Dat zou helemaal super zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:55 schreef MeloD het volgende:
Super Jackie! Hebben ze toevallig ook met gps gelopen?
- ze zijn zo ver nooit geweest, geen voetafdrukken gezien door Fquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:52 schreef ToniB het volgende:
Die huisjes op de paddock zijn duidelijk te zien. Op1 april was het ook helder weer dus K&L kunnen die hutjes niet gemist hebben indien zij hetzelfde pad hebben bewandeld. Ongeveer na een uur, anderhalf uur kwam de noodoproep. Onbegrijpelijk dat ze niet terug zijn gegaan naar de paddock.
In de kranten heeft duidelijk gestaan dat K en L in een apart gedeelte van het hostel zaten, los van het hoofdgedeelte. Ze aten wel in de ontbijt(eet)zaal dus dat de dochter ze weg heeft zien gaan kan daar vandaan zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:02 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hostel deel uitmaakte van het huis waar Miriam woont. Dus in 1 gebouw.
Er kwam laatst ook een artikel voorbij waarin stond dat de dochter van Miriam de meiden weg had zien gaan met een tas.
Ook het artikel waarin staat dat Lisanne samen met Miriam tv keek en Kris op haar kamer was deed me dat vermoeden.
Op deze foto lijkt ze iig in de tuin te poseren van het hostel gezien de kleur van het gebouw.
https://www.facebook.com/(...)10176&type=1&theater
Een deur die je van binnen dicht kunt doen is een pure aanname van me maar zou ik niet raar vinden om je gasten toch iets van een soort van prive te geven
Die zijn sowieso niet te rijmen met een simpel verdwaalverhaal want van de meest stroomopwaartse en verder stroomopwaarts hadden ze de bewoonde wereld zelf kunnen bereiken of gevonden moeten zijn.quote:
Goed, zeg ! Duidelijk...quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:50 schreef jackie12 het volgende:
Ik heb even wat Panamese vrienden gevraagd of ze de Pianista wilden doen.
Hebben ze vorige week gedaan. Hier is hun filmpje:
Het is 1 pad ook na de mirador
De quebrada's kun je niet volgen
OP waardig
Deze Toni http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ris-en-Lisanne.dhtml ?quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:45 schreef ToniB het volgende:
Er zat een sleutel en slotje in de rugtas. Kijk straks wel even voor de link, zit mobiel.
slotje ?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:21 schreef vronie het volgende:
[..]
Deze Toni http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ris-en-Lisanne.dhtml ?
ben er stil vanquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:50 schreef jackie12 het volgende:
Ik heb even wat Panamese vrienden gevraagd of ze de Pianista wilden doen.
Hebben ze vorige week gedaan. Hier is hun filmpje:
Het is 1 pad ook na de mirador
De quebrada's kun je niet volgen
OP waardig
Klopt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:00 schreef Lutalo het volgende:
Naar mijn idee is foto 505 bij ca minuut 3.30.
Op dit soort hikes zijn regenlaarzen iig veel praktischer dan gewone wandelschoenen. Ik heb altijd regenlaarzen gedragen, tot aan de knie. Ik heb er nooit spijt van gehad. Je enkel wordt goed ondersteund, waterdicht en je hebt extra hoge bescherming tegen insecten en evt. slangen. Lange broek is essentieel. Neem tape+ pleisters mee, om evt. huid af te tapen waar en wanneer nodig. Een goed profiel is essentieel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:36 schreef MidnightB00m het volgende:
Waarom lopen ze op laarzen: is dat fijner dan wandelschoenen?
Ja hier staat het ook in.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:21 schreef vronie het volgende:
[..]
Deze Toni http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ris-en-Lisanne.dhtml ?
staat er duidelijkquote:
Vermoedelijk zo'n hangslotje dat elke backpacker meeneemt voor kluisjes in een hostel. En de bijbehorende sleutel. Er staat ook niet "huissleutel".quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:32 schreef ToniB het volgende:
[..]
Ja hier staat het ook in.
[..]
staat er duidelijk
De rugzak, die afgelopen zaterdag gevonden werd, zitten meerdere spullen: een iPhone, een Samsung, een geheugenkaartje voor een camera, ondergoed, twee zonnebrillen, 83 dollar, een slotje en een sleutel.
Wauw, nooit geweten. Thanks! Heel handig dan inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:22 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Op dit soort hikes zijn regenlaarzen iig veel praktischer dan gewone wandelschoenen. Ik heb altijd regenlaarzen gedragen, tot aan de knie. Ik heb er nooit spijt van gehad. Je enkel wordt goed ondersteund, waterdicht en je hebt extra hoge bescherming tegen insecten en evt. slangen. Lange broek is essentieel. Neem tape+ pleisters mee, om evt. huid af te tapen waar en wanneer nodig. Een goed profiel is essentieel.
Regenlaarzen zijn veel goedkoper dan onze dure westerse wandelschoenen. Ik heb eens een goed paar laarzen gekocht (voor mijn dochter) in costa rica, in de supermarkt. Made in Ecuador.
Viel me ook op van die kleding. Het waait ook flink. Goeie informatie voor onze expeditie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:54 schreef agter het volgende:
Jackie, dank je wel voor de video!
Enig idee waar de mirador is? Hoe lang ze er over liepen? Hoever ze uiteindelijk gelopen hebben?
Deze mensen zijn wel veel beter gekleed. Een machete bij zich (is dat normaal daar bij dit soort wandelingen?), goede warme kleding etc.
We gaan in elk geval een machete kopen daar, dus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Viel me ook op van die kleding. Het waait ook flink. Goeie informatie voor onze expeditie.
De Mirador miste ik ook in het filmpje.
Je gaat mee?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:00 schreef agter het volgende:
[..]
We gaan in elk geval een machete kopen daar, dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |