Dan moet je dat wel in je hebben. Als het echt een act is dan werkt dat niet.quote:
And when you make it dont break it.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:57 schreef Jibberism_ het volgende:
en ik heb alsnog op bijna elk front gefaald in het leven.
Tot nu toe he? Tot nu toe.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]hoe kun je dat nou zeggen over jezelf?
Dat zal je nog tegenvallen deze truck werkt voor vrijwel iedereen. Ook omdat je redelijk snel positieve respons van je omgeving krijgt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel in je hebben. Als het echt een act is dan werkt dat niet.
Dit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:57 schreef Jibberism_ het volgende:
Een vaak genoemd cliché: ga krachttraining doen. Testosteron, iets bereiken puur met jezelf, meer kracht en een mooiere fysiek kunnen je iig een beetje meer zelfvertrouwen geven, en als je serieus traint zul je er op termijn ook een goeie sportschool aan overhouden.
Als jij jezelf anders voordoet dan je bent dan moet je dat altijd doen. Als je af en toe een trucje uithaalt dan val je op een gegeven moment door de mand. Sommige mensen zijn sociaal minder sterk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat zal je nog tegenvallen deze truck werkt voor vrijwel iedereen. Ook omdat je redelijk snel positieve respons van je omgeving krijgt.
Voor de rest moet TS iets gaan doen om ergens goed in te worden. Een sport of een andere vaardigheid.
Dit. Het is ook prima te leren om het vanuit binnen uit te voelen hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als jij jezelf anders voordoet dan je bent dan moet je dat altijd doen. Als je af en toe een trucje uithaalt dan val je op een gegeven moment door de mand. Sommige mensen zijn sociaal minder sterk.
Goed punt idd, die wisselwerking is ook waar ik op doelde met mijn post. Je verandert er zelf ook door, waardoor de omgeving ook anders reageert, waardoor je weer verbetert, waardoor de omgeving weer beter reageert, en voor je het weet lig je bovenop die ene die je 3 weken daarvoor nog zag als onbereikbaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat zal je nog tegenvallen deze truck werkt voor vrijwel iedereen. Ook omdat je redelijk snel positieve respons van je omgeving krijgt.
Het is niet een "trucje" uithalen of jezelf anders voor doen. Het is een paar regels voor jezelf neerzetten jezelf daaraan houden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als jij jezelf anders voordoet dan je bent dan moet je dat altijd doen. Als je af en toe een trucje uithaalt dan val je op een gegeven moment door de mand. Sommige mensen zijn sociaal minder sterk.
Ongetwijfeld allemaal waar. Echter, je moet je persoonlijkheid dan aanpakken, je moet willen kiezen om anders te worden en te doen. Dat is niet eenvoudig, je moet er keihard voor werken en dan nog is dat heel lastig. Je moet namelijk je persoonlijkheid veranderen, ik ken maar weinig mensen die dat kunnen. Want als tijdens dat proces het niet zo gaat als jij hoopt dan val je snel terug.quote:
Ik ben er voor mezelf inmiddels achter dat de mind-body connectie levensecht is en dat je geest onderbewust signalen oppikt van het lichaam welke ook van invloed zijn op je gevoel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:17 schreef Kandijfijn het volgende:
Daarnaast is er nog de kracht van je fysieke houding die absoluut niet onderschat mag worden. Sta rechtop, zit rechtop, kijk vooruit, borst naar voren en kijk alsof je de wereld aan kan. Nu ben ik geen psycholoog o.i.d. maar dit werkt op een of andere manier.
Ik ken heel erg veel mensen die dit kunnen en hebben gedaanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ongetwijfeld allemaal waar. Echter, je moet je persoonlijkheid dan aanpakken, je moet willen kiezen om anders te worden en te doen. Dat is niet eenvoudig, je moet er keihard voor werken en dan nog is dat heel lastig. Je moet namelijk je persoonlijkheid veranderen, ik ken maar weinig mensen die dat kunnen. Want als tijdens dat proces het niet zo gaat als jij hoopt dan val je snel terug.
Eerlijk naar jezelf en de wereld kijken is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ongetwijfeld allemaal waar. Echter, je moet je persoonlijkheid dan aanpakken, je moet willen kiezen om anders te worden en te doen. Dat is niet eenvoudig, je moet er keihard voor werken en dan nog is dat heel lastig. Je moet namelijk je persoonlijkheid veranderen, ik ken maar weinig mensen die dat kunnen. Want als tijdens dat proces het niet zo gaat als jij hoopt dan val je snel terug.
Dit is helemaal geen fake it till you make it maar de key van zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:17 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Enkele voorbeelden.
-Je minder aantrekken van andere mening en ja eventueel net alsof doen alsof het je niet raakt. De wisselwerking is dat mensen minder snel geneigd zijn je proberen onderuit te halen.
-Beter omgaan met complimenten, je eerste reactie is wellicht het weg te wuiven. Maar je kan jezelf leren dankjewel te zeggen en vriendelijke te glimlachen. De wisselwerking is dat mensen je sneller en grager een compliment geven.
-Van je af bijten ook iets wat jezelf kan leren. Heel veel mensen hebben het vaak niet eens door dat ze kwetsend of lomp zijn. Vooral vrienden kunnen een bron van onzekerheid voor je vormen zonder dat je het door hebt en wanneer je ze dit vertelt zullen ze zichzelf al snel aanpassen. Dit vormt een goede leerschool voor moeilijkere situatie's.
Wat is het altijd met de deze smileyquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen fake it till you make it maar de key van zelfvertrouwen
Juist wat mensen zonder lastig vinden
Natuurlijk is de kern dat je trots bent op wie je bent, maar wat jij schrijft is zeker niet fake it till you make it en gewoon precies wat een psycholoog met je zou doorlopen (naast werken aan je zelfbeeld) om zelfvertrouwen te kwekenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:32 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wat is het altijd met de deze smiley? Zoiets van ik disrespecteer je totaal ik vind je kansloos? Vind het altijd nog lullig wanneer mensen serieus hun best doen advies/mening te geven.
Al deze individuele vaardigheden kan je gewoon oefenen en faken totdat je het voldoende beheerst. De kern van het zelfvertrouwen zijn trouwens niet de hier boven omschreven zoals jij stelt. De absolute kern van zelfvertrouwen is een goed eigen beeld.
Iets waar bovenstaande een resultaat van is of bovenstaand gedrag kan versterken, vandaar de term wisselwerking.
Geef jij er mooi je eigen naam aan prinsesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk is de kern dat je trots bent op wie je bent, maar wat jij schrijft is zeker niet fake it till you make it en gewoon precies wat een psycholoog met je zou doorlopen (naast werken aan je zelfbeeld) om zelfvertrouwen te kweken
Ik snap niet zo goed waarom je het dan zo'n suffe pua achtige titel mee wil geven
Wanneer we dezelfde woorden gebruiken bedoelen we niet exact hetzelfde. Jammerlijk feitje in ons menselijk bestaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk is de kern dat je trots bent op wie je bent, maar wat jij schrijft is zeker niet fake it till you make it en gewoon precies wat een psycholoog met je zou doorlopen (naast werken aan je zelfbeeld) om zelfvertrouwen te kweken
Ik snap niet zo goed waarom je het dan zo'n suffe pua achtige titel mee wil geven
Het is niet een universeel middel wat voor iedereen werkt natuurlijk. Een goed lichaam krijgen helpt enorm voor heel mensen dat argument vervalt bij jou al.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:40 schreef Deezertje het volgende:
Waarom roepen mensen hier altijd dat je maar moet gaat sporten? Ben zelf al een tijdje bezig en afgezien van dat het inderdaad voldoening geeft op het moment dat ik in de sportschool bezig ben, heb ik er in de buitenwereld NIETS aan. Een goed lichaam had ik al, dus daar hoef ik 't niet voor te doen, en de mensen die je in de sportschool ziet geven er ook niks om. Hoe moet je in de buitenwereld meer zelfvertrouwen krijgen door te gaan sporten?
Nu ben ik nieuwschierigquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:57 schreef Jibberism_ het volgende:
op bijna elk front gefaald in het leven
Wanneer je je eerste 150 kilo squat doet moet je die vraag nog eens stellen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:40 schreef Deezertje het volgende:
Waarom roepen mensen hier altijd dat je maar moet gaat sporten? Ben zelf al een tijdje bezig en afgezien van dat het inderdaad voldoening geeft op het moment dat ik in de sportschool bezig ben, heb ik er in de buitenwereld NIETS aan. Een goed lichaam had ik al, dus daar hoef ik 't niet voor te doen, en de mensen die je in de sportschool ziet geven er ook niks om. Hoe moet je in de buitenwereld meer zelfvertrouwen krijgen door te gaan sporten?
Ik heb weer bij mn ouders in moeten trekken en zit daar nu nog steeds. Inmiddels al bijna 5 jaar. Nou heb ik ook wat psychische ellende die aan het oppervlak is gekomen, maar daar mag je je niet achter verschuilenquote:
Ah ja, dat is even klote.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:49 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Ik heb weer bij mn ouders in moeten trekken en zit daar nu nog steeds. Inmiddels al bijna 5 jaar. Nou heb ik ook wat psychische ellende die aan het oppervlak is gekomen, maar daar mag je je niet achter verschuilen
Correct, maar ik heb de afgelopen 5 jaar hooguit quitte gedraaid omdat ik niet fulltime kon werken. Wel geprobeerd, maar achteraf gezien mezelf geen dienst mee bewezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:51 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ah ja, dat is even klote.
Heeft ook wel weer voordeel, ik neem aan dat je weinig vaste lasten hebt.
Sla hier alleen niet te ver in door. Ik ken genoeg spierbundels waar niks in zit en hun hele identiteit halen uit hun lichaam. Komt ook altijd een beetje sneu over, vind ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:03 schreef Seamonkey- het volgende:
Krachttraining of een vechtsport wil inderdaad vaak helpen!
Haha dat is zeker waar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:06 schreef Schrijfblok het volgende:
[..]
Sla hier alleen niet te ver in door. Ik ken genoeg spierbundels waar niks in zit en hun hele identiteit halen uit hun lichaam. Komt ook altijd een beetje sneu over, vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |