abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149299054
Zwangerschap en Geboorte!

2015
18 februari: Ingee (meisje)
21 februari: Danaa (jongen)
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)
31 maart: faptist (meisje)

8 april: _Happy_ (verrassing!)
12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
17 mei: Shopaholic1984 (twee meiden)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01
30 juli: Fuente

3 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje
13 augustus: Ggirl
24 augustus mousemicky
26 augustus: Coccinelle

2 september: Starbuck_

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

En een mooi filmpje!

Schudden voor gebruik
pi_149299068
Wijzigingen voor de op.. graag quoten of DM ;)
Schudden voor gebruik
pi_149299093
Nog maar een half uurtje en dan hebben wij onze maandelijkse check up bij de verloskundige weer. Ik hoop dat we even naar onze baby mogen loeren.

Ze zouden ook bellen van het ziekenhuis voor de uitslag van de combinatietest, maar tot nu toe niets gehoord. Ik vind het rete spannend :@
Schudden voor gebruik
pi_149299188
Cocci, wat fijn dat alles goed was! Kan me voorstellen dat dat even heel spannend was! :*

Malteser m'n duimen draaien ook heel hard voor jou vanavond! :*

Vanavond ook controle bij de vk :) ook meteen bloedprikken om te checken op antistoffen omdat ik Rhesus c negatief ben. Hopelijk vinden ze die niet!
  maandag 2 februari 2015 @ 15:54:15 #5
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149299283
Nog bedankt voor de ervaringen met Careyn, Taartjesfee, Mineola, en Sonnetje. Misschien toch maar ff kijken naar een wat kleinschaliger bureau. Al is het uiteindelijk natuurlijk sterk afhankelijk wie je als kraamverzorgende treft...

Fijn dat alles in orde is, coccinelle!

Gelukkig dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt, MC!

Stippel, hoop dat de uitslag goed is. Veel succes bij de controle. Het is niet gebruikelijk om tussendoor een echo te krijgen als er geen aanleiding toe is, dus ik zou er maar niet op rekenen. ;)

Heb vanmiddag de Zwanger Box opgehaald bij Etos, vind de inhoud best leuk! Er zit ook een doosje in, van Hero Baby. Wtf is dat, is dat zo'n doseringsdoosje voor melkpoeder?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149300030
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:54 schreef Mariposas het volgende:
Nog bedankt voor de ervaringen met Careyn, Taartjesfee, Mineola, en Sonnetje. Misschien toch maar ff kijken naar een wat kleinschaliger bureau. Al is het uiteindelijk natuurlijk sterk afhankelijk wie je als kraamverzorgende treft...

Fijn dat alles in orde is, coccinelle!

Gelukkig dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt, MC!

Stippel, hoop dat de uitslag goed is. Veel succes bij de controle. Het is niet gebruikelijk om tussendoor een echo te krijgen als er geen aanleiding toe is, dus ik zou er maar niet op rekenen. ;)

Heb vanmiddag de Zwanger Box opgehaald bij Etos, vind de inhoud best leuk! Er zit ook een doosje in, van Hero Baby. Wtf is dat, is dat zo'n doseringsdoosje voor melkpoeder?
ik heb prima ervaringen met careyn, zowel persoonlijk als professioneel. Maar ik moet zeggen dat er niet zoveel is waar ik slechte ervaringen mee heb hier in de regio. klasse kraamzorg is een prima, wat kleinschaliger bureau. ik heb ook nog wat gegevens van dames die particuliere kraamzorg aanbieden. die zijn wel aangesloten bij een bureau en worden gewoon vergoed maar verder werken ze zelfstandig. ze doen bijv ook intake en kennismakingsgesprek zelf. ze zijn wel populair, zitten vaak al maanden volgeboekt maar goed, wellicht is dat wat?
:)
pi_149300053
Oeh Stippelrientje, nog niks gehoord. Niet fijn....

Succes met de controles bij de VK.

Ik word echt met het kwartier nerveuzer.... Fijn dat jullie zo meeleven :*
pi_149300245
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:22 schreef Malteser het volgende:
Oeh Stippelrientje, nog niks gehoord. Niet fijn....

Succes met de controles bij de VK.

Ik word echt met het kwartier nerveuzer.... Fijn dat jullie zo meeleven :*
Met het kwartier zelfs oO< Nog maar 14 kwartier ;) :')
pi_149300282
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:29 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Met het kwartier zelfs oO< Nog maar 14 kwartier ;) :')
Haha, dankje.... Dan is het ineens wel te overzien hè.... :)
pi_149300299
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:30 schreef Malteser het volgende:

[..]

Haha, dankje.... Dan is het ineens wel te overzien hè.... :)
Een keer goed poepen en het is nog maar 13 kwartier ;)
pi_149300814
Mariposas, ik ben uitgekomen bij ZIN Kraamzorg. Kleinschalig en werd me door diverse kennissen aangeraden.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_149302029
Malteser, veel plezier bij de echo vanavond :*

Kraamzorg, wat ben ik blij dat ik al dat intakegezeik niet heb. Ik krijg mamakraamzorg O+

Hier vandaag 27 weken *O* , ik besef me ineens hoe dicht ik bij de 30 weken zit.

Ook zou ik vandaag gebeld worden als de suikertest positief zou zijn. Heb nog niets gehoord dus ga ervanuit dat ik en Peanut gewoon hartstikke gezond zijn :Y Als ze om 5 uur ineens gaan bellen word ik boos.
pi_149302053
Back..

Nog altijd niet gebeld door het ziekenhuis met de uitslag. Met de verloskundige samen wel even gebeld, maar de assistente zelf mocht natuurlijk niets zeggen en zouden ze terug bellen. Ondertussen weer 1,5 uur verder en niets gehoord.

Bij de check up. Ik ben aangekomen!!!! :9 wel 0,1 kg :9
Keertje plassen en ik zit alweer op mijn gewicht ;) Ik voel wel dat ik ben afgevallen her en der, maar mijn buikje is een beetje gegroeid en onze wurm was groot zat vorige week met de termijn echo. Dus ik maak mij geen zorgen.
Uitslagen van het eerste bloedwerk zag er allemaal prima uit. Dat werd even in een rap tempo opgesomd waarbij ik alleen opving Suikerwaardes enz allemaal prima en HIV negatief als laatste. Ik wist niet dat ze daar ook op hadden getest.
Daarna maar een kort gesprek gehad over de kraamzorg, borstvoeding (ik heb ook een kaartje gevraagd voor eventueel donatie (mocht ik enorm overproductie hebben ondanks regelen, dan wil ik er kleine minibaby's mee kunnen helpen. Hormonen en such ^^, ). Nog even over doeken en dragers gehad. Zij blijkt daar ook een warm hart voor te hebben en ik mag wel eens aan het einde doeken meesleuren zodat ze wat kan voordoen als ik dat fijn zou vinden O+.
En als afsluiter mocht ik even op de bank klimmen voor het luisteren naar het hartje. O+

Mijn sticker voor de VK check up is binnen. ;)

Nu nog altijd wachten op de uitslagen van het bloedonderzoek van de combinatietest. De rest was wel gewoon binnen, dus de verloskundige vond het ook maar vaag.
Ik blijf er een beetje zenuwachtig onder :@
Schudden voor gebruik
pi_149302094
Woehoee, sticker voor Stippel *O*
pi_149302131
Oh en mijn verloskundige zei... Careijn of iets in die geest.. als je daarbij aangemeld bent en in een geboortehuis bevalt dat je dan grote kans hebt dezelfde kraamverzorgster ook thuis te krijgen voor de rest van de dagen.

mijn brein is een beetje mushy vandaag en ik kan niet alles heul goed volgen en of onthouden, maar zoiets ving ik op :D
Schudden voor gebruik
pi_149302478
klinkt goed stippel!

Klinkt ook alsof je een fijne vk hebt! Ik vind het nog steeds gek dat ik pas zo laat in de zwangerschap echt gecontroleerd word. Over 2 weken bloed inleveren, maar daarna pas in de 25ste week weer bij de vk, en de 20ste week voor een echo.

Zou ook wel tussendoor hartje willen luisteren enzo...
pi_149302886
:W

Gewoon een zwaaitje, omdat het eindelijk mag in dit topic! *O* *O* *O*

(kom pas definitief overwaaien als de testjes donkerder worden. :) )
pi_149303218
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 17:48 schreef Jagärtrut het volgende:
klinkt goed stippel!

Klinkt ook alsof je een fijne vk hebt! Ik vind het nog steeds gek dat ik pas zo laat in de zwangerschap echt gecontroleerd word. Over 2 weken bloed inleveren, maar daarna pas in de 25ste week weer bij de vk, en de 20ste week voor een echo.

Zou ook wel tussendoor hartje willen luisteren enzo...
Wij hebben er drie :D De vorige keer één gezien en vandaag de tweede en per toeval de derde. (die kende ik al van mijn schoonzusjes)

Alle drie zijn ze erg aardig.

ik kan mij goed voorstellen dat je de check ups mist. Misschien is als je wat verder bent iets van angel sounds ofzo iets? Hoewel je dan niet fanatiek elke dag moet luisteren en angstig zijn als je het even niet kan vinden of goed kan horen ;)
Schudden voor gebruik
pi_149303225
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:08 schreef Sara82 het volgende:

WAIT WHAT? O+
Schudden voor gebruik
pi_149303318
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:08 schreef Sara82 het volgende:

Joehoe!!! Daar is ze dan! *O* :W *O*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149303354
En heb je een mooi tafeltje voor me vrijgehouden, Joycie? ;)
pi_149303386
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:26 schreef Sara82 het volgende:
En een complete zetel! En koekjes ^^,

BAM jongeuh! O+

* Stippelrientje grijpt Sara vast!

Zo jij gaat nergens meer heen voorlopig :P
Schudden voor gebruik
pi_149303523
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:26 schreef Sara82 het volgende:
Offcourse, ik wist dat je snel zou volgen!! Vind het echt tof dat we hier samen mogen posten Sara!

Kom we pakken er een lekker kopje thee bij c_/ Hoe reageerde je vriend/man?
pi_149303619
O, ik vergeet helemaal dat stip een sticker heeft gekregen bij de VK! Wat klinkt je VK tof. Hopelijk hoor je snel meer over de uitslagen!

Jagar, lijkt me heel lastig als je zo lang op controles moet wachten. Klinkt heel anders als hier, en niet een goede anders. Hopelijk geeft de echo je en fijn gevoel en kun je er zo even tegenaan tot de 20 weken!

Malteser nog maar anderhalf uur! Ga voor je duimen! Hopelijk een mooie knipper!

En Mellie, nog gebeld ivm de suikertest?
pi_149303644
Ah, koekies en thee! :D

Lief komt over een twee uur ofzo pas thuis. Stupid me was vergeten dat hij een cursus had vanavond, ik heb eerst een uur als een enthousiaste hondje voor het raam heen en weer gelopen om hem op te wachten, voordat ik me dat realiseerde :|W .

Vind het ook niet iets wat je over de telefoon vertelt, dus wacht nog ff. Suggesties zijn welkom! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')