Eet alles als in ongezond?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flauwe beloning wel.
Hier gisteren een 'vreet alles' en vandaag vooral ineengedoken gezeten van de kramp, dus ik heb mijn vermoedens.
Neuh, gewoon alles.quote:
Dat heb ik ook wel eens. Waar het aan ligt weet ik niet zo goed. En soms geef ik dan maar toe een vreetbuien.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, gewoon alles.
Honger blijven houden na een goede hoeveelheid avondeten, dat soort onzin. Wat overigens niet inhoudt dat ik dan ook daadwerkelijk alles naar binnen prop, maar de zin was er wel, zeg maar.
Rooie klats-vreetbuien.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:57 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Waar het aan ligt weet ik niet zo goed. En soms geef ik dan maar toe een vreetbuien.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:15 schreef douche-eendje het volgende:
Vreetkick gisteren en vandaag genegeerd. Nu knallende koppijn
Stom is dat. Ik neem dan altijd maar smaakjes thee, tegen de lekkere trek. Zo zoet mogelijk, dat helpt vaak welquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:57 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Waar het aan ligt weet ik niet zo goed. En soms geef ik dan maar toe een vreetbuien.
Dankquote:
Maar, is het dan de migraine die een vreetbui uitlokt, of de vreetbui die een migraine uitlokt? Of geen migraine?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:15 schreef douche-eendje het volgende:
Vreetkick gisteren en vandaag genegeerd. Nu knallende koppijn
Rooie klatsquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rooie klats-vreetbuien.
Naja. Hoort er ook bij.
Combinatie van meerdere dingen. Vreetkick omdat: keihard gewerkt op werk > geen energie > lichaam vraagt energie maar kan dat niet altijd krijgen omdat te druk > nog minder energie > vreetkickalert. En dat zet op een gegeven moment wel een keer door in hoofdpijn na 2 dagenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, is het dan de migraine die een vreetbui uitlokt, of de vreetbui die een migraine uitlokt? Of geen migraine?
Het is een stuk minder met spiraal, maar voorlopig hoor ik niet bij de mazzelaars. Helaas.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rooie klats
Ik ben echt zo blij dat ik daar geen last meer van heb. Ook van die klote kramp niet. Pff.
Heel knap dat je het herkent!quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Combinatie van meerdere dingen. Vreetkick omdat: keihard gewerkt op werk > geen energie > lichaam vraagt energie maar kan dat niet altijd krijgen omdat te druk > nog minder energie > vreetkickalert. En dat zet op een gegeven moment wel een keer door in hoofdpijn na 2 dagen
Morgenochtend maar iig flink ontbijten en mijn ochtendT-banaan eens verschuiven naar de middag.
Maar hoe herken je waar het vandaan komt. Bij mij was het vandaag geen ongesteldheid ofzo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heel knap dat je het herkent!Je komt er wel iig
Meestal als je ontevreden bent of ergens boos over? Weet niet, het is ontzettend persoonlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:32 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar hoe herken je waar het vandaan komt. Bij mij was het vandaag geen ongesteldheid ofzo.
Goed idee wel!quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Meestal als je ontevreden bent of ergens boos over? Weet niet, het is ontzettend persoonlijk.
Vaak is het gewoon ook verveling of gewoonte.
Keuken in om wat water te pakken maar ook wat te snacken.
Opschrijven wat je eet en waarom (klinkt heel kinderachtig) en dat een maand lang doen, dan zie je wel een trend. Het werkt wel, je krijgt een goed inzicht in je eigen psyche.
Zo wel voor mijzelf iig
Ja, wat jij zegt denk ik wel eens over na. Als ik boos of verdrietig ben, heb ik juist geen zin in eten. Soms heb ik gewoon zin in heel veel ongezond eten, soms specifiek in chips, dan chocolade.. En dat kan dan de hele dag zo doorgaan. Maar ik begrijp van mijzelf niet waar die drang dan vandaan komt. Ook niet als ik er op zo'n moment eens goed bij stilsta. Misschien is het wel verveling wat jij zegt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Meestal als je ontevreden bent of ergens boos over? Weet niet, het is ontzettend persoonlijk.
Vaak is het gewoon ook verveling of gewoonte.
Keuken in om wat water te pakken maar ook wat te snacken.
Opschrijven wat je eet en waarom (klinkt heel kinderachtig) en dat een maand lang doen, dan zie je wel een trend. Het werkt wel, je krijgt een goed inzicht in je eigen psyche.
Zo wel voor mijzelf iig
Deze hoofdpijn is dan ook anders dan die van bijvoorbeeld een menstruatie. Voelt anders, zit op een andere plek en is naast eetgerelateerd ook wel gelinkt aan overbelasting/vermoeidheid/stress.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heel knap dat je het herkent!Je komt er wel iig
Moet dit nou echt? Er lezen hier ook mannen mee he.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik doe niet meer aan anticonceptie maar toen was die rode klats wel beter te verdragen qua buikpijn enzo
Daar lees je dan maar overheen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Moet dit nou echt? Er lezen hier ook mannen mee he.
Echte mannen bevaren toch ook de rode zee.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Moet dit nou echt? Er lezen hier ook mannen mee he.
Ik gnorkte.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:27 schreef Weissman het volgende:
En weer krijg ik diverse dm's van mensen die hier niet meer willen posten nu de insteek van het topic weer veranderd is.
Dit is echt totaal niet ok. Het zal wel weer doodbloeden hier. Jammer dames, het was gezellig. Bedankt
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:27 schreef Weissman het volgende:
En weer krijg ik diverse dm's van mensen die hier niet meer willen posten nu de insteek van het topic weer veranderd is.
Dit is echt totaal niet ok. Het zal wel weer doodbloeden hier. Jammer dames, het was gezellig. Bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |