Het is niet een universeel middel wat voor iedereen werkt natuurlijk. Een goed lichaam krijgen helpt enorm voor heel mensen dat argument vervalt bij jou al.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:40 schreef Deezertje het volgende:
Waarom roepen mensen hier altijd dat je maar moet gaat sporten? Ben zelf al een tijdje bezig en afgezien van dat het inderdaad voldoening geeft op het moment dat ik in de sportschool bezig ben, heb ik er in de buitenwereld NIETS aan. Een goed lichaam had ik al, dus daar hoef ik 't niet voor te doen, en de mensen die je in de sportschool ziet geven er ook niks om. Hoe moet je in de buitenwereld meer zelfvertrouwen krijgen door te gaan sporten?
Nu ben ik nieuwschierigquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:57 schreef Jibberism_ het volgende:
op bijna elk front gefaald in het leven
Wanneer je je eerste 150 kilo squat doet moet je die vraag nog eens stellen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:40 schreef Deezertje het volgende:
Waarom roepen mensen hier altijd dat je maar moet gaat sporten? Ben zelf al een tijdje bezig en afgezien van dat het inderdaad voldoening geeft op het moment dat ik in de sportschool bezig ben, heb ik er in de buitenwereld NIETS aan. Een goed lichaam had ik al, dus daar hoef ik 't niet voor te doen, en de mensen die je in de sportschool ziet geven er ook niks om. Hoe moet je in de buitenwereld meer zelfvertrouwen krijgen door te gaan sporten?
Ik heb weer bij mn ouders in moeten trekken en zit daar nu nog steeds. Inmiddels al bijna 5 jaar. Nou heb ik ook wat psychische ellende die aan het oppervlak is gekomen, maar daar mag je je niet achter verschuilenquote:
Ah ja, dat is even klote.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:49 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Ik heb weer bij mn ouders in moeten trekken en zit daar nu nog steeds. Inmiddels al bijna 5 jaar. Nou heb ik ook wat psychische ellende die aan het oppervlak is gekomen, maar daar mag je je niet achter verschuilen
Correct, maar ik heb de afgelopen 5 jaar hooguit quitte gedraaid omdat ik niet fulltime kon werken. Wel geprobeerd, maar achteraf gezien mezelf geen dienst mee bewezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:51 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ah ja, dat is even klote.
Heeft ook wel weer voordeel, ik neem aan dat je weinig vaste lasten hebt.
Sla hier alleen niet te ver in door. Ik ken genoeg spierbundels waar niks in zit en hun hele identiteit halen uit hun lichaam. Komt ook altijd een beetje sneu over, vind ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:03 schreef Seamonkey- het volgende:
Krachttraining of een vechtsport wil inderdaad vaak helpen!
Haha dat is zeker waar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:06 schreef Schrijfblok het volgende:
[..]
Sla hier alleen niet te ver in door. Ik ken genoeg spierbundels waar niks in zit en hun hele identiteit halen uit hun lichaam. Komt ook altijd een beetje sneu over, vind ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |