SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
[ Bericht 3% gewijzigd door Zhano op 02-02-2015 11:09:17 ]
POTS heeft alle silvers tochquote:Op maandag 2 februari 2015 10:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand nog een IF Yoshida of die dan weer niet?
Opbokken met die kampers in de OPquote:Op maandag 2 februari 2015 10:50 schreef Kiid het volgende:
Wat is er met Clasie en Driedetti gebeurd?
Preventief geruimd.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:50 schreef Kiid het volgende:
Wat is er met Clasie en Driedetti gebeurd?
Japannersquote:Op maandag 2 februari 2015 10:52 schreef poker4lifee het volgende:
Deze week in de winkels
PlayStation 4
Akiba’s Trip: Undead & Undressed
These enemies can only be stopped by direct exposure to sunlight, meaning that the player is required to defeat these vampires and zombies by violently stripping off their clothes and exposing them to sunlight
bazenquote:
Ben dan lekker op vakantie, ook is het bij All Star Weekend ook niet zo erg als je dat op een later tijdstip terug kijkt. Helaas is de uitslag toch niet boeiend.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Over 2 weken weer? All Star Weekend
Geen blind?quote:Op maandag 2 februari 2015 10:51 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
SIF Benzemade IF is al 2.1 miljoen (en die heb ik ooit verkocht voor 700k ofzo
)
Zijn de predictions hequote:
1 assist is nou niet echt een reden voor een IF.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zijn de predictions heheeft er gewoon geen verstand van
Goed spel des te meerquote:Op maandag 2 februari 2015 10:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
1 assist is nou niet echt een reden voor een IF.
Benzema 4* skills, meer pace, goede passing, Franse teams zijn populairder dan Spaanse teams en er zijn in La Liga minder goede alternatieven dan in BPL.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
SIF Benz zou de prijs van de IF toch wel ver omlaag moeten gooien, aangezien die SIF toch ook niet veel duurder dan SIF Costa zou mogen zijn
Alle IFs naar de 15M grens straksquote:Op maandag 2 februari 2015 11:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zag dat de prijzen gestegen waren, dus ik ff checken op vipcoinfifa, en ja hoor
[ afbeelding ]
Fijn dat we het daar over eens zijnquote:Op maandag 2 februari 2015 11:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mja, ze hebben er ook een tijdje ingestaan dus het werd wel tijd
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:29 schreef over_hedge het volgende:
Wat is die kiid toch een grappenmaker.
Heeft ie een ban ja? Heb ik weer wat gemistquote:Op maandag 2 februari 2015 11:09 schreef FCsuarez het volgende:
Laten we litmanen in de OP zetten![]()
2H4U: de speler voordat je gaat roepen dat bans hier niet besproken mogen worden
Grapje hoor.quote:
Bohhh je neemt de woorden uit mijn mond. Je zou bijna een grafhekel aan clasie krijgen, ondanks dat hij best leuk kan voetballen.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Grapje hoor.Al begint dat clasie gezeik wel te vervelen, maar van de rest ben je wel aardig hoor.
Ik probeer het wel een beetje te doseren om jullie een plezier te doenquote:Op maandag 2 februari 2015 11:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Grapje hoor.Al begint dat clasie gezeik wel te vervelen, maar van de rest ben je wel aardig hoor.
Heb hem al paar dagen, raar dat Iniesta (relatief) goedkoop blijftquote:Op maandag 2 februari 2015 11:14 schreef FCsuarez het volgende:
TOTY Iniesta is eigenlijk gewoon een koopje op dit moment met zijn 4M![]()
jammer dat ik de cash er even niet voor heb
Dat zou fijn zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik probeer het wel een beetje te doseren om jullie een plezier te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door ZwevendToetsenbord op 02-02-2015 11:49:44 ]Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
Crappy workrates gr grquote:Op maandag 2 februari 2015 11:42 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Eredivisie IF team maken![]()
Iemand ervaring met:![]()
[ afbeelding ]
dribbelingquote:Op maandag 2 februari 2015 11:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn.![]()
ff wat anders. Die lacazette, als hij echt +4 krijgt dan krijgt hij best wel hele goede stats eigenlijk.
Dan krijgt hij echt iets van 90 pace, 90 shooting en 90 dribbeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
dribbelingEn hoeveel pacing?
Een grap is pas als beide partijen er om kunnen lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een grap is pas als beide partijen er om kunnen lachen!Iemand zei laatst ook al dribbeling, vlak daarvoor zei iemand ook nog pacing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pacing was ik geloof ik ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand zei laatst ook al dribbeling, vlak daarvoor zei iemand ook nog pacing.
Dat was Trapz. Bans worden hier niet besproken.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand zei laatst ook al dribbeling, vlak daarvoor zei iemand ook nog pacing.
Ik ken ook kippeling (ja echt waar) Dat heb ik zaterdag gegeten.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:58 schreef FCsuarez het volgende:
dribbeling? ik ken alleen kibbeling met whiskeycocktailsaus
Ik vind dat geen mooie muziek. Ik hou wel van metal zonder geschreeuw (een beetje zoals DSL dus)quote:Op maandag 2 februari 2015 12:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Conclusie DS2 moet naar slipknot want gratis monster
goeien editquote:Op maandag 2 februari 2015 12:00 schreef ThadCastle het volgende:
inb4 timmy met inb4 ds2 met duitsers
Die was tof ja. Better call Saul heeft ook al goede recensies gehad, ben zeer benieuwdquote:
Je gaat toch voor de energy drink en niet voor het muziekquote:Op maandag 2 februari 2015 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken ook kippeling (ja echt waar) Dat heb ik zaterdag gegeten.
[..]
Ik vind dat geen mooie muziek. Ik hou wel van metal zonder geschreeuw (een beetje zoals DSL dus)
Zat je weer reviews te tikken op vipcoinsquote:Op maandag 2 februari 2015 12:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was te druk bezig met een reactie plaatsen, daardoor heb ik niet eens aan de sirene gedacht.
riepost...quote:
Ik ben sowieso gestopt met te vaak Monster drinken. In het weekend is het wel leuk maar voor de rest niet echt.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je gaat toch voor de energy drink en niet voor het muziek
60 eutjes voor een Cr7 ik zeg koopje.quote:
Het is toch juist beter doordeweeks als je moe bent?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso gestopt met te vaak Monster drinken. In het weekend is het wel leuk maar voor de rest niet echt.
quote:Op maandag 2 februari 2015 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso gestopt met te vaak Monster drinken. In het weekend is het wel leuk maar voor de rest niet echt.
Nijmegen moet je sowieso vermijden met die klote rotondequote:Op maandag 2 februari 2015 12:09 schreef DutchSL het volgende:
Slipknot komt naar Nijmegen (Fortarock) in juni, niet dat ik iets met die band heb.
Epica komt wel op hetzelfde festival
Ik heb door de week niet echt een moment om het te drinken, tijdens het afstuderen sowieso niet. En 's avonds ook niet want dan kan ik 's nachts niet slapen.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is toch juist beter doordeweeks als je moe bent?
Godverdomme wijf ben je ookquote:Op maandag 2 februari 2015 12:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nijmegen moet je sowieso vermijden met die klote rotonde
Wanneer is jouw planning afgestudeerd te zijn? Of blijf je daar tot je pensioen afstuderenquote:Op maandag 2 februari 2015 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb door de week niet echt een moment om het te drinken, tijdens het afstuderen sowieso niet. En 's avonds ook niet want dan kan ik 's nachts niet slapen.
Beetje moeilijk te vermijden als ik er woon en werk.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nijmegen moet je sowieso vermijden met die klote rotonde
Inb4 kiid die zegt dat hij wel achteruit kan inparkerenquote:Op maandag 2 februari 2015 12:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godverdomme wijf ben je ook
Mad?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godverdomme wijf ben je ook
We zijn nu echt bijna klaar.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wanneer is jouw planning afgestudeerd te zijn? Of blijf je daar tot je pensioen afstuderen
Neuh...ik verwonder me alleen over mannen die klagen dat ze een rotonde niet snappenquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 12:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neuh...ik verwonder me alleen over mannen die klagen dat ze een rotonde niet snappen
Rotondes zonder belijning zijn gewoon dom en dat is unisexquote:Op maandag 2 februari 2015 12:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neuh...ik verwonder me alleen over mannen die klagen dat ze een rotonde niet snappen
Heb je die rotonde daar in Nimma wel eens meegemaakt? Dat is echt complete anarchie daar.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Probeer je hier nu gewoon een beetje de hippe metroman uit te hangen?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rotondes zonder belijning zijn gewoon dom en dat is unisex
Nee. Maar een anarchistische rotonde zou voor mij nog geen reden zijn om een stad te mijden. Sterker nog, ik vind Nijmegen best een sympathieke stad. Beter dan pakweg Arnhem. Om over Tilburg nog maar te zwijgenquote:Op maandag 2 februari 2015 12:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je die rotonde daar in Nimma wel eens meegemaakt? Dat is echt complete anarchie daar.
Hahaha, ik zou Nimma ook niet echt mijden, maar die rotonde is wel kut. Maar mensen weten wel dat ze voor mij aan de kant moeten want ik ben en rijd een Alfa gr grquote:Op maandag 2 februari 2015 12:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Maar een anarchistische rotonde zou voor mij nog geen reden zijn om een stad te mijden. Sterker nog, ik vind Nijmegen best een sympathieke stad. Beter dan pakweg Arnhem. Om over Tilburg nog maar te zwijgen
Nijmegen is een toffe stadquote:Op maandag 2 februari 2015 12:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Maar een anarchistische rotonde zou voor mij nog geen reden zijn om een stad te mijden. Sterker nog, ik vind Nijmegen best een sympathieke stad. Beter dan pakweg Arnhem. Om over Tilburg nog maar te zwijgen
Ik was bij de Jumbo de printer aan het hekken dus ik heb m niet gehoord.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu hoor ik het ook in Heerenveen!!1
Kiid is een hippe metroman. Mannen die in de HR werkzaam zijn, zijn ofwel homo, ofwel hippe metroman. Kiid is voor zover ik kan inschatten geen homo, dus dan blijft de 2e optie over.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Probeer je hier nu gewoon een beetje de hippe metroman uit te hangen?
Doe eens een google maps linkjequote:Op maandag 2 februari 2015 12:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou Nimma ook niet echt mijden, maar die rotonde is wel kut. Maar mensen weten wel dat ze voor mij aan de kant moeten want ik ben en rijd een Alfa gr gr
oh dacht eigenlijk dat je bedoelde dat ie met lijn C richting de Terp naar zijn werk ging.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kiid is een hippe metroman. Mannen die in de HR werkzaam zijn, zijn ofwel homo, ofwel hippe metroman. Kiid is voor zover ik kan inschatten geen homo, dus dan blijft de 2e optie over.
Misschien dat het probleem wel. Rotondes zijn niet bedoeld om overheen te rijden.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nijmegen is een toffe stadMaar die rotonde is serieus niet te doen. Ik ben er 1x overheen gereden, man man man wat kut. Maar daarna zou je 'm wel moeten kunnen snappen
Je slaat de spijker op z'n kop. Daar kan je met 4/5 auto's naast elkaar rijden en er is geen belijning. Terwijl je op de rotonde rijdt krijgen andere toegangswegen ook nog groen, waardoor je fucked bent als je de volgende eraf moet, maar iets te ver links rijdt. Is een attractie op zich die rotondequote:Op maandag 2 februari 2015 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
een anarchistische rotonde? hebben ze gewoon wat asfalt neer gekwakt en dat was het ofzo![]()
maar dan is de oplossing toch simpel, recht van de sterkste.
Hij heeft een hele grote bek over feyenoord en ajax maar zijn "Vriendin" is voor ajax. optie 1 staat voor mij nog open, totdat er foto's komen.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kiid is een hippe metroman. Mannen die in de HR werkzaam zijn, zijn ofwel homo, ofwel hippe metroman. Kiid is voor zover ik kan inschatten geen homo, dus dan blijft de 2e optie over.
https://www.google.com/maps/@51.8419015,5.8593922,17zquote:Op maandag 2 februari 2015 12:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Doe eens een google maps linkje
5xquote:Op maandag 2 februari 2015 12:21 schreef DutchSL het volgende:
Ik had geen moeite met die rotonde tijdens mijn lessen, heb hem wel tientallen keren gedaan denk ik
Maar na rijbewijs gehaald te hebben maar een keer of 5 autogereden (in 11 jaar) en altijd de andere kant op
Denken dat je een homo altijd direct op een foto kunt herkennen....Sjon tochquote:Op maandag 2 februari 2015 12:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij heeft een hele grote bek over feyenoord en ajax maar zijn "Vriendin" is voor ajax. optie 1 staat voor mij nog open, totdat er foto's komen.
dat is letterlijk een rond plein dusquote:Op maandag 2 februari 2015 12:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
https://www.google.com/maps/@51.8419015,5.8593922,17z
Ja, wat moet ik nou met een auto als ik overal heen kan waar ik heen wil gaan met de fiets. Kost alleen maar geld en zorgen.quote:
Haarscherpquote:Op maandag 2 februari 2015 12:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is letterlijk een rond plein dus
Doelde meer op een foto van hem en zijn vriendinquote:Op maandag 2 februari 2015 12:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denken dat je een homo altijd direct op een foto kunt herkennen....Sjon toch
kkpleinquote:Op maandag 2 februari 2015 12:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Beste van heel dat plein.
Oke Kami.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zaakje is goudquote:Op maandag 2 februari 2015 12:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh naar rechts en je zit bij de Mac.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:28 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie niet in wat hier lastig aan is. Het is een fucking racebaan man
moeilijk veel ruimte om even de achterkant uit te laten brekenquote:Op maandag 2 februari 2015 12:28 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie niet in wat hier lastig aan is. Het is een fucking racebaan man
Ben ooit 1 keer gaan stappen in nijmegenquote:Op maandag 2 februari 2015 12:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bohh naar rechts en je zit bij de Mac
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op maandag 2 februari 2015 12:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Boooooohhh...POTS heeft een nieuwe carnavalsoutfit uitgezocht voor hem en zijn mattiesGa je dan met je matje de hele dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Ideaal om biertjes op te vervoeren in de kroeg. En boardend naar huis met dit weerquote:Op maandag 2 februari 2015 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ga je dan met je matje de hele dag
Siiiiiickquote:Op maandag 2 februari 2015 12:32 schreef RijstbaI het volgende:
Bevestiging zojuist gehad, 15 maart naar Chelsea - Southampton bohhh
Niet gewoon in je lederhose gaanquote:Op maandag 2 februari 2015 12:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ideaal om biertjes op te vervoeren in de kroeg. En boardend naar huis met dit weer
Waar?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:38 schreef RijstbaI het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar carnavalNog geen idee hoe trouwens..
Bohhhh fok meetquote:Op maandag 2 februari 2015 12:39 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
We zouden eerst naar Breda gaan, maar hoor net dat het ook Eindhoven kan worden
ga als chineesquote:Op maandag 2 februari 2015 12:38 schreef RijstbaI het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar carnavalNog geen idee hoe trouwens..
Ik ben wel ijdel jaquote:Op maandag 2 februari 2015 12:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ijdel en ambities in de HR; ik weet genoegquote:Op maandag 2 februari 2015 12:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben wel ijdel ja
Maar ik werk nu niet echt in HR al heeft het wel raakvlakken. Dit is meer commercieel, maar ik wil wel HR gaan doen. Volgend jaar denk ik, want dit is niet echt het beroep wat ik wil blijven doen. Ik vind alleen het personeel/arbeids gerelateerde leuk om te doen, maar dat commerciële buitendienst/binenndienst heb ik niet zoveel mee. Gelukkig zijn er een aantal die dat wel leuk vinden dus hoef ik het niet zoveel te doen
- no hommoquote:Op maandag 2 februari 2015 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ijdel en ambities in de HR; ik weet genoeg
TR gemachtquote:Op maandag 2 februari 2015 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nu in ieder geval wel SMLENO roepen.
TR Gemquote:Op maandag 2 februari 2015 12:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het enige wat jij tegenwoordig nog post is 'TR gemacht'
Koop kongolo'squote:Op maandag 2 februari 2015 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Daar gaan al mijn Rakitic's...nieuw investeringsproject gezocht
Nu te laat om in te stappen inderdaadquote:Op maandag 2 februari 2015 13:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat dat echt hele lucratieve handel is
Haha heb je echt HR gedaanquote:Op maandag 2 februari 2015 12:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben wel ijdel ja
Maar ik werk nu niet echt in HR al heeft het wel raakvlakken. Dit is meer commercieel, maar ik wil wel HR gaan doen. Volgend jaar denk ik, want dit is niet echt het beroep wat ik wil blijven doen. Ik vind alleen het personeel/arbeids gerelateerde leuk om te doen, maar dat commerciële buitendienst/binenndienst heb ik niet zoveel mee. Gelukkig zijn er een aantal die dat wel leuk vinden dus hoef ik het niet zoveel te doen
Die had ik zien staan, maar om dat bedrag bij elkaar te krijgen, moet ik echt heel veel handelswaar nu gaan dumpenquote:Op maandag 2 februari 2015 13:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Neymar, die gaat 15 miljoen worden
Niet iedereen ambieert een baan in de kozijnen, sjonquote:Op maandag 2 februari 2015 13:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Haha heb je echt HR gedaanheeft mijn vriendin ook gedaan, alleen maar vrouwen en nichten in de klas
jij moet echt een geweldige studie tijd gehad hebben
Ik zoek ook nog iets interessants om in te investerenquote:Op maandag 2 februari 2015 13:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die had ik zien staan, maar om dat bedrag bij elkaar te krijgen, moet ik echt heel veel handelswaar nu gaan dumpen
Zolang ik maandelijks nog meer mee naar huis neem dan vrouwlief gaat het goed tochquote:Op maandag 2 februari 2015 13:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet iedereen ambieert een baan in de kozijnen, sjon
Kost voor nu maar 39 euro.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Neymar, die gaat 15 miljoen worden
Samen een Neymarretje kopen dan? Ik heb nog een Ten Rouwelaar te koop staan voor 3 mil...als jij nog ff stort?quote:Op maandag 2 februari 2015 13:12 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog iets interessants om in te investeren
Wil je even de held uit hangenquote:Op maandag 2 februari 2015 13:13 schreef ThadCastle het volgende:
TT, Pots en sjon wat zijn jullie tradeprofits?
Zoveel heb ik niet eens liggen.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Samen een Neymarretje kopen dan? Ik heb nog een Ten Rouwelaar te koop staan voor 3 mil...als jij nog ff stort?
Wel veel werk in te vindenquote:Op maandag 2 februari 2015 13:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zolang ik maandelijks nog meer mee naar huis neem dan vrouwlief gaat het goed toch
onderbetaalde kut HR baantjes
Nee ben gewoon benieuwd omdat jullie hier veel over traden praten en ik jullie niet in mijn lijst hebquote:Op maandag 2 februari 2015 13:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wil je even de held uit hangenik zit nog ver onder kami zie ik
11,2 mil op mijn eerste account, 4,2 op mijn 2e. De jouwe?quote:Op maandag 2 februari 2015 13:13 schreef ThadCastle het volgende:
TT, Pots en sjon wat zijn jullie tradeprofits?
8.7 zegt iequote:Op maandag 2 februari 2015 13:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee ben gewoon benieuwd omdat jullie hier veel over traden praten en ik jullie niet in mijn lijst heb
Ik zoek iets voor rond het miljoen ofzo. Vervelend is alleen dat in dit TOTW alleen Neymar buitencategorie is, en de rest zit rond de ton max.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:14 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Zoveel heb ik niet eens liggen.
WAT? jij zit dus gewoon al dik boven de 10M aan waardequote:Op maandag 2 februari 2015 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
11,2 mil op mijn eerste account, 4,2 op mijn 2e. De jouwe?
14,75 mil. Mijn andere account 6kquote:Op maandag 2 februari 2015 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
11,2 mil op mijn eerste account, 4,2 op mijn 2e. De jouwe?
Dat kan nooit kloppen, ik heb 19.2 miljoen trade profit en dat heb ik bij lange na niet aan waarde.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
WAT? jij zit dus gewoon al dik boven de 10M aan waarde
Ik snap geen hout van dat ding. Week 4 terug was het nog maar 300k. Zou dus best kunnen dat het nu ook een beetje de plan mis slaatquote:Op maandag 2 februari 2015 13:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
WAT? jij zit dus gewoon al dik boven de 10M aan waarde
Zolang hij de plank maar niet mis slaat.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap geen hout van dat ding. Week 4 terug was het nog maar 300k. Zou dus best kunnen dat het nu ook een beetje de plan mis slaat
Hoe meer handel je verkoopt en weer inkoopt des te groter gaat dat verschil worden.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan nooit kloppen, ik heb 19.2 miljoen trade profit en dat heb ik bij lange na niet aan waarde.
quote:Op maandag 2 februari 2015 13:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zolang hij de plank maar niet mis slaat.
Hmm, ja inderdaad. Misschien MOTM Eriksen?quote:Op maandag 2 februari 2015 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zoek iets voor rond het miljoen ofzo. Vervelend is alleen dat in dit TOTW alleen Neymar buitencategorie is, en de rest zit rond de ton max.
Die heb ik al 2....en die begint nu eindelijk te stijgen. Een derde en vierde is niet zo'n gek ideequote:Op maandag 2 februari 2015 13:21 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hmm, ja inderdaad. Misschien MOTM Eriksen?
Get a life....quote:Op maandag 2 februari 2015 13:21 schreef DutchSL het volgende:
Die match earnings van Timbijna 1 miljoen (bijna 1000 wedstrijden ook)
SIF Sneijder.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zoek iets voor rond het miljoen ofzo. Vervelend is alleen dat in dit TOTW alleen Neymar buitencategorie is, en de rest zit rond de ton max.
Die is al wat gestegen, ik zou even wachten op Afrika cup beestjes.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:21 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hmm, ja inderdaad. Misschien MOTM Eriksen?
Zie m niet heel veel omhoog gaan. maar we kunnen hem natuurlijk ook gewoon PF'enquote:Op maandag 2 februari 2015 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heb ik al 2....en die begint nu eindelijk te stijgen. Een derde en vierde is niet zo'n gek idee
Ik heb al 360kquote:Op maandag 2 februari 2015 13:21 schreef DutchSL het volgende:
Die match earnings van Timbijna 1 miljoen (bijna 1000 wedstrijden ook)
Ook al is hij schaars: ik heb niet de illusie dat we hem bijna volledig kunnen opkopenquote:Op maandag 2 februari 2015 13:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zie m niet heel veel omhoog gaan. maar we kunnen hem natuurlijk ook gewoon PF'en
200Kquote:
Dit is wel een goeie ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die is al wat gestegen, ik zou even wachten op Afrika cup beestjes.
Uitloggen en opnieuw inloggen, misschien dat je weer zo'n code via je email moet invullen.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:23 schreef DePresident. het volgende:
Hoe fix ik dit? De webapp start niet op, met andere browsers dan Google Chrome werkt het wel gewoon prima.
[ afbeelding ]
Even geteld, staan er 52 op. Is misschien nog wat veel, even paar weekjes wachten nog.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook al is hij schaars: ik heb niet de illusie dat we hem bijna volledig kunnen opkopen
Dat was nog niet in me opgekomen, thanks, het heeft gewerkt.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Uitloggen en opnieuw inloggen, misschien dat je weer zo'n code via je email moet invullen.
Delftquote:Op maandag 2 februari 2015 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)te_tanken_schat.html
Hilarisch
Niet in Delft gestudeerd hebbenquote:
quote:
Was leuker geweest als hij Dat i.p.v. Die heette.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sio weer naar de Ligue 1 (Bastia) Die naar Stuttgart. gr gr
Loltwitter:MijlpaalMin twitterde op maandag 02-02-2015 om 12:59:20Ajax na de winterstop in de Eredivisie sinds 27 jan 2013:W G W G W W W W W W G W W W W W G W G W W W G G W W G W G G W G V reageer retweet
RMLENOquote:13.33 uur: Umtiti zegt nee tegen Real Madrid
Samuel Umtiti had naar eigen zeggen de mogelijkheid te tekenen voor Real Madrid, maar de 21-jarige verdediger van Olympique Lyon geeft er de voorkeur aan bij de Franse kampioen te blijven. 'De interesse van Real Madrid is vleiend, maar ik heb nog enkele belangrijke doelstellingen voor ogen bij Lyon', stelt de centrumverdediger, die nog een contract heeft tot medio 2017.
HUH ? ben je schizofreen ofzo ?quote:Op maandag 2 februari 2015 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgens mij heb ik net SIF Godin gekocht voor 240k (wel met attributes kaart) en nu maar kijken of hij nog duurder wordt.
Nee, maar ik moest kijken of het inderdaad de 86 versie was. Dat was nogal moeilijk te zien door die attributes kaart.quote:
Er staat heel groot zo'n getal linksboven, dat weet je....quote:Op maandag 2 februari 2015 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest kijken of het inderdaad de 86 versie was. Dat was nogal moeilijk te zien door die attributes kaart.
Dat heeft Pogba al een weekquote:Op maandag 2 februari 2015 13:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
HUH ? ben je schizofreen ofzo ?
SIF Costa heeft nog een beetje 3 miljoen vrees, hij wil er maar niet overheen.
Dan kan het nog wel moeilijk zijn om dat te zien tussen alle 85-rated versies.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er staat heel groot zo'n getal linksboven, dat weet je....
Zoek dan via concept squadquote:Op maandag 2 februari 2015 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kan het nog wel moeilijk zijn om dat te zien tussen alle 85-rated versies.
[ afbeelding ] maar hier kun je zien dat het toch echt de 86 is.
Op je spelers zettenquote:Op maandag 2 februari 2015 13:52 schreef Wilskracht het volgende:
Iemand een idee hoe ik van mijn 485 contracten brons afkom ze verkopen niet meer.
Schijt die had ik toen ook moeten halen, al heb ik het idee dat TOTY silva hem op de lange termijn toch gaat pakken.quote:
Discarden.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:52 schreef Wilskracht het volgende:
Iemand een idee hoe ik van mijn 485 contracten brons afkom ze verkopen niet meer.
485 maarquote:Op maandag 2 februari 2015 13:52 schreef Wilskracht het volgende:
Heb ik natuurlijk ook bedacht. Maar die is nu alweer veel duurder (100k) dan dit weekend (80k)quote:Op maandag 2 februari 2015 13:56 schreef ThadCastle het volgende:
Thad's Thought:
IF Diego Alves
Wat denken jullie?
Enige optie als je met silva wil spelen want sirigu is een hoop stront met een keeperspak aan.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:56 schreef ThadCastle het volgende:
Thad's Thought:
IF Diego Alves
Wat denken jullie?
Heb er toen 2 gekocht. Denk dat ik mijn 600k daar aan ga uitgeven. Beste IF Liga keepert ook.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb ik natuurlijk ook bedacht. Maar die is nu alweer veel duurder (100k) dan dit weekend (80k)
Klopt. Maar ik kan slecht omgaan met het idee dat hij gisteren goedkoper was...en hij kan vandaag of morgen ook weer flink dalen.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb er toen 2 gekocht. Denk dat ik mijn 600k daar aan ga uitgeven. Beste IF Liga keepert ook.
Ruffier > Alvesquote:Op maandag 2 februari 2015 13:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Enige optie als je met silva wil spelen want sirigu is een hoop stront met een keeperspak aan.
Dus ja, kopen.
heb nog zo'n 500 rare gold en 1000 non rare die de deur uit moetenquote:Op maandag 2 februari 2015 13:58 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb toch 40 non-shiny bronze contracten verkocht de afgelopen dagen, al mijn comsumables zijn verkocht behalve wat ik gisteren in pakjes kreeg + 70 rare contracten die ik wilde bewaren.
Het enige dat echt niet verkoopt zijn bronzen manager kaarten, slechte gouden keeper attribuut kaarten (speed, kicking, handling), alle zilveren keeper attribute kaarten en alle bronze attribute kaarten (m.u.v. pace).
En een hoop slechte manager league kaarten.
Klopt. neuer doet het maar kut met zijn 90 rating.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ruffier > Alves
Op basis van stats tenminste, in de praktijk valt er totaal geen pijl op keepers te trekken.
Klopt maar dan zit je meteen vast aan een 2e ligue 1 CB, nu kan ik gewoon TOTY silva IF alves IF otamendiquote:Op maandag 2 februari 2015 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ruffier > Alves
Op basis van stats tenminste, in de praktijk valt er totaal geen pijl op keepers te trekken.
Kun je hier matchmaking mee fucken in Single match?quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat de hell is dit? En waarom heb je een meisje als rechts back?
Gewoon Koscielny gr grquote:Op maandag 2 februari 2015 14:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Klopt maar dan zit je meteen vast aan een 2e ligue 1 CB, nu kan ik gewoon TOTY silva IF alves IF otamendi
Ik geef je meer kans met alles bronze en doumbia in de spits. (lager gemiddelde)quote:Op maandag 2 februari 2015 14:02 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Kun je hier matchmaking mee fucken in Single match?
Ik hou mijn teams graag homo vrij, sorry.quote:
Doumbia. Ibarbo en co, heb er een hekel aan om ze tegen te krijgen,quote:Op maandag 2 februari 2015 14:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik geef je meer kans met alles bronze en doumbia in de spits. (lager gemiddelde)
Bohhhh.quote:Groenendijk haalt opnieuw twee Nederlanders naar Roemenië
Maandag, 2 februari 2015 om 13:55
Universitatea Cluj krijgt langzaam maar zeker een Nederlands tintje. Technisch directeur Alfons Groenendijk en hoofdtrainer George Ogararu hadden ex-Ajacieden Danzell Gravenberch en Geoffrey Castillion al gehaald en daar komen nu twee Nederlanders bij. Via de officiële kanalen maakt de Roemeense club bekend dat Benjamin van den Broek en Sergio Zijler zijn aangetrokken.
Casillas is echt veel beter imoquote:Op maandag 2 februari 2015 13:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb er toen 2 gekocht. Denk dat ik mijn 600k daar aan ga uitgeven. Beste IF Liga keepert ook.
Allemaal Castillion pricefixen, hij gaat uit packs!quote:Op maandag 2 februari 2015 14:06 schreef Zhano het volgende:
Moet je een paar stompen DS2?
Tevens:
[..]
Bohhhh.
Ja want zo'n pauper wil iedereen mee spelenquote:Op maandag 2 februari 2015 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Allemaal Castillion pricefixen, hij gaat uit packs!
Nee.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:09 schreef DuTank het volgende:
Ik heb nu Remy in de spits (443(4)). Zal ik hem vervangen door Diego Costa?
Ok. Dan ga ik even kijken welke andere positie ik wil upgraden.quote:
Taiwo dan.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja want zo'n pauper wil iedereen mee spelen
Nee want dat is lekker gelukt om te PF'enquote:
Bohhquote:Op maandag 2 februari 2015 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet uit packs, maar naar Legia (ja, de club waar Ajax tegen moet)
Nee. Door Balotelliquote:Op maandag 2 februari 2015 14:09 schreef DuTank het volgende:
Ik heb nu Remy in de spits (443(4)). Zal ik hem vervangen door Diego Costa?
SIF Costa is wel een beest anders hoorquote:
Bohh, alleen ekte ekte hebben visitekaartjesquote:Op maandag 2 februari 2015 14:16 schreef over_hedge het volgende:
Fail2 pakken met visitekaartjes voor niks laten drukken door een foutje in de tekst er op.
Die kost geen drol, dus die geef ik eens een kans danquote:
Baasquote:Op maandag 2 februari 2015 14:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die kost geen drol, dus die geef ik eens een kans dan
Als hij 4* skillies had gehad dan misschien welquote:Op maandag 2 februari 2015 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
SIF Costa is wel een beest anders hoor
Was voor collega'squote:Op maandag 2 februari 2015 14:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bohh, alleen ekte ekte hebben visitekaartjes
Skilliesquote:Op maandag 2 februari 2015 14:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als hij 4* skillies had gehad dan misschien wel
Volgens mij echt de minst gebruikte league jaquote:Op maandag 2 februari 2015 14:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bohh
Ik heb in al die jaren nog nooit met een speler uit de Poolse competitie gespeeld. Nu toch eens kijken
Poolse en Zuid Afrikaanse zijn de enige competities waar ik nooit iets mee heb gedaan volgens mij.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij echt de minst gebruikte league ja
Oja Vucko, die heb ik ook wel eens gehad in een voormalig Joegoslavië team, dat was een hele grote Kroatische CB toch?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb laatst wel tegen een Polska Liga team gespeeld, die wingers zijn best goed/snel (Kosecki en Lovrencsics ofzo) en Piech ook.
Ik heb wel een paar jaar geleden een Pools bronze team gehad met SikoraEn Vucko.
Die was 2 meter en hij had ook nog 70 pacequote:Op maandag 2 februari 2015 14:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oja Vucko, die heb ik ook wel eens gehad in een voormalig Joegoslavië team, dat was een hele grote Kroatische CB toch?
Volgens mij wel ja. Ik had ook eens een Bosnier daar vandaan, Brusec oid?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oja Vucko, die heb ik ook wel eens gehad in een voormalig Joegoslavië team, dat was een hele grote Kroatische CB toch?
Ronaldo chop en berbatov spin zijn wel echt handig.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Skilliesechte mannen kunnen zonder.
http://www.futhead.com/players/188852/quote:Op maandag 2 februari 2015 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die was 2 meter en hij had ook nog 70 pace
Ik kan die chop niet eensquote:Op maandag 2 februari 2015 14:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ronaldo chop en berbatov spin zijn wel echt handig.
Bunoza?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Ik had ook eens een Bosnier daar vandaan, Brusec oid?
LT+fake shot. Super makkelijkquote:Op maandag 2 februari 2015 14:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik kan die chop niet eensGeen idee hoe die moet
Oh ja, ik was niet eens closequote:Op maandag 2 februari 2015 14:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bunoza?
Ik heb in FUT13 nog een Poolse competitie/Eredivisie team gehad, rare combinatie
Hij is flink gezakt dan, paar dagen geleden was 80k de laagste BIN. Had ik ook gepost toenquote:Op maandag 2 februari 2015 14:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
LT+fake shot. Super makkelijk
En wat de fuck is deze?
[ afbeelding ]
En dit dan:quote:Op maandag 2 februari 2015 14:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is flink gezakt dan, paar dagen geleden was 80k de laagste BIN. Had ik ook gepost toen
Die stond er best vaak op hoor..quote:Op maandag 2 februari 2015 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/12(...)4f68eea46a47ccb3d360
de oude Pogba die misschien wel op de markt heeft gestaan.. maar ik ben hem nooit tegengekomen.
38 dribbling
Die heb ik nooit gezien. Dat was wel 1 van de zeldzaamste kaarten.. samen met de andere 0 weights die ik had.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die stond er best vaak op hoor..
Dat doet mij nog steeds de normale fakeshot hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 14:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
LT+fake shot. Super makkelijk
En wat de fuck is deze?
[ afbeelding ]
Dat was Porto Hulk, ook had je een Ajax v/d Wiel.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:40 schreef DutchSL het volgende:
Was die Pogba niet alleen op de PS3 markt?
Net zoals sommige andere spelers toen. Iemand hier had toen ook de Porto versie van een speler die al lang voor het begin van Fifa weggetransfereerd was (Falcao?) waarvan er echt maar heel weinig waren.
edit. en ik had een Real Madrid Diarra toen, terwijl die eigenlijk alleen maar in de Russische competitie variant zou bestaan. Ik verkocht hem voor slechts 10k ofzo terwijl die meer dan 100k werd![]()
Weet ik veel, weet alleen dat die kaarten toen volgens mij alleen op de PS3 waren.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was Porto Hulk, ook had je een Ajax v/d Wiel.
Ik weet niet meer of die spelers ook op de Xbox markt stonden.. maar dat was toch in FUT13 en niet 12?
Echt bizar ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dit dan:
[ afbeelding ]
Slaat toch nergens op johDie kaarten zouden normaal gesproken gewoon rond de 15k zijn
.
ik ben van het niveau rommelen met je pookje als cuadrado de bal heeft.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ronaldo chop en berbatov spin zijn wel echt handig.
je had ook een van der wiel Ajax versie terwijl hij al bij psg zat.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:40 schreef DutchSL het volgende:
Was die Pogba niet alleen op de PS3 markt?
Net zoals sommige andere spelers toen. Iemand hier had toen ook de Porto versie van een speler die al lang voor het begin van Fifa weggetransfereerd was (Falcao?) waarvan er echt maar heel weinig waren.
edit. en ik had een Real Madrid Diarra toen, terwijl die eigenlijk alleen maar in de Russische competitie variant zou bestaan. Ik verkocht hem voor slechts 10k ofzo terwijl die meer dan 100k werd![]()
De rijken blijven maar rijker wordenquote:Op maandag 2 februari 2015 14:52 schreef DutchSL het volgende:
IF Afellay voor 48k gekocht, laagste BIN nu 57k.
Ditquote:Op maandag 2 februari 2015 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik ben van het niveau rommelen met je pookje als cuadrado de bal heeft.
Effectief is het zelden
En het is dus Matri geworden.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:14 schreef DutchSL het volgende:
Juventus wil Matri of Osvaldo terughalen, want vier spitsen is niet genoeg (quote van Allegri).
Nee, Frank de Boer wil je met zijn 66 pace en 154cm. Dan liever Virgil van Dijk of IF Rekikquote:Op maandag 2 februari 2015 11:03 schreef over_hedge het volgende:
Het wordt tijd dat de ps4 ook legends krijgt. Dan kan je tenminste een normaal Nederlands team maken. De cb`s zijn gewoon te kut om beetje leuk team te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |