Moet aan mijn scriptiequote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
wil je nu voor me koken flips???
heb hamburgers liggen
Klopt! Heb vanmiddag een joint gekregen van een vriendin.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klopt! Heb vanmiddag een joint gekregen van een vriendin.om te vieren dat ik al 4 weken cold turkey ben gestopt met roken.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klopt! Heb vanmiddag een joint gekregen van een vriendin.![]()
om te vieren dat ik al 4 weken cold turkey ben gestopt met roken.
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
ALS IK BLOW HEB IK NATUURLIJK GEEN SIGARET NODIG HAHAHAHAHA
Het verlossende berichtje: "Het is puur wiet en geen tabak."quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
je kan gewoon blowen en niet roken hoor
Hodor?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:20 schreef Amarantha het volgende:
PorkHoort dat verpauperde gebouw wat ze nu opknappen bij jullie school?
Amaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Dat nieuwe gebouw blijft wel mooi om te zien trouwens
Ga maccie halen danquote:
Nice. Restaurant is voor iedereen toegankelijk? En grappig, nooit geweten waar KvK nou precies zat hier.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[..]
Ama![]()
Ja dat is de school
Dat nieuwe gedeelte is de Kamer van Koophandel.
Van binnen is het wel mooi, alleen van de buitenkant spuuglelijk
Ze gaan de kantine verbouwen, daar komt een heel restaurant in die gerund wordt door mbo'ers.
Waarom twijfel jequote:
Ik denk van nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice. Restaurant is voor iedereen toegankelijk? En grappig, nooit geweten waar KvK nou precies zat hier.
Surgequote:
Oh wat stomquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk van niet
En ik dacht ook altijd dat dat gewoon bij de school hoorde, maar was dus niet zo
Ja best welquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wat stom. Wel fancy gebouw voor de KvK haha
Maar wat ga ik kopen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom twijfel je
Je kan toch even snel door de McSwekdrive en dan thuis gaan vreten
Tip : koop chicken delightsquote:
BigTasty met extra bacon en een McChicken om je mond mee af te vegen.quote:
Huh hoezo, wie?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja best wel
In Leeuwarden hebben zo ook zoiets, ben daar een keer geweest voor een presentatie en heb daar toen heerlijk gegeten voor weinig geld
Ja ach, beter dan een saai stoffig betonnen gebouw toch
Op 17 februari krijgt onze nederige gemeente ook hoog bezoek
Hm, ken ik niet.quote:
Kan en is misschien wat veelquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
BigTasty met extra bacon en een McChicken om je mond mee af te vegen.
Ook wel lekker, maar 3 hmmkay.quote:
Als avondeten vult 1 niet, 2 is net oké en 3 is prima. Dingen kosten niet zoveelquote:
Heb al avondeten opquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als avondeten vult 1 niet, 2 is net oké en 3 is prima. Dingen kosten niet zoveel
gwn publiekelijk ophangen tochquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Een 86 jarige vrouw is in haar huis overvallen. Vervolgens zwaar gewond achter gelaten met o.a meerdere botbreuken in haar gezicht (volgens dochters was ze onherkenbaar) en tie wraps zo strak om haar pols gebonden dat ze tot op het bot er in waren gesneden. Zulke mensen/daders verdienen de ergste straf die er bestaat.
Mevrouw is ook overleden aan haar verwondingen.
Klinkt als een goed plan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gwn publiekelijk ophangen toch
lolquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gezien die ts zal het wel een leugen zijn ofzo
Het leven zit vol met leugens.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gezien die ts zal het wel een leugen zijn ofzo
Het leven is net als een piemel, hard maar nooit lang genoeg.quote:
hoe weet je nou of het niet lang genoeg isquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het leven is net als een piemel, hard maar nooit lang genoeg.
Filosoof deze man.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe weet je nou of het niet lang genoeg is
Haha je hebt een kleine piemol.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het leven is net als een piemel, hard maar nooit lang genoeg.
why you gotta be so rude, dont you know im human toooooquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Haha je hebt een kleine piemol.
Ik heet helemaal geen Ruud.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
why you gotta be so rude, dont you know im human tooooo
Niet wetend dat ze 3 korsetten aanhad.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:53 schreef Heatseeker het volgende:
Die TT trouwensFlips is niet dik althans toen niet
.
Ik had gedronken toen, maar niet zo veel dat ik het niet zou zien.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet wetend dat ze 3 korsetten aanhad.
Hosselaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:04 schreef Heatseeker het volgende:
Ik zou Flips wel weer eens willen meeten.
Nee gek, gewoon ouwehoeren over voetbal lullen en beetje naar haar tetten staren.quote:
Slap ouwehoeren en zeker over voetbal vind ik altijd tof. Zeker als het met een niet Ajacied is. Dan hoor ik eens wat anders.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee gek, gewoon ouwehoeren over voetbal lullen en beetje naar haar tetten staren.
Zolang jij niet voor die club uit arnhem kunnen we het wel vinden denk ik. En dat ben je gelukkig ook nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slap ouwehoeren en zeker over voetbal vind ik altijd tof. Zeker als het met een niet Ajacied is. Dan hoor ik eens wat anders.
Daaromquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zolang jij niet voor die club uit arnhem kunnen we het wel vinden denk ik. En dat ben je gelukkig ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |