quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:25 schreef knight18 het volgende:
Op zoek naar de volgende spellen:
Injustice gods among us
Lego marvel super heroes
Infamous second son
Lego the hobbit
The last of us
Infamous first light
Shadow of mordor
Alien isolation
lego batman 3
Dargon age inquisition
Ik heb Mordor, 30 incl verzenden.quote:
Thanks voor het aanbod, maar vind het iets te duurquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb Mordor, 30 incl verzenden.
Hoeveel vraag je ervoor?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb eventueel wel Alien voor je
ik zou ff thuis moeten kijken maar volgens mij heb ik lego hobbit en TLOU nog liggen voor jequote:
Tlou vraagprijs?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:49 schreef Jimbo het volgende:
hobbit is al verkocht zie ik, maar TLOU-r heb ik nog wel voor je\
sowieso heb ik :
Killzone
the last of us remastered
watch_dogs
te koop / te ruil.. ruilen gaat mn voorkeur heen want dan heb ik geen gat meer in de kast
Als het tegen (of juist mee) zit dan krijg ik ergens volgende week 3x minecraft geleverdquote:Op zondag 15 maart 2015 00:24 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Tlou vraagprijs?
Of ruilen tegen minecraft?
Ik heb Dragon Age voor je, dm maar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:25 schreef knight18 het volgende:
Op zoek naar de volgende spellen:
Injustice gods among us
Lego marvel super heroes
Infamous second son
Lego the hobbit
The last of us
Infamous first light
Shadow of mordor
Alien isolation
lego batman 3
Dargon age inquisition
http://gamedealdaily.com/(...)-full-game-download/quote:Op zondag 15 maart 2015 00:24 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Tlou vraagprijs?
Of ruilen tegen minecraft?
Killzone ruilen voor 15 euro?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:49 schreef Jimbo het volgende:
hobbit is al verkocht zie ik, maar TLOU-r heb ik nog wel voor je\
sowieso heb ik :
Killzone
the last of us remastered
watch_dogs
te koop / te ruil.. ruilen gaat mn voorkeur heen want dan heb ik geen gat meer in de kast
Heb even rond gekeken, 12,50 euro inclusief is mn bodquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:01 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Als je naar boven scrollt zie je dat ik AC:BF te koop heb staan.
Oe, zie met daaronder een link naar TLOU met DLC voor 15 dollarquote:Op zondag 15 maart 2015 14:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als het tegen (of juist mee) zit dan krijg ik ergens volgende week 3x minecraft geleverd
maar ik zou zeggen, 25 ex verzenden of iets
Mooie link ja ff checkenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://gamedealdaily.com/(...)-full-game-download/
Nah, voor dat geld hou ik hem zelf.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:46 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Heb even rond gekeken, 12,50 euro inclusief is mn bod
Cool dan wacht ik t nog afquote:Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Nah, voor dat geld hou ik hem zelf. Wil nog wel tot 20 inclusief zaken maar dan houd het op.
in dat geval bied ik hem nogmaals aanquote:Op maandag 16 maart 2015 13:48 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Oe, zie met daaronder een link naar TLOU met DLC voor 15 dollar
[..]
Mooie link ja ff checken
edit; gelijk maar paypal aangemaakt (was mn vorige vergeten), loop zwaar achter zie ik![]()
edit2: laat maar , blijkbaar US PSN nodig voor t downloaden van PS4 games
Ik heb interesse in Dragon Age. Ik heb:quote:Op maandag 16 maart 2015 17:22 schreef Typisch het volgende:
Ik heb Little Big Planet 3 & Dragon Age Inquisition te ruil/koop en ben zelf op zoek naar Dying Light, andere games kun je ook aanbieden.
mocht je tlou nog hebben, 25ex it is.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als het tegen (of juist mee) zit dan krijg ik ergens volgende week 3x minecraft geleverd
maar ik zou zeggen, 25 ex verzenden of iets
is goed, stuur je gegevens maar ff vai de pmquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
mocht je tlou nog hebben, 25ex it is.
DA:I verkopenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:22 schreef Typisch het volgende:
Ik heb Little Big Planet 3 & Dragon Age Inquisition te ruil/koop en ben zelf op zoek naar Dying Light, andere games kun je ook aanbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |