ik heb prima ervaringen met careyn, zowel persoonlijk als professioneel. Maar ik moet zeggen dat er niet zoveel is waar ik slechte ervaringen mee heb hier in de regio. klasse kraamzorg is een prima, wat kleinschaliger bureau. ik heb ook nog wat gegevens van dames die particuliere kraamzorg aanbieden. die zijn wel aangesloten bij een bureau en worden gewoon vergoed maar verder werken ze zelfstandig. ze doen bijv ook intake en kennismakingsgesprek zelf. ze zijn wel populair, zitten vaak al maanden volgeboekt maar goed, wellicht is dat wat?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:54 schreef Mariposas het volgende:
Nog bedankt voor de ervaringen met Careyn, Taartjesfee, Mineola, en Sonnetje. Misschien toch maar ff kijken naar een wat kleinschaliger bureau. Al is het uiteindelijk natuurlijk sterk afhankelijk wie je als kraamverzorgende treft...
Fijn dat alles in orde is, coccinelle!
Gelukkig dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt, MC!
Stippel, hoop dat de uitslag goed is. Veel succes bij de controle. Het is niet gebruikelijk om tussendoor een echo te krijgen als er geen aanleiding toe is, dus ik zou er maar niet op rekenen.
Heb vanmiddag de Zwanger Box opgehaald bij Etos, vind de inhoud best leuk! Er zit ook een doosje in, van Hero Baby. Wtf is dat, is dat zo'n doseringsdoosje voor melkpoeder?
Met het kwartier zelfsquote:Op maandag 2 februari 2015 16:22 schreef Malteser het volgende:
Oeh Stippelrientje, nog niks gehoord. Niet fijn....
Succes met de controles bij de VK.
Ik word echt met het kwartier nerveuzer.... Fijn dat jullie zo meeleven
Haha, dankje.... Dan is het ineens wel te overzien hè....quote:Op maandag 2 februari 2015 16:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Met het kwartier zelfsNog maar 14 kwartier
![]()
Een keer goed poepen en het is nog maar 13 kwartierquote:Op maandag 2 februari 2015 16:30 schreef Malteser het volgende:
[..]
Haha, dankje.... Dan is het ineens wel te overzien hè....
Wij hebben er driequote:Op maandag 2 februari 2015 17:48 schreef Jagärtrut het volgende:
klinkt goed stippel!
Klinkt ook alsof je een fijne vk hebt! Ik vind het nog steeds gek dat ik pas zo laat in de zwangerschap echt gecontroleerd word. Over 2 weken bloed inleveren, maar daarna pas in de 25ste week weer bij de vk, en de 20ste week voor een echo.
Zou ook wel tussendoor hartje willen luisteren enzo...
WAIT WHAT?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:08 schreef Sara82 het volgende:
![]()
Gewoon een zwaaitje, omdat het eindelijk mag in dit topic!![]()
![]()
![]()
(kom pas definitief overwaaien als de testjes donkerder worden.)
Joehoe!!! Daar is ze dan!quote:Op maandag 2 februari 2015 18:08 schreef Sara82 het volgende:
![]()
Gewoon een zwaaitje, omdat het eindelijk mag in dit topic!![]()
![]()
![]()
(kom pas definitief overwaaien als de testjes donkerder worden.)
En een complete zetel! En koekjes ^^,quote:Op maandag 2 februari 2015 18:26 schreef Sara82 het volgende:
En heb je een mooi tafeltje voor me vrijgehouden, Joycie?
Offcourse, ik wist dat je snel zou volgen!! Vind het echt tof dat we hier samen mogen posten Sara!quote:Op maandag 2 februari 2015 18:26 schreef Sara82 het volgende:
En heb je een mooi tafeltje voor me vrijgehouden, Joycie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |