SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)![]()
![]()
Gewoon om tussen 5-8 uur plaatsen, dan ziet iedereen hemquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er zit best wel wat werk in, als hij 'm dan nog niet gezien heeft..Sorry. Zal voortaan een DM sturen.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zal het vanavond nog eens doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon om tussen 5-8 uur plaatsen, dan ziet iedereen hem
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Minstens 2x dan toch welquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
#DareToThadCastleAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die Ebola Cup in 1x gewonnen
Finale was meteen de lastigste wedstrijd. Die gast bracht meteen Sturridge en Walcott
En mijn spelers mooi met winst verkopen nuZie dat het een en ander toch wel is gestegen. Al is het niet veel.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:04 schreef DuTank het volgende:
Die Ebola Cup in 1x gewonnen
Finale was meteen de lastigste wedstrijd. Die gast bracht meteen Sturridge en Walcott
En mijn spelers mooi met winst verkopen nuZie dat het een en ander toch wel is gestegen. Al is het niet veel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zeker dat je niet nog even wacht met Neymar, ik ga er vanuit dat er vanavond nog wat MOTM offers komen?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IF Neymar is nu trouwens weer duurder dan SIF Neymar
Blijft toch achterlijk dat dat soms gebeurt met week 1 IF's
Elke dag![]()
Zat ik wel even aan te denken ja, maar er zijn al best wat offers geweest tijdens deze TOTW en heb uiteindelijk de knoop maar doorgehakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zeker dat je niet nog even wacht met Neymar, ik ga er vanuit dat er vanavond nog wat MOTM offers komen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Sanchez is ook duurder dan SIF Sanchezquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Neymar is nu trouwens weer duurder dan SIF Neymar
Blijft toch achterlijk dat dat soms gebeurt met week 1 IF'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Birdman.2014.1080p.WEB-DL.x264.AC3-EVOAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tjah geen idee, hij is vandaag al bijna een miljoen gezakt, zag er net een voor 6 miljoen voorbij komen dus miss dat het punt van inkopen idd nu al begint te komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat ik wel even aan te denken ja, maar er zijn al best wat offers geweest tijdens deze TOTW en heb uiteindelijk de knoop maar doorgehakt.Die ga ik denk ik toch maar in de bios kijkenquote:
Elke dag![]()
SIF Neymar een miljoen gezakt? Had hem gister voor 6 mil en nu is hij 6.25quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah geen idee, hij is vandaag al bijna een miljoen gezakt, zag er net een voor 6 miljoen voorbij komen dus miss dat het punt van inkopen idd nu al begint te komen.
[..]
Die ga ik denk ik toch maar in de bios kijken![]()
![]()
Toen ik vanochtend keek was hij wel gestegen naar 6.9. Toen ik net thuiskwam was hij 6.2, dus toen maar gekocht.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
SIF Neymar een miljoen gezakt? Had hem gister voor 6 mil en nu is hij 6.25Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kut, was even vergeten dat ik NIF Ramos nog terug moest kopen. Nu heb ik te weinig coins
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vanochtend was hij 6.9
Elke dag![]()
Nacho Fernandez ftwquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:14 schreef Tim86 het volgende:
Kut, was even vergeten dat ik NIF Ramos nog terug moest kopen. Nu heb ik te weinig coins![]()
lacazette is gezakt in prijs
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kan het vanuit mijn club wel even tijdelijk oplossen tot ik wat DSL dealtjes heb. Even kijken hoe goed IF Otamendi pre UP is. En IF Alves kan er dan ook mooi in.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die is goedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan het vanuit mijn club wel even tijdelijk oplossen tot ik wat DSL dealtjes heb. Even kijken hoe goed IF Otamendi pre UP is. En IF Alves kan er dan ook mooi in.
Elke dag![]()
Hij speelt vanavond weer in een nieuw cumpilationquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee Lindgren wanneer ga je weer eens een compilatie maken dan#LockupDS2![]()
Die site van al die youtubers loopt nog een beetje achter qua prijzen
22 Pond voor 1 miljoenhttp://www.thefutshop.com/products/playstation-fifa-coins
Elke dag![]()
Maar er gaat nog 5(!)% afquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En een nieuw deel van Trading met de Lindt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee Lindgren wanneer ga je weer eens een compilatie maken dan![]()
Die oplossingen die mensen voordragen om de markt te redden op het EA Forum
'Packs gekocht met coins moeten alleen nog maar kutspelers bevatten en die met Fifa points veel betere spelers '
'Volgend jaar alleen nog maar kunnen aan- en verkopen van spelers in een shop, dus geregeld door EA '
Elke dag![]()
Tsja, laissez faire is ook niet echt effectief gebleken helaasquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die oplossingen die mensen voordragen om de markt te redden op het EA Forum
'Packs gekocht met coins moeten alleen nog maar kutspelers bevatten en die met Fifa points veel betere spelers '
'Volgend jaar alleen nog maar kunnen aan- en verkopen van spelers in een shop, dus geregeld door EA '![]()
![]()
Waarom moet jij altijd zo doen?quote:
Je bent goed. Weten we. Je bent rijk. Weten we. Maar ik ben arm en slecht.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
thanksquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Praet wordt gepricefixed.
U hoort het voor het eerst dankzij d'n POTS![]()
Maar zie je dat soort pricefixes nu door futfocus?![]()
het erge is dat er nog genoeg kinderen zijn die het er nog voor betalen ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tuurlijk niet. Ik heb een stuk of 30 verschillende IF Silvers in mijn club, en die heb ik in 3 verschillende teams gezet op Wefut. Teampje opslaan, en die link een keer of 3 per dag door de Team Calculator van Futbin halenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
thanks
Maar zie je dat soort pricefixes nu door futfocus?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nog even wachten tot St. Pats dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd zo doen?
Je bent goed. Weten we. Je bent rijk. Weten we. Maar ik ben arm en slecht.![]()
Tjah maar net als bij laissez faire is het wel handig als er een overheid is die tegenhoudt dat niet iedereen thuis een geldpers 24/7 heeft draaien. Dat laat EA wel toequote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tsja, laissez faire is ook niet echt effectief gebleken helaas
Elke dag![]()
Altijd? Ik doe nooit zo. Had alleen zin om dat gifje te postenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd zo doen?
Je bent goed. Weten we. Je bent rijk. Weten we. Maar ik ben arm en slecht.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bahbah de rijken worden rijkerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik heb een stuk of 30 verschillende IF Silvers in mijn club, en die heb ik in 3 verschillende teams gezet op Wefut. Teampje opslaan, en die link een keer of 3 per dag door de Team Calculator van Futbin halen![]()
Maar worden ze ook welvarender?quote:
Ik voel me een beetje als een toerist in een of andere Afrikaans land die miljoenen krijgt voor 1 euro, denkt een banaan te kunnen gaan kopen maar net op het moment dat je wil afrekenen komt de winkelbediende en schrijft even een nulletje achter het etiket met de prijs
Elke dag![]()
IF Shaqiri is verkocht, nadeel is wel dat je dan eigenlijk gelijk een nieuw team moet maken, omdat morgen alles weer 20% duurder isMaar diep van binnen lach ik.![]()
http://www.vi.nl/premium/memphis-in-het-brandpunt-1.htm
Iemand met VI premium die me kan vertellen wat hier staat![]()
Elke dag![]()
Memphis in het brandpuntquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.vi.nl/premium/memphis-in-het-brandpunt-1.htm
Iemand met VI premium die me kan vertellen wat hier staat![]()
Het is u tot nu toe ontgaan, maar er is vorige week achter de coulissen bij PSV wat rumoer rondom Memphis geweest. Na de uitwedstrijd tegen SC Cambuur was er al wat wrevel. Dinsdagochtend had de international in de beslotenheid van het spelershome op De Herdgang een stevig onderhoud met hoofdtrainer Phillip Cocu.
Tijdens de training die volgde ontstond er opnieuw onenigheid. Niets ernstigs, maar de topscorer van de Eredivisie ging wel voortijdig naar binnen. Even later verliet hij voor de verplichte lunch het trainingscomplex. Met permissie in verband met een afspraak, zo werd gezegd, maar enkele ploeggenoten signaleerden dat hun collega met een pesthumeur vertrok. Zo kennen ze hem niet, vandaar dat het opviel.
In de dagen die volgden voerde Memphis gesprekken met mensen die het goed met voor hem hebben. De ooit zo wispelturige Memphis maakt een steeds evenwichtiger indruk, maar vorige week was de balans even zoek. Tot grote clashes leidde het niet, maar enkele stafleden voelden dat er iets niet helemaal in de haak was. Over de directe aanleiding zijn de betrokkenen het niet helemaal eens. Transferperikelen zullen een rol hebben gespeeld. Een van de stafleden van PSV liet intern vallen dat er mogelijk een ‘overval’ van Paris Saint- Germain op handen was. Bij die club staat Memphis inderdaad als interessant gemarkeerd. Maar meer is het nog niet.
Wat ongetwijfeld ook een rol speelt bij het gedrag van Memphis, is dat er sinds het WK heel veel op hem afkomt. Het valt hem soms zwaar dat hij niet meer ongezien over straat kan. Dat iedereen iets van hem wil. Altijd en overal.
De belangstelling is er niet alleen van fans. Adidas, zijn huidige sponsor, Nike en het Amerikaanse merk Under Armour strijden om zijn handtekening. Zij allen zien Memphis als een internationaal te vermarkten speler. Dan moet u denken aan serieuze bedragen en niet alleen maar aan gratis kleding en schoenen. Under Armour heeft één echt vlaggenschip in Europa: Tottenham Hotspur, de club die vorige zomer al twintig miljoen euro op Memphis bood. Dat hoeft niets te zeggen, maar toevallig is het wel.
Omdat Memphis vorige week dus qua gedrag uit de toon viel en al een poosje niet zo best speelt, had Cocu ervoor kunnen kiezen om hem tegen Willem II op de bank te zetten. Of na zijn zwakke eerste helft te wisselen. Als boodschap richting de kleedkamer. Niemand is onaantastbaar, dat werk. Richting de buitenwacht had er een smoesje verzonnen kunnen worden. Een hamstringdingetje, een verkoudheid of zoiets.
De coach van PSV koos echter niet voor het signaal, maar voor de dialoog. Hij gaf de grenzen aan op een normale manier en hield Memphis aan zijn zijde. Cocu is niet van het conflictmodel. Dat bleek ook uit zijn opstelling gedurende de transferwindow. Tegen Willem II betaalde Memphis dat terug met het winnende doelpunt.
Hoewel het allemaal geen garanties biedt richting de toekomst, mag er daarom gesproken worden van een sterk staaltje people management.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Danku, even lezenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Memphis in het brandpunt
Het is u tot nu toe ontgaan, maar er is vorige week achter de coulissen bij PSV wat rumoer rondom Memphis geweest. Na de uitwedstrijd tegen SC Cambuur was er al wat wrevel. Dinsdagochtend had de international in de beslotenheid van het spelershome op De Herdgang een stevig onderhoud met hoofdtrainer Phillip Cocu.
Tijdens de training die volgde ontstond er opnieuw onenigheid. Niets ernstigs, maar de topscorer van de Eredivisie ging wel voortijdig naar binnen. Even later verliet hij voor de verplichte lunch het trainingscomplex. Met permissie in verband met een afspraak, zo werd gezegd, maar enkele ploeggenoten signaleerden dat hun collega met een pesthumeur vertrok. Zo kennen ze hem niet, vandaar dat het opviel.
In de dagen die volgden voerde Memphis gesprekken met mensen die het goed met voor hem hebben. De ooit zo wispelturige Memphis maakt een steeds evenwichtiger indruk, maar vorige week was de balans even zoek. Tot grote clashes leidde het niet, maar enkele stafleden voelden dat er iets niet helemaal in de haak was. Over de directe aanleiding zijn de betrokkenen het niet helemaal eens. Transferperikelen zullen een rol hebben gespeeld. Een van de stafleden van PSV liet intern vallen dat er mogelijk een ‘overval’ van Paris Saint- Germain op handen was. Bij die club staat Memphis inderdaad als interessant gemarkeerd. Maar meer is het nog niet.
Wat ongetwijfeld ook een rol speelt bij het gedrag van Memphis, is dat er sinds het WK heel veel op hem afkomt. Het valt hem soms zwaar dat hij niet meer ongezien over straat kan. Dat iedereen iets van hem wil. Altijd en overal.
De belangstelling is er niet alleen van fans. Adidas, zijn huidige sponsor, Nike en het Amerikaanse merk Under Armour strijden om zijn handtekening. Zij allen zien Memphis als een internationaal te vermarkten speler. Dan moet u denken aan serieuze bedragen en niet alleen maar aan gratis kleding en schoenen. Under Armour heeft één echt vlaggenschip in Europa: Tottenham Hotspur, de club die vorige zomer al twintig miljoen euro op Memphis bood. Dat hoeft niets te zeggen, maar toevallig is het wel.
Omdat Memphis vorige week dus qua gedrag uit de toon viel en al een poosje niet zo best speelt, had Cocu ervoor kunnen kiezen om hem tegen Willem II op de bank te zetten. Of na zijn zwakke eerste helft te wisselen. Als boodschap richting de kleedkamer. Niemand is onaantastbaar, dat werk. Richting de buitenwacht had er een smoesje verzonnen kunnen worden. Een hamstringdingetje, een verkoudheid of zoiets.
De coach van PSV koos echter niet voor het signaal, maar voor de dialoog. Hij gaf de grenzen aan op een normale manier en hield Memphis aan zijn zijde. Cocu is niet van het conflictmodel. Dat bleek ook uit zijn opstelling gedurende de transferwindow. Tegen Willem II betaalde Memphis dat terug met het winnende doelpunt.
Hoewel het allemaal geen garanties biedt richting de toekomst, mag er daarom gesproken worden van een sterk staaltje people management.
Elke dag![]()
TR Gemachtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Memphis in het brandpunt
Hoewel het allemaal geen garanties biedt richting de toekomst, mag er daarom gesproken worden van een sterk staaltje people management.#LockupDS2
Forum Opties Forumhop: Hop naar: