abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149334246
Waarom roepen mensen hier altijd dat je maar moet gaat sporten? Ben zelf al een tijdje bezig en afgezien van dat het inderdaad voldoening geeft op het moment dat ik in de sportschool bezig ben, heb ik er in de buitenwereld NIETS aan. Een goed lichaam had ik al, dus daar hoef ik 't niet voor te doen, en de mensen die je in de sportschool ziet geven er ook niks om. Hoe moet je in de buitenwereld meer zelfvertrouwen krijgen door te gaan sporten?
pi_149334406
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:40 schreef Deezertje het volgende:
Waarom roepen mensen hier altijd dat je maar moet gaat sporten? Ben zelf al een tijdje bezig en afgezien van dat het inderdaad voldoening geeft op het moment dat ik in de sportschool bezig ben, heb ik er in de buitenwereld NIETS aan. Een goed lichaam had ik al, dus daar hoef ik 't niet voor te doen, en de mensen die je in de sportschool ziet geven er ook niks om. Hoe moet je in de buitenwereld meer zelfvertrouwen krijgen door te gaan sporten?
Het is niet een universeel middel wat voor iedereen werkt natuurlijk. Een goed lichaam krijgen helpt enorm voor heel mensen dat argument vervalt bij jou al.

Voor de rest leer je met sporten vaak nieuwe vaardigheden en ontmoet je nieuwe mensen kennen. Kan je weer interactie mee oefenen wat voor sommige mensen met weinig zelfvertrouwen ook lastig is. Nieuwe vaardigheden leren is ook voor veel mensen een boost in zelfvertrouwen het laat zien dat ze met toewijding en doorzetten iets kunnen bereiken.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:45:31 #28
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_149334463
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:57 schreef Jibberism_ het volgende:
op bijna elk front gefaald in het leven
Nu ben ik nieuwschierig :P
Zoals?
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
pi_149334522
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:40 schreef Deezertje het volgende:
Wanneer je je eerste 150 kilo squat doet moet je die vraag nog eens stellen.
pi_149334641
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:45 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Nu ben ik nieuwschierig :P
Zoals?
Ik heb weer bij mn ouders in moeten trekken en zit daar nu nog steeds. Inmiddels al bijna 5 jaar. Nou heb ik ook wat psychische ellende die aan het oppervlak is gekomen, maar daar mag je je niet achter verschuilen :(
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:51:46 #31
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_149334736
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:49 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Ik heb weer bij mn ouders in moeten trekken en zit daar nu nog steeds. Inmiddels al bijna 5 jaar. Nou heb ik ook wat psychische ellende die aan het oppervlak is gekomen, maar daar mag je je niet achter verschuilen :(
Ah ja, dat is even klote.
Heeft ook wel weer voordeel, ik neem aan dat je weinig vaste lasten hebt.
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
pi_149334846
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:51 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Ah ja, dat is even klote.
Heeft ook wel weer voordeel, ik neem aan dat je weinig vaste lasten hebt.
Correct, maar ik heb de afgelopen 5 jaar hooguit quitte gedraaid omdat ik niet fulltime kon werken. Wel geprobeerd, maar achteraf gezien mezelf geen dienst mee bewezen.

Overigens is er inmiddels enig perspectief en begin ik een beetje beter te functioneren. Maar het blijft wankel en broos.

Sorry TS, voor deze kaping.
pi_149354866
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:03 schreef Seamonkey- het volgende:
Krachttraining of een vechtsport wil inderdaad vaak helpen!
Sla hier alleen niet te ver in door. Ik ken genoeg spierbundels waar niks in zit en hun hele identiteit halen uit hun lichaam. Komt ook altijd een beetje sneu over, vind ik.
pi_149355478
Je omgeving speelt ook een belangrijke rol. Ben je omringd door mensen die je stimuleren om het beste uit jezelf te halen of maken ze steeds geintjes dat je niets goed kan doen? Ik heb beide gehad en dat tweede werkte veel beter. Zoek een omgeving waarbij je gewaardeerd word om wie je bent. En wuif eventuele complimenten dan niet weg, dat is meestal goed bedoeld. Vaak zijn dingen die voor jou vanzelfsprekend zijn helemaal niet zo vanzelfsprekend.
pi_149356644
Als ik (tot nu toe) in dit leven íets heb geleerd, is het toch wel dat andere mensen werkelijk geen fuck om jou en je mening geven.

Dus zelfs als je een gesprek grondig verneukt, is men dat vaak binnen luttele minuten compleet vergeten.

Men is zoveel met zichzelf en eigen problemen bezig, dat ze vaak geen fuck geven om de shit van anderen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_149357083
Gewoon eerst een paar gemakkelijke lelijke meiden krijgen. Daarna stijgt je zelfvertrouwen al wat omdat je in ieder geval iets hebt gehad. Daarna die lijn doorzetten tot je tevreden bent of bij iemand bent waarmee je de rest van je leven wil zijn, om gedumpt te worden en gewoon alsnog weer te proberen.

Wat betreft vrienden moet je naar mijn idee wat mazzel mee hebben. Bij mij op de basisschool en later vanaf de middelbare school. Lijkt me lastig om op latere leeftijd nog echt tussen mensen te komen op dezelfde manier. Maar altijd gewoon proberen uit te breiden via kennissen en hoe vaker je iemand ziet en het leuk hebt hoe beter de band wordt. Dat gaat automatisch. Kost gewoon tijd en tijd (dat je gewoon met hen omgaat, wat leuk hoort te zijn)
Fylax is op televisie geweest
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:32:47 #37
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149357262
TS opent graag topics om er vervolgens niet meer in te reageren en weer een nieuw topic te openen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:33:06 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149357266
oh dat was een note
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149358600
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:06 schreef Schrijfblok het volgende:

[..]

Sla hier alleen niet te ver in door. Ik ken genoeg spierbundels waar niks in zit en hun hele identiteit halen uit hun lichaam. Komt ook altijd een beetje sneu over, vind ik.
Haha dat is zeker waar.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')