SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)![]()
Ok, dit was de laatste. Excuses aan mijn topic collega'squote:Op zondag 1 februari 2015 19:29 schreef over_hedge het volgende:
haha weer een clasie tt. Wat is die kiid toch en grappenmaker.
Nee niet dus. Klaas weet dus niet alles.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
fifa64 was inderdaad de eerste fifa op de nintendo inderdaad
Ja weet ik veel joh, het is zo lang geleden. Fifa 95 heb ik gehad.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:32 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de eerste fifa en kwam in 1993 uit zelfs! De fifa daarna was fifa 95 en zo begon de reeks. Dus niet vanaf 1997 pas en ook niet op de NES, sega mega drive en super nintendo was toen de shit daarvoor.
fifa 98 had indoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:41 schreef Kiid het volgende:
Ik meen mij nog een indoor voetbalspel te herinneren op de super nintendo, maar welk spel dat was...geen idee.
Toch zou dat ook wel een keer leuke uitbreiding zijn.
Indoor blijft fantastisch, laatste keer was in fifa street.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu beter?
Elke week komt hier voorbij dat er indoor in FIFA zat
Klopt ja. Echt vaag ook met die bobo's. En je kon in de rust iets in de thee van de tegenstander laten doenquote:Op zondag 1 februari 2015 19:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Was zo vet inderdaad en ook zo slecht.
Ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:58 schreef Henrys het volgende:
Messi is trouwens best slecht, voelt niet veel anders dan Aguero, is Ronaldo veel beter?
Tof dat je er meteen een plaatje bij post, serieus.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
#derijkenwordenrijker [ afbeelding ]
Ik let uberhaupt nooit op rugnummersquote:Op zondag 1 februari 2015 20:10 schreef DeWesp het volgende:
Ik geef mijn spelers graag het rugnummer dat ze in real-life ook dragen. Ik vind het daarom altijd kut als ik toevallig 2 spelers heb met hetzelfde nummer. Meer mensen zo dwangneurotisch als ik?
glazenbol.gifquote:Op zondag 1 februari 2015 20:12 schreef RijstbaI het volgende:
Hoi ik heb een zooi kongolo's gekocht en hij is gestegen van 5 naar 10k, verwachten jullie dat hij nog verder gaat stijgen?
mvgr,
RijstbaI
Zo te horen heb jij een prachtdag gehadquote:Op zondag 1 februari 2015 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou ja, die 10 Jumbos op mijn main account leverden niet veel op. Dit was de 9e Jumbo op mijn andere account.. dus waarschijnlijk nog steeds verlies. Maar aangezien ik die IF Vejinovic verkocht voor 300k maakt dat niet uit. Wel stond er een absurd goede deal op maar ik moest nog een legend verkopen en daardoor had ik de coins niet.
Ja, doe ik ookquote:Op zondag 1 februari 2015 20:10 schreef DeWesp het volgende:
Ik geef mijn spelers graag het rugnummer dat ze in real-life ook dragen. Ik vind het daarom altijd kut als ik toevallig 2 spelers heb met hetzelfde nummer. Meer mensen zo dwangneurotisch als ik?
Niet echt.. door Ajaxquote:Op zondag 1 februari 2015 20:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij een prachtdag gehad
Deze doet me denken aan zo'n voetbalspel waar ze dan telkens bij rust zeiden: zo, dan gaan de spelers nu aan de theequote:
Competitie manager?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Deze doet me denken aan zo'n voetbalspel waar ze dan telkens bij rust zeiden: zo, dan gaan de spelers nu aan de thee
Weet ik niet meer precies. Maar was ook legendarisch dat spel.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt ja. Echt vaag ook met die bobo's. En je kon in de rust iets in de thee van de tegenstander laten doenEn wat je ook deed, het werd altijd een schandaal
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je kon ook iets in de thee van de tegenstander doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |