvanv en dan doet @erikdezwart dit. En ook nog eens @MarlousLuv weg bij WeekendRick??? Schande.Jullie verdienen beter. reageer retweet
Whut?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:21 schreef ddx het volgende:
Wat gebeurd er nu in de studio ?
Lijkt wel of Michiel flauwvalt ofzo.
Wat bedoel je? Ik heb de radio aan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:21 schreef ddx het volgende:
Wat gebeurd er nu in de studio ?
Lijkt wel of Michiel flauwvalt ofzo.
fuk, zie het ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:23 schreef alors het volgende:
Tjibbe aan de knoppen en iemand zit op de grond bij hem lijkt het...
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:24 schreef ddx het volgende:
Eric Corton kwam binnenlopen en leek net of die Michiel omarmde, maar daarna leek hij hem op de grond neer te leggen.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:25 schreef Againzender het volgende:
Giel er ook bij. Gaat zo huilen denk ik.
Kom opquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:25 schreef Againzender het volgende:
Giel er ook bij. Gaat zo huilen denk ik.
Ja, ik zie dat hij een mic in zijn hand heeftquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:28 schreef Againzender het volgende:
of hij ligt op de grond met een mobiele microfoon
ik zie een testbeeld?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat hij een mic in zijn hand heeftHaha wat een bikkel
het is gewoon een flashmob om Michiel te feliciteren dat hij de ochtendshow gaat doen!quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:29 schreef ddx het volgende:
Even kort beeld net met Giel aan de knoppen en 10 man in de studio.
Zonet zag je even beeld, ik zag zijn gezicht niet maar wel zijn hand die iets vast had, hij lag nog steeds en Corton zat er geknield bij, Giel stond achter de knoppen.quote:
op het werk ook wel eens gehad dat iemand opeens een wegtrekker had. Die hebben we rustig op de grond gelegd en even tot rust laten komen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:29 schreef ddx het volgende:
Even kort beeld net met Giel aan de knoppen en 10 man in de studio.
En Michiel deed alsof er niets aan de hand is terwijl die volgens mij op de grond ligt.
Ja die Michiel is natuurlijk ook wel een stuiterbal.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
op het werk ook wel eens gehad dat iemand opeens een wegtrekker had. Die hebben we rustig op de grond gelegd en even tot rust laten komen.
Onduidelijk, maar hij lijkt liggend op de grons te presenteren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:33 schreef MarijeH het volgende:
Is Michiel flauwgevallen?
Ik ben zelf vroeger ook 3 keer flauwgevallen. Één keer kon ik voorkomen dat ik flauwviel door op de grond te liggen met de benen omhoog.
ik 1 keer. Toen ik aan het fietsen was realiseerde ik mij dat ik de laatste 20 meter niet bewust had meegemaakt en extreem veel moeite had mijn aandacht erbij te halen. Ben gestopt, mijn, toen nog, vriendin die voor mij reed geroepen, en op de stoep gaan staan. Volgende moment deed ik mijn ogen open, zag blauwe lucht en twee agenten boven mijn hoofd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:33 schreef MarijeH het volgende:
Is Michiel flauwgevallen?
Ik ben zelf vroeger ook 3 keer flauwgevallen. Één keer kon ik voorkomen dat ik flauwviel door op de grond te liggen met de benen omhoog.
twitter:frederik2706 twitterde op donderdag 05-02-2015 om 11:39:01@3fm Eric Corton, laat Michiel en 3fm niet los aub!!! We hebben je nodig, ook de luisteraars @EricCorton #3FM reageer retweet
twitter:frederik2706 twitterde op donderdag 05-02-2015 om 11:25:07@3fm zit echt te shaken achter de ipad!!!! #3FM reageer retweet
twitter:frederik2706 twitterde op donderdag 05-02-2015 om 11:21:11Schrik me de tyfus tering. Eric Corton Michiel...... @3fm #3FM reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 05-02-2015 om 11:43:06Keihard op m'n plaat gegaan net, nu even rust houden. Door dokter @EricCorton & schuifmeester @giel3fm gewoon on air http://t.co/gCwsqRCkQ8 reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 05-02-2015 om 11:43:06Keihard op m'n plaat gegaan net, nu even rust houden. Door dokter @EricCorton & schuifmeester @giel3fm gewoon on air http://t.co/gCwsqRCkQ8 reageer retweet
last van zn heup dacht ik te horen.quote:
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
last van zn heup dacht ik te horen.
je kan zomaar wat breken. Als Corton het niet vertrouwd wordt de GGD gebeld natuurlijk.quote:
ik had die wel als MH verwacht, maar zal er wel niet meer van komen nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |