abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149383465
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:43 schreef Downwards het volgende:

[..]

Jawel hoor, zowel over voetbal in het algemeen als over specifiek zijn elftal. Daarin is hij vrij open en toegankelijk.
Hij is bij mij nog nooit op de koffie geweest.

Niet dat ik denk dat het uit zou maken, in vergelijking met mij is hij de beste trainer ter wereld.
pi_149383551
Is het trouwens wel eens gebeurd dat het publiek mag stemmem op een opstelling?

Ik bedoel, ik zie best vaak betere opstellingen voorbij komen dan ik in het veld heb gezien. Lijkt me mooi als een club een keer zegt "weet je wat, de supporters weten het toch zo goed? We laten het hun bepalen" en dan een paar wedstrijden in een door het publiek bepaalde opstelling laten spelen :P (Natuurlijk wel op een serieuze manier, niet Oar in de goal ofzo).

Verder dramatisch weer, het is gewoon klaar met deze trainer. Geen uitstraling, geen grip, geen inzicht. Ook nu weer lachen na afloop, misshcien als n boer met kiespijn, maar toch. Net als Oar... zulks een lol. Je hebt weer kansloos verloren, je moet er chagrijning staan. Jansen speelt als n krant, maar je ziet hem iig wel balen na afloop.

Alflen zal een prima persoon zijn, maar het is gewoon geen geschikte trainer en al helemaal niet voor n club als Utrecht.
pi_149383591
Tsja die Oar straalde ook alleen maar uit dat het hem geen fuck meer boeit he...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149383638
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja die Oar straalde ook alleen maar uit dat het hem geen fuck meer boeit he...
Zo, dus na kali en alflen ga je nu ook Oar afvallen?

Bijzondere moves maak je henkie.
pi_149383718
Ach, Oar... zeer nuttige speler voor een Utrecht maar daar ligt toch echt zijn plafond. Het is alleen een beetje sneu dat deze hele week een grote faal en teleurstelling is en het een aantal mensen weinig lijkt te boeien, of het niet serieus nemen.

Alflen ook, het enige wat hij kan zeggen is 'wachten, geluk hebben, kwartje moet toch n keer vallen' blah blah... Passief en amper een wil of inzet om dingen te veradneren ofzo.
pi_149383762
Robbie wil wel, maar weet simpelweg niet (meer) hoe hij het tij kan keren. Hij komt er nu ook achter dat hoofdcoach van een BVO zijn wel degelijk een vak is. Aan die dooie 'senior coach' Van den Ham lijkt hij ook weinig te hebben.
pi_149383837
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:50 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Zo, dus na kali en alflen ga je nu ook Oar afvallen?

Bijzondere moves maak je henkie.
Nou ja hij stond er toch ook bij als iemand die het niets boeit? En dat benoem ik dan ja.
pi_149383855
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:54 schreef Downwards het volgende:
Robbie wil wel, maar weet simpelweg niet (meer) hoe hij het tij kan keren. Hij komt er nu ook achter dat hoofdcoach van een BVO zijn wel degelijk een vak is. Aan die dooie 'senior coach' Van den Ham lijkt hij ook weinig te hebben.
Pfff, die ja... Over passief gesproken. Staat er ook half slapend bij bij ieder interview en zegt ook steeds hetzelfde (en dat is niet veel).
pi_149383868
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:53 schreef m0ridin het volgende:
Ach, Oar... zeer nuttige speler voor een Utrecht maar daar ligt toch echt zijn plafond.
Oar gaat gewoon een kali-tje doen hoor. Denkt dat hij heel wat is met zijn 15 minuten op een toernooi. Te beroerd om zijn contract te verlengen en net doen of de hele wereld belt om hem in te lijven. Denk dat de realiteit is dat er helemaal zoveel ploegen niet staan te springen om nog een middelmatige speler in te lijven.

Zoals je zegt best aardig voor Utreg, zeker in een redelijk draaiend team met de juiste spits (Boymans) naast hem. Maar dan heb je inderdaad de top wel in zicht van zijn kunnen. Heeft nimmer het verschil kunnen maken en faalt hopelijk in de afronding als hij een kans krijgt.
pi_149383892
quote:
Ik vraag me af of het nog wel goed zit tussen vd Ham en Alflen, want Harry straalde echt helemaal niets uit bij dat praatje in de rust, daar stond een haast zielloze oude man open deuren in te trappen…

En als je dan ook nog zegt dat je geen verdedigende middenvelder hebt (terwijl Ayoub op die positie wereldkampioen is geworden) dan vraag ik me echt af waar je mee bezig bent..
pi_149383896
quote:
Hij zou, doe eens gek, gewoon zijn contract kunnen inleveren? Als hij zoveel om de club geeft dan moet hij handelen en niet lijdzaam afwachten. Dit kost ons het seizoen en hem zijn geloofwaardigheid.
pi_149383911
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nou ja hij stond er toch ook bij als iemand die het niets boeit? En dat benoem ik dan ja.
Het is enkel niet zo dat dit voor het eerst is....

Geen idee hoe hij erbij stond verder, niet alles gezien. Was nog onderweg terug uit Tilburg.
pi_149383929
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:58 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Pfff, die ja... Over passief gesproken. Staat er ook half slapend bij bij ieder interview en zegt ook steeds hetzelfde (en dat is niet veel).
:D

Dat is inderdaad wel heel pijnlijk. Echt een senior coach om je dood voor te schamen.
pi_149384515
Tuurlijk gaat Oar een Kali-tje pullen. Lekker tekengeld opstrijken bij zijn nieuwe club.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149385725
Als we nou gewoon eens beginnen met de poppetjes op de juiste plaats zetten...

--------------------Haller--------------------

Verbeek--------Rubin-----------Duplan

-------------Ayoub----Diemers-----------

Hardeveld-Markiet-Leeuwin-Letschert

Is iedereen fit, Peterson linksbuiten, Boymans in de spits.
Mannen als Janssen en Kum eventueel er weer in als ze hun vorm terug hebben gevonden, voor zover ze dat nog lukt..
pi_149385767
quote:
De boodschap afgelopen zomer was duidelijk. Rob Alflen predikte als nieuwe hoofdtrainer van FC Utrecht 'aanvallend en dominant voetbal op de helft van de tegenstander'. Als opvolger van Jan Wouters moest hij ervoor zorgen dat er meer publiek naar stadion Galgenwaard zou komen. Bij Jong Utrecht had Alflen naam gemaakt met modern, aanvallend voetbal.

De transitie ging in de eerste helft van het seizoen met horten en stoten. Het jaar werd afgesloten met een prachtige overwinning bij AZ (0-3). Maar zo mooi als 2014 eindigde, zo slecht is 2015 begonnen: slechts een punt uit vier duels en maar twee Utrechtse doelpunten. Vooral het aantal nederlagen in eigen stadion is pijnlijk.

Komend weekend moet Alflen met Utrecht op bezoek bij koploper PSV. Daarna volgen wedstrijden tegen Dordrecht en Heracles. Het is nog maar de vraag of Alflen bij die laatste twee wedstrijden nog op de bank zit.

Alternatieven

Bijkomend probleem voor de Utrecht-leiding is dat er weinig alternatieven voorhanden zijn. Assistent Harry van den Ham zal niet worden gezien als kandidaat, ondanks zijn goede prestaties vorig seizoen bij FC Dordrecht in de Jupiler League. Adviseur Co Adriaanse zal vriendelijk bedanken voor een tijdelijke baan bij Utrecht, ook al staat zijn handtekening onder het huidige technische beleid.

De club kan zich bovendien geen extra investeringen voor een nieuwe trainer permitteren, gezien de huidige slechte financiële situatie. Blijven er twee mogelijkheden over: op zoek naar een alternatief in de eigen club of Alflen de komende weken het voordeel van de twijfel geven.
http://nos.nl/artikel/201(...)echt-op-de-bank.html
pi_149386063
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Als we nou gewoon eens beginnen met de poppetjes op de juiste plaats zetten...

--------------------Haller--------------------

Verbeek--------Rubin-----------Duplan

-------------Ayoub----Diemers-----------

Hardeveld-Markiet-Leeuwin-Letschert
En Verhoeven in de goal lijkt mij?
pi_149386074
quote:
12s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:27 schreef Downwards het volgende:

[..]

En Verhoeven in de goal lijkt mij?
Nee ik geef Ruiter toch nog het voordeel van de twijfel. :P
pi_149386111
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee ik geef Ruiter toch nog het voordeel van de twijfel. :P
Wordt wel een keer tijd dat hij samen met Jeroen op lange passes en uittrappen gaat trainen. Bizar hoe vaak hij ook gister weer de bal over de zijlijn schoot of naar een plek in het veld waar geen speler van Utrecht in de buurt stond.
pi_149386144
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:29 schreef Downwards het volgende:

[..]

Wordt wel een keer tijd dat hij samen met Jeroen op lange passes en uittrappen gaat trainen. Bizar hoe vaak hij ook gister weer de bal over de zijlijn schoot of naar een plek in het veld waar geen speler van Utrecht in de buurt stond.
Ja dat is echt bizar, zou er dan niemand zijn die tijdens een training zegt : ''Hey Robbin, vanaf vandaag ga je iedere dag 50 keer uittrappen, iedere dag.... Dan kijken we over 2 maanden eens of er progressie te zien is''
pi_149386211
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja dat is echt bizar, zou er dan niemand zijn die tijdens een training zegt : ''Hey Robbin, vanaf vandaag ga je iedere dag 50 keer uittrappen, iedere dag.... Dan kijken we over 2 maanden eens of er progressie te zien is''
Dat lijkt mij nog echt iets wat een senior coach eens aankaart bij de keeper en de keeperstrainer. En inderdaad dat proces ook een beetje bewaakt.

Die gasten hebben zeeën van tijd en toch zie je geen enkele verbetering in dit soort zaken.
pi_149386221
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:29 schreef Downwards het volgende:

[..]

Dit zegt ook al gneoeg inderdaad, dat is toch prima te trainen zeg? Ga gewoon elke dag een kwartier ballen wegtrappen. Zelfs zonder enige druk lukt het hem nog wel ns een bal over de zijlijn te jassen.
pi_149386260
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

We waren het er toch al over eens dat we geen trainer hebben? Enkel een lachend poppetje met een mooie lange jas.
pi_149386307
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:34 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Dit zegt ook al gneoeg inderdaad, dat is toch prima te trainen zeg? Ga gewoon elke dag een kwartier ballen wegtrappen. Zelfs zonder enige druk lukt het hem nog wel ns een bal over de zijlijn te jassen.
Inderdaad, die momenten verbazen mij dan nog het meest. En vaak zie je dan ook zo'n houding van "tja, soms blijft de bal binnen de lijnen en soms niet".
pi_149386314
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:35 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

We waren het er toch al over eens dat we geen trainer hebben? Enkel een lachend poppetje met een mooie lange jas.
Joh we hebben geloof ik wel 10 trainers... :D

Maar volgens mij doen ze vooral rondo's en kleine partijvormen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')