SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)![]()
![]()
rijkaardquote:Op maandag 2 februari 2015 15:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, Frank de Boer wil je met zijn 66 pace en 154cm. Dan liever Virgil van Dijk of IF Rekik
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja inderdaad, nu moet ik gaan fappenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:08 schreef Johnbon het volgende:
Kunnen die plaatjes niet in een spoiler?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
In een spoiler zou fijn zijn ja.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elke keer als ik de coins niet heb komt er een absurd goede deal op de markt. Maar goed, ik heb wel een Desailly voor 2.86m en hij gaat voor bijna 3.2.
Het contrast is groot:
[ afbeelding ]![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Top!quote:Op maandag 2 februari 2015 15:10 schreef DutchSL het volgende:
Kwamen mee uit het vorige topic.
Maar heb spoiler gemacht.
🍆![]()
Bedankt, dit is veel beter.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:10 schreef DutchSL het volgende:
Kwamen mee uit het vorige topic.
Maar heb spoiler gemacht.![]()
Ik heb niet eens een zolder.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt dit vanaf zijn zolderkamertje héDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt dit vanaf zijn zolderkamertje hé![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elke keer als ik de coins niet heb komt er een absurd goede deal op de markt. Maar goed, ik heb wel een Desailly voor 2.86m en hij gaat voor bijna 3.2.
Het contrast is groot:
[ afbeelding ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik dacht mijn SIF godin even te DSL'en voor 496K![]()
#dommesjonPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Net maar weer een IF Godin teruggekocht voor 282k, als het zo door gaat is hij aan het eind van de dag 400k ofzo. Of er komen vanavond UPs terwijl ik een event heb en dan is hij veel duurder (behalve als hij geen UP krijgt) Kunt u het nog volgen?![]()
Ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net maar weer een IF Godin teruggekocht voor 282k, als het zo door gaat is hij aan het eind van de dag 400k ofzo. Of er komen vanavond UPs terwijl ik een event heb en dan is hij veel duurder (behalve als hij geen UP krijgt) Kunt u het nog volgen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe weet jij nou dat er vanavond UPs komenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net maar weer een IF Godin teruggekocht voor 282k, als het zo door gaat is hij aan het eind van de dag 400k ofzo. Of er komen vanavond UPs terwijl ik een event heb en dan is hij veel duurder (behalve als hij geen UP krijgt) Kunt u het nog volgen?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Begin februari, op een maandag. Het zou me niks verbazen.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat er vanavond UPs komen![]()
Event
En die UP'S komen natuurlijk nooit voor de deadline, wss pas na de deadline in Rusland, net als vorig jaarDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gekke DS2, hij snapt er ook he-le-maal niets vanquote:Op maandag 2 februari 2015 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Event
En die UP'S komen natuurlijk nooit voor de deadline, wss pas na de deadline in Rusland, net als vorig jaar![]()
Ze kwamen vorig jaar toch in meerdere batches ?
Heel veel IF's werden toen duurder omdat men ging anticiperen na de eerste batch.![]()
Je weet het maar nooit met EA.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Event
En die UP'S komen natuurlijk nooit voor de deadline, wss pas na de deadline in Rusland, net als vorig jaar![]()
PSV haalt misschien nog een speler, maar misschien ook nietquote:Phillip Cocu zit nog in spanning of PSV er in slaagt om nog voor het sluiten van de transfermarkt middernacht een versterking binnen te halen, zo laat hij weten tegenover Telegraaf.nl. De coach legt zich er echter bij neer als dat vanwege budgettaire overwegingen niet lukt. "Het is spannend, we zijn nog bezig, Het kan lukken, het kan ook niet lukken."![]()
![]()
Ze wilden Kadlec huren, maar dat is in ieder geval mislukt.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV haalt misschien nog een speler, maar misschien ook nietHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Laat die UP madness nog maar even duren hoor.
Weiger een nieuwe SIF godin te kopen, dus maar een SIF santi terug gekocht.
#santigaateenupkrijgenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ze huren Erik Quekelquote:Op maandag 2 februari 2015 15:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV haalt misschien nog een speler, maar misschien ook niettopspits
![]()
Pots!
NAC Breda heeft op de slotdag van de transferperiode opnieuw toegeslagen. De tegen degradatie vechtende club versterkte zich maandag met Felitciano Zschusschen, die voor een half jaar wordt gehuurd van FC Twente. De 23-jarige aanvaller is al de zevende versterking deze winter voor trainer Robert Maaskant.
Zschusschen komt uit Breda en speelde in de jeugd voor NAC. Enkele jaren geleden stapte hij over naar FC Twente, maar daar bleef een doorbraak uit. Zschusschen speelde vooral bij Jong FC Twente, waarvoor hij vorig seizoen tien keer scoorde en dit jaar in de Jupiler League zeven keer.
NAC trok eerder al Dirk Marcellis, Menno Koch, Guyon Fernandez, Ruben Ligeon, Hakim Borahsasar en Divine Naah aan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zou santi ook een up krijgen volgens dat lijstje?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
Laat die UP madness nog maar even duren hoor.
Weiger een nieuwe SIF godin te kopen, dus maar een SIF santi terug gekocht.
#santigaateenupkrijgenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee volgens dat lijstje niet. Maar ik geloof dat lijstje niet. iets te weinig spelers.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou santi ook een up krijgen volgens dat lijstje?
En godin met alle respect hoor maar +4not gonna happen i hope.
heb er weer eentje terug gekocht voor 420Kmooi die prijsschommelingen.
#FreeTrapz![]()
Jammer, heb hem ook in mijn team. Hij speelt wel echt heel erg fijn. Een up zou leuk zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee volgens dat lijstje niet. Maar ik geloof dat lijstje niet. iets te weinig spelers.
En godin met alle respect hoor maar +4not gonna happen i hope.
heb er weer eentje terug gekocht voor 420Kmooi die prijsschommelingen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
vanmorgen was ik zo dicht bij een ronaldo![]()
stijgt die gozer gewoon even 1 miljoen in 6 uur tijd
#FreeTrapz![]()
Nog even en de NIF/IF/TOTY kosten allemaal hetzelfdequote:Op maandag 2 februari 2015 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
vanmorgen was ik zo dicht bij een ronaldo![]()
stijgt die gozer gewoon even 1 miljoen in 6 uur tijd![]()
Terechtquote:Op maandag 2 februari 2015 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ronaldo 2 wedstrijden schorsing, Huntelaar 6.![]()
![]()
![]()
Die laatste 2 zijn al niet meer te koop.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nog even en de NIF/IF/TOTY kosten allemaal hetzelfde
Geen idee hoe ze dat verhandelen tegenwoordig zonder de tradeoffers. zal wel met een middleman gaan denk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hmmm, lijkt mij wel raar, want die speler moet toch op de markt komen en je hebt nooit de garantie dat je op tijd bent om die 15 mil te droppenquote:Op maandag 2 februari 2015 16:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die laatste 2 zijn al niet meer te koop.
Geen idee hoe ze dat verhandelen tegenwoordig zonder de tradeoffers. zal wel met een middleman gaan denk.![]()
Heb je een puntje, ze zouden er dus gewoon moeten zijn. maar ik zie ze echt zelden. en de grafieken laten het ook niet zien (dit misschien omdat er heel zelden een op staat)quote:Op maandag 2 februari 2015 16:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hmmm, lijkt mij wel raar, want die speler moet toch op de markt komen en je hebt nooit de garantie dat je op tijd bent om die 15 mil te droppenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
tt zou zeggen: riepost.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Afspreken dat iemand hem online zet voor open bid en dan heel snel de 15 miljoen bieden is denk ik de grootste kans om hem te verkopen aan de persoon die hem wilde kopen, maar geen garanties.
Op BIN is die gelijk weggesnaaid door een autobuyer![]()
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb je een puntje, ze zouden er dus gewoon moeten zijn. maar ik zie ze echt zelden. en de grafieken laten het ook niet zien (dit misschien omdat er heel zelden een op staat)
Blijkbaar toch 3 verkocht.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bohhhh zo eentje moet ik hebben straks een TOTY ronaldoquote:Op maandag 2 februari 2015 16:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar toch 3 verkocht.koopje.
#FreeTrapz![]()
Dit ging over de toty ronaldo. Blijkbaar ook 1tje voor 9 miljoen verkocht.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bohhhh zo eentje moet ik hebben straks een TOTY ronaldokoopje.
Beter koop je nu nog een NIF Ronaldo, zet je er op zijn Toefjes attribuut kaarten op zolang je er mee wilt spelen en verkoop je hem over een tijd ook gewoon voor 15 miljoen.
Of EA schaft de limiet af, ben wel benieuwd hoe ver die dan door kan stijgen![]()
![]()
Dus stel iemand koopt eerst een bronze voor 5 miljoen omdat degene 20 wilt voor zijn Ronaldo. Hij koopt die speler, de andere partij zet die Ronaldo erop en iemand is net iets eerder. Hij zijn Ronaldo kwijt, jij je 5 miljoen en iemand anders krijgt die Ronaldoquote:Op maandag 2 februari 2015 16:17 schreef DutchSL het volgende:
Afspreken dat iemand hem online zet voor open bid en dan heel snel de 15 miljoen bieden is denk ik de grootste kans om hem te verkopen aan de persoon die hem wilde kopen, maar geen garanties.
Op BIN is die gelijk weggesnaaid door een autobuyer
Lijkt mij niet echt een effectief systeem, maar de enige mogelijkheid die ik mij kan bedenken![]()
Inflatie moet nog even doorzetten en als ik dan straks 45 miljoen hebquote:Op maandag 2 februari 2015 16:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit ging over de toty ronaldo. Blijkbaar ook 1tje voor 9 miljoen verkocht.TOTY Ronaldo met TOTY messi en nog wat prutsers er omheen
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat de bijbetaling met paypal ofzo wordt gedaan en niet met coinsquote:Op maandag 2 februari 2015 16:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus stel iemand koopt eerst een bronze voor 5 miljoen omdat degene 20 wilt voor zijn Ronaldo. Hij koopt die speler, de andere partij zet die Ronaldo erop en iemand is net iets eerder. Hij zijn Ronaldo kwijt, jij je 5 miljoen en iemand anders krijgt die Ronaldo
Lijkt mij niet echt een effectief systeem, maar de enige mogelijkheid die ik mij kan bedenken
Maar het blijft risicovol ja dat iemand anders je Ronaldo wegkaapt![]()
![]()
Kreeg alleen maar EAids tegen net.......
90e minuut kopbal Hazard etc...
Wtf is dit, Handicap? Wat is er tegen te doen?
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.![]()
Ja, die 5 miljoen ofzo is het punt ook niet, meer dat er iemand anders je Ronaldo kan kopenquote:Op maandag 2 februari 2015 16:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk dat de bijbetaling met paypal ofzo wordt gedaan en niet met coins
Maar het blijft risicovol ja dat iemand anders je Ronaldo wegkaapt
Zou wel briljant zijn![]()
Onvrijwillige euthanasie.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:26 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Kreeg alleen maar EAids tegen net.......
90e minuut kopbal Hazard etc...
Wtf is dit, Handicap? Wat is er tegen te doen?![]()
Bohhh, 3 dagen geleden als SMLENO deal erop gezet voor 2.6 milliesquote:Op maandag 2 februari 2015 16:27 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
on a stairway to heaven
#TradenAlsKiid![]()
Had ik net ook met mijn godin gelukkig in een dipje nog op kunnen pikken voor 50K profitquote:Op maandag 2 februari 2015 16:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bohhh, 3 dagen geleden als SMLENO deal erop gezet voor 2.6 millies
#TradenAlsKiid
niet aan je plan houden om SIF Costa en SIF pogba te kopen omdat je denk SIF pogba onder het miljoen te kunnen halen.
#tradenalsFcSuarezPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Er bestaan ook autobidders hequote:Op maandag 2 februari 2015 16:17 schreef DutchSL het volgende:
Op BIN is die gelijk weggesnaaid door een autobuyer
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Of ST Ronaldo een CDM maken en dan maar hopen dat daar niemand op zoekt![]()
Zal ook wel niet werken, want zoeken op spelerid.![]()
Wijnaldum voor 600 coins kopen en 800 BIN verkopen. #tradenalsdutankquote:Op maandag 2 februari 2015 16:29 schreef DutchSL het volgende:
Geen Costa gekocht omdat ik voor Pogba ging die ik niet kon betalen. #tradenalsdslHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
had hem geDSL't voor 1K danquote:Op maandag 2 februari 2015 16:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wijnaldum voor 600 coins kopen en 800 BIN verkopen. #tradenalsdutank
#FreeTrapz![]()
Voor 800 is eigenlijk ook al DSL'enquote:
Ik verkocht er ook eentje voor 2k. Maar die was CF (voor 750 coins gekocht).Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lacazette ook al 750 duurder daar waar ik hem gister voor kocht.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:27 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
on a stairway to heavenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
![]()
Boh. Jammer van Schaars. Beter komt er een CM Guardado.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Prachtig.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:37 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Boh. Jammer van Schaars. Beter komt er een CM Guardado.
PSN: DePresident_![]()
Was je er op tjid bijquote:Op maandag 2 februari 2015 16:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Lacazette ook al 750 duurder daar waar ik hem gister voor kocht.![]()
Lach me rot als straks dat lijstje echt niet klopteallemaal speculatie dit
#FreeTrapz![]()
Niet al de PSV IF versies hebbenquote:Op maandag 2 februari 2015 16:37 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Boh. Jammer van Schaars. Beter komt er een CM Guardado.![]()
#FreeTrapz![]()
Ja. Al kocht ik hem gewoon om in mijn team te doen. Niet als handel. Als hij straks in 1x hard zakt dan verkoop ik hem ook niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Was je er op tjid bij![]()
(oke misschien wel, en dan dag later terug kopen)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zelfs ik heb een PSV IFquote:![]()
heb ook niet alle ajax IFs hoor
#FreeTrapz![]()
geef aan mijquote:Op maandag 2 februari 2015 16:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een PSV IF![]()
heb ook niet alle ajax IFs hoor
Jepquote:Op maandag 2 februari 2015 16:44 schreef ThadCastle het volgende:
Vorig jaar waren de UPs pas toch mid februari?Dat lijstje dat ik had gepost? Kans dat het niet klopt is groter dan dat het wel klopt joh.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Was je er op tjid bij![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Sorry maar het fenomeen trade-offer bestaat niet meer... sorry.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
TOTS Guardado sowiesoquote:Op maandag 2 februari 2015 16:37 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Boh. Jammer van Schaars. Beter komt er een CM Guardado.![]()
![]()
![]()
Sierd
En Memphis no homo Depay
Blanchito ook gespot
[ Bericht 8% gewijzigd door Tim86 op 02-02-2015 16:54:57 ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet niet of Godin een UP krijgt, maar Gimenez gaat vrijwel zeker een UP krijgen. Of het wordt een 74 silver (en die IF wordt dan echt goed) of een gold.![]()
Sampdoria heeft Eto'o nog maar net maar ze overwegen hem nu alweer te ontslaan omdat hij niet 2x wilde trainen op één dag![]()
![]()
![]()
beter doet die negert van EA even twitteren wanneer er UPs komen. weet ik ongeveer hoelang ik op deze speculatie kan blijven bouwen
#FreeTrapz![]()
Jammer dat die naar Ajax gingquote:Op maandag 2 februari 2015 16:50 schreef wieisboos het volgende:
Sampdoria heeft Eto'o nog maar net maar ze overwegen hem nu alweer te ontslaan omdat hij niet 2x wilde trainen op één dag![]()
edit. niet *![]()
Zet gewoon Strootman voor Schaars en het ziet er top uit!quote:Op maandag 2 februari 2015 16:37 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Boh. Jammer van Schaars. Beter komt er een CM Guardado.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Dat kan natuurlijk ook nogquote:Op maandag 2 februari 2015 16:53 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zet gewoon Strootman voor Schaars en het ziet er top uit!
gewoon serero natuurlijkquote:al kunnen die andere 9 ook wel een kwaliteitsimpuls gebruiken.
#FreeTrapz![]()
Of dus CM Guardado als die komt en dan Willems op LB. Maar Willems is echt achterlijk duurquote:
UP Willems wordt goedkoop, want 75 ratedquote:Op maandag 2 februari 2015 16:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of dus CM Guardado als die komt en dan Willems op LB. Maar Willems is echt achterlijk duur
Vrees alleen dat die CM Guardado er niet gaat komen.![]()
Krijg je spijt vanquote:Op maandag 2 februari 2015 16:58 schreef DePresident. het volgende:
Ik ga mijn team met Suarez verkopen en er iets met Robben voor terugkopen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk dat ze van zo'n Willems dan gewoon een 74 maken eigenlijk in FUT.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
UP Willems wordt goedkoop, want 75 rated
Vrees alleen dat die CM Guardado er niet gaat komen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik lach me echt kapot als er straks helemaal geen UP's komen. Vorig jaar was dat de eerste keer toch?![]()
Er zijn elk jaar ups. Vorig jaar was wel de eerste keer dat de if`s ook mee gingen met de ups.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:07 schreef DeWesp het volgende:
Ik lach me echt kapot als er straks helemaal geen UP's komen. Vorig jaar was dat de eerste keer toch?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 17:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er zijn elk jaar ups. Vorig jaar was wel de eerste keer dat de if`s ook mee gingen met de ups.
Vroeger was iedereen in paniek als er UP's kwamen want dan kelderde de IF's en nu is het precies andersomquote:Op maandag 2 februari 2015 17:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er zijn elk jaar ups. Vorig jaar was wel de eerste keer dat de if`s ook mee gingen met de ups.![]()
Blijft toch bizar wat die speculatie met die prijzen doet. Ook een UP SIF Lacazette is geen 1.5 miljoen waard, zelfs niet in deze markt. En die Naldo
Ik wilde hem gisteren nog kopen, maar ik vond 160k wat te duur![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SIF Tevez al 1.8 miljoenquote:Op maandag 2 februari 2015 17:09 schreef Tim86 het volgende:
Blijft toch bizar wat die speculatie met die prijzen doet. Ook een UP SIF Lacazette is geen 1.5 miljoen waard, zelfs niet in deze markt. En die Naldo
Ik wilde hem gisteren nog kopen, maar ik vond 160k wat te duur![]()
![]()
![]()
Nou zijn stats kunnen wel heel erg goed worden. Al is het idd best wel een beetje overdreven.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:09 schreef Tim86 het volgende:
Ook een UP SIF Lacazette is geen 1.5 miljoen
Het besluit om die IF's mee te verhogen is een van de weinige goede nieuwe dingen geweest die ze bij EA de afgelopen jaren hebben gedaan. Oh en die vernieuwde keepers natuurlijk waar ze jaren mee bezig zijn geweestquote:Op maandag 2 februari 2015 17:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vroeger was iedereen in paniek als er UP's kwamen want dan kelderde de IF's en nu is het precies andersom
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij is het beste wat je nu kunt doen (als je niet weet waar je in moet investeren of je durft niet) coins kopen voor deze belachelijk lage prijzen en dan straks als na de UP's heel de markt weer in elkaar dondert lekker goedkoop IF's (die geen UP hebben gekregen) inslaan.![]()
Ik had inmiddels wel een bijgewerkte transferdoc verwacht trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het was natuurlijk ook wel belachelijk destijds dat die UP's precies hetzelfde werden als de IF/SIF's. Maar voor alles wat EA goed deed kan je weer 100 dingen opnoemen die ze verneukt hebben waar het toevoegen van meer links in de formaties heel hoog op mijn lijstje staat.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het besluit om die IF's mee te verhogen is een van de weinige goede nieuwe dingen geweest die ze bij EA de afgelopen jaren hebben gedaan. Oh en die vernieuwde keepers natuurlijk waar ze jaren mee bezig zijn geweest![]()
Ben wel benieuwd hoever deze gekte gaat en hoe hard de spelers die net de UP boot missen gaan dalen. Heb het gevoel dat het na een undercut feest in het begin nog redelijk mee gaat vallen en dat ze toch wel een beetje op een inflated niveau blijven hangen. Met deze coinprijzen zakt er gewoon amper iets en als het zakt is het van hele korte duur. Zoals bij TOTY.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:11 schreef DeWesp het volgende:
Volgens mij is het beste wat je nu kunt doen (als je niet weet waar je in moet investeren of je durft niet) coins kopen voor deze belachelijk lage prijzen en dan straks als na de UP's heel de markt weer in elkaar dondert lekker goedkoop IF's (die geen UP hebben gekregen) inslaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zet Clasie in een team van PSV'ers en je zegt niet eens iets erover. Fuck it, Kiid. Ik ben bij deze geen ondersteuning meer voor je Clasie-liefdequote:Op maandag 2 februari 2015 17:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het was natuurlijk ook wel belachelijk destijds dat die UP's precies hetzelfde werden als de IF/SIF's. Maar voor alles wat EA goed deed kan je weer 100 dingen opnoemen die ze verneukt hebben waar het toevoegen van meer links in de formaties heel hoog op mijn lijstje staat.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eerst was het ook altijd zo dat de markt zich heel langzaam herstelde na TOTY en dan weer inkakte bij de TOTS, maar met die coin prijzen van tegenwoordig is er geen zinnig woord meer over te zeggen. Je bent nou gewoon oprecht een sloeber als je een miljoen hebtquote:Op maandag 2 februari 2015 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoever deze gekte gaat en hoe hard de spelers die net de UP boot missen gaan dalen. Heb het gevoel dat het na een undercut feest in het begin nog redelijk mee gaat vallen en dat ze toch wel een beetje op een inflated niveau blijven hangen. Met deze coinprijzen zakt er gewoon amper iets en als het zakt is het van hele korte duur. Zoals bij TOTY.![]()
![]()
Snap echt niet dat ze hier niks aan doen nee. Echt iedereen smeekt nu al 2 jaar lang om die links en nog doen ze het niet, terwijl het voor die gasten geen reet uitmaakt. Dat is echt een voorbeeld van het feit dat ze geen reet om hun klanten geven en er niks met feedback vanuit de community wordt gedaan. Dat debiele google docs dingetje waarin je suggesties voor upgrades kon doorvoeren was ook een people pleaser waar ze toch niet naar gaan kijken. Veel te veel werk en ze hebben al een h2h database waar ze de verdiende upgrades uit kunnen halen. Alsof ze echt gaan kijken naar al die formuliertjes met Spurs fans die 100x een UP Eriksen vragen, Feyenoord fans die een 99 Clasie eisen en dat formulier volspammen en POTS die een UP voor heel NAC wil.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het was natuurlijk ook wel belachelijk destijds dat die UP's precies hetzelfde werden als de IF/SIF's. Maar voor alles wat EA goed deed kan je weer 100 dingen opnoemen die ze verneukt hebben waar het toevoegen van meer links in de formaties heel hoog op mijn lijstje staat.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon het hart met Feyenoorders! Wijnaldum, Clasie, Bruma en Rekik. Jij bent een echte kennerquote:![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 17:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerst was het ook altijd zo dat de markt zich heel langzaam herstelde na TOTY en dan weer inkakte bij de TOTS, maar met die coin prijzen van tegenwoordig is er geen zinnig woord meer over te zeggen. Je bent nou gewoon oprecht een sloeber als je een miljoen hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fixed. Sorry, overheen gekekenquote:Op maandag 2 februari 2015 17:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zet Clasie in een team van PSV'ers en je zegt niet eens iets erover. Fuck it, Kiid. Ik ben bij deze geen ondersteuning meer voor je Clasie-liefde![]()
![]()
![]()
Wie als LM in een Bundesliga teampje? Reus en Ribery is zonde op die positie. SIF Perisic doen?
e: Oh, die is ook gewoon verdubbeld ten opzichte van gister.PSN: DePresident_![]()
Schurrlequote:Op maandag 2 februari 2015 17:23 schreef DePresident. het volgende:
Wie als LM in een Bundesliga teampje? Reus en Ribery is zonde op die positie. SIF Perisic doen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat 'm niet worden. Ik koop Reus wel, vind zijn prijs behoorlijk meevallen.quote:PSN: DePresident_![]()
Schurrle zit vanaf morgen wel in packs denk ik, maar zal nog wel duur zijn danquote:Op maandag 2 februari 2015 17:26 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden. Ik koop Reus wel, vind zijn prijs behoorlijk meevallen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Roma is bezig met Kaboul. Die gasten spelen echt teveel FUT.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was het al officieel dan? En Doumbia en Ibarbo naar Roma ook?quote:Op maandag 2 februari 2015 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schurrle zit vanaf morgen wel in packs denk ik, maar zal nog wel duur zijn dan
PSN: DePresident_![]()
Die laatste 2 sowieso al helemaal officieel ja. Schurrle staat al wel als officieel op de Bundesliga site, maar niet door clubs bevestigd.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:30 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Was het al officieel dan? En Doumbia en Ibarbo naar Roma ook?Wat een geldquote:Wolfsburg must pay an upfront fee of £24.2 million for Schurrle, and will then fork out an additional £25.5 million in add-ons that include agent fees, bonuses and the winger’s proposed £4.5 million-a-year wages.
En zodra deze 100% rond is gaat de laatste krabbel ook onder de Cuadrado deal als het goed is. En daarmee ook Salah op huurbasis naar Fiorentina.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zou toch wat zijn. Clubs die spelers gaan scouten via fut.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:29 schreef Tim86 het volgende:
En Roma is bezig met Kaboul. Die gasten spelen echt teveel FUT.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
dus die betalen gewoon 66 miljoen voor Schurrle totaal?quote:Op maandag 2 februari 2015 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die laatste 2 sowieso al helemaal officieel ja. Schurrle staat al wel als officieel op de Bundesliga site, maar niet door clubs bevestigd.
[ afbeelding ]
[..]
Wat een geld
En zodra deze 100% rond is gaat de laatste krabbel ook onder de Cuadrado deal als het goed is. En daarmee ook Salah op huurbasis naar Fiorentina.![]()
![]()
Inclusief salaris etc ja. Maar normaliter tellen ze dat salaris etc er niet zo bij op natuurlijk, dus nu klinkt het wel nog een stuk extremer dan het al is.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus die betalen gewoon 66 miljoen voor Schurrle totaal?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh niet helemaal goed gelezen danquote:Op maandag 2 februari 2015 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inclusief salaris etc ja. Maar normaliter tellen ze dat salaris etc er niet zo bij op natuurlijk, dus nu klinkt het wel nog een stuk extremer dan het al is.maar puur transfersom alsnog 30 miljoen euro dus
![]()
![]()
Schurrle is (nu) wel 30 mil waard imo.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh niet helemaal goed gelezen danmaar puur transfersom alsnog 30 miljoen euro dus
Holy Moly SIF Isco opeens omhoog. Daar gaat mijn DSL![]()
![]()
Als ik wat tijd had had ik wel een Excel gemaakt met de nieuwe transfers.. maar dat heb ik niet want om 7 uur heb ik een event.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:11 schreef Tim86 het volgende:
Ik had inmiddels wel een bijgewerkte transferdoc verwacht trouwens![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik wat tijd had had ik wel een Excel gemaakt met de nieuwe transfers.. maar dat heb ik niet want om 7 uur heb ik een event.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Watskeburt?quote:Op maandag 2 februari 2015 17:19 schreef Kiid het volgende:
Normaal gesproken zou Trapz het wel opmerken, maar hij is helaas niet meer![]()
twitter:DeadlineDayLive twitterde op maandag 02-02-2015 om 16:38:09Micah Richards is set to cancel his loan deal with Fiorentina and join Inter on loan until the end of the season. (Source: Daily Mail) reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:DeadlineDayLive twitterde op maandag 02-02-2015 om 18:09:13Wolfsburg have completed the transfer of Chelsea's André Schürrle. Official confirmation from the club expected soon. (Source: Di Marzio) reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op maandag 02-02-2015 om 18:08:15BREAKING: Sky sources: Darren Fletcher set to sign for @AFCAjax on a free -http://bit.ly/1eIzRjm reageer retweet
![]()
banquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fellaini ook toch?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:14 schreef wieisboos het volgende:
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op maandag 02-02-2015 om 18:08:15BREAKING: Sky sources: Darren Fletcher set to sign for @AFCAjax on a free -http://bit.ly/1eIzRjm reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
uit packs dustwitter:DeadlineDayLive twitterde op maandag 02-02-2015 om 18:22:24BREAKING: Tim Cahill has left New York Red Bulls by mutual consent. (Source: @NewYorkRedBulls) reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toch al 7 non shiny brons contracten verkocht.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
80k verkocht zag ik toen ik thuis kwamquote:Op maandag 2 februari 2015 14:52 schreef DutchSL het volgende:
IF Afellay voor 48k gekocht, laagste BIN nu 57k.
Maar laagste BIN is nu al 94.5k, dus slechte deal![]()
![]()
Schurrle naar Wolfsburg officieel. Site ligt meteen plat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Necid terug naar Zwolle
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Necid wil naar een club die prijzen pakt.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
En wij halen Kazim, PEC kan het wel__!
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Van Necid kan ik het ook wel begrijpenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Necid wil naar een club die prijzen pakt.![]()
Dus je kunt TOTY's als loanplayer gebruiken? Leuk, kom je de komende weken alleen nog maar blauwe Messi's tegen.
Edit: Oh, laat maar. Het is weer zo'n lompe retweet actie.![]()
Wat moet Ajax daar in godsnaam mee?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:14 schreef wieisboos het volgende:
Andere aanvallende fletcher hadden ze nog wel wat mee gekuntquote:Op maandag 2 februari 2015 20:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat moet Ajax daar in godsnaam mee?![]()
niet weten dat ja altijd even op het linkje moet klikkenquote:
#FreeTrapz![]()
upgrades duren te langquote:Op maandag 2 februari 2015 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
SIF Godin weer gedaald van 450k naar 350k.![]()
Op FOK! ben je nooit veiligquote:Op maandag 2 februari 2015 20:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet weten dat ja altijd even op het linkje moet klikken
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb die SIF Godin vanmiddag maar verkocht voor 400k.. daarna ging hij nog wel wat omhoog maar gelukkig heb ik hem nog wel voor het event verkocht.![]()
Ik kon het inderdaad niet gelovenquote:Op maandag 2 februari 2015 20:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee Tankie je geloofde het toch niet serieus hè?
Yossi Benayoun naar Ajax trouwens
Sulejmani terug naar Ajax.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee Tankie je geloofde het toch niet serieus hè?
Yossi Benayoun naar Ajax trouwens![]()
Yo matties![]()
Wat een pauperweer zegWerd bijna nat toen ik in de trein stapte.
Van Geel: Lex is een erg belangrijke speler voor ons en we laten hem niet zomaar gaan. Hij heeft nog een contract tot 2017 en wij zijn bereid hem daar aan te houden.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:58 schreef Kiid het volgende:
Immers denkt aan zomers vertrek
Wat een heerlijk nieuws op een kille transferdeadline![]()
tldrquote:Op maandag 2 februari 2015 21:00 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.vn.nl/Archief/(...)-de-donkere-kant.htm
gekke shit![]()
Verpest het nou niet johquote:Op maandag 2 februari 2015 21:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Van Geel: Lex is een erg belangrijke speler voor ons en we laten hem niet zomaar gaan. Hij heeft nog een contract tot 2017 en wij zijn bereid hem daar aan te houden.![]()
![]()
Nice.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:00 schreef poker4lifee het volgende:
gekke shittof stuk, heb het helemaal gelezen
samequote:Op maandag 2 februari 2015 21:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.tof stuk, heb het helemaal gelezen
kan het leven ineens raar lopen
Ik heb elke keer een slechte verbinding, maar ben een noob met portforwarding. Moet ik nu de interne poort of de externe poorten open zetten?![]()
Stille wateren, diepe gronden. Die ouders wisten dus gewoon nergens vanquote:Op maandag 2 februari 2015 21:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
samekan het leven ineens raar lopen
stel dat jij als vader ineens hoort dat je zoon een king pin is in de wereld van creditcardfraude
bizar
apart ja, zelfs z'n broer enzo niks gezegd. moet je ook maar allemaal als jong gastje voor je kunnen houden, dan leef je gewoon echt alleen achter d epc lijkt mequote:Op maandag 2 februari 2015 21:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stille wateren, diepe gronden. Die ouders wisten dus gewoon nergens vanstel dat jij als vader ineens hoort dat je zoon een king pin is in de wereld van creditcardfraude
bizar
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:27 schreef Papadiouf het volgende:
Voor de liefhebbers: Boefjee (siswet) binnekort bij spuiten en slikken.
you better call ernstquote:Op maandag 2 februari 2015 21:27 schreef Papadiouf het volgende:
#FreeTrapz![]()
DS2 is ondertussen king pin in de JJ2-scenequote:Op maandag 2 februari 2015 21:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
apart ja, zelfs z'n broer enzo niks gezegd. moet je ook maar allemaal als jong gastje voor je kunnen houden, dan leef je gewoon echt alleen achter d epc lijkt me
die laat nu iedereen zien hoe het moet jaquote:Op maandag 2 februari 2015 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
DS2 is ondertussen king pin in de JJ2-scene
Goed en interessant stuk.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:00 schreef poker4lifee het volgende:
gekke shitSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
'Murica fuck yeahquote:Op maandag 2 februari 2015 21:00 schreef poker4lifee het volgende:
gekke shit![]()
![]()
Kom, laat ik vandaag ook eens gezellig meepostenquote:Op maandag 2 februari 2015 21:27 schreef Papadiouf het volgende:
Wij zijn toch wel de fans van het eerste uur natuurlijkMaar diep van binnen lach ik.![]()
word er niet gezelliger op hequote:Op maandag 2 februari 2015 21:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kom, laat ik vandaag ook eens gezellig meeposten
Wij zijn toch wel de fans van het eerste uur natuurlijk
#FreeTrapz![]()
zet hem op hequote:Op maandag 2 februari 2015 22:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik ga wel weer fifa'en, stelletje hufters
#FreeTrapz![]()
haha sorry, ik kan het tempo van dit topic helaas vaak niet bijhoudenquote:Op maandag 2 februari 2015 21:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kom, laat ik vandaag ook eens gezellig meeposten
Wij zijn toch wel de fans van het eerste uur natuurlijk![]()
![]()
Top, ik doe een keer cups. Win 'm gelijk, wordt van de servers gekickt en nu kom ik er niet meer op. Of is er onderhoud?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind jou nog wel aardig. Heel attent dat je ons attent hebt gemaakt op de carriere move van Boefjeequote:Op maandag 2 februari 2015 22:22 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
haha sorry, ik kan het tempo van dit topic helaas vaak niet bijhoudenDie meid gaat de beroemdste "dingen-in-haar-kont-stopster" van Nederland worden
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik heb ook ellende hier met de servers.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:25 schreef DuTank het volgende:
Top, ik doe een keer cups. Win 'm gelijk, wordt van de servers gekickt en nu kom ik er niet meer op. Of is er onderhoud?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Aah. Dan ligt het dus niet aan mijquote:Op maandag 2 februari 2015 22:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb ook ellende hier met de servers.
Eindelijk tijd om een potje te spelen, kan ik ook niet verbinden.
david uit spijkernisse denkquote:Op maandag 2 februari 2015 22:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Zullen de Noord-Koreanen wel weer zijn
#FreeTrapz![]()
die hacker uit dat stuk dat poker net postequote:Op maandag 2 februari 2015 22:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal?
#FreeTrapz![]()
Oh, dat heb ik helemaal nog niet gelezen eigenlijk. Maar dat had je al door natuurlijk door mijn vorige reactie.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die hacker uit dat stuk dat poker net posteMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ah, dat is positief. Heb wel een melding dat quitten betekent dat mijn DNF omlaag gaat, goed dat ze me daar attent op maken.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Maar ik heb ondanks de bekerwinst een DNFquote:
En mijn Iniesta is ook weer pleitequote:Op maandag 2 februari 2015 22:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet gewoon dit als DSL prijs nemen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Niets mooier dan EA die komt melden dat je wel je potje af moet maken nadat hun verbinding er uit gevlogen isquote:Op maandag 2 februari 2015 22:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar ik heb ondanks de bekerwinst een DNFverdomme man zet ze er dan hoger opquote:je weet toch dat alles stijgt
#FreeTrapz![]()
Ja, verdorie man, maar 4.6 was al hoogquote:Op maandag 2 februari 2015 22:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Niets mooier dan EA die komt melden dat je wel je potje af moet maken nadat hun verbinding er uit gevlogen is
[..]
verdomme man zet ze er dan hoger opje weet toch dat alles stijgt
![]()
![]()
![]()
ik had vanmiddag nooit moeten zegen dat hij nog zo lekker goedkoop wasquote:Op maandag 2 februari 2015 22:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, verdorie man, maar 4.6 was al hoog
#FreeTrapz![]()
Inderdaadquote:Op maandag 2 februari 2015 23:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik had vanmiddag nooit moeten zegen dat hij nog zo lekker goedkoop was![]()
![]()
Wie? (:quote:Op maandag 2 februari 2015 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij VI vergeet Hans gewoon even Serero te noemen bij de mogelijke nieuwe opstelling van Ajax![]()
Halve finale gold cup, 2-2 tegen een goede tegenstander, had er echt moeite mee. Defensief sterk en voorin Rémy en Sterling. 90' minuut, verlenging aanstaande. Hij pauzeert en ik maak van de gelegenheid gebruik om Chikhaoui voor Griezmann te brengen.
Eerste balcontact.
Bohhhh #skillz#to#pay#the#billz #banterquote:Op maandag 2 februari 2015 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
Halve finale gold cup, 2-2 tegen een goede tegenstander, had er echt moeite mee. Defensief sterk en voorin Rémy en Sterling. 90' minuut, verlenging aanstaande. Hij pauzeert en ik maak van de gelegenheid gebruik om Chikhaoui voor Griezmann te brengen.
[ afbeelding ]
Eerste balcontact.![]()
wat is ie in het echt ook maar zo goedquote:Op maandag 2 februari 2015 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste balcontact.![]()
#Madcuzbadquote:Op maandag 2 februari 2015 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste balcontact.
#Tekkerz
#RealMadridUWatching
#AllSkillNoLuck![]()
DS2?!?!quote:Op maandag 2 februari 2015 23:12 schreef ZarB het volgende:
Energydrink![]()
![]()
wat een vergif. Je moet jezelf wel gruwelijk haten om dat in je lichaam te kieperen
![]()
Die prijs gebruikte ik ook jaquote:Op maandag 2 februari 2015 22:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet gewoon dit als DSL prijs nemen![]()
[ afbeelding ]![]()
Kan jij tegenwoordig ook al dat kaliber spelers kopen? We worden echt rijke tattaa's hierquote:Op maandag 2 februari 2015 23:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
De in elkaar geknutselde TOTY Robben speelt geweldig![]()
Ja, die krijgt waarschijnlijk een upgradequote:Op maandag 2 februari 2015 23:17 schreef ThadCastle het volgende:
TOTY Ramos of SIF Neymar, welke gaat harder stijgen schatten jullie?
Neymar right?![]()
Maar buiten dat ook lijkt me?quote:Op maandag 2 februari 2015 23:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja, die krijgt waarschijnlijk een upgrade![]()
en is wat zeldzamer denk ikquote:Op maandag 2 februari 2015 23:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja, die krijgt waarschijnlijk een upgrade![]()
korte termijn neymar denk ik. langere termijn ramos.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:17 schreef ThadCastle het volgende:
TOTY Ramos of SIF Neymar, welke gaat harder stijgen schatten jullie?
Neymar right?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Denk zowel langer als korte termijn el Neymarquote:Op maandag 2 februari 2015 23:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
korte termijn neymar denk ik. langere termijn ramos.![]()
#jbgsquote:Op maandag 2 februari 2015 23:20 schreef Henrys het volgende:
Vind NIF Neymar maar kut, vliegt zo van de bal af en ik schiet echt altijd op de paal met hem![]()
je onderschat het hebben van een blauw kaartjequote:Op maandag 2 februari 2015 23:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk zowel langer als korte termijn el Neymariedereen wil uiteindelijk toch een blauw kaartje
#FreeTrapz![]()
Deulofeu is noob friendly, spelen met Neynar is op expert modequote:Op maandag 2 februari 2015 23:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb het niet met Deulofeu en die is op welk punt minder dan Neymar![]()
Maar het blijft "maar" een verdediger. Hij zal ongetwijfeld omhoog gaan, maar Neymar denk ik meer en als hij ook nog een upgrade krijgt dan veel meerquote:Op maandag 2 februari 2015 23:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je onderschat het hebben van een blauw kaartjeiedereen wil uiteindelijk toch een blauw kaartje
![]()
Oh ja. Finale willen spelen, geen tegenstander vinden, uit de cup gaan en weer opnieuw moeten beginnen.
Dacht altijd dat alleen ik dit had... zoveel cups niet kunnen winnen door dit :pquote:Op maandag 2 februari 2015 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
Oh ja. Finale willen spelen, geen tegenstander vinden, uit de cup gaan en weer opnieuw moeten beginnen.![]()
Nee. Dat dan weer niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan jij tegenwoordig ook al dat kaliber spelers kopen? We worden echt rijke tattaa's hierMaar diep van binnen lach ik.![]()
Heb ik ook een paar keer gehadquote:Op maandag 2 februari 2015 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
Oh ja. Finale willen spelen, geen tegenstander vinden, uit de cup gaan en weer opnieuw moeten beginnen.![]()
![]()
Die prijs van nif Robben....Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.![]()
Nieuw Afrika Cup toernooi:
Min. number of players from Ivory Coast + Congo: 5 in the squad's starting 11
Min. number of players from Ghana + Guinea: 5 in the squad's starting 11
Online: 5000 coins + 1 premium gold pack
Offline: 2500 coins + 1 gold pack![]()
Hoe was je event?quote:Op maandag 2 februari 2015 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nieuw Afrika Cup toernooi:
Min. number of players from Ivory Coast + Congo: 5 in the squad's starting 11
Min. number of players from Ghana + Guinea: 5 in the squad's starting 11
Online: 5000 coins + 1 premium gold pack
Offline: 2500 coins + 1 gold pack#LockupDS2![]()
Ach je kan ook niet ieder jaar de beste bloemschikker van west friesland wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet geweldig, 11e plaats van de 30.#LockupDS2![]()
Het was een JJ2 event hé.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:06 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ach je kan ook niet ieder jaar de beste bloemschikker van west friesland worden![]()
Duurt niet lang meer voor de NIF Ronaldo op 15 miljoen zit zoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.futhead.com/15/squads/19207724/
Kheb maar eens dit OP teampje gemaakt. Kheb nog 100K over als een speler slecht presteert.![]()
Waar is die 100k heen als je spelers goed presteren?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:16 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
http://www.futhead.com/15/squads/19207724/
Kheb maar eens dit OP teampje gemaakt. Kheb nog 100K over als een speler slecht presteert.#LockupDS2![]()
Transfer Ibarbo wordt RWKomt zo uit samen met o.a. Schurrle en Cuadrado. Plus nog een ebolacup MotM.
![]()
Boh Gervinho - Doumbia - Ibarboquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:26 schreef Zhano het volgende:
Transfer Ibarbo wordt RWKomt zo uit samen met o.a. Schurrle en Cuadrado. Plus nog een ebolacup MotM.
En de lijst met upgrades is fake.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:26 schreef Zhano het volgende:
Ik heb nog een paar nieuwe transfers gevonden die niet zijn genoemd trouwens, ik zal straks posten wat ik heb gevonden.![]()
Die lijst die ik had gepost? Werd ook nergens gezegd dat het echt was..puur speculatie op basis van een old gen glitch.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En de lijst met upgrades is fake.
Ik heb nog een paar nieuwe transfers gevonden die niet zijn genoemd trouwens, ik zal straks posten wat ik heb gevonden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
omgquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was eigenlijk al duidelijk toen ik sommige spelers op die lijst zag, maar de community heeft er aardig op gereageerd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die lijst die ik had gepost? Werd ook nergens gezegd dat het echt was..puur speculatie op basis van een old gen glitch.
Ik heb in ieder geval 2x winst op een Godin gemaakt zo.![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:40 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
http://www.futfocus.com/pulse
Zijn die prijzen voor old or current gen???
Markten zijn gedeeld.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die transfers van vandaag zitten er nu nog niet in toch?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die transfers van vandaag zitten er nu nog niet in toch?twitter:ChuBoi twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 00:12:361st AFCON MOTM on the hr. The big transfers soon after: Doumbia, Ibarbo RW, Schurrle, Cuadrado RM, Lennon. The rest later this wk. #FUT reageer retweet
![]()
http://www.futhead.com/15/players/11406/kim-dong-chan/quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is een Koreaan met 91 pace, ik weet zo zijn naam niet uit mijn hoofd.
GevondenNope, ook best logisch.. gewoon vervelingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die transfers van vandaag zitten er nu nog niet in toch?
#LockupDS2![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is nog een transfer ook bohh
Dit is het enige moment dat ik Ibarbo wil kopen.. alleen de ABduls zijn er veel te snel bij.![]()
24k+quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:49 schreef RijstbaI het volgende:
Godver hij is op naam niet eens te vinden in de webappOf ligt dat aan mij?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alli naar Spurs, maar hij wordt weer verhuurd aan MK Dons. Nu verwacht ik wel een keer een UP, 55 is gewoon veel te laag. En Mackay-Steven + Armstrong naar Celtic. Ik ben benieuwd of die transfer een RW wordt.![]()
Zou die Mackay van Dundee duurder worden nu?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Alli naar Spurs, maar hij wordt weer verhuurd aan MK Dons. Nu verwacht ik wel een keer een UP, 55 is gewoon veel te laag. En Mackay-Steven + Armstrong naar Celtic. Ik ben benieuwd of die transfer een RW wordt.![]()
Die link met Ciftci is wel wat waard lijkt mequote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou die Mackay van Dundee duurder worden nu?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sainsbury
Prima stats eigenlijk met die defending boost er nu bij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zou zomaar kunnen. Die is al redelijk wat waard inmiddels.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou die Mackay van Dundee duurder worden nu?![]()
De transfers die ik heb gevonden (misschien vergeet ik nog wel een paar maar die moeten jullie dan maar noemen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En nu maar eens slapen![]()
![]()
Here comes the failtrain.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 01:18:30If you truly received a non-IF MOTM player after 12am UK, he'll be automatically awarded to your account within the next week. #FUT reageer retweet
![]()
Wat heeft youtube nu weer voor debiele autoplay functie toegevoegd dan. Als mijn filmpje klaar is start meteen een random nieuw filmpje. Ook niet eens van hetzelfde kanaal ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
umad?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Wat heeft youtube nu weer voor debiele autoplay functie toegevoegd dan. Als mijn filmpje klaar is start meteen een random nieuw filmpje. Ook niet eens van hetzelfde kanaal ofzo![]()
meannoyedquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 03:03 schreef Lindgren. het volgende:
Even een montage gemaaktNog iemand wakker?
![]()
Aan jou de eer.quote:![]()
Een paar goals hebben jullie al gezien, maar een paar ook niet. En er zit een Lindgren.-randje aan natuurlijk.
hihiquote:Op dinsdag 3 februari 2015 03:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aan jou de eer.![]()
Een paar goals hebben jullie al gezien, maar een paar ook niet. En er zit een Lindgren.-randje aan natuurlijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: