SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)![]()
![]()
Gewoon om tussen 5-8 uur plaatsen, dan ziet iedereen hemquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er zit best wel wat werk in, als hij 'm dan nog niet gezien heeft..Sorry. Zal voortaan een DM sturen.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zal het vanavond nog eens doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon om tussen 5-8 uur plaatsen, dan ziet iedereen hem
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Minstens 2x dan toch welquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
#DareToThadCastleAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die Ebola Cup in 1x gewonnen
Finale was meteen de lastigste wedstrijd. Die gast bracht meteen Sturridge en Walcott
En mijn spelers mooi met winst verkopen nuZie dat het een en ander toch wel is gestegen. Al is het niet veel.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:04 schreef DuTank het volgende:
Die Ebola Cup in 1x gewonnen
Finale was meteen de lastigste wedstrijd. Die gast bracht meteen Sturridge en Walcott
En mijn spelers mooi met winst verkopen nuZie dat het een en ander toch wel is gestegen. Al is het niet veel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zeker dat je niet nog even wacht met Neymar, ik ga er vanuit dat er vanavond nog wat MOTM offers komen?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IF Neymar is nu trouwens weer duurder dan SIF Neymar
Blijft toch achterlijk dat dat soms gebeurt met week 1 IF's
Elke dag![]()
Zat ik wel even aan te denken ja, maar er zijn al best wat offers geweest tijdens deze TOTW en heb uiteindelijk de knoop maar doorgehakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zeker dat je niet nog even wacht met Neymar, ik ga er vanuit dat er vanavond nog wat MOTM offers komen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Sanchez is ook duurder dan SIF Sanchezquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Neymar is nu trouwens weer duurder dan SIF Neymar
Blijft toch achterlijk dat dat soms gebeurt met week 1 IF'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Birdman.2014.1080p.WEB-DL.x264.AC3-EVOAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tjah geen idee, hij is vandaag al bijna een miljoen gezakt, zag er net een voor 6 miljoen voorbij komen dus miss dat het punt van inkopen idd nu al begint te komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat ik wel even aan te denken ja, maar er zijn al best wat offers geweest tijdens deze TOTW en heb uiteindelijk de knoop maar doorgehakt.Die ga ik denk ik toch maar in de bios kijkenquote:
Elke dag![]()
SIF Neymar een miljoen gezakt? Had hem gister voor 6 mil en nu is hij 6.25quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah geen idee, hij is vandaag al bijna een miljoen gezakt, zag er net een voor 6 miljoen voorbij komen dus miss dat het punt van inkopen idd nu al begint te komen.
[..]
Die ga ik denk ik toch maar in de bios kijken![]()
![]()
Toen ik vanochtend keek was hij wel gestegen naar 6.9. Toen ik net thuiskwam was hij 6.2, dus toen maar gekocht.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
SIF Neymar een miljoen gezakt? Had hem gister voor 6 mil en nu is hij 6.25Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kut, was even vergeten dat ik NIF Ramos nog terug moest kopen. Nu heb ik te weinig coins
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vanochtend was hij 6.9
Elke dag![]()
Nacho Fernandez ftwquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:14 schreef Tim86 het volgende:
Kut, was even vergeten dat ik NIF Ramos nog terug moest kopen. Nu heb ik te weinig coins![]()
lacazette is gezakt in prijs
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kan het vanuit mijn club wel even tijdelijk oplossen tot ik wat DSL dealtjes heb. Even kijken hoe goed IF Otamendi pre UP is. En IF Alves kan er dan ook mooi in.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die is goedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan het vanuit mijn club wel even tijdelijk oplossen tot ik wat DSL dealtjes heb. Even kijken hoe goed IF Otamendi pre UP is. En IF Alves kan er dan ook mooi in.
Elke dag![]()
Hij speelt vanavond weer in een nieuw cumpilationquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee Lindgren wanneer ga je weer eens een compilatie maken dan#LockupDS2![]()
Die site van al die youtubers loopt nog een beetje achter qua prijzen
22 Pond voor 1 miljoenhttp://www.thefutshop.com/products/playstation-fifa-coins
Elke dag![]()
Maar er gaat nog 5(!)% afquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En een nieuw deel van Trading met de Lindt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee Lindgren wanneer ga je weer eens een compilatie maken dan![]()
Die oplossingen die mensen voordragen om de markt te redden op het EA Forum
'Packs gekocht met coins moeten alleen nog maar kutspelers bevatten en die met Fifa points veel betere spelers '
'Volgend jaar alleen nog maar kunnen aan- en verkopen van spelers in een shop, dus geregeld door EA '
Elke dag![]()
Tsja, laissez faire is ook niet echt effectief gebleken helaasquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die oplossingen die mensen voordragen om de markt te redden op het EA Forum
'Packs gekocht met coins moeten alleen nog maar kutspelers bevatten en die met Fifa points veel betere spelers '
'Volgend jaar alleen nog maar kunnen aan- en verkopen van spelers in een shop, dus geregeld door EA '![]()
![]()
Waarom moet jij altijd zo doen?quote:
Je bent goed. Weten we. Je bent rijk. Weten we. Maar ik ben arm en slecht.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
thanksquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Praet wordt gepricefixed.
U hoort het voor het eerst dankzij d'n POTS![]()
Maar zie je dat soort pricefixes nu door futfocus?![]()
het erge is dat er nog genoeg kinderen zijn die het er nog voor betalen ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tuurlijk niet. Ik heb een stuk of 30 verschillende IF Silvers in mijn club, en die heb ik in 3 verschillende teams gezet op Wefut. Teampje opslaan, en die link een keer of 3 per dag door de Team Calculator van Futbin halenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
thanks
Maar zie je dat soort pricefixes nu door futfocus?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nog even wachten tot St. Pats dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd zo doen?
Je bent goed. Weten we. Je bent rijk. Weten we. Maar ik ben arm en slecht.![]()
Tjah maar net als bij laissez faire is het wel handig als er een overheid is die tegenhoudt dat niet iedereen thuis een geldpers 24/7 heeft draaien. Dat laat EA wel toequote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tsja, laissez faire is ook niet echt effectief gebleken helaas
Elke dag![]()
Altijd? Ik doe nooit zo. Had alleen zin om dat gifje te postenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd zo doen?
Je bent goed. Weten we. Je bent rijk. Weten we. Maar ik ben arm en slecht.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bahbah de rijken worden rijkerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik heb een stuk of 30 verschillende IF Silvers in mijn club, en die heb ik in 3 verschillende teams gezet op Wefut. Teampje opslaan, en die link een keer of 3 per dag door de Team Calculator van Futbin halen![]()
Maar worden ze ook welvarender?quote:
Ik voel me een beetje als een toerist in een of andere Afrikaans land die miljoenen krijgt voor 1 euro, denkt een banaan te kunnen gaan kopen maar net op het moment dat je wil afrekenen komt de winkelbediende en schrijft even een nulletje achter het etiket met de prijs
Elke dag![]()
IF Shaqiri is verkocht, nadeel is wel dat je dan eigenlijk gelijk een nieuw team moet maken, omdat morgen alles weer 20% duurder isMaar diep van binnen lach ik.![]()
http://www.vi.nl/premium/memphis-in-het-brandpunt-1.htm
Iemand met VI premium die me kan vertellen wat hier staat![]()
Elke dag![]()
Memphis in het brandpuntquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.vi.nl/premium/memphis-in-het-brandpunt-1.htm
Iemand met VI premium die me kan vertellen wat hier staat![]()
Het is u tot nu toe ontgaan, maar er is vorige week achter de coulissen bij PSV wat rumoer rondom Memphis geweest. Na de uitwedstrijd tegen SC Cambuur was er al wat wrevel. Dinsdagochtend had de international in de beslotenheid van het spelershome op De Herdgang een stevig onderhoud met hoofdtrainer Phillip Cocu.
Tijdens de training die volgde ontstond er opnieuw onenigheid. Niets ernstigs, maar de topscorer van de Eredivisie ging wel voortijdig naar binnen. Even later verliet hij voor de verplichte lunch het trainingscomplex. Met permissie in verband met een afspraak, zo werd gezegd, maar enkele ploeggenoten signaleerden dat hun collega met een pesthumeur vertrok. Zo kennen ze hem niet, vandaar dat het opviel.
In de dagen die volgden voerde Memphis gesprekken met mensen die het goed met voor hem hebben. De ooit zo wispelturige Memphis maakt een steeds evenwichtiger indruk, maar vorige week was de balans even zoek. Tot grote clashes leidde het niet, maar enkele stafleden voelden dat er iets niet helemaal in de haak was. Over de directe aanleiding zijn de betrokkenen het niet helemaal eens. Transferperikelen zullen een rol hebben gespeeld. Een van de stafleden van PSV liet intern vallen dat er mogelijk een ‘overval’ van Paris Saint- Germain op handen was. Bij die club staat Memphis inderdaad als interessant gemarkeerd. Maar meer is het nog niet.
Wat ongetwijfeld ook een rol speelt bij het gedrag van Memphis, is dat er sinds het WK heel veel op hem afkomt. Het valt hem soms zwaar dat hij niet meer ongezien over straat kan. Dat iedereen iets van hem wil. Altijd en overal.
De belangstelling is er niet alleen van fans. Adidas, zijn huidige sponsor, Nike en het Amerikaanse merk Under Armour strijden om zijn handtekening. Zij allen zien Memphis als een internationaal te vermarkten speler. Dan moet u denken aan serieuze bedragen en niet alleen maar aan gratis kleding en schoenen. Under Armour heeft één echt vlaggenschip in Europa: Tottenham Hotspur, de club die vorige zomer al twintig miljoen euro op Memphis bood. Dat hoeft niets te zeggen, maar toevallig is het wel.
Omdat Memphis vorige week dus qua gedrag uit de toon viel en al een poosje niet zo best speelt, had Cocu ervoor kunnen kiezen om hem tegen Willem II op de bank te zetten. Of na zijn zwakke eerste helft te wisselen. Als boodschap richting de kleedkamer. Niemand is onaantastbaar, dat werk. Richting de buitenwacht had er een smoesje verzonnen kunnen worden. Een hamstringdingetje, een verkoudheid of zoiets.
De coach van PSV koos echter niet voor het signaal, maar voor de dialoog. Hij gaf de grenzen aan op een normale manier en hield Memphis aan zijn zijde. Cocu is niet van het conflictmodel. Dat bleek ook uit zijn opstelling gedurende de transferwindow. Tegen Willem II betaalde Memphis dat terug met het winnende doelpunt.
Hoewel het allemaal geen garanties biedt richting de toekomst, mag er daarom gesproken worden van een sterk staaltje people management.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Danku, even lezenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Memphis in het brandpunt
Het is u tot nu toe ontgaan, maar er is vorige week achter de coulissen bij PSV wat rumoer rondom Memphis geweest. Na de uitwedstrijd tegen SC Cambuur was er al wat wrevel. Dinsdagochtend had de international in de beslotenheid van het spelershome op De Herdgang een stevig onderhoud met hoofdtrainer Phillip Cocu.
Tijdens de training die volgde ontstond er opnieuw onenigheid. Niets ernstigs, maar de topscorer van de Eredivisie ging wel voortijdig naar binnen. Even later verliet hij voor de verplichte lunch het trainingscomplex. Met permissie in verband met een afspraak, zo werd gezegd, maar enkele ploeggenoten signaleerden dat hun collega met een pesthumeur vertrok. Zo kennen ze hem niet, vandaar dat het opviel.
In de dagen die volgden voerde Memphis gesprekken met mensen die het goed met voor hem hebben. De ooit zo wispelturige Memphis maakt een steeds evenwichtiger indruk, maar vorige week was de balans even zoek. Tot grote clashes leidde het niet, maar enkele stafleden voelden dat er iets niet helemaal in de haak was. Over de directe aanleiding zijn de betrokkenen het niet helemaal eens. Transferperikelen zullen een rol hebben gespeeld. Een van de stafleden van PSV liet intern vallen dat er mogelijk een ‘overval’ van Paris Saint- Germain op handen was. Bij die club staat Memphis inderdaad als interessant gemarkeerd. Maar meer is het nog niet.
Wat ongetwijfeld ook een rol speelt bij het gedrag van Memphis, is dat er sinds het WK heel veel op hem afkomt. Het valt hem soms zwaar dat hij niet meer ongezien over straat kan. Dat iedereen iets van hem wil. Altijd en overal.
De belangstelling is er niet alleen van fans. Adidas, zijn huidige sponsor, Nike en het Amerikaanse merk Under Armour strijden om zijn handtekening. Zij allen zien Memphis als een internationaal te vermarkten speler. Dan moet u denken aan serieuze bedragen en niet alleen maar aan gratis kleding en schoenen. Under Armour heeft één echt vlaggenschip in Europa: Tottenham Hotspur, de club die vorige zomer al twintig miljoen euro op Memphis bood. Dat hoeft niets te zeggen, maar toevallig is het wel.
Omdat Memphis vorige week dus qua gedrag uit de toon viel en al een poosje niet zo best speelt, had Cocu ervoor kunnen kiezen om hem tegen Willem II op de bank te zetten. Of na zijn zwakke eerste helft te wisselen. Als boodschap richting de kleedkamer. Niemand is onaantastbaar, dat werk. Richting de buitenwacht had er een smoesje verzonnen kunnen worden. Een hamstringdingetje, een verkoudheid of zoiets.
De coach van PSV koos echter niet voor het signaal, maar voor de dialoog. Hij gaf de grenzen aan op een normale manier en hield Memphis aan zijn zijde. Cocu is niet van het conflictmodel. Dat bleek ook uit zijn opstelling gedurende de transferwindow. Tegen Willem II betaalde Memphis dat terug met het winnende doelpunt.
Hoewel het allemaal geen garanties biedt richting de toekomst, mag er daarom gesproken worden van een sterk staaltje people management.
Elke dag![]()
TR Gemachtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Memphis in het brandpunt
Hoewel het allemaal geen garanties biedt richting de toekomst, mag er daarom gesproken worden van een sterk staaltje people management.#LockupDS2![]()
Het gaat echt helemaal nergens over, Thijs gaat Rik Elfrink achterna, ook in schrijfstijl
Elke dag![]()
Wollig taalgebruik, en onderaan het stukje vraag je je af: wat heb ik nou eigenlijk zitten lezen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het gaat echt helemaal nergens over, Thijs gaat Rik Elfrink achterna, ook in schrijfstijl
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb het 2x gelezen want ik dacht dat ik de boodschap gemist had. Echter bleek die er gewoon niet in te zitten iddquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wollig taalgebruik, en onderaan het stukje vraag je je af: wat heb ik nou eigenlijk zitten lezen?
Elke dag![]()
Haha ja, lekker veel losse zinnetjes die niks toevoegen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lennon is ook blij met zijn transfer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed team kopen en DSL'en voor het leven.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
IF Shaqiri is verkocht, nadeel is wel dat je dan eigenlijk gelijk een nieuw team moet maken, omdat morgen alles weer 20% duurder is
Je team word meer waard en met de coins die je extra maakt kun je zo nu en dan een leuke speler kopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op de tweede foto probeert hij tenminste nog te lachenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja, lekker veel losse zinnetjes die niks toevoegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Godverquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ramos meer waard dan Neymar nu![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Elke dag![]()
![]()
Rik krijgt hier gewoon voor betaald
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga maar een BBVA team maken, dat heb ik nog niet gedaan deze Fifa editiequote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Goed team kopen en DSL'en voor het leven.
Je team word meer waard en met de coins die je extra maakt kun je zo nu en dan een leuke speler kopen.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rik heeft echt de schrijfstijl van een 3dejaars Mavo student. Het is echt om te janken dat die gozert journalist is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:58 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Rik krijgt hier gewoon voor betaaldDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik lees zijn berichten vaak maar alsof het een haiku is. Het blijft bizar. Dat iemand die professioneel journalist is gewoon niet kan schrijven. En dat hij de noodzaak voelt om op iedere regel een nieuwe zin te beginnen. Dat geloof je toch niet. Gelukkig zijn die stukjes maar kort. Anders was het echt onleesbaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rik heeft echt de schrijfstijl van een 3dejaars Mavo student. Het is echt om te janken dat die gozert journalist is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat de BBVA en Spanje amper fatsoenlijke centrale verdedigers hebben helpt ook wel meequote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
WTF, die prijs voor NIF Sergio RamosIs hij echt zo vreselijk goed?
Elke dag![]()
Ben jij nou al afgestudeerd ds2²quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gelukkig is EA druk bezig met belangrijke dingen waardoor de markt e.d. nog niet gefixt zijn:Wat een compleet nutteloze bullshit, dit draagt echt nergens aan bij, er gaat ook echt niemand fifa kopen vanwege dittwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 17:05:06TODAY - our exclusive #FIFA15 @NME Band Battles kicks off with @KasabianHQ! http://t.co/j0PpcBhCy2 reageer retweet
Elke dag![]()
quote:![]()
Elke dag![]()
Oke. Ben toch niet echt een Battlefield liefhebber. Moet nu eerst installeren.quote:
@TT, nee nog niet![]()
Naja het past niet bij Battlefield, beetje in een snelle politiewagen stappen en iemand naast je uit de deur hebben hangen die op een andere snelle motor zit te schieten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke. Ben toch niet echt een Battlefield liefhebber. Moet nu eerst installeren.
@TT, nee nog niet![]()
Qua Centrale middenvelders zit je wel oké in de BBVA, vleugelspelers vind ik, buiten de gebruikelijke grote namen ook niet echt iets om warm van te worden. Zal dan wel een 4-3-1-2 opstelling wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat de BBVA en Spanje amper fatsoenlijke centrale verdedigers hebben helpt ook wel meeMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ooit een 4222 geprobeerd te maken, heb het opgegeven met die CDMsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Qua Centrale middenvelders zit je wel oké in de BBVA, vleugelspelers vind ik, buiten de gebruikelijke grote namen ook niet echt iets om warm van te worden. Zal dan wel een 4-3-1-2 opstelling wordenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Had een Otamendi net voor het eerst gelist voor 100k en die is meteen verkocht in de eerste cycleAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, ook dat is niet echt makkelijk, om een goed middenveld op te stellen. Zal dan toch maar zo'n goedkope pauperspeler als Khedira er in zetten. Kan ik gelijk een hybrid maken met Bundesliga.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ooit een 4222 geprobeerd te maken, heb het opgegeven met die CDMs
Of ik laat die BBVA de hik krijgen, daar neig ik eigenlijk meer naar.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ben benieuwd hoe duur hij wordt als hij geupt wordtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Had een Otamendi net voor het eerst gelist voor 100k en die is meteen verkocht in de eerste cycle
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wil nog een keer deze maken 4222 metquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, ook dat is niet echt makkelijk, om een goed middenveld op te stellen. Zal dan toch maar zo'n goedkope pauperspeler als Khedira er in zetten. Kan ik gelijk een hybrid maken met Bundesliga.
Of ik laat die BBVA de hik krijgen, daar neig ik eigenlijk meer naar.
--------Messi Zlatan
Neymar-------------Lacazette
--------Perez matuidi
Alba Otamendi silva Aurier
--------------Alves
Her en der een IF SIF en TOTY
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hehetwitter:ok_marks twitterde op maandag 02-02-2015 om 23:29:13If you're buying FUT players based on these fake 'leaked' Winter Upgrade lists you're gonna have a bad time. http://t.co/nTZzBnk5Bj reageer retweet
![]()
![]()
Vond het al raar dat Serero er niet bij zat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
Hehetwitter:ok_marks twitterde op maandag 02-02-2015 om 23:29:13If you're buying FUT players based on these fake 'leaked' Winter Upgrade lists you're gonna have a bad time. http://t.co/nTZzBnk5Bj reageer retweet
![]()
Aaaaand the undercutting startsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
#FreeTrapz![]()
Ah jammerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
18u geleden dus zal wel meevallenheb toch wel vertrouwen in een UP Costa dus hou hem toch tot er UPs zijn
#FreeTrapz![]()
Op een gold Serero zitten weinig mensen te wachten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vond het al raar dat Serero er niet bij zat.![]()
Al is-ie groen met paarse stippen, dan hoef ik hem nog niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op een gold Serero zitten weinig mensen te wachten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
He rooie ff tam aan he over serero.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al is-ie groen met paarse stippen, dan hoef ik hem nog niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sarcasm spottedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:28 schreef DeWesp het volgende:
Cuadrado zakt alweer. Wow die zag ik niet aankomen. Jullie waarschuwen ook nergens voor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat heb ik met andere spelers.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al is-ie groen met paarse stippen, dan hoef ik hem nog niet.![]()
*Zucht als die TOTY spelers zo door blijven gaan, krijg ik nooit een 2e er bij
#FreeTrapz![]()
Alle trainers halen en een +6 kaartje van 450 coins, en dan heb je je TOTY speler. Robben is echt amper af te stoppenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:32 schreef FCsuarez het volgende:
*Zucht als die TOTY spelers zo door blijven gaan, krijg ik nooit een 2e er bij
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Jongens is het hier legaal om coins te verkopen voor ps4? Ik heb nog 6 miljoen moet er zo snel mogelijk van af mag goedkoop weg.B![]()
Ik bied 1,50.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:47 schreef bjr93 het volgende:
Jongens is het hier legaal om coins te verkopen voor ps4? Ik heb nog 6 miljoen moet er zo snel mogelijk van af mag goedkoop weg.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Leuk geprobeerd Rikquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:47 schreef bjr93 het volgende:
Jongens is het hier legaal om coins te verkopen voor ps4? Ik heb nog 6 miljoen moet er zo snel mogelijk van af mag goedkoop weg.![]()
![]()
Wel beetje redelijke prijs ik zie meeste coin verkoop sites zitten rond de 10-12 euro per miljoen ik probeer er wel onder te zitten maar heb echt haast met verkopen..B![]()
10-12 euro per miljoenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:49 schreef bjr93 het volgende:
Wel beetje redelijke prijs ik zie meeste coin verkoop sites zitten rond de 10-12 euro per miljoen ik probeer er wel onder te zitten maar heb echt haast met verkopen..![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jezelf als alle trainers omschrijvenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Alle trainers halen en een +6 kaartje van 450 coins, en dan heb je je TOTY speler. Robben is echt amper af te stoppen![]()
.Stel ik koop nu TOTY iniesta en ik speel daar komende 3 maanden 100 wedstrijden mee. Is hij waarschijnlijk i.p.v. 5 wel 8 miljoen waard. bespaar ik mij ook nog eens 100 trainerskaartjes.
Een snelle rekensom leert mij dus dat ik met jou tactiek zo'n 2,645,000 coins misloop.
gr gr.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je kan blij zijn als je 6 euro krijgt per miljoen johquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:49 schreef bjr93 het volgende:
Wel beetje redelijke prijs ik zie meeste coin verkoop sites zitten rond de 10-12 euro per miljoen ik probeer er wel onder te zitten maar heb echt haast met verkopen..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aangezien je er zo snel vanaf wilt wil ik wel 4 euro betalen ervoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:49 schreef bjr93 het volgende:
Wel beetje redelijke prijs ik zie meeste coin verkoop sites zitten rond de 10-12 euro per miljoen ik probeer er wel onder te zitten maar heb echt haast met verkopen..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan moet je nog wel 5 miljoen hebben liggen. Als je die coins niet hebt kan je toch lekker de NIF kopen + attr kaartjes voor hetzelfde effectquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jezelf als alle trainers omschrijven![]()
.Stel ik koop nu TOTY iniesta en ik speel daar komende 3 maanden 100 wedstrijden mee. Is hij waarschijnlijk i.p.v. 5 wel 8 miljoen waard. bespaar ik mij ook nog eens 100 trainerskaartjes.
Een snelle rekensom leert mij dus dat ik met jou tactiek zo'n 2,645,000 coins misloop.
gr gr.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
4.10 betaald met skrill :p gebodenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aangezien je er zo snel vanaf wilt wil ik wel 4 euro betalen ervoorPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 17:42:02The graphic video shows Jordanian pilot Moaz al-Kasasbeh being burned alive by in a cage,This is the latest most barbaric & evil act by ISIS reageer retweet
Elke dag![]()
Daarom is het wel irritant dat als je er bijna ben ze net weer omhoog zijn gegaan in prijsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel 5 miljoen hebben liggen. Als je die coins niet hebt kan je toch lekker de NIF kopen + attr kaartjes voor hetzelfde effect
#FreeTrapz![]()
Hey wat leuk daar is de cliniclown. Hallo cliniclown, heb je nog meer leuke grappen in petto?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:49 schreef bjr93 het volgende:
Wel beetje redelijke prijs ik zie meeste coin verkoop sites zitten rond de 10-12 euro per miljoen ik probeer er wel onder te zitten maar heb echt haast met verkopen..Maar diep van binnen lach ik.![]()
Jij bent zo'n vieze under en over cutter in allesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
4.10 betaald met skrill :p geboden
Elke dag![]()
Fakking duur jonge aapiequote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:55 schreef bjr93 het volgende:
45 euro 6 miljoen lijkt me wel redelijk?? Eventueel ook nog fifa voor ps4 los te kopen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat heet handelen timmy. vraag en aanbod.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent zo'n vieze under en over cutter in allesPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beetje collegialiteit mag welquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat heet handelen timmy. vraag en aanbod.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Overcutterquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aangezien je er zo snel vanaf wilt wil ik wel 4 euro betalen ervoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou, oh oh wat erg dat je die coins misloopt. Kijk, ik heb de coins voor TOTY Robben niet. Dus heb ik het zo opgelost. En het is dan misschien niet slim uit winstoogmerkt, maar het is wel leuk. En een lach is voor mij belangrijker dan een paar miljoenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jezelf als alle trainers omschrijven![]()
gr gr.Tot zover deze levensles.
Oke je mag ze hebben voor 4 euroquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beetje collegialiteit mag welik wacht wel 2 weken tot vipcoins daar is
#FreeTrapz![]()
Ik heb de coins bijna dus kan ik en lachen omdat ik TOTY stats heb en lachen omdat ik er ook nog eens dikke profit op ga maken, enjoy life to the fullest ernstquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, oh oh wat erg dat je die coins misloopt. Kijk, ik heb de coins voor TOTY Robben niet. Dus heb ik het zo opgelost. En het is dan misschien niet slim uit winstoogmerkt, maar het is wel leuk. En een lach is voor mij belangrijker dan een paar miljoenTot zover deze levensles.
![]()
Tot zover deze aangepaste levensles.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die foto's van die piloot in die kooi!
En het filmpje godverdomme
Elke dag![]()
Ik zou bijna jaloers op je wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb de coins bijna dus kan ik en lachen omdat ik TOTY stats heb en lachen omdat ik er ook nog eens dikke profit op ga maken, enjoy life to the fullest ernst![]()
Tot zover deze aangepaste levensles.
die hoef ik niet te zienquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
En het filmpje godverdomme![]()
![]()
![]()
Dat is wel een hele nette prijsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:02 schreef bjr93 het volgende:
Boys 30 euro 6 miljoen beste wat ik ervan kan maken liefst vandaag of morgen nog weg.Ik zelf heb nu wel genoeg coins, maar denk wel dat je ze kwijt kan raken aan iemand hier
Ik kijk die filmpjes nooit, maar lees het verhaal nu. Ik ben altijd tegen oorlogen geweest, maar van mij mogen ze dat hele Isis gebied nukenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
En het filmpje godverdomme
Leuk voor al die onschuldige burgersquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik kijk die filmpjes nooit, maar lees het verhaal nu. Ik ben altijd tegen oorlogen geweest, maar van mij mogen ze dat hele Isis gebied nuken![]()
![]()
Helaas is er geen IS Burgemeester die tegen die mensen daar zegt: Als het je niet bevalt rot toch opquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Leuk voor al die onschuldige burgersDie zeggen als het je niet bevalt hier kop een kogel
Elke dag![]()
Ja, die hebben hele andere ideëen van festiviteiten op het plein. Elke vrijdag is het executiedag.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Helaas is er geen IS Burgemeester die tegen die mensen daar zegt: Als het je niet bevalt rot toch opDie zeggen als het je niet bevalt hier kop een kogel
En als je een kogel krijgt mag je jezelf nog gelukkig prijzen ook trouwens.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik heb vandaag al 80K winst gemaakt door alleen Futfocus en Futbin te gebruiken
http://www.futbin.com/player/4269/nathan-dyer
Je kan op deze speler bijvoorbeeld nu al veel winst maken![]()
Het is niet heel slim om je trade-geheimen te delen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Je kan op deze speler bijvoorbeeld nu al veel winst makenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heel veel mensen doen het al, gelukkig zijn er super veel spelers die voor zulke prijzen gaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is niet heel slim om je trade-geheimen te delen.![]()
Ik heb gisteren IF Shaqiri gekocht en met 2 ton winst vandaag verkocht. Pots had het over 8 ton winst maken om SIF Costa even te kopen, uit te proberen en een dag later te verkopen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Je kan op deze speler bijvoorbeeld nu al veel winst maken
Niet om je jubelstemming te ontnemen, maar het is meer een prestatie in deze markt om 80K te verliezen.Maar diep van binnen lach ik.![]()
We hebben een deal.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:02 schreef bjr93 het volgende:
Boys 30 euro 6 miljoen beste wat ik ervan kan maken liefst vandaag of morgen nog weg.![]()
Ik ben maar 2,5 uurtjes bezig. Ik had dat er bij moeten zeggen, maar dat maakt het knapper vind ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren IF Shaqiri gekocht en met 2 ton winst vandaag verkocht. Pots had het over 8 ton winst maken om SIF Costa even te kopen, uit te proberen en een dag later te verkopen.
Niet om je jubelstemming te ontnemen, maar het is meer een prestatie in deze markt om 80K te verliezen.![]()
Ik bespreek het liever hier, want ik heb geen WhatsApp.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:24 schreef bjr93 het volgende:
stuur ff pm dan dan geef ik je mijn nummer bespreken we verder op whatsapp![]()
anal fisting date incoming!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:24 schreef bjr93 het volgende:
stuur ff pm dan dan geef ik je mijn nummer bespreken we verder op whatsapp![]()
ehh ja ik moet wel enkel moment gaan. Kun je niet via sms ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:27 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Ik bespreek het liever hier, want ik heb geen WhatsApp.B![]()
Blijkbaar was die piloot 3 januari al vermoord. En nog even lekker onderhandelt die IS daarna over zijn leven.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
dat is ook weer wat overdreven. Naast de welvaart in FUT gaat t op andere vlakken weer een stuk minder.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zou bijna jaloers op je wordenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Met IF Diego Alves gescoord in de finale
Ging mee naar voren bij een corner
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan kan het aardig oplopen inderdaad, de eerste FUT maanden dat ik het traden ontdekte, was er de hele dag mee bezigquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik ben maar 2,5 uurtjes bezig. Ik had dat er bij moeten zeggen, maar dat maakt het knapper vind ik.
je bent toch niet erg ziek?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is ook weer wat overdreven. Naast de welvaart in FUT gaat t op andere vlakken weer een stuk minder.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Met futfocus oppikken lukt niet zo vaak meer, maar soms heb ik een uitschieter (een legend of dure IF) Dyer is wel behoorlijk overpricedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Je kan op deze speler bijvoorbeeld nu al veel winst maken![]()
![]()
Haha, wel briljant, door dat bericht alleen verdiende ik 800kquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
. Had meer kunnen zijn aangezien Costa over mijn DSL prijs heen ging
![]()
Stuur maar pm moet nu gaan lees het later wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:27 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Ik bespreek het liever hier, want ik heb geen WhatsApp.B![]()
Hoe heeft hij gescoord? Een kopbal? En heb je die wedstrijd ook nog gewonnen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:32 schreef Tim86 het volgende:
Met IF Diego Alves gescoord in de finale
Ging mee naar voren bij een corner![]()
zoveel vragen!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe heeft hij gescoord? Een kopbal? En heb je die wedstrijd ook nog gewonnen?![]()
Dit was de goal. Verder niet boeiend ofzo, maar ach..zo vaak scoor je niet met een keeper (tenzij je er pingels mee neemt). Wel verlorenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe heeft hij gescoord? Een kopbal? En heb je die wedstrijd ook nog gewonnen?
Eerst ook al die kopbal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is wel jammer dan. Maar bedankt voor het antwoord.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit was de goal. Verder niet boeiend ofzo, maar ach..zo vaak scoor je niet met een keeper (tenzij je er pingels mee neemt). Wel verloren
Eerst ook al die kopbal![]()
Graag gedaan hoor ouwe reus. Mijn tegenstander had wel een tof team trouwens. Alleen Modric op die positie lijkt me niet ideaal:quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dan. Maar bedankt voor het antwoord.
inb4 chemstylesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee joh zo gezond als n vis.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
je bent toch niet erg ziek?
Het zijn altijd vrouwen ernst dat weet jij ook.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goede edit, snapte er al weinig vanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee joh zo gezond als n vis.
Het zijn altijd vrouwen ernst dat weet jij ook.Autocorrectje ofwa?
![]()
ja tel spaced hem.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goede edit, snapte er al weinig vanAutocorrectje ofwa?
#FreeTrapz![]()
Godver Sjon, is het nou nog niet klaar met dat ge-emmer?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het zijn altijd vrouwen ernst dat weet jij ook.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Altijd mooi om te lezen hoe dat gaat met die transfers in Engeland. Adebayor zou naar West Ham maar de voorzitter van Spurs haat hen dus wilde toch maar niet verkopen, daardoor kon Carlton Cole niet naar WBA en daardoor Ideye Brown niet naar de zandbak![]()
![]()
Bijnaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver Sjon, is het nou nog niet klaar met dat ge-emmer?
#FreeTrapz![]()
Wel weinig variatie in de chem styles.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor ouwe reus. Mijn tegenstander had wel een tof team trouwens. Alleen Modric op die positie lijkt me niet ideaal:
[ afbeelding ]
inb4 chemstyles
Die compilatie van TLP was weer de moeite waard.. veel babes![]()
![]()
daar gaat neymarquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:Leetomlin10 twitterde op maandag 02-02-2015 om 23:15:05My washing machine was making loads of noise I opened it and kompany crawled out I must of left him in my pocket 😂😂😂 #banter reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Ik snap m. Als je nog handigheidjes wilt weten met uit elkaar gaan kun je dat ten alle tijden vragen. Ik ben er zeer geroutineerd in inmiddels.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het zijn altijd vrouwen ernst dat weet jij ook.Maar diep van binnen lach ik.![]()
CD van jou, CD van mij, "maar we kunnen toch wel gewoon vrienden blijven?", fittie om alimentatie... Ernst draait er zijn hand niet voor omquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik snap m. Als je nog handigheidjes wilt weten met uit elkaar gaan kun je dat ten alle tijden vragen. Ik ben er zeer geroutineerd in inmiddels.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar gekregen van mijn moeder, dus van mij.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
CD van jou, CD van mij, "maar we kunnen toch wel gewoon vrienden blijven?", fittie om alimentatie... Ernst draait er zijn hand niet voor omSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
KRAKAKAAA niggahs worden met ak's gepopt in the backHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Reemi kent zijn klassiekersquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar gekregen van mijn moeder, dus van mij.
Maar persoonlijk vind ik Het regent zonnestralen toch wel het allerbest
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar de man die m gekocht had, stond onder zijn naam in de krantquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Reemi kent zijn klassiekers
Maar persoonlijk vind ik Het regent zonnestralen toch wel het allerbest![]()
![]()
In de ogen van de tandartsassistente, ook al zo een lekkere oude tongtopper.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar persoonlijk vind ik Het regent zonnestralen toch wel het allerbest🍆![]()
Ow oo oohquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar de man die m gekocht had, stond onder zijn naam in de krant
Even rustig ademhalenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die heb ik dus nog niet kunnen vinden. Welk nummer is dat op hun album?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:35 schreef Johnbon het volgende:
[..]
In de ogen van de tandartsassistente, ook al zo een lekkere oude tongtopper.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Echt een bazennummer ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow oo ooh
Even rustig ademhalen![]()
Ja hoor, dreigtelefoontjes en smsjes die mijn kant opkwamen toen mevrouw een volgende Ernst had gevondenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
CD van jou, CD van mij, "maar we kunnen toch wel gewoon vrienden blijven?", fittie om alimentatie... Ernst draait er zijn hand niet voor omAlle medewerking weigeren het huis te verkopen, zelf te tekenen op het eind
Niet het trouwen was de mooiste dag van mijn leven, maar de dag dat ik echt van haar af was was toch een stukje prettiger.![]()
Hier zullen gedumpte mensen vast van opknappen
In het nummer "Als ze lacht" Bezingen Acda en de Munnik hoe intens gemeen en geflipt vrouwen kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar persoonlijk vind ik Het regent zonnestralen toch wel het allerbestMaar diep van binnen lach ik.![]()
Deze post zou dus dezelfde werking moeten hebben als Het regent zonnestralen. Dat nummer kan mijn humeur zo maar doen omslaan als het eens een keer tegen zitquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja hoor, dreigtelefoontjes en smsjes die mijn kant opkwamen toen mevrouw een volgende Ernst had gevondenAlle medewerking weigeren het huis te verkopen, zelf te tekenen op het eind
Niet het trouwen was de mooiste dag van mijn leven, maar de dag dat ik echt van haar af was was toch een stukje prettiger.![]()
Hier zullen gedumpte mensen vast van opknappen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Diego Alves bevalt wel goed tot nu toe. Hij heeft er echt al veel 1 on 1's uit kunnen houden en heeft op de lijn erg goede reflexen. Bij corners etc is hij alleen wel erg zwak. Al 2x dat hij een bal kon vangen en het duel verloor van een koppende spits (1x Ronaldo, 1x Ibra) en dat mag eigenlijk niet gebeuren.
Maar zo vaak komen die situaties ook niet voor dit jaar. Vooral omdat de meeste mensen waar ik tegen speel die korte kutcorner blijven proberen waar ik echt nooit meer iemand uit zie scoren na de patch. Lange werkt bij mij veel beter. L1 inhouden, linkerpookje naar voren duwen en dan een corner die wegdraait bij de keeper. Nog steeds niet zoals vorig jaar qua rendement, maar werkt voor mij prima.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die ken ik niet. Maar het is niet vreemd dat die de hitlijsten niet heeft gehaald als maar maximaal de helft van de Nederlandse bevolking het nummer überhaupt kan aanhoren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
In het nummer "Als ze lacht" Bezingen Acda en de Munnik hoe intens gemeen en geflipt vrouwen kunnen zijn.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik gooi ze eerste paal, en probeer ze dan in de verre hoek te koppen. Mag niet klagen over de effectiviteit daarvanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:41 schreef Tim86 het volgende:
IF Diego Alves bevalt wel goed tot nu toe. Hij heeft er echt al veel 1 on 1's uit kunnen houden en heeft op de lijn erg goede reflexen. Bij corners etc is hij alleen wel erg zwak. Al 2x dat hij een bal kon vangen en het duel verloor van een koppende spits (1x Ronaldo, 1x Ibra) en dat mag eigenlijk niet gebeuren.
Maar zo vaak komen die situaties ook niet voor dit jaar. Vooral omdat de meeste mensen waar ik tegen speel die korte kutcorner blijven proberen waar ik echt nooit meer iemand uit zie scoren na de patch. Lange werkt bij mij veel beter. L1 inhouden, linkerpookje naar voren duwen en dan een corner die wegdraait bij de keeper. Nog steeds niet zoals vorig jaar qua rendement, maar werkt voor mij prima.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hahaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar het is niet vreemd dat die de hitlijsten niet heeft gehaald als maar maximaal de helft van de Nederlandse bevolking het nummer überhaupt kan aanhoren.Maar dat geldt voor alle bands trouwens hoor, dat de liefhebbers de nummers die geen hit geworden zijn meer waarderen dan de hits zelf.
Bands mochten we bespreken, toch?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ze hebben een paar topnummers, de rest is gewoon zaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar het is niet vreemd dat die de hitlijsten niet heeft gehaald als maar maximaal de helft van de Nederlandse bevolking het nummer überhaupt kan aanhoren.![]()
Ik wissel die instructies qua looplijnen een beetje af. Op edge of the box run na zijn ze allemaal wel prima. Hangt ook van de keeper af en of hij hem laat uitkomen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik gooi ze eerste paal, en probeer ze dan in de verre hoek te koppen. Mag niet klagen over de effectiviteit daarvanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zolang het maar niet over Mark Knopfler gaat want dat klinkt teveel als..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
HahaMaar dat geldt voor alle bands trouwens hoor, dat de liefhebbers de nummers die geen hit geworden zijn meer waarderen dan de hits zelf.
Bands mochten we bespreken, toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt hoor. Ik vond de B-kant van het album No Limits ook echt veel beterquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
HahaMaar dat geldt voor alle bands trouwens hoor, dat de liefhebbers de nummers die geen hit geworden zijn meer waarderen dan de hits zelf.
Bands mochten we bespreken, toch?die zijn echter nooit op single uitgebracht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie mezelf niet zo snel trouwen. Komt alleen maar gezeik van, maar toch verwacht men min of meer dat je gaat trouwenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja hoor, dreigtelefoontjes en smsjes die mijn kant opkwamen toen mevrouw een volgende Ernst had gevondenAlle medewerking weigeren het huis te verkopen, zelf te tekenen op het eind
Hier zullen gedumpte mensen vast van opknappen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan moet je even een plaatje van een oude Ford posten, dat schijnt wel te werken![]()
![]()
Ik ben bang want bruma is er niet bij, bruma is er niet bij, bruma is er niet bij
Elke dag![]()
Joh, stelt geen klap voor dat hele trouwenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet zo snel trouwen. Komt alleen maar gezeik van, maar toch verwacht men min of meer dat je gaat trouwenJij trekt een pak aan, zij een jurk en je doet elkaar een loze belofte. Dat is trouwen in een notendop.
Alleen de consequentie daarvan is wel bikkelhard. Als jij goed je best doet op het werk, en zij geen werk heeft, vervolgens gaat ze er vandoor met iemand die meer geld verdient dan jij: Dan mag jij haar blijven onderhouden.
Vergeet alsjeblieft dat beeld van het sprookje van eeuwige romantiek en geluk: Het is een puur zakelijke overeenkomst. Niks meer, niks minder. Gelukkig verdiende zij ongeveer net zoveel als ik, dus geen alimentatie. De verplichting van het kopen van ons huis heeft meer pijn gedaan dan het trouwen
Mijn broertje opent even één 35k pakje en haalt daar Robben en Cuadrado uit die samen 2 miljoen opbrengen.
Ik ben jaloers.![]()
![]()
wtfquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:59 schreef Bilzerian het volgende:
Mijn broertje opent even één 35k pakje en haalt daar Robben en Cuadrado uit die samen 2 miljoen opbrengen.
Ik ben jaloers.
Nice btw
Elke dag![]()
De ellende weegt niet op tegen de goede tijden die je gehad hebt dan? Trouwen is natuurlijk niet alles, maar als je niet genaaid wilt worden door een vrouw kun je beter op je zolderkamer blijven volgens mij. Maar of het leven dan een fuck aan is...?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Joh, stelt geen klap voor dat hele trouwenJij trekt een pak aan, zij een jurk en je doet elkaar een loze belofte. Dat is trouwen in een notendop.
Alleen de consequentie daarvan is wel bikkelhard. Als jij goed je best doet op het werk, en zij geen werk heeft, vervolgens gaat ze er vandoor met iemand die meer geld verdient dan jij: Dan mag jij haar blijven onderhouden.
Vergeet alsjeblieft dat beeld van het sprookje van eeuwige romantiek en geluk: Het is een puur zakelijke overeenkomst. Niks meer, niks minder. Gelukkig verdiende zij ongeveer net zoveel als ik, dus geen alimentatie. De verplichting van het kopen van ons huis heeft meer pijn gedaan dan het trouwen![]()
![]()
Falcao in een mega pack, dat is niet eens winst maar dat is wel weer een speler die ik dit jaar nog niet in een pack heb gehad.![]()
Zo erg is het gelukkig allemaal nog nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hier zullen gedumpte mensen vast van opknappenen geen handigheidjes nodig hoor.
Mocht je een manier weten om jezelf te kunnen splitsen... dat zou wel handig zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is het ook, je hebt natuurlijk wel trouwen onder huwelijkse voorwaarden, maar hoe leg je dat uit? Ik wil wel met je trouwen schat, maar dan wel met gescheiden inkomen/bezittingen. Ik denk dat je dan lekker op de bank kan slapen voor een tijdjequote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Joh, stelt geen klap voor dat hele trouwenJij trekt een pak aan, zij een jurk en je doet elkaar een loze belofte. Dat is trouwen in een notendop.
Vergeet alsjeblieft dat beeld van het sprookje van eeuwige romantiek en geluk: Het is een puur zakelijke overeenkomst. Niks meer, niks minder. Gelukkig verdiende zij ongeveer net zoveel als ik, dus geen alimentatie. De verplichting van het kopen van ons huis heeft meer pijn gedaan dan het trouwen
Als je hoort wat voor prijskaartje sommigen eraan hangen. Ik geloof er ook geen reet van dat het de mooiste dag uit je leven is. Een dag vol formaliteiten kan nooit leuk zijn. De geboorte van een kind, dat lijkt mij nummer 1. Maar ik spreek uiteraard nog niet uit ervaring (gelukkig).![]()
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Sommigen maken trouwens wel die afweging, die vinden het nare gevoel van het gekwetst kunnen worden niet meer opwegen tegen het fijne gevoel van verliefd zijn/een relatie hebben.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
De ellende weegt niet op tegen de goede tijden die je gehad hebt dan? Trouwen is natuurlijk niet alles, maar als je niet genaaid wilt worden door een vrouw kun je beter op je zolderkamer blijven volgens mij. Maar of het leven dan een fuck aan is...?
Ik zal er wel weer een keertje aan beginnen. Ik ga dit jaar eerst de restschuld van het vorige huis af proberen te lossen, en dan ga ik een jaartje of 2 van god losEn daarna zie ik het wel. Ik zal wel met geldzaken een stuk terughoudender zijn, anders ben ik straks weer een paar jaar zoet
Als jij op je bruiloft vooral bezig bent met formaliteiten doe je toch iets verkeerd hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is het ook, je hebt natuurlijk wel trouwen onder huwelijkse voorwaarden, maar hoe leg je dat uit? Ik wil wel met je trouwen schat, maar dan wel met gescheiden inkomen/bezittingen. Ik denk dat je dan lekker op de bank kan slapen voor een tijdje
Als je hoort wat voor prijskaartje sommigen eraan hangen. Ik geloof er ook geen reet van dat het de mooiste dag uit je leven is. Een dag vol formaliteiten kan nooit leuk zijn. De geboorte van een kind, dat lijkt mij nummer 1. Maar ik spreek uiteraard nog niet uit ervaring (gelukkig).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het was een absurd drukke dag vooral. Haha, ook mijn eigen schuld. Had tot 3 uur snachts zitten gokkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is het ook, je hebt natuurlijk wel trouwen onder huwelijkse voorwaarden, maar hoe leg je dat uit? Ik wil wel met je trouwen schat, maar dan wel met gescheiden inkomen/bezittingen. Ik denk dat je dan lekker op de bank kan slapen voor een tijdje
Als je hoort wat voor prijskaartje sommigen eraan hangen. Ik geloof er ook geen reet van dat het de mooiste dag uit je leven is. Een dag vol formaliteiten kan nooit leuk zijn. De geboorte van een kind, dat lijkt mij nummer 1. Maar ik spreek uiteraard nog niet uit ervaring (gelukkig).Althans, in het Wos forum kwam toen iemand met een tip van een gefixte wedstrijd, en die was in Mexico en die werd snachts gespeeld. Kon er 250 euro mee winnen, gelukkig klopte de tip
Maar het wakker worden deed wel zeer.
Dit heb ik volgens mij aan niemand verteld trouwens.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ben jij nou getrouwd? Was het echt zo'n grote alles erop en eraan prinsessenbruiloft?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als jij op je bruiloft vooral bezig bent met formaliteiten doe je toch iets verkeerd hoor.![]()
![]()
alle trouwerijen die ik meegemaakt heb waren goede feestjesal weet ik natuurlijk niet hoe de bruid en bruidegom dit hebben meegemaakt.
#FreeTrapz![]()
Jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben jij nou getrouwd? Was het echt zo'n grote alles erop en eraan prinsessenbruiloft?
Prinsessenbruiloft? Nou, het was vooral een grandioze dag. De op een na mooiste van mijn leven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat IS bericht zeker?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Huuuuuu ik zag een post van Trapz op de FrontpageHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nou ja ik bedoel dat het meestal de vrouwen zijn die een grote witte jurk willen en een miljoen bloemen en duiven en weet ik watquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja
Prinsenssenbruiloft? Nou, het was vooral een grandioze dag. De op een na mooiste van mijn levenEn dat alles perfect moet zijn. En als de bruid haar haar niet perfect is dan is de dag verpest.
Kortgezegd lijkt het me dat er soms veel druk op staat om aan verwachtingen te voldoen, terwijl ik vooral zou willen dat iedereen gewoon lol heeft.![]()
Bayern!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ook maar even die 35K packs er door jagen dan
#FreeTrapz![]()
Choup
Wat een aidspingel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat doe je allemaal zelf. Wij wilden niet te veel ceremonieel gedoe, geen draaiboek wat tot op de minuut moet kloppen, geen mensen die zich verplicht voelen tot speeches etc. Gewoon chill, de manier zoals wij wilden. En dat maakte het tot een hele bijzondere dag, waarop wij zelf ook soms verrast werden door dingen. Echt prachtig...maar ieder moet voor zichzelf bepalen wat en of hij/zij wil of nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nou ja ik bedoel dat het meestal de vrouwen zijn die een grote witte jurk willen en een miljoen bloemen en duiven en weet ik watEn dat alles perfect moet zijn. En als de bruid haar haar niet perfect is dan is de dag verpest.
Kortgezegd lijkt het me dat er soms veel druk op staat om aan verwachtingen te voldoen, terwijl ik vooral zou willen dat iedereen gewoon lol heeft.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inderdaad. Trouwen in een kasteeltje, daarna lekker eten, een goei feestje en kenker dronken worden. Meer heb je toch niet nodig.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nou ja ik bedoel dat het meestal de vrouwen zijn die een grote witte jurk willen en een miljoen bloemen en duiven en weet ik watEn dat alles perfect moet zijn. En als de bruid haar haar niet perfect is dan is de dag verpest.
Kortgezegd lijkt het me dat er soms veel druk op staat om aan verwachtingen te voldoen, terwijl ik vooral zou willen dat iedereen gewoon lol heeft.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee, pas net thuis van het werkquote:
Had al voorzien dat het laat zou worden, dus mijn neefje mocht mee op mijn kaart vanavond.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De man speelt wel een bijrol inderdaad op die dagquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kortgezegd lijkt het me dat er soms veel druk op staat om aan verwachtingen te voldoen, terwijl ik vooral zou willen dat iedereen gewoon lol heeft.maar je hebt ook wel zelf de regie hoor. Weet nog dat ik na het trouwen zei: Ff roken. Nou, iedereen in de stress
![]()
Maar, ondanks mijn kritische woorden vind ik het wel leuk dat ik het meegemaakt heb, het is een ervaring op zich.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Oh nee zo zou ik het ook willen mocht het er ooit van komenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat doe je allemaal zelf. Wij wilden niet te veel ceremonieel gedoe, geen draaiboek wat tot op de minuut moet kloppen, geen mensen die zich verplicht voelen tot speeches etc. De manier zoals wij wilden. En dat maakte het tot een hele bijzondere dag, waarop wij zelf ook soms verrast werden door dingen. Echt prachtig...maar ieder moet voor zichzelf bepalen wat en of hij/zij wil of nietDitquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Inderdaad. Trouwen in een kasteeltje, daarna lekker eten, een goei feestje en kenker dronken worden. Meer heb je toch niet nodig.Lekker jong beginnen met de indoctrrinatiequote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, pas net thuis van het werk
Had al voorzien dat het laat zou worden, dus mijn neefje mocht mee op mijn kaart vanavond.Je wist iig waar ik het over had.
![]()
Duhquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lekker jong beginnen met de indoctrrinatieJe wist iig waar ik het over had.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Shadow kaartjes op alle verdedigers en heel goed de custom tactics elke wedstrijd instellen, ik hoop dat hij het niet naar zijn zin heeft en over een half jaar naar Qatar gaat om daar te voetballen ofzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:23 schreef Apekoek het volgende:
Hehe doumbia is al hard op weg naar zijn vertrouwde prijsMaar diep van binnen lach ik.![]()
Sommige mensen weten niet wanneer hun club speelt hoorquote:Nu hebben we net zo'n leuk gesprek met Ernst dus ik zal hem niet aanwijzen deze keer
* Zhano kijkt eens uit het raam, ziet niks.twitter:NS_online twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 20:22:02Rectificatie: Heerenveen-Wolvega. Er rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon. #HrWv reageer retweet
![]()
Jammer genoeg welquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:23 schreef Apekoek het volgende:
Hehe doumbia is al hard op weg naar zijn vertrouwde prijs
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.![]()
De prijs van IF de Bruyne zal met het verschijnen van de SIF waarschijnlijk gewoon door blijven stijgen? Mensen met glazen bollen?Maar diep van binnen lach ik.![]()
dat kan kloppen want ze rijden niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sommige mensen weten niet wanneer hun club speelt hoorNu hebben we net zo'n leuk gesprek met Ernst dus ik zal hem niet aanwijzen deze keer
[me=Zhano]kijkt eens uit het raam, ziet niks.[/me]twitter:NS_online twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 20:22:02Rectificatie: Heerenveen-Wolvega. Er rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon. #HrWv reageer retweet
#FreeTrapz![]()
Normaal niet, maar in deze markt en met de grote kans op een UP is dat ook wat ik in dit geval verwacht ja. Net als bij Pogba.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
De prijs van IF de Bruyne zal met het verschijnen van de SIF waarschijnlijk gewoon door blijven stijgen? Mensen met glazen bollen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik keek of ik bloed of zwaailichten zag he flauwe plezante.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat kan kloppen want ze rijden niet.![]()
![]()
he ga me nou geen maaskantje noemen hequote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik keek of ik bloed of zwaailichten zag he flauwe plezante.
[ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
Kunnen due UP's ieder moment komen? Of doet EA wanneer het er zin in heeft?Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.![]()
Vorig jaar kwamen ze half februari en begin maart.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:30 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Kunnen due UP's ieder moment komen? Of doet EA wanneer het er zin in heeft?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meestal doet EA maar waar ze zin in hebben.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:30 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Kunnen due UP's ieder moment komen? Of doet EA wanneer het er zin in heeft?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heb een serie a team en wil hem ook misbruiken. Behalve dat hij snel is, is hij ook nog goed ookquote:![]()
![]()
Ah, dan houd ik dat een beetje als richtling aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen ze half februari en begin maart.
2 Naldo's SIF en Isco IF
Dan bewaar ik die toch nog maar evenOp dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Duurt langquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen ze half februari en begin maart.![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik keek of ik bloed of zwaailichten zag he flauwe plezante.
[ afbeelding ]![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een eigen minibar met Capri-Sonne, dan heb je het voor mekaar hoor.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het is er wel erg bij ingeschoten inderdaad de laatste tijdquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sommige mensen weten niet wanneer hun club speelt hoorNu hebben we net zo'n leuk gesprek met Ernst dus ik zal hem niet aanwijzen deze keer
* Zhano kijkt eens uit het raam, ziet niks.twitter:NS_online twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 20:22:02Rectificatie: Heerenveen-Wolvega. Er rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon. #HrWv reageer retweet
Maar ben sowieso vaak de draad kwijt met data enzo door de nachtdiensten, weekenddiensten etc. Dat is dus mijn smoes.
Ik wacht wel tot de SIF, heb nog iets van 1.4 miljoen te besteden. En komt er geen UP en zn prijs daalt, dan hebben we een leuke anekdote erbij.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaal niet, maar in deze markt en met de grote kans op een UP is dat ook wat ik in dit geval verwacht ja. Net als bij Pogba.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Gewoon een FOK! primeur dus als ik het goed begrijpquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het was een absurd drukke dag vooral. Haha, ook mijn eigen schuld. Had tot 3 uur snachts zitten gokkenAlthans, in het Wos forum kwam toen iemand met een tip van een gefixte wedstrijd, en die was in Mexico en die werd snachts gespeeld. Kon er 250 euro mee winnen, gelukkig klopte de tip
Maar het wakker worden deed wel zeer.
Dit heb ik volgens mij aan niemand verteld trouwens.![]()
heeee Costa is een half miljoen gezaktfuck my life.
#FreeTrapz![]()
Als Otamendi zo blijft bazen hoeft Ramos niet terug te komen
Al was dat ook een held.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jullie hoorden het als eerste inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon een FOK! primeur dus als ik het goed begrijpMaar diep van binnen lach ik.![]()
Weten ze op ea forum ook niets over datum ups?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Als Otamendi zo blijft bazen hoeft Ramos niet terug te komen
Al was dat ook een held.
En idd otamendi baas.![]()
Nee, er is niets bekend. Alleen wat ik net zei.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Weten ze op ea forum ook niets over datum ups?
En idd otamendi baas.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
3 35K packs verder. en er alleen een zootje consumables op de stapel mee opgeschoten
#FreeTrapz![]()
Dan had het hier ook bekend geweestquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Weten ze op ea forum ook niets over datum ups?
En idd otamendi baas.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Toch wel nieuwschierig wat het met de prijs van Naldo SIF gaat doen als er inderdaad +4 komtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dan had het hier ook bekend geweestOp dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Alleen M to the Aver kwam daar toch nogquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dan had het hier ook bekend geweestwie komt daar eigenlijk? Tim nog wel denk.
#FreeTrapz![]()
Dat gaat sowieso never nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:39 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Toch wel nieuwschierig wat het met de prijs van Naldo SIF gaat doen als er inderdaad +4 komtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt mij ook wat te gortig, zal wel opperbaas zijn dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso never nooit gebeuren.![]()
Ik af en toe, maar ook niet veel. Enige wat ze daar doen is zeiken over prijzen en het opzetten van pricefixes.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Alleen M to the Aver kwam daar toch nogwie komt daar eigenlijk? Tim nog wel denk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij is gewoon 81 in h2h, dus dat is een +1 UP als hij hem krijgt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wat te gortig, zal wel opperbaas zijn dan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet veel anders dan hier tochquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik af en toe, maar ook niet veel. Enige wat ze daar doen is zeiken over prijzen en het opzetten van pricefixes.
#FreeTrapz![]()
Ah, okay,quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is gewoon 81 in h2h, dus dat is een +1 UP als hij hem krijgt.
In dat geval, dan zal hij duurder worden ,maar niet zo ziek veelOp dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
En als Clasie een Motm krijgt?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:45 schreef Kiid het volgende:
Als Neymar een UP krijgt dan jizz ik hem hardOp dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Dan knalt hij zo door naar 15 millie volgens mij. Zodra hij uit packs is zit hij ook in no time boven de 10 miljoen verwacht ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:45 schreef Kiid het volgende:
Als Neymar een UP krijgt dan jizz ik hem hardAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Isco ? Die +3 zal dan ook overdreven zijn op site die het dacht te weten?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is gewoon 81 in h2h, dus dat is een +1 UP als hij hem krijgt.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Heb nu wel dik verlies, ik kocht beide voor 6.5quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan knalt hij zo door naar 15 millie volgens mij. Zodra hij uit packs is zit hij ook in no time boven de 10 miljoen verwacht ik.
Maar goed, ik ga ze nou gewoon eens houden voor de verandering![]()
Omdat die domme Klaas geschorst is natuurlijk..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:47 schreef DutchSL het volgende:
Sjalke speelt ook met een LF en RF in de spits vandaag![]()
Jep. Het is in ieder geval niet de IF spitsversie van Choupo die speelt. Die had de pingel wel gemaakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:47 schreef DutchSL het volgende:
Sjalke speelt ook met een LF en RF in de spits vandaag
hahahaha jetroAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
zie sofifa.comquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:47 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
En Isco ? Die +3 zal dan ook overdreven zijn op site die het dacht te weten?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhhh transfer in een packis ie al discard
had nog wel verwacht dat het wat concurrentie voor pisvlek zou zijn
#FreeTrapz![]()
Nu alle reden om gewoon lekker op de counter te spelen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij ging er wel echt als een mongooltje in met gestrekt been, maar Swerts acteerde wel goedquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zelfde prijs als gisteren deze tijd..niet zo gek toch? Was 20k gestegen, maar door HH weer wat gezakt.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alsof PSV die reden nodig heeftquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:49 schreef DuTank het volgende:
Nu alle reden om gewoon lekker op de counter te spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tuurlijk, die gast doet al jaren met succes alsof ie een profvoetballer isquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij ging er wel echt als een mongooltje in met gestrekt been, maar Swerts acteerde wel goed![]()
![]()
Ja maar ik wilde sjon er even op attenderen zodat hij er 10 kan kopen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfde prijs als gisteren deze tijd..niet zo gek toch? Was 20k gestegen, maar door HH weer wat gezakt.![]()
Dag te vroeg met Quagquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sjon was al bezigquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde sjon er even op attenderen zodat hij er 10 kan kopen.
#FreeTrapz![]()
DAG TE VROEG HAHA WANT DAN WAS DE CARDWEIGHT NATUURLIJK PRECIES HETZELFDE EN HAD JE EEN DISCARD IF!!1!!quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
DAG TE VROEG HAHA WANT DAN WAS DE CARDWEIGHT NATUURLIJK PRECIES HETZELFDE EN HAD JE EEN DISCARD IF!!1!!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IK DOE HET NIET VOOR MINDER DAN IF NEYMARquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
DAG TE VROEG HAHA WANT DAN WAS DE CARDWEIGHT NATUURLIJK PRECIES HETZELFDE EN HAD JE EEN DISCARD IF!!1!!
#FreeTrapz![]()
Gaat precies volgens plan. Zo Isimat nog een rode kaart en we zijn min of meer gelijkwaardigquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geld tegen je eigen club ingezet ja?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Yo.
Willems na 30 seconde rood?
Thx.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/kl(...)ow-klingande-remix-2
PSN: DePresident_![]()
gaat die roma spits van 3 meter eigenlijk nog naar psv?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is al rond.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
gaat die roma spits van 3 meter eigenlijk nog naar psv?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
niceequote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja, moet maar een keertje. Team Wijnaldum/Rekik/Bruma hebben het er vaak moeilijkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geld tegen je eigen club ingezet ja?![]()
De AB's draaien in ieder geval volle toeren op Alves op het moment
#FreeTrapz![]()
Pff ja, ik probeer ze voor 95k te kopen, maar dat is geen doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:04 schreef FCsuarez het volgende:
De AB's draaien in ieder geval volle toeren op Alves op het momentPSN: DePresident_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: