Daar heb je je probleem en meteen ook de oplossing waar je aan moet gaan werken anders heb je binnenkort helemaal niets meer te neuken.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:42 schreef InformaQ het volgende:
Het grootste probleem is dat ik zeer gefrustreerd raak hierdoor, en ongewild kwaad op dr wordt. Het lijkt alsof ze iets van me afneemt. Ik weet dat ze me geen seks verschuldigd is, maar daar is mijn lichaam het helaas niet mee akkoord.
Wilde hetzelfde vragen.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:44 schreef peterkailey het volgende:
Gewoon beter neuken, komt ze uberhaubt klaar?
Ze klinkt als een vijftigjarige. Kans bestaat dat ze seks dus nog niet helemaal snapt of niet lekker vindt, misschien kan je het daar eens over hebben. Wat zij het liefst heeft in bed, of dat ze je wil begeleiden om het voor haar zo geil mogelijk te maken enzovoorts.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:42 schreef InformaQ het volgende:
Ik heb er al vaak met haar over gepraat, en concludeer nu dat wij gewoon een gigantisch verschillend libido hebben. Iemand tips?
zij komt 3 maal klaar in de tijd dat ik 1 keer klaarkom, en nee ze faket niet, want ik weet wel wanneer een vrouw echt klaar komt en wanneer niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:44 schreef peterkailey het volgende:
Gewoon beter neuken, komt ze uberhaubt klaar?
Ze vindt het zeer fijn, maar heeft er gewoon geen nood aan. Net zoals ik het leuk vind om te trippen op LSD, maar ik doe het ook niet elke dag.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze klinkt als een vijftigjarige. Kans bestaat dat ze seks dus nog niet helemaal snapt of niet lekker vindt, misschien kan je het daar eens over hebben. Wat zij het liefst heeft in bed, of dat ze je wil begeleiden om het voor haar zo geil mogelijk te maken enzovoorts.
Als ze daar niet voor open staat, sja, dan verschillen jullie idd te veel en dat gaat dan niet beter worden met de tijd. 1 keer per week is inderdaad toch wel redelijk minimaal, zeker als je hormonen op springen staan
Proestquote:Op maandag 2 februari 2015 20:52 schreef InformaQ het volgende:
[..]
zij komt 3 maal klaar in de tijd dat ik 1 keer klaarkom, en nee ze faket niet, want ik weet wel wanneer een vrouw echt klaar komt en wanneer niet.
Mja, ik zou toch maar eens gaan vissen of je het dan nóg leuker voor haar kan maken ofzo. En als ze er echt geen behoefte aan heeft, weet je dat. Dan is het aan jou of je je daaraan gaat conformeren.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:53 schreef InformaQ het volgende:
[..]
Ze vindt het zeer fijn, maar heeft er gewoon geen nood aan. Net zoals ik het leuk vind om te trippen op LSD, maar ik doe het ook niet elke dag.
LOL. Ze wil er overduidelijk gewoon snel vanaf zijn. Sex is meer dan een beetje liggen pompen hoor.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:52 schreef InformaQ het volgende:
[..]
zij komt 3 maal klaar in de tijd dat ik 1 keer klaarkom, en nee ze faket niet, want ik weet wel wanneer een vrouw echt klaar komt en wanneer niet.
Klinkt nou niet alsof ze er echt zin in heeft nee.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:42 schreef InformaQ het volgende:
als ik ontplof gunt ze me een weekje mijn plezier,
Je vriendin dumpen want die kan wel wat beters krijgen dat jou. Ga hoeren neuken. Kan je zo vaak gaan als je wilt.quote:
Wow, gefrustreerd?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je vriendin dumpen want die kan wel wat beters krijgen dat jou. Ga hoeren neuken. Kan je zo vaak gaan als je wilt.
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:52 schreef InformaQ het volgende:
[..]
Ik ben niet als enige gefrustreerd hier, maar goed. Ik doe deze dicht, alleen onzinnige reacties van zelfbenoemde seksgod(innen) hier.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je vriendin dumpen want die kan wel wat beters krijgen dat jou. Ga hoeren neuken. Kan je zo vaak gaan als je wilt.
Ik snap dat veel mannenbreinen het niet bevatten, maar klaarkomen betekent KLAARkomen en wil ze zoals jij het schetst gewoon klaar zijn, want multipele orgasmes krijgen als vrouw is vaak iets waar je lichaam aan moet wennen en werken. Zelfde gelul als dat ze super genoten heeft tijdens de ontmaagding. Als een man dat zegt = stierenschijt.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:52 schreef InformaQ het volgende:
[..]
Wat?quote:Op maandag 2 februari 2015 21:31 schreef starla het volgende:
als iemand die voor de spiegel nog z'n eikel onder z'n voorhuid probeert weg te krijgen
De enigste die hier gefrustreerd is, is TS, dat blijkt wel uit zn OPquote:
De enigste seksgod die hier is dat denk jij te zijn. Kijkende jouw reacties hierquote:Op maandag 2 februari 2015 21:13 schreef InformaQ het volgende:
[..]
Ik ben niet als enige gefrustreerd hier, maar goed. Ik doe deze dicht, alleen onzinnige reacties van zelfbenoemde seksgod(innen) hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |