SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)![]()
![]()
rijkaardquote:Op maandag 2 februari 2015 15:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, Frank de Boer wil je met zijn 66 pace en 154cm. Dan liever Virgil van Dijk of IF Rekik
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja inderdaad, nu moet ik gaan fappenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:08 schreef Johnbon het volgende:
Kunnen die plaatjes niet in een spoiler?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
In een spoiler zou fijn zijn ja.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elke keer als ik de coins niet heb komt er een absurd goede deal op de markt. Maar goed, ik heb wel een Desailly voor 2.86m en hij gaat voor bijna 3.2.
Het contrast is groot:
[ afbeelding ]![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Top!quote:Op maandag 2 februari 2015 15:10 schreef DutchSL het volgende:
Kwamen mee uit het vorige topic.
Maar heb spoiler gemacht.
🍆![]()
Bedankt, dit is veel beter.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:10 schreef DutchSL het volgende:
Kwamen mee uit het vorige topic.
Maar heb spoiler gemacht.![]()
Ik heb niet eens een zolder.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt dit vanaf zijn zolderkamertje héDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt dit vanaf zijn zolderkamertje hé![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elke keer als ik de coins niet heb komt er een absurd goede deal op de markt. Maar goed, ik heb wel een Desailly voor 2.86m en hij gaat voor bijna 3.2.
Het contrast is groot:
[ afbeelding ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik dacht mijn SIF godin even te DSL'en voor 496K![]()
#dommesjonPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Net maar weer een IF Godin teruggekocht voor 282k, als het zo door gaat is hij aan het eind van de dag 400k ofzo. Of er komen vanavond UPs terwijl ik een event heb en dan is hij veel duurder (behalve als hij geen UP krijgt) Kunt u het nog volgen?![]()
Ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net maar weer een IF Godin teruggekocht voor 282k, als het zo door gaat is hij aan het eind van de dag 400k ofzo. Of er komen vanavond UPs terwijl ik een event heb en dan is hij veel duurder (behalve als hij geen UP krijgt) Kunt u het nog volgen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe weet jij nou dat er vanavond UPs komenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net maar weer een IF Godin teruggekocht voor 282k, als het zo door gaat is hij aan het eind van de dag 400k ofzo. Of er komen vanavond UPs terwijl ik een event heb en dan is hij veel duurder (behalve als hij geen UP krijgt) Kunt u het nog volgen?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Begin februari, op een maandag. Het zou me niks verbazen.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat er vanavond UPs komen![]()
Event
En die UP'S komen natuurlijk nooit voor de deadline, wss pas na de deadline in Rusland, net als vorig jaarDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gekke DS2, hij snapt er ook he-le-maal niets vanquote:Op maandag 2 februari 2015 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Event
En die UP'S komen natuurlijk nooit voor de deadline, wss pas na de deadline in Rusland, net als vorig jaar![]()
Ze kwamen vorig jaar toch in meerdere batches ?
Heel veel IF's werden toen duurder omdat men ging anticiperen na de eerste batch.![]()
Je weet het maar nooit met EA.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Event
En die UP'S komen natuurlijk nooit voor de deadline, wss pas na de deadline in Rusland, net als vorig jaar![]()
PSV haalt misschien nog een speler, maar misschien ook nietquote:Phillip Cocu zit nog in spanning of PSV er in slaagt om nog voor het sluiten van de transfermarkt middernacht een versterking binnen te halen, zo laat hij weten tegenover Telegraaf.nl. De coach legt zich er echter bij neer als dat vanwege budgettaire overwegingen niet lukt. "Het is spannend, we zijn nog bezig, Het kan lukken, het kan ook niet lukken."![]()
![]()
Ze wilden Kadlec huren, maar dat is in ieder geval mislukt.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV haalt misschien nog een speler, maar misschien ook nietHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Laat die UP madness nog maar even duren hoor.
Weiger een nieuwe SIF godin te kopen, dus maar een SIF santi terug gekocht.
#santigaateenupkrijgenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ze huren Erik Quekelquote:Op maandag 2 februari 2015 15:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV haalt misschien nog een speler, maar misschien ook niettopspits
![]()
Pots!
NAC Breda heeft op de slotdag van de transferperiode opnieuw toegeslagen. De tegen degradatie vechtende club versterkte zich maandag met Felitciano Zschusschen, die voor een half jaar wordt gehuurd van FC Twente. De 23-jarige aanvaller is al de zevende versterking deze winter voor trainer Robert Maaskant.
Zschusschen komt uit Breda en speelde in de jeugd voor NAC. Enkele jaren geleden stapte hij over naar FC Twente, maar daar bleef een doorbraak uit. Zschusschen speelde vooral bij Jong FC Twente, waarvoor hij vorig seizoen tien keer scoorde en dit jaar in de Jupiler League zeven keer.
NAC trok eerder al Dirk Marcellis, Menno Koch, Guyon Fernandez, Ruben Ligeon, Hakim Borahsasar en Divine Naah aan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zou santi ook een up krijgen volgens dat lijstje?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
Laat die UP madness nog maar even duren hoor.
Weiger een nieuwe SIF godin te kopen, dus maar een SIF santi terug gekocht.
#santigaateenupkrijgenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee volgens dat lijstje niet. Maar ik geloof dat lijstje niet. iets te weinig spelers.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou santi ook een up krijgen volgens dat lijstje?
En godin met alle respect hoor maar +4not gonna happen i hope.
heb er weer eentje terug gekocht voor 420Kmooi die prijsschommelingen.
#FreeTrapz![]()
Jammer, heb hem ook in mijn team. Hij speelt wel echt heel erg fijn. Een up zou leuk zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee volgens dat lijstje niet. Maar ik geloof dat lijstje niet. iets te weinig spelers.
En godin met alle respect hoor maar +4not gonna happen i hope.
heb er weer eentje terug gekocht voor 420Kmooi die prijsschommelingen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
vanmorgen was ik zo dicht bij een ronaldo![]()
stijgt die gozer gewoon even 1 miljoen in 6 uur tijd
#FreeTrapz![]()
Nog even en de NIF/IF/TOTY kosten allemaal hetzelfdequote:Op maandag 2 februari 2015 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
vanmorgen was ik zo dicht bij een ronaldo![]()
stijgt die gozer gewoon even 1 miljoen in 6 uur tijd![]()
Terechtquote:Op maandag 2 februari 2015 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ronaldo 2 wedstrijden schorsing, Huntelaar 6.![]()
![]()
![]()
Die laatste 2 zijn al niet meer te koop.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nog even en de NIF/IF/TOTY kosten allemaal hetzelfde
Geen idee hoe ze dat verhandelen tegenwoordig zonder de tradeoffers. zal wel met een middleman gaan denk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hmmm, lijkt mij wel raar, want die speler moet toch op de markt komen en je hebt nooit de garantie dat je op tijd bent om die 15 mil te droppenquote:Op maandag 2 februari 2015 16:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die laatste 2 zijn al niet meer te koop.
Geen idee hoe ze dat verhandelen tegenwoordig zonder de tradeoffers. zal wel met een middleman gaan denk.![]()
Heb je een puntje, ze zouden er dus gewoon moeten zijn. maar ik zie ze echt zelden. en de grafieken laten het ook niet zien (dit misschien omdat er heel zelden een op staat)quote:Op maandag 2 februari 2015 16:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hmmm, lijkt mij wel raar, want die speler moet toch op de markt komen en je hebt nooit de garantie dat je op tijd bent om die 15 mil te droppenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
tt zou zeggen: riepost.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Afspreken dat iemand hem online zet voor open bid en dan heel snel de 15 miljoen bieden is denk ik de grootste kans om hem te verkopen aan de persoon die hem wilde kopen, maar geen garanties.
Op BIN is die gelijk weggesnaaid door een autobuyer![]()
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb je een puntje, ze zouden er dus gewoon moeten zijn. maar ik zie ze echt zelden. en de grafieken laten het ook niet zien (dit misschien omdat er heel zelden een op staat)
Blijkbaar toch 3 verkocht.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bohhhh zo eentje moet ik hebben straks een TOTY ronaldoquote:Op maandag 2 februari 2015 16:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar toch 3 verkocht.koopje.
#FreeTrapz![]()
Dit ging over de toty ronaldo. Blijkbaar ook 1tje voor 9 miljoen verkocht.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bohhhh zo eentje moet ik hebben straks een TOTY ronaldokoopje.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |