SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Moet je maar niet roddelen hequote:Op woensdag 4 februari 2015 02:27 schreef Bortecinem het volgende:
FUCKKK. NU kan ik mijn bericht niet meer wijzigen.
Als ik moet kiezen, dan toch liever jouw huisgenoot. Nog een statusupdate?quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik erger me er dood aan ja. Heel vermoeiend is ze.
[..]
Jouw verhaal is wel een ander uiterste zeg. Is ze Turks? Turkse meiden kunnen vaak schijnheilig zijn geloof ik maar schijnheiligheid van dit niveau kan ik haast niet geloven...
Nee helaas. Sowieso zou ik er niet aan beginnen. Ze is zeker niet de leukste in huis. Knettergek is ze!quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen, dan toch liever jouw huisgenoot. Nog een statusupdate?
Wowowow. Dacht dat we vrinden waren...quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:36 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en die two-facedheid vind ik zo typisch Nederlands he. No offence, Despo. Maar ik erger mij er kapooot aan. Zelfs mannen doen er aan mee.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee helaas. Sowieso zou ik er niet aan beginnen. Ze is zeker niet de leukste in huis. Knettergek is ze!
Maar als hun toekomstige man hun niet zouden accepteren als ze geen maagd waren, dan kan je toch beter verder zoeken lijkt mij? Leven is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 4 februari 2015 02:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ik judge dat soort meiden niet. Het is nou eenmaal een fucked up cultuur waar we in zijn opgegroeid wat betreft seks. Mannen die alles mogen, vrouwen die alles moeten verbergen. Dit zijn gewoon de vruchten van de man-dominated cultuur. Het enige waar ik mij aan erger bij dit soort chicks is dat ze gaan schreeuwen dat ze maagd zijn. Je kunt ook neuken en je bek houden.
Borte has spoken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:39 schreef Bortecinem het volgende:
Je kunt ook neuken en je bek houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik voel alsof god mij straft nu.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja, zo makkelijk is het niet altijd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar als hun toekomstige man hun niet zouden accepteren als ze niet maagd waren, dan kan je toch beter verder zoeken lijkt mij? Leven is niet zo moeilijk
Familie?quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar als hun toekomstige man hun niet zouden accepteren als ze geen maagd waren, dan kan je toch beter verder zoeken lijkt mij? Leven is niet zo moeilijk
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, zo makkelijk is het niet altijd.
Ik weet dat het een hele andere scene is en daarom zo weinig erover weet, maar lijkt me kapot raar. Ik zie het al voor me. Een boze vriend die naar haar ouders gaat, omdat ze niet maagd is. Hoe open je zo'n gesprekquote:
Zat eerder te denken aan haar familie die niets meer van haar wil weten omdat ze voor het huwelijk is ontmaagd ofzo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet dat het een hele andere scene is en daarom zo weinig erover weet, maar lijkt me kapot raar. Ik zie al voor me. Een boze vriend die naar haar ouders gaat, omdat ze niet maagd is. Hoe open je zo'n gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |