Moet aan mijn scriptiequote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
wil je nu voor me koken flips???
heb hamburgers liggen
Klopt! Heb vanmiddag een joint gekregen van een vriendin.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klopt! Heb vanmiddag een joint gekregen van een vriendin.om te vieren dat ik al 4 weken cold turkey ben gestopt met roken.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klopt! Heb vanmiddag een joint gekregen van een vriendin.![]()
om te vieren dat ik al 4 weken cold turkey ben gestopt met roken.
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
ALS IK BLOW HEB IK NATUURLIJK GEEN SIGARET NODIG HAHAHAHAHA
Het verlossende berichtje: "Het is puur wiet en geen tabak."quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
je kan gewoon blowen en niet roken hoor
Hodor?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:20 schreef Amarantha het volgende:
PorkHoort dat verpauperde gebouw wat ze nu opknappen bij jullie school?
Amaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Dat nieuwe gebouw blijft wel mooi om te zien trouwens
Ga maccie halen danquote:
Nice. Restaurant is voor iedereen toegankelijk? En grappig, nooit geweten waar KvK nou precies zat hier.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[..]
Ama![]()
Ja dat is de school
Dat nieuwe gedeelte is de Kamer van Koophandel.
Van binnen is het wel mooi, alleen van de buitenkant spuuglelijk
Ze gaan de kantine verbouwen, daar komt een heel restaurant in die gerund wordt door mbo'ers.
Waarom twijfel jequote:
Ik denk van nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice. Restaurant is voor iedereen toegankelijk? En grappig, nooit geweten waar KvK nou precies zat hier.
Surgequote:
Oh wat stomquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk van niet
En ik dacht ook altijd dat dat gewoon bij de school hoorde, maar was dus niet zo
Ja best welquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wat stom. Wel fancy gebouw voor de KvK haha
Maar wat ga ik kopen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom twijfel je
Je kan toch even snel door de McSwekdrive en dan thuis gaan vreten
Tip : koop chicken delightsquote:
BigTasty met extra bacon en een McChicken om je mond mee af te vegen.quote:
Huh hoezo, wie?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja best wel
In Leeuwarden hebben zo ook zoiets, ben daar een keer geweest voor een presentatie en heb daar toen heerlijk gegeten voor weinig geld
Ja ach, beter dan een saai stoffig betonnen gebouw toch
Op 17 februari krijgt onze nederige gemeente ook hoog bezoek
Hm, ken ik niet.quote:
Kan en is misschien wat veelquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
BigTasty met extra bacon en een McChicken om je mond mee af te vegen.
Ook wel lekker, maar 3 hmmkay.quote:
Als avondeten vult 1 niet, 2 is net oké en 3 is prima. Dingen kosten niet zoveelquote:
Heb al avondeten opquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als avondeten vult 1 niet, 2 is net oké en 3 is prima. Dingen kosten niet zoveel
gwn publiekelijk ophangen tochquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Een 86 jarige vrouw is in haar huis overvallen. Vervolgens zwaar gewond achter gelaten met o.a meerdere botbreuken in haar gezicht (volgens dochters was ze onherkenbaar) en tie wraps zo strak om haar pols gebonden dat ze tot op het bot er in waren gesneden. Zulke mensen/daders verdienen de ergste straf die er bestaat.
Mevrouw is ook overleden aan haar verwondingen.
Klinkt als een goed plan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gwn publiekelijk ophangen toch
lolquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gezien die ts zal het wel een leugen zijn ofzo
Het leven zit vol met leugens.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gezien die ts zal het wel een leugen zijn ofzo
Het leven is net als een piemel, hard maar nooit lang genoeg.quote:
hoe weet je nou of het niet lang genoeg isquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het leven is net als een piemel, hard maar nooit lang genoeg.
Filosoof deze man.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe weet je nou of het niet lang genoeg is
Haha je hebt een kleine piemol.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het leven is net als een piemel, hard maar nooit lang genoeg.
why you gotta be so rude, dont you know im human toooooquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Haha je hebt een kleine piemol.
Ik heet helemaal geen Ruud.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
why you gotta be so rude, dont you know im human tooooo
Niet wetend dat ze 3 korsetten aanhad.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:53 schreef Heatseeker het volgende:
Die TT trouwensFlips is niet dik althans toen niet
.
Ik had gedronken toen, maar niet zo veel dat ik het niet zou zien.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet wetend dat ze 3 korsetten aanhad.
Hosselaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:04 schreef Heatseeker het volgende:
Ik zou Flips wel weer eens willen meeten.
Nee gek, gewoon ouwehoeren over voetbal lullen en beetje naar haar tetten staren.quote:
Slap ouwehoeren en zeker over voetbal vind ik altijd tof. Zeker als het met een niet Ajacied is. Dan hoor ik eens wat anders.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee gek, gewoon ouwehoeren over voetbal lullen en beetje naar haar tetten staren.
Zolang jij niet voor die club uit arnhem kunnen we het wel vinden denk ik. En dat ben je gelukkig ook nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slap ouwehoeren en zeker over voetbal vind ik altijd tof. Zeker als het met een niet Ajacied is. Dan hoor ik eens wat anders.
Daaromquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zolang jij niet voor die club uit arnhem kunnen we het wel vinden denk ik. En dat ben je gelukkig ook niet.
Ik breng je wel weer naar het station hoor als dat nodig isquote:
Hehe thanks maar mij zie je niet (snel) meer op een grote meet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik breng je wel weer naar het station hoor als dat nodig is.
quote:
Minimeet bij jou thuis dan maarquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe thanks maar mij zie je niet (snel) meer op een grote meet.
[..]
Och jee kerel wat is er toch gebeurd met je al die tijd, je lijkt verzuurd man.quote:
Doe niet zo mal.quote:
Neuhquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Minimeet bij jou thuis dan maar?
De koning en koninginquote:
ben alleen nog aan het wachten op een telefoontje van de garage hoeveel de beurt aan de auto gaat kosten, dat kan het nog minder mooi makenquote:
Ai dat zijn vaak wel dure grapjes jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben alleen nog aan het wachten op een telefoontje van de garage hoeveel de beurt aan de auto gaat kosten, dat kan het nog minder mooi maken
nja, als er niks aan de hand is valt het mee, dus daar hoop ik dan maar opquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ai dat zijn vaak wel dure grapjes ja
quote:
beetje werken, beetje fok, same old same oldquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gaar en geen zin om iets te doen.
U?
Hoiquote:
Awwww.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje werken, beetje fok, same old same old
ach ja, weekend is in zicht en zoquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:46 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoi
Hoe maakt u het?
[..]
Awwww.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, weekend is in zicht en zo
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]Nu je het zegt! Het is al fucking donderdag.
Voor mijn gevoel is het nog dinsdag.
dat krijg je als er een vrouw het topic binnen wandeltquote:
en nog eentjequote:
Altijd puickquote:
quote:
FOK!quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:49 schreef gianni61 het volgende:
dat krijg je als er een vrouw het topic binnen wandelt
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Altijd puick
Met jou wat minder zo te lezen
true, maar ja, het werkt wel..quote:
Awh, komt wel goed, schatjequote:Op donderdag 5 februari 2015 11:50 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Heb alleen last van mn ogen (altijd als ik te weinig slaap) en 0,0 concentratie.Nog 5 uur te gaan!
Hoef geen Roosvicee hoor, ga zo wel een turkse pizza halen.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:52 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoef geen Roosvicee hoor, ga zo wel een turkse pizza halen.
Maar komt wel goed idd. :p
geen ideequote:Op donderdag 5 februari 2015 11:51 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
En dat terwijl ik niet eens bijzonder ben ofzo!
Nooit opquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:52 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoef geen Roosvicee hoor, ga zo wel een turkse pizza halen.
Maar komt wel goed idd. :p
Wat? Meen je dat?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nooit op
Wel goede dingen over gehoord.
maar volgens mij ben je wel aardigquote:
Da's raar om zoiets over jezelf te zeggen… :pquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar volgens mij ben je wel aardig
daarom zeg ik het over jouquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:55 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Da's raar om zoiets over jezelf te zeggen… :p
dat kloptquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar dat weet je niet!
(Alsnog bedankt ;P )
Vooral proberen te stofzuigen op plekken waar ik normaal niet komquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alstu!
En veel succes uiteraard.Wat moet je doen?
Geen idee! Mekaar leren kennen ofwat?quote:
Succes.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vooral proberen te stofzuigen op plekken waar ik normaal niet komStopcontacten even schoonmaken etc.
Dan kom ik jou wel een keer een turkse pizza brengen. 14.gifquote:
okequote:Op donderdag 5 februari 2015 11:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Geen idee! Mekaar leren kennen ofwat?
Thanksquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Geen idee! Mekaar leren kennen ofwat?
[..]
Succes.
Ben je een knuffelbeer?quote:
ja, dan krijg je zo'n tevreden gevoel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ThanksHeb er zo weinig zin in maar als ik het heb gedaan ben ik vast wel blij
Nice.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan kom ik jou wel een keer een turkse pizza brengen. 14.gif
En andere turkzooi dat aardig te nassen is.
Ja, dat welquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer niet op?Kapsalon wel toch?
ik wil niet iedereen knuffelen, alleen leuke damesquote:
ik heb hoogtevreesquote:
One of them has hivquote:
ik ook. gaat niet werken dusquote:
ah gelukkig welquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Ook maar twee keer hoor.
Maar wie zegt dat ik leuk ben?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil niet iedereen knuffelen, alleen leuke dames
*steekt hand op*quote:
Hoj!quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tevens hoi mensen en tortelduifjes
Haiquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tevens hoi mensen en tortelduifjes
ja, dat moet nog blijken natuurlijkquote:
Niet te hard van stapel lopen dusquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat moet nog blijken natuurlijk
ja, jij begint gelijk over knuffelenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen dus
Hoi mevrouw die ik niet ken / potentieel vriendinnetje van Gianniquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
ah gelukkig wel![]()
Weleens shoarmapizza op?
quote:[..]
Maar wie zegt dat ik leuk ben?
*steekt hand op*
Nee, ik vraag alleen of je een knuffelbeer bent.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, jij begint gelijk over knuffelen
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoi mevrouw die ik niet ken / potentieel vriendinnetje van Gianni
Amaquote:
Nickjenquote:
op de een of andere manier klinkt die erg kutquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, ik vraag alleen of je een knuffelbeer bent.
je komt zo aanhankelijk over.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoi mevrouw die ik niet ken / potentieel vriendinnetje van Gianni
Kijk da's de betere shit. Dus je moet alleen nog een turkse pizza eten.quote:
Fixquote:
Nee dat was positief bedoeld. :pquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de een of andere manier klinkt die erg kut
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:07 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee dat was positief bedoeld. :p
Nee maar ik wil ze wel. Allemaal van die jonge kleine geitjes, echt van die stoempies.quote:
En dat vlees van zo'n stok op een broodje ook nog.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:07 schreef RadioSlut het volgende:
[..]![]()
[..]
Kijk da's de betere shit. Dus je moet alleen nog een turkse pizza eten.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee maar ik wil ze wel. Allemaal van die jonge kleine geitjes, echt van die stoempies.Die zijn zo schattugggg
ja nouquote:
fixedquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gianni en RS moeten maar op de kinderboerderij gaan wonen
Met een struisvogel erbij!quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gianni en RS moeten maar op de kinderboerderij gaan wonen
Boer zoekt vrouw ja?quote:
Zomgquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
ja nou![]()
Echt 100 jaar terug ofzo was ik in een klein hertenkampje in Vlaardingen, waar ze echt iets van 10 van die kleine geitjes hadden. Kwamen maar tot halverwege mn onderbenen, en ze bokten allemaal tegen me aan zo schattiggg
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Met een struisvogel erbij!
Gianni
katten of honden?
bij mn ouders thuis altijd katten gehad, nu heb ik geen huisdierenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Met een struisvogel erbij!
Gianni
katten of honden?
eerder man zoekt boerin danquote:
nou, oke danquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wel aan de rand van een grote stad aub.
en een paar zwijntjesquote:
maar wat vind je zelf leuker?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mn ouders thuis altijd katten gehad, nu heb ik geen huisdieren
[..]
eerder man zoekt boerin dan
[..]
nou, oke dan
Mag ik dan ook bij jullie resideren jaquote:
Jaaaquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee maar ik wil ze wel. Allemaal van die jonge kleine geitjes, echt van die stoempies.Die zijn zo schattugggg
Dat hoeft dan ook weer niet, Amsterdam is echt een kutstadquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Aan de rand van Amsterdam staan genoeg boerderijen
Jij wel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mag ik dan ook bij jullie resideren ja
RS plsquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook weer niet, Amsterdam is echt een kutstad
nooitquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Aan de rand van Amsterdam staan genoeg boerderijen
ik vind honden wel leuker, maar ik ga ze niet uitlatenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
maar wat vind je zelf leuker?Aan welke kant van de chat sta je?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook weer niet, Amsterdam is echt een kutstad
Rotjeknor is wel een mooie stad opzichquote:
Jupquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Rotjeknor is wel een mooie stad opzich
¤5,- zoiets?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
JupWoon nu wel in een achterstandswijk, maar daar kun je wel vet goedkoop fruit halen
Gisteren naar de markt geweest: 500 gram lychees, 2 kilo sinaasappels, 2 meloenen en 4 bananen. Hoeveel ben ik kwijt geweest denk je?
heul ver uit de buurt van de randstad.quote:
quote:
oke, hoi gevalletjequote:Op donderdag 5 februari 2015 12:17 schreef Flippiee het volgende:
Gevalletje
[ afbeelding ]
Want ik wilde helemaal niet posten
quote:
Ja, ik verbaasde me er ook over.quote:
zal best, maar ik bedoel: daar zou ik nooit heen gaanquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zijn ontzettend veel boerderijen rond om amsterdam
Oh dat is ook wel een mooi gebied. Vooral die heuvels enzo. Dat accent.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul ver uit de buurt van de randstad.
bij maastricht in de buurt
hai Amaquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal best, maar ik bedoel: daar zou ik nooit heen gaan
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal best, maar ik bedoel: daar zou ik nooit heen gaan
Ik werk bij een fruithandelquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik verbaasde me er ook over.Gewoon midden op de dag!
Kan zo een fruithandel gaan beginnen
wauw, een fok(st)er die niet haat op limburgquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel een mooi gebied. Vooral die heuvels enzo. Dat accent.
ik heb een beetje randstad afkeerquote:
Ja maar hey ik keur Limburg ook niet direct af vanwege de heersende accenten.quote:
Ben jij die kale man met de bezem?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik werk bij een fruithandel
Betaal je minimaal ¤10,- voor wat jij hebt gekocht :p
Maar het is wel allemaal A-kwaliteit wat er verkocht wordt
Je werkt er nog steeds? Goed bezig!quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik werk bij een fruithandel
Betaal je minimaal ¤10,- voor wat jij hebt gekocht :p
Maar het is wel allemaal A-kwaliteit wat er verkocht wordt
Drenthequote:Op donderdag 5 februari 2015 12:18 schreef Amarantha het volgende:
Hier in Drenthe heb je pas mooie boerderijen staan
Wat deze juffrouw zegtquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Drenthe mag dan wel een beetje saai zijn, de omgeving en sommige huizen/boerderijen hier zijn echt om bij te dromen
Neequote:Op donderdag 5 februari 2015 12:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ben jij die kale man met de bezem?
Altijd, daar?quote:
Dat kan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, een fok(st)er die niet haat op limburg
[..]
ik heb een beetje randstad afkeer
ik ben niet anders van je gewendquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar hey ik keur Limburg ook niet direct af vanwege de heersende accenten.
Ho wacht dat doe ik wel
Ja, ik zou er niet kunnen wonen (heb een tijd in zuid-oost brabant gewoond en dat was geen succes ivm heimweequote:Op donderdag 5 februari 2015 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, een fok(st)er die niet haat op limburg
[..]
ik heb een beetje randstad afkeer
Jajaquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je werkt er nog steeds? Goed bezig!
Wollah kom vechten dan sahbiquote:
Hai Sgtquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat deze juffrouw zegt
Tevens hoi madame Flipsels
Wees niet bang, Brabant, ik bedoel FL, die lijdt er ook onder. Maar echt serieus menen doe ik het niet. Al zie ik mezelf niet gauw daar wonen. Richting Gelderland is zo een beetje het meest 'verre' denk ikquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet anders van je gewend
ik zou wel eerder richting rotterdam gaan dan amsterdam, maar liever gewoon niet naar de randstadquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:21 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, ik zou er niet kunnen wonen (heb een tijd in zuid-oost brabant gewoond en dat was geen succes ivm heimwee) maar het accent vind ik stiekem kicken.
kquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wollah kom vechten dan sahbi
Enige station is Assen toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Drenthe niet meteen leukste plek om te wonen maar ik vind het echt wel de mooiste provincie die er is. Vind het altijd ook wel fijn als ik met de trein weer in Drenthe kom, hoeveel rust het uitstraalt hier
in het osst'n zou ik wel kunnen wonen, maar als ik al hier weg moet, dan liever richting buitenlandquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai Sgt
[..]
Wees niet bang, Brabant, ik bedoel FL, die lijdt er ook onder. Maar echt serieus menen doe ik het niet. Al zie ik mezelf niet gauw daar wonen. Richting Gelderland is zo een beetje het meest 'verre' denk ik
In de buurt van ehv idd, Asten!quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou wel eerder richting rotterdam gaan dan amsterdam, maar liever gewoon niet naar de randstad
waar heb je gewoond? ehv?
maar dan Drenthe veranderen in Limburg :pquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Drenthe niet meteen leukste plek om te wonen maar ik vind het echt wel de mooiste provincie die er is. Vind het altijd ook wel fijn als ik met de trein weer in Drenthe kom, hoeveel rust het uitstraalt hier
Welk land?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in het osst'n zou ik wel kunnen wonen, maar als ik al hier weg moet, dan liever richting buitenland
Overijssel etc?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in het osst'n zou ik wel kunnen wonen, maar als ik al hier weg moet, dan liever richting buitenland
Minder smoken ugly ducklingquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:23 schreef Sardu het volgende:
Let je even niet op en loop je 5 paginas achter.![]()
enige nadeel van het rustige is dat het qua evenementen ook niet veel soeps isquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
In de buurt van ehv idd, Asten!
Kan het wel vinden in deze uitspraak:
[..]
maar dan Drenthe veranderen in Limburg :p
richting scandinavie. of schotland ofzoquote:
Klopt, maar dan kun je reizen. Al is niet iedereen daarvan gediend (of in mijn geval… ik had het geld er niet voorquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
enige nadeel van het rustige is dat het qua evenementen ook niet veel soeps is
[..]
richting scandinavie. of schotland ofzo
Ach dan stap je in de trein en ben je zo ergens. Gelukkig ben je in NL zo aan de andere kant van het landquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:24 schreef gianni61 het volgende:
enige nadeel van het rustige is dat het qua evenementen ook niet veel soeps is
Kijk jou mag ikquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach dan stap je in de trein en ben je zo ergens. Gelukkig ben je in NL zo aan de andere kant van het land
true, al vind ik het toch best kut om 2,5 uur in de auto te zitten voor een concert en vervolgens weer 2,5 uur terug te rijdenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach dan stap je in de trein en ben je zo ergens. Gelukkig ben je in NL zo aan de andere kant van het land
Terugreizen is wel een bitch dan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat maakt me niet zoveel uit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true, al vind ik het toch best kut om 2,5 uur in de auto te zitten voor een concert en vervolgens weer 2,5 uur terug te rijden
Dat is wel weer zo, maar als ik een auto zou hebben dan heb ik dat probleem ook niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terugreizen is wel een bitch dan.#negatieveling
Oi, ik was tosti eten.quote:
True, auto is dan wel chill.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat maakt me niet zoveel uit.
[..]
Dat is wel weer zo, maar als ik een auto zou hebben dan heb ik dat probleem ook niet.
ook goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |