Godzijdank niet nee, moest mijn baas eens flikken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stoere taal allemaal. Zeker geen werknemer van V&D?
Ah, nog meer stoere praat.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Godzijdank niet nee, moest mijn baas eens flikken.
Schraperquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:49 schreef icloud het volgende:
Ik hoorde dat iedereen op vertoon van de kassabon een gratis kop koffie krijgt.
Hoe zit dat precies? Kan ik een bonbon kopen van 50 cent en dan mijn koffie claimen?
Ja. En dan nemen ze een foto van je en kom je op de site als krent van de maand.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:49 schreef icloud het volgende:
Hoe zit dat precies? Kan ik een bonbon kopen van 50 cent en dan mijn koffie claimen?
Toch best een prestatie; La Place is uiteindelijk één van de zeldzame voorbeelden in Nederland van een ketenrestaurant dat relatief op het middensegment van de eetmarkt mikt. Een behoorlijk grote markt, maar eerder is het niet gelukt om hierin een keten op poten te krijgen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
heb de indruk dat men vooral ketens wil, want dan weet je wat je krijgt en dat ken je al.
valt wel mee. Volgens mij is ieder eetcafe een beter alternatief, laat staan de vele buitenlanse eettentjes zoals de chinees, turk etcetera.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet je wel "in the know" zijn. Een groot voordeel van de LaPlace is het brede aanbod en de herkenbaarheid. Er zijn maar weinig mensen die een kwartier willen rondlopen om er achter te komen waar je een bkeetje oké kan lunchen in de stad.
Voor jou, wellicht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:29 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
valt wel mee. Volgens mij is ieder eetcafe een beter alternatief, laat staan de vele buitenlanse eettentjes zoals de chinees, turk etcetera.
Ja. Succes.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:49 schreef icloud het volgende:
het is niet goedkoop maar voor hun producten zijn het schappelijke prijzen. ze gebruiken goede producten,vers en de inrichting is heel uitnodigend om wat lekkers te nemen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:29 schreef Eenskijken het volgende:
Ik snap dat hele la place nietm verschrikkelujk duur eten en matige kwaliteit. Er zijn toch tig plekken in elke stad waar je beter kan eten.
Ik vind laatste jaren minder geworden, een jaar of 8 terug vond ik het wel ok, niet heel bijzonder maar wel goede prijs kwaliteit, zaken als een steam met patat voor rond de 12 euro. Vond vooral wel handig omdat je niet hoeft te wachten en wel vers is. De laatste tijd drink ik er nog wel eens een koffie, maar vind het recentelijk beetje armoedig overkomen, tafels die niet afgeruimt worden, voorraad die niet bijgevult word, en volgens mij zie ik ook nooit meer koks staan. Ik kom er eigenlijk vooral omdat het handig afspreken is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:21 schreef hans1985 het volgende:
[..]
het is niet goedkoop maar voor hun producten zijn het schappelijke prijzen. ze gebruiken goede producten,vers en de inrichting is heel uitnodigend om wat lekkers te nemen.
in enschede was tot half jaar terug nog wel goed. maar wellicht dat dat ook versoberd is?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind laatste jaren minder geworden, een jaar of 8 terug vond ik het wel ok, niet heel bijzonder maar wel goede prijs kwaliteit, zaken als een steam met patat voor rond de 12 euro. Vond vooral wel handig omdat je niet hoeft te wachten en wel vers is. De laatste tijd drink ik er nog wel eens een koffie, maar vind het recentelijk beetje armoedig overkomen, tafels die niet afgeruimt worden, voorraad die niet bijgevult word, en volgens mij zie ik ook nooit meer koks staan. Ik kom er eigenlijk vooral omdat het handig afspreken is.
te sneu voor woorden om een dergelijke situatie te misbruiken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:49 schreef icloud het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:49 schreef icloud het volgende:
Van der Valk?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Toch best een prestatie; La Place is uiteindelijk één van de zeldzame voorbeelden in Nederland van een ketenrestaurant dat relatief op het middensegment van de eetmarkt mikt. Een behoorlijk grote markt, maar eerder is het niet gelukt om hierin een keten op poten te krijgen.
Je kan ook een willekeurige Appie inlopen en gratis koffie pakken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:49 schreef icloud het volgende:
Het is toch hun eigen actie, een bedankje voor de vaste klanten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:35 schreef hans1985 het volgende:
[..]
te sneu voor woorden om een dergelijke situatie te misbruiken.
En vervolgens gaan zeuren dat er geen koekjes in een schaaltje bij staanquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je kan ook een willekeurige Appie inlopen en gratis koffie pakken.
Ik werk zelf in een winkel (godzijdank geen Appie of andere supermarkt) dus ik weet er alles van.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En vervolgens gaan zeuren dat er geen koekjes in een schaaltje bij staan![]()
En ja, zulke mensen die daarover vallen bestaan.
Ben je het in de kern niet met hem eens? Ben wel benieuwd hoe jij het je dan voorstelt. Je bent nou niet bepaald vies van stoere taal normaal gesproken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stoere taal allemaal. Zeker geen werknemer van V&D?
Da's upper class natuurlijkquote:
Daar vergis jij je in, het zit hier altijd vol tijden de lunch.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Da's upper class natuurlijk.
En die verkopen geen pepernoot tijdens de lunch.
Hier, in de Van der Valk?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Daar vergis jij je in, het zit hier altijd vol tijden de lunch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |